Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnittelut vai osanotot vanhenemiseen?
Kiva ku mies eilen illalla tokas et mun pitää tehä viel uudestaan testi et se uskoo et oon raskaana. Eli oisin ihan hyvin voinu ostaa niitä eilisellä kauppareissulla :banghead:No mut me löydettiinki viel yks one steppi ja nyt ootan et toi herää et pääsen näyttää.
Tähän kyl lopetan testaamisen.
View attachment 89257

Yritys on palkittu!Kiva ku mies eilen illalla tokas et mun pitää tehä viel uudestaan testi et se uskoo et oon raskaana. Eli oisin ihan hyvin voinu ostaa niitä eilisellä kauppareissulla :banghead:No mut me löydettiinki viel yks one steppi ja nyt ootan et toi herää et pääsen näyttää.
Tähän kyl lopetan testaamisen.
View attachment 89257
Tänään rv3+6 ja viiva vahvistunut taas hurjasti![]()
paljon tarrasukkia.
tuun tippuu aika korkeelta jos menkat alkaa.
eihän se maha kipua yksin tee. Mut rv 14 jälkeen selkä ei ollu kertaakaan kipeä. Vaikka mulla on selässä lievä skolioodi, eli kiertymä ja neuvolan terkka pelotteli mua että kipeytyy loppuraskaudessa, mut vähän voi tukivyö helpottaa. No ei kipeytyi vasta supistuksista enkä käyttänyt tukivyötä koskaan. 
Mulle on käyny niin, että tein positiivisen raskaustestin 2018 tammikuussa, vaikka luulin että mulla on kierukka. Oltiin tunnettu miehenkin kanssa vasta 5 kuukautta ja se oli muuttanu toiselta puolelta Suomea mun luo kuukausi aikasemmin, eli olin tullut heti raskaaksi. Pääsin ultraan samana päivänä kun tein raskaustestin, koska jos kierukka olis ollu paikoillaan niin se olis ollu iso riski. Kierukkaa ei löytynyt silloin, eikä ole myöhemminkään löytynyt. Se raskaus meni sitten kesken kahdeksannella viikolla. Tulin sitten 2018 toukokuussa uudestaan ihan suunnitellusti raskaaksi, eikä kierukasta näkynyt jälkeäkään siinäkään yhteydessä missään kohtaa.![]()
Ymmärrän täysin ton välillä ilmestyvän ärsytyksen miestä kohtaan. En oo kyl pistäny merkille et vaikuttaako mulla kierto siihen jotenki. Yrittämisaika on välillä tosi vaikeeta ku ei miehet ymmärrä yhtään mitä me naiset käydään läpi. Meilläkin toi peitonheilutus on tän 10 yrityskerran aikana ollu välillä niin hemmetin perseestä, ku mies vetää aina kauheen marttyyriasenteen siitä ku ei tee mieli ja ei jaksa, ni sit se on aina et "no pyllistä nopee". Eihän toi oo yhtään kivaa kellekään... Ja toi et välil tuntuu et ite tekee kaikkensa et toisel ois mukavaa ja sit se keskittää huomionsa kaikkeen muuhun (olut varsinkin), on niin tuttua. Oon huomannu ettei puhumisesta oo apua, ku ei saa sellasta reaktiota ja lopputulosta mihin ois tyytyväinen, alkaa vaa vituttaa enemmän. Koita keksiä jotain omia kivoja juttuja ku menee noin ja unoha hetkeks koko mies. Mulla ainaki helpottaa ku keskityn juttuihin mistä nautin. Yleensä ku mies vapailla kittaa kaljaa ni otan kameran käteen ja lähen kuvaamaan luontoa, koko sen matkan tonne metsään kiroon hiljaa ääneen (välillä pitää vilkuilla ympärille ettei kukaan kuule ja luule hulluks) ja pian huomaa et olo alkaa olla jo paljon parempi. Jaksamisia ja haleja sinne
![]()
Minuakin vähän mietityttää miten hyvin yritys onnistuu. Toivon ainakin pikaista tärppiä kuten viimeksi. Voisi hermot kiristyä, jos kovin pitkään yritetään. Tai silloin pitäisi ainakin joka kierto tikuttaa ovulaation bongaamiseksi. Niin kai se miehiä voi välillä hermostuttaa, kun juuri jollain tietyllä hetkellä pitää ryhtyä tositoimiin. Mutta niin se vaan on, ettei ne vauvat yöpöydän laatikon aarteilla aluille tule. Sitten kuitenkin pahastutaan jos ei itse halua, kun mies haluaa
Toki naisella ei tuu ihan samalla tavalla suorituspaineet esille.
Leveä hymy leviää aina naamalle kun täällä plussia tulee 
ja aamulla heti ekana kommentti "Noni, nyt se sitten tulee se kolmas" 
Tästä kerroin sitten miehellekin ja hirvee itkukohtaus asiasta. Ehkä hieman ylimitoitettu reaktio, kun tosiaan oli vasta dpo 10 mutta joo.
Että ihan kivoja mielialan vaihteluja. Jotain hormoneja tässä on pakko olla taustalla, joko jotain oikeasti tapahtuu tai sit alkaa PMS-oireet. Tissit on edelleen tosi kipeät ja niihin särkee, menkkamainen olo muuten.
Aika hurjaa, mikä sai sut tekemään raskaustestin sillon ekalla kerralla, oliko jotain oireita ym.. ja kuinka pitkällä raskaus jo silloin oli?
Mä oon raskautunu aina tosi helposti ja oon melko varma et jos kierukka ois hävöksissä kokonaan niin oisin kans jo raskaana. Sillä tää ärsyttääkin kun pitkittyy yrityksen aloittaminen tän takia.

Mä tulen kohta hulluksi, kun sain 13.5 haamun ja tähän päivään mennessä ei ole vahvistunut. Menkkakipujen kaltaisia kipuja ollut päivittäin ja ajoittain melko koviakin. Rintojen arkuus helpottanut, mutta nuo kivut jatkuu.. En uskalla iloita raskaudesta, kun ei haamu vahvistu yhtään, mutta en osaa myöskään heittää toivoa ja olla ajattelematta asiaa
En saa ees öitä nukuttua kunnolla, kun pohdin tätä asiaa. :banghead: