Raskaaksi 2020

Minäkin liityn nyt joukkoon kun olen jo pitkään seuraillut taustalla :hello.
Meillä menossa yk3, ovisplussa tuli perjantaina eli nyt on dpo1? Toista lasta yritetään.
Ensimmäisen saaminen ei ollut helppoa kun oli keskenmenoja ja paha kohdun ulkoinen raskaus. Toivotaan että tällä kertaa menisi helpommalla :)
Ihanaa! Tervetuloa mukaan!
Nyt äkkiä tänne porukkaa, kun kohta kaikki on plussaajien puolella. :hilarious:

Tsemppiä että kaikki menisi nyt hyvin.
 
Minä täältä tuskin äkkiä häviän. Mies sanoi, ettei ole valmis heti yrittämään uudestaan :sad001 Kyllähän sen ymmärtää, onhan keskenmeno miehellekin iso menetys.

Itse on tietysti vähän huolissaan, että miten helposti seuraava raskaus alkaa. Tätäkin tehtiin n.6kk, kun edelliset tärpänneet ekasta.
Alkaahan ikää tietysti olla jo lähemmäs 30, ja kyllä on omassa hedelmällisyydessä huomannut jo eron :rolleyes:
 
Täällä ehkä dpo 2. Satavarma en ole. Mutta mennään tällä hetkellä sillä :hilarious: ens kiertoon tekis mieli jo noi digiovikset hankkia. Piru vie vaan kun piheys iskee. Mut gelee royalit sit menin ostaa ka alottaa tossa tiistaina:hilarious::hilarious: katotaan onko niillä vaikutusta. Monella tasannut kiertoa, aikaistanut ovista ja pidentänyt luteliaalia mitä lukenut. Myls tietty kommentteja ettei mitään hyödytä.
Taitaa olla sattumaa, mutta viimekierrossa tuli 100 varma haamu ja just se oli eka Gelee Royale kierto.
Toki meni kesken, mutta vaikutti lupaavalta. :angelic:
 
MITÄ?!?! SAATANAN SIKA! Siis suunnittelitte yhdessä vauvaa ja hän PETTÄÄ sitä naista josta piti tulla yhteisen lapsen äiti?!?! Miten tuollaista voi tehdä?!? Kuulostaa siltä että koko äijä on jotain ihan muuta kun se kenen kans halusit lapsen, miten tuollainen on mahdollista?! Vai onko ennenkin pettänyt? Ja miten kuulit ja näit kaiken? Sait rysän päältä kiinni, teidän yhteisessä kodissako? Miten se voi tehä sulle tollasta, oot muutenki saanu kokea jo ihan liikaa ikäviä asioita!!! :angry4:smiley-angry007:smiley-angry016
Meillä oli täällä kotibileet. Kävelin siis tilanteeseen ja seurasin järkyttyneenä kun halailivat ja huohottivat äänekkäästi. Ja juu, meidän kotona. Menin selän taakse hiljaa ja sitten he huomasivat minut. En todellakaan nyt tiedä onko tehnyt tällaista aikasemmin, ainakaan kiinni ei ole jäänyt.
 
Onneksi olkoon! :) monesko yk. km jälkeen? Aavistinkin, että sä plussaat pian :shy:


Mä vaihdoin lääkkeet tänään uusiin, tuli vaan jotenkin se tunne, että nyt pitäisi vaihtaa. :hilarious:

Aamulla hampaita pestessä yökäytti kun kieltä harjailin :bored: nukuin älyttömän hyvin, näin kyllä taas aivan sekavia unia :grin
Päätä jotenkin taas vähän särkee, ei migreenityyppisesti vaan lievemmin. Palelee vähän väliä ja tiputtelu edelleen loistaa poissaolollaan o_O
Rinnat on arat, muttei enää niin kipeät. Mut ne kutisee :arghh: sain atopian niihin takasin, ei oo vuosiin ollut. :shifty:
Lisäksi akne taas kirmasi paikalle, todella kipeitä ihonalaisia finnejä otsalla. Muuta ei vielä tänään oo, vois painuu vaan takas unille tän väsymyksen takia :grin tarvii kokeilla uppoisko kahvi tänään..

Meillä meinas syttyä autokin motskalla kun katalysaattorissa ja putkessa vikaa.. Hitto et ärsyttää nuo autot, aina jotain vikaa :banghead:
Yk 1 tai 2. En oo ihan varma oliko 11.5.alkanut Vuoto vielä kkmstä vai menkat. Mutta 11.6. Tuli ihan selkeet menkat koska jälkivuoto oli silloin ainakin ihan varmuudella ollut pois jo pitkään. 8.4. Alkoi siis tyhjennys
 
Meillä oli täällä kotibileet. Kävelin siis tilanteeseen ja seurasin järkyttyneenä kun halailivat ja huohottivat äänekkäästi. Ja juu, meidän kotona. Menin selän taakse hiljaa ja sitten he huomasivat minut. En todellakaan nyt tiedä onko tehnyt tällaista aikasemmin, ainakaan kiinni ei ole jäänyt.
:smiley-angry019 :smiley-angry019 :smiley-angry019 Hyi saatana, ihan kauhea tilanne.
 
KatMa, järkyttävää:mad::sorry::eek::angry4
Olen niin pahoillani. Voimia jaksaa jatkaa eteenpäin. Sun on niin paljon parempi ilman tuollaista petturia elämässäsi, vaikka nyt järkytyksessä ei varmaan vielä tunnukaan siltä :Heartred
 
Tässä taas projekti tikutuksen väliaikaraportti :biggrin

Kaks alimmaista ovat dpo1 aamulta ja illalta. Silloin aamulla oli siis vielä plussa kolmatta päivää putkeen. Sit kolmanneksi alin on dpo2 jne. Ylin tämän päivän, eli dpo7.
Mulla näköjään tuo hormonin määrä aika vakio läpi kierron, sillä tommosta viivaa saan myös heti menkkojen jälkeen kun aloitan tikutuksen kp 7-8 :)

IMG_20200705_111448.jpg
 
Meillä oli täällä kotibileet. Kävelin siis tilanteeseen ja seurasin järkyttyneenä kun halailivat ja huohottivat äänekkäästi. Ja juu, meidän kotona. Menin selän taakse hiljaa ja sitten he huomasivat minut. En todellakaan nyt tiedä onko tehnyt tällaista aikasemmin, ainakaan kiinni ei ole jäänyt.
Tuollainen ei sinua ansaitse, pistää vihaksi ja kuitenkin tilanne sinulle ollut ihan kamala muutenkin. Onneksi jäi kiinni kuitenkin en osaa kuin sanoa että toivottavasti löydät ratkaisun ja tukea
 
Meillä oli täällä kotibileet. Kävelin siis tilanteeseen ja seurasin järkyttyneenä kun halailivat ja huohottivat äänekkäästi. Ja juu, meidän kotona. Menin selän taakse hiljaa ja sitten he huomasivat minut. En todellakaan nyt tiedä onko tehnyt tällaista aikasemmin, ainakaan kiinni ei ole jäänyt.
Tsemppiä ja voimia. :Heartred Ihan järkkyä, miten kehtaavat...
 
Täällä ei oo taas eilisen jälkeen tiputellu, mutta sellasia jomoja vatsalla ja selässä, jotka vois liittyä menkkoihin. Rinnoista ainakin hävis kaikki tuntemukset. Kp25 ja dpo11.
 
Vauva haaveet romuttu ihan täysin viime yönä. Miehelläni oli hellä hetki toisen naisen kanssa ja näin ja kuulin kaiken. Tässä nyt on muutenkin kaikkea, niin tämäkin sitten vielä. :sorry: kiitos palstailijat, tämä on hyvä ryhmä ja hyvää keskustelua. Kaikkea hyvää kaikille.:Heartred
Ei voi käsittää:sad015:sad015 voimia sinne ja löydät varmasti vielä arvoisesi kumppanin. Kamala sika on kyllä prkl:angry2:angry4
 
Mä yhden exän löysin sängyssä toisen kanssa ja se oli kauheaa eikä tuolloin ollut mitään vauvahaaveita ja se on kauhea tilanne. Voimia niin paljon!

Itku herkässä tällä hetkellä joka asiasta.
 
Meillä oli täällä kotibileet. Kävelin siis tilanteeseen ja seurasin järkyttyneenä kun halailivat ja huohottivat äänekkäästi. Ja juu, meidän kotona. Menin selän taakse hiljaa ja sitten he huomasivat minut. En todellakaan nyt tiedä onko tehnyt tällaista aikasemmin, ainakaan kiinni ei ole jäänyt.


Ai kamala.. Ei löydy edes sanoja tähän! Iso halaus sinulle:Heartred
 
Mä yhden exän löysin sängyssä toisen kanssa ja se oli kauheaa eikä tuolloin ollut mitään vauvahaaveita ja se on kauhea tilanne. Voimia niin paljon!

Itku herkässä tällä hetkellä joka asiasta.
Jep, täällä sama. Myöhemmin selvisi, että näitä toisia naisia on ollut useita ja yksi niistä mun silloinen kaveri. Pitkään kesti päästä tilanteesta yli, mutta nyt voi sanoa, että hyvä vaan, että ero tuli.
 
Takaisin
Top