Tuulenviemää
Näppärä viestien naputtelija
Minulla ei esim tullut pari kiertoa sitten digiin hymyä kertaakaan, silti menkat tuli toukokuun alussa vielä. Nyt eletään sitä kiertoa vielä. Digi ollut mulla luotto ovulaatiotesti kun liuskat ei kerro. Haamu testiin tuli, vielä ei voi testata ku testiä ei ole ja Digi vaan hymyilee koko ajan. Toki se voi johtua muustakin asiasta mutta ei mulla oo loppukierrossa digi hymyillyt kuin maximissaan yhden päivän. Tuolloin ihan varuiksi testasin kun halusin tietää et hymyileekö mulla loppukierrossa koko ajan kuten pcos potilailla monesti. Mulla vain siis monirakkulaiset munasarjat ei muuta.
Ja sit en kauheasti vielä intoile, tiedän sen verran et ovulaatio on jo mennyt jos on irronnut koska lämmöt ja vv ja kaikki muutokset joten näin. Ero on se et esim seksin jälkeen ihan kipuillut, vv on todella runsas ja rintoja aristaa huomattavan paljon. PMS oireita voi olla mutta kyllä haluu tietää mistä on kyse ja testaan uudestaan, tänään olisi ennustanut Flo menkkoja mut ei kuulu. Siinäkin hyvä käydä vilkaisemaan et mistä kyse kun ei mulla näin ole testit sekoilleet ikinä. Liuskat on toki tummaa pitkin kiertoa mut digin viivat haalistui pois ja sit ihan kokeilun ilosta testasin ne hymyt ja nyt on myös pvm ylhäällä ja oireet yms mistä gynelle kerron. Ovulaatiotesti voi näyttää raskauden tai olla näyttämättä. Estrogeeni nousee loppukierrossa ja joillakin lh on koholla niin paljon että antaa positiivisen tuloksen väärin loppukierrossa juuri.
Oletko muuten selvittänyt, että tulisiko edulliseksi tilata Suomesta suoraan testejä? Toivottavasti sinun ei tarvitse enää moista ajatella ja olisit nyt raskaana
mutta jatkoa ajatellen
Toivon todella ettei tähän kiertoon kemiaalinen vaikuta ja tähtään että ei 6päivää ennen oletettuja kk alkaisi rtestaamaan
mä olisin jo ajat sitten tehnyt.
silmällä oli vielä selkeempi ja minusta oli punainen hailura.

tiputtelua ei näy, ei kuulu