Raskaaksi 2020

Minulla ei esim tullut pari kiertoa sitten digiin hymyä kertaakaan, silti menkat tuli toukokuun alussa vielä. Nyt eletään sitä kiertoa vielä. Digi ollut mulla luotto ovulaatiotesti kun liuskat ei kerro. Haamu testiin tuli, vielä ei voi testata ku testiä ei ole ja Digi vaan hymyilee koko ajan. Toki se voi johtua muustakin asiasta mutta ei mulla oo loppukierrossa digi hymyillyt kuin maximissaan yhden päivän. Tuolloin ihan varuiksi testasin kun halusin tietää et hymyileekö mulla loppukierrossa koko ajan kuten pcos potilailla monesti. Mulla vain siis monirakkulaiset munasarjat ei muuta.

Ja sit en kauheasti vielä intoile, tiedän sen verran et ovulaatio on jo mennyt jos on irronnut koska lämmöt ja vv ja kaikki muutokset joten näin. Ero on se et esim seksin jälkeen ihan kipuillut, vv on todella runsas ja rintoja aristaa huomattavan paljon. PMS oireita voi olla mutta kyllä haluu tietää mistä on kyse ja testaan uudestaan, tänään olisi ennustanut Flo menkkoja mut ei kuulu. Siinäkin hyvä käydä vilkaisemaan et mistä kyse kun ei mulla näin ole testit sekoilleet ikinä. Liuskat on toki tummaa pitkin kiertoa mut digin viivat haalistui pois ja sit ihan kokeilun ilosta testasin ne hymyt ja nyt on myös pvm ylhäällä ja oireet yms mistä gynelle kerron. Ovulaatiotesti voi näyttää raskauden tai olla näyttämättä. Estrogeeni nousee loppukierrossa ja joillakin lh on koholla niin paljon että antaa positiivisen tuloksen väärin loppukierrossa juuri.

Oletko muuten selvittänyt, että tulisiko edulliseksi tilata Suomesta suoraan testejä? Toivottavasti sinun ei tarvitse enää moista ajatella ja olisit nyt raskaana:happy: mutta jatkoa ajatellen

Mä en ole saanut yhteenkään raskaustestiin minkäänlaista haamua tai edes viivanpaikkaa, vaikka kuinka olen yrittänyt tihrustaa ja kuvitella :oops::grin Käytössä ollut PC:n liuskat, RFSU:n puikko ja Raskauskeijun One Step herkät liuskat.

Tänään ollut melko apeat tunnelmat, eiköhän menkat ala yöllä tai viimeistään huomenna, hieman jo tuli pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa.. Lämmötkin jo lähtivät laskuun niin turha enää vaivautua testaamaan.

Enpä itsekkään enää vaivaudu Rtesti tekemään..ehkä oman mielenrauhan takia niitä vielä pari teki että lähtisi haalistumaan, niin kuin lähtikin. Elokuun alkua odotellessa :hilarious: Toivon todella ettei tähän kiertoon kemiaalinen vaikuta ja tähtään että ei 6päivää ennen oletettuja kk alkaisi rtestaamaan :grin

Oletko muuten selvittänyt, että tulisiko edulliseksi tilata Suomesta suoraan testejä? Toivottavasti sinun ei tarvitse enää moista ajatella ja olisit nyt raskaana:happy: mutta jatkoa ajatellen
Tilasin mutta jäivät joko postiin tai sitten ei ikinä tullut perille kuin kerran... Huoh joo toivon oikeasti että olisi raskaus kyseessä eikä mitään muuta. Toki tiedän että pco voi ns paheta mutta tätä en usko olevan kun ei muita oireita ole siihen liittyen. No joo mä mietin et jos seuraa tilannetta nyt ja jos menkut tulee niin tulee, jos ei niin sit toivon syyksi raskautta. Ja nyt meinasin laittaa viestiä et kaveri lähettää mulle paketin rfsu liuskat jossa on ne 8 kpl niin tulee perille kyllä. Ja nyt kauhuskenaariot käyty läpi, hyvä merkki on et lämmöt koholla edelleen ja oireet ns ennallaan ja juu. Gyne on sitten ei nyt viikolla vaan sitä seuraava keskiviikko mikä on ihan huippua mut kallis. Vähän jännittää et mikä on tilanne tuolla sisällä... Mulla siis testi oviksen aikana ollut semmonen viivanpaikka, ja näinä vuosina oppinut vähän tutustumaan kehoon ja nyt on esim vv sellaista mitä lugeista ilman sitä töhnää ja mikä ollut kun oon käynyt s prog mittauksessa ja ovulaatio todettu mut paljon runsaampi. Ystävä tosi symppis ja tulee mukaan sinne gynelle kun mä nyt en yksin uskalla. Toivottavasti kyse nyt vaan on raskaudesta tai jostain yksinkertaisesta syystä. Viivaa ei tarvinnut tihrustaa kotona, se kyllä oli ja myöskin ihan sellainen mitä ei oviksesta oo tullut. Mulla hcg oli 68 (aiemmin väitin 60 mut tarkistin) verestä kun herkkä testi ihan hailu haamu. No joo, joka tapauksessa mä oon ovistesteillä testannut nyt muutaman kerran eri aikoina kun mulla se on aika kellontarkkaa hommaa ja nyt hymyilee ihan mihin vaan kellonaikaan mitä ikinä aiemmin ole ollut. Itse asiassa olikohan se viime kesänä kun ekaa kertaa ikinä sain edes hymyn digiin mut en mäkään nyt neljää viikkoa ovuloi. Olisipa raskaus. Jos ei niin sitten tilaan kaverin kautta ne testit ku täällä raskaustesti on sen verran kallis eikä marketeissa vaan apteekissa ja halvin on CB early .

Sun oireet kuulostaa ainakin lupaavilta! En ymmärrä miten voit malttaa ton testaamisen kanssa :laughing002 mä olisin jo ajat sitten tehnyt.

Siis mä oon aiemmissa kierroissa kehitellyt itelleni oireita, vaikkei oo plussaa tullut, mut vasta paljon myöhemmin. Nyt kuitenki olis testien perusteella dpo1 vissiin, tai jos oli aiemmin niin dpo8, ei kai tässä vaiheessa voi mitään huonoo oloo olla vaikka oiski dpo8:laughing021

Mä näin kans sun testissä viivan, ja musta siinä on jo väriäkin. Jos tuo on viivanpaikka niin aika törkeitä viivanpaikkoja antelee tuo sofin testi o_O
Mä en oikeesti nää juuri mitään missään ja tulkitsen monet tihrustelut negoiksi. :grin

Mähän testasin jo tossa eilen aamusta, se oli mielestäni nega, joten en raaski rahoja tuhlailla kun vaan yks perustesti lisänä jäljellä :grin ja sit kun jos menkat ei tuu niin pystyy paremmalla omatunnolla testaamaan, kun tietää, että virhetulkinta pienempi, kun on malttanut oottaa :)

Kai mun ois vähän opiskeltavakin tässä välissä, kun notkun täällä yötä päivää :grin heräsin jälleen 3h päikkäreiltä, mahdoton väsymys :bag:

To
Enpä itsekkään enää vaivaudu Rtesti tekemään..ehkä oman mielenrauhan takia niitä vielä pari teki että lähtisi haalistumaan, niin kuin lähtikin. Elokuun alkua odotellessa :hilarious: Toivon todella ettei tähän kiertoon kemiaalinen vaikuta ja tähtään että ei 6päivää ennen oletettuja kk alkaisi rtestaamaan :grin
Toivottavasti vaikuttaa positiivisesti eli kemiallisten jälkeen keho muistaa ns raskaustilan ja voi olla helpompi raskautua. Ja mä kyl himotestaaja oon ja helpottaa kuitenkin kun on jotaki konkreettista mitä esim gynelle näyttää kuvat ja kertoa ja kysyä.

Ja myös ihan halusin sanoa et ku gynelle meen niin haluan että hän näkee mitkä päivät oon testannut millä tuloksilla ja rtesti negaa ihan blancoo ollut aiemmin, nyt viivaa haaleaa ja hitusen tummempi ja sit mietin että mikähän on ku se digiki hymyili mut lopulta vastaukset saa joko gynellä tai kun menkat tulee tai kunnon plussa :)

Ja mäkään en siis aiemmin oo noihin saanut ja mietin et voiko tahdonvoimalla saada hymyn tai viivan mutta ei tietenkään voi. Johonkin ne aina reagoi ja onneksi lääketiede on edistynyt niin voidaan poissulkea monta asiaa. Itse olen sitä mieltä että mul ollut kemiallisia useamman kerran joita ei olisi tiedetty jos en olisi testannut niin aikaisin mikä on toisaalta ihan hyväkin asia

Mä näin kans sun testissä viivan, ja musta siinä on jo väriäkin. Jos tuo on viivanpaikka niin aika törkeitä viivanpaikkoja antelee tuo sofin testi o_O
Mä en oikeesti nää juuri mitään missään ja tulkitsen monet tihrustelut negoiksi. :grin

Mähän testasin jo tossa eilen aamusta, se oli mielestäni nega, joten en raaski rahoja tuhlailla kun vaan yks perustesti lisänä jäljellä :grin ja sit kun jos menkat ei tuu niin pystyy paremmalla omatunnolla testaamaan, kun tietää, että virhetulkinta pienempi, kun on malttanut oottaa :)

Kai mun ois vähän opiskeltavakin tässä välissä, kun notkun täällä yötä päivää :grin heräsin jälleen 3h päikkäreiltä, mahdoton väsymys :bag:
Minä en oo aikasemmin saanu millään testillä viivanpaikkaa niin toivon niin kovasti ettei kyse tälläkään kertaa olis siitä :smiley-angelic001 silmällä oli vielä selkeempi ja minusta oli punainen hailura.

Pidän peukut pystyssä ettei sullakaan menkat ala ja saat testiin selkeen plussan:Heartbigred

Minä en oo aikasemmin saanu millään testillä viivanpaikkaa niin toivon niin kovasti ettei kyse tälläkään kertaa olis siitä :smiley-angelic001 silmällä oli vielä selkeempi ja minusta oli punainen hailura.

Pidän peukut pystyssä ettei sullakaan menkat ala ja saat testiin selkeen plussan:Heartbigred
Ja onhan se kiva täällä tiirailla yhdessä ja miettiä oireita. Ei siinä mitään pahaa oo ja toivottavasti vahvistuu ja plus. Mä niin toivon et gyne antaa mulle hyviä uutisia eli raskaus tai semi uutiset ettei oo vaihdevuodet tai muita kauheita juttuja. Myös sitä haluttaa uuteen kiertoon jos ei oo raskaus kyseessä

Ja onhan se kiva täällä tiirailla yhdessä ja miettiä oireita. Ei siinä mitään pahaa oo ja toivottavasti vahvistuu ja plus. Mä niin toivon et gyne antaa mulle hyviä uutisia eli raskaus tai semi uutiset ettei oo vaihdevuodet tai muita kauheita juttuja. Myös sitä haluttaa uuteen kiertoon jos ei oo raskaus kyseessä
Niin minustakin :) toivotaan parasta!

Mun pitäis huomenna saada loputkin verikokeiden tuloksista ja ne vähän jännittää. Jo tulleissa kaikki oli viitteiden sisällä, vaikkakin osa ihan rajalla.

Musta on myös kiva ja vertaistuki mitä täältä saa :happy: peukut sulle pystyssä

En vaan jaksais tätä, kun saan näitä hailuroita (tämä viime testauskierrokselta ja pian tän jälkeen menkat alkoi) mutta jatkossa pitänee vastaavat tulkita suoraan negoiksi:oops:

Liitteet

• Screenshot_20200705-213059_mh1593973889579.jpg
    Screenshot_20200705-213059_mh1593973889579.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 205
En vaan jaksais tätä, kun saan näitä hailuroita (tämä viime testauskierrokselta ja pian tän jälkeen menkat alkoi) mutta jatkossa pitänee vastaavat tulkita suoraan negoiksi:oops:

Tässä ainakin värillinen hailuran.:happy: ikävää jos tollasta oot saanut ja ei oo tärpännyt. Onko tää one step? Itse en ole one stepeihin mtn hailuroita saanut

Musta tää ei kyllä oo nega o_O viivassa on väriäkin. :bag:
Mä en ton takiakaan testaa aikasin, kun sit harmittaa niin paljon jos sattuu kemiallisia ja vuoto alkaakin.. Mitä pidempään kestää tää yritys niin kaikkea ei ehkä haluakaan tietää.. :smiley-angelic006

Mulla jatkuu tää pään jomotus, enteileekö tää nyt taas niitä menkkoja :sad010

Tässä ainakin värillinen hailuran.:happy: ikävää jos tollasta oot saanut ja ei oo tärpännyt. Onko tää one step? Itse en ole one stepeihin mtn hailuroita saanut
Jep, onestep... No saattoi tuo kyllä olla kemiallinen, itekin näen kyllä tuossa selkeän viivan, vaikka tässä pikkuhiljaa alkaa epäillä omaa mielenterveyttään:hilarious:

Mä en ton takiakaan testaa aikasin, kun sit harmittaa niin paljon jos sattuu kemiallisia ja vuoto alkaakin.. Mitä pidempään kestää tää yritys niin kaikkea ei ehkä haluakaan tietää.. :smiley-angelic006

Joo oot oikeessa, oli kyllä tosi suuri pettymys kun ton testin jälkeen menkat alkoikin:sad010

oon kuullut että raskauden alussa monille tulee päänsärkyä! Liittyy jollain tavalla hormoneihin. Niin kauan kun ei oo vuotoa, on toivoa!

Mulla muuten ennen tätä plussaa jomotti päähän juuri haamutestipäivänä ja verikoepäivänä, eli voisko olla jopa joku ensi oire:rolleyes:

oon kuullut että raskauden alussa monille tulee päänsärkyä! Liittyy jollain tavalla hormoneihin. Niin kauan kun ei oo vuotoa, on toivoa!

Okei! No toivoa sopii, et oiskin joku raskausoire :angelic: Mut mulla km raskaudessa oli just sillon pahin migreeni ikinä, kun hormonitasot romahti. Siks jotenkin mietin vaan menkkoja :grin
Tosin tää kierto oli sellanen, että migreeni paukahti päälle heti ovulaation jälkeen tosi tiukkana eli mä reagoin päälläni kyllä noihin hormonitasojen vaihteluihin, joten kai se on mahdollista suuntaan jos toiseen :oops:

Jännää :nailbiting: tiputtelua ei näy, ei kuulu :think005

Takaisin