Raskaaksi 2020

Kenellä kemiaalinen ollut niin miten pian loppui tikussa ne haamut :grumpy:

Tais olla vähän yli viikon mulla haamu tikussa, eli tosi sitkeästi pysyi Hcg vaikka oli vaan kemiallinen. :eek:

Itse kyllä uskon, että kohdunulkoinen oli kyseessä viikon vuodosta, kivuista ja testin vahvistumisesta ja pitkästä haamuilusta johtuen.
 
Tais olla vähän yli viikon mulla haamu tikussa, eli tosi sitkeästi pysyi Hcg vaikka oli vaan kemiallinen. :eek:

Itse kyllä uskon, että kohdunulkoinen oli kyseessä viikon vuodosta, kivuista ja testin vahvistumisesta ja pitkästä haamuilusta johtuen.



Voi ei.. :banghead: mulla ei mtn kipuja ole ja vuoto jo tyrehtymään päin, onneksi. Mutta nää aamuiset huono olokohtaukset ja jomotukset... Plus mä näen taas harhoja vaikka sanoin etten testaa mutta joku pääkopassa käskee testata:hilarious: vaikuttaako tää kuinka ens kiertoon:wideyed:
 
Täällä holahti yhtäkkiä niin paljon Vv:tä, että meni alkkarit siinä samassa. Vv on todella venyvää ja ihan läpinäkyvää. Mies hyökkäsi kimppuun samoihin aikoihin, joten ovulaatio on varmana tänään. :hilarious:

Dpo0 täällä! :cheers

En muista milloin ois ollut näin selkeä ovulaatio.
 
Tälläsen..... :laughing001 sais häipyy jo
 

Liitteet

  • IMG_20200705_155528.jpg
    IMG_20200705_155528.jpg
    15 KB · Katsottu: 128
  • IMG_20200705_153212.jpg
    IMG_20200705_153212.jpg
    32.2 KB · Katsottu: 128
  • IMG_20200705_155511.jpg
    IMG_20200705_155511.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 128
  • IMG_20200705_152106.jpg
    IMG_20200705_152106.jpg
    28.6 KB · Katsottu: 127
Raskauskeijun vastaus mun reklamaatioon:
"Heippa,

Nyt en kyllä itse nähnyt haamua kuvasta? Positiivinen testi on vasta kun liuskassa näkyy ilman siristelyä kaksi melkein samanvahvuista punaista viivaa. Tässä kuvassa en heti nähnyt ongelmaa."

Että älkää naiset siristelkö jos raskauskeijun testejä tilaatte :pompus::p
 
Hirvee väsymyksen ja pahan olon aalto tuli :depressed: ihan tekisi mieli käydä työntämässä sormet kurkkuun, jos se helpottaisi. Ihmismieli on kyllä Jännä, heti rupesin ajattelemaan, josko ovis olikin silloin kun alunperin piti ja olis tärpännyt. Tummat ovistestit tietenkin selittyy raskaudella :think005 oikeesti tää oviksen jälkeinen aika on ihan hirveetä, kun koko ajan pohtii, et mitä jos.
 
Raskauskeijun vastaus mun reklamaatioon:
"Heippa,

Nyt en kyllä itse nähnyt haamua kuvasta? Positiivinen testi on vasta kun liuskassa näkyy ilman siristelyä kaksi melkein samanvahvuista punaista viivaa. Tässä kuvassa en heti nähnyt ongelmaa."

Että älkää naiset siristelkö jos raskauskeijun testejä tilaatte :pompus::p
Voi ei! Mimmonen se kuva oli minkä liitit mukaan reklamaatioon?
 
Jep, täällä sama. Myöhemmin selvisi, että näitä toisia naisia on ollut useita ja yksi niistä mun silloinen kaveri. Pitkään kesti päästä tilanteesta yli, mutta nyt voi sanoa, että hyvä vaan, että ero tuli.
Niinpä mä oon samaa mieltä. Koska hän mahtaa siellä plussata?
 
Hirvee väsymyksen ja pahan olon aalto tuli :depressed: ihan tekisi mieli käydä työntämässä sormet kurkkuun, jos se helpottaisi. Ihmismieli on kyllä Jännä, heti rupesin ajattelemaan, josko ovis olikin silloin kun alunperin piti ja olis tärpännyt. Tummat ovistestit tietenkin selittyy raskaudella :think005 oikeesti tää oviksen jälkeinen aika on ihan hirveetä, kun koko ajan pohtii, et mitä jos.
Kyl on lupaava oireilu. Mulla nää digit hymyili ja en todellakaan usko että yhtäkkiä on heittänyt tommosen häiriön.. eli ehkä me nyt plussataan. Mä hyppään plussanneisiin heti kun testi on leffa viivat eli voi olla ettei kertaakaan
 
Hirvee väsymyksen ja pahan olon aalto tuli :depressed: ihan tekisi mieli käydä työntämässä sormet kurkkuun, jos se helpottaisi. Ihmismieli on kyllä Jännä, heti rupesin ajattelemaan, josko ovis olikin silloin kun alunperin piti ja olis tärpännyt. Tummat ovistestit tietenkin selittyy raskaudella :think005 oikeesti tää oviksen jälkeinen aika on ihan hirveetä, kun koko ajan pohtii, et mitä jos.

Heh, niin tutun kuuloista :playful:
Mulla meni usko tähän kiertoon jotenkin, varmaan just noiden ovistestien takia ku dippasin parit tikut ja mun mielestä liian hailuja kierron vaiheeseen nähden :laughing002 ihan niin ku ne jotain muka kertoiskin tässä vaiheessa :grin

Mulla 2pv aikaa siihen et menkat alkais. Tää huonovointisuuskin selittynee varmaan sillä kun oon usein pahoinvoiva kk aikaan. Nauran sit itteni pihalle täältä (tai itken), kun testaan 3 päivän päästä negan :hilarious: ainakin hienot oireet on kehittynyt tähän kiertoon, jos ei muuta :grin
 
Kyl on lupaava oireilu. Mulla nää digit hymyili ja en todellakaan usko että yhtäkkiä on heittänyt tommosen häiriön.. eli ehkä me nyt plussataan. Mä hyppään plussanneisiin heti kun testi on leffa viivat eli voi olla ettei kertaakaan
Kattelin noita ovistestejä nii kp14 ollu jo melkein tasavahvat, Kp15 vähän heikommat ja sit kp16 taas melkein tasavahvat. Sit taas haalempaa kunnes kp 19 tasavahvat ja siitä vaan tummentunu. Nyt siis kp22, ei oo koskaan ollut näin myöhään ovis vasta. Mun mielestä oireetkin oli vahvemmat tollon aiemmin, nyt vaan haluttaa, mut mitään selkeitä limoja en oo huomannut. o_O:think005
 
Heh, niin tutun kuuloista :playful:
Mulla meni usko tähän kiertoon jotenkin, varmaan just noiden ovistestien takia ku dippasin parit tikut ja mun mielestä liian hailuja kierron vaiheeseen nähden :laughing002 ihan niin ku ne jotain muka kertoiskin tässä vaiheessa :grin

Mulla 2pv aikaa siihen et menkat alkais. Tää huonovointisuuskin selittynee varmaan sillä kun oon usein pahoinvoiva kk aikaan. Nauran sit itteni pihalle täältä (tai itken), kun testaan 3 päivän päästä negan :hilarious: ainakin hienot oireet on kehittynyt tähän kiertoon, jos ei muuta :grin
Sun oireet kuulostaa ainakin lupaavilta! En ymmärrä miten voit malttaa ton testaamisen kanssa :laughing002 mä olisin jo ajat sitten tehnyt.

Siis mä oon aiemmissa kierroissa kehitellyt itelleni oireita, vaikkei oo plussaa tullut, mut vasta paljon myöhemmin. Nyt kuitenki olis testien perusteella dpo1 vissiin, tai jos oli aiemmin niin dpo8, ei kai tässä vaiheessa voi mitään huonoo oloo olla vaikka oiski dpo8:laughing021
 
Vauva haaveet romuttu ihan täysin viime yönä. Miehelläni oli hellä hetki toisen naisen kanssa ja näin ja kuulin kaiken. Tässä nyt on muutenkin kaikkea, niin tämäkin sitten vielä. :sorry: kiitos palstailijat, tämä on hyvä ryhmä ja hyvää keskustelua. Kaikkea hyvää kaikille.:Heartred

Mitä helvettiä?? Ihan hirveesti tsemppiä ja hali:Heartbigred
 
Heh, niin tutun kuuloista :playful:
Mulla meni usko tähän kiertoon jotenkin, varmaan just noiden ovistestien takia ku dippasin parit tikut ja mun mielestä liian hailuja kierron vaiheeseen nähden :laughing002 ihan niin ku ne jotain muka kertoiskin tässä vaiheessa :grin

Mulla 2pv aikaa siihen et menkat alkais. Tää huonovointisuuskin selittynee varmaan sillä kun oon usein pahoinvoiva kk aikaan. Nauran sit itteni pihalle täältä (tai itken), kun testaan 3 päivän päästä negan :hilarious: ainakin hienot oireet on kehittynyt tähän kiertoon, jos ei muuta :grin

Menin kans dippaamaan ovistestin, sitä samaahan se näytti mitä aina muulloin kuin oviksen aikaan :laughing001

2 menkatonta päivää vielä edessä, toivottavasti enemmänkin täällä. Pitää toki pysytellä pessimistinä, ettei se pettymys lyö päin naamaa nuijalla :gen045 henkisesti siis valmistaudutaan menkkoihin mutta toivotaan että jospa ei. Vielä ei oo toki ne perinteiset menkkamasistelut alkaneet, mitkä iskee muutamaa päivää ennen menkkoja. Sen sijaan jos meillä ei olisi eilen ollut isä yökylässä niin mä oisin ottanut heti:love022

Vähän ristiriitaiset fiilikset siitä että testaako huomenna (dpo12) vai jättääkö sinne menkkojen alkamispäivään (dpo14) vai kenties sen jälkeen. Toisaalta oon varmaan liian utelias ja oon jo ties kuinka monesti rikkonut lupauksen "testaan vasta kun menkat myöhässä" :laughing001

Todennäköisesti nauran itseni pihalle sit varmaan sun kanssa :laughing001
 
Niin minäkin
Joo siis mun mielestä negatiivisen tuloksen pitäisi olla täysin valkoinen..... Eli ei mitään toista viivaa. Toki testiajan ulkopuolella tulleita viivoja ei lasketa. Mutta en tiedä sitten mikä on ns. virallinen ohjeistus
 
Takaisin
Top