Raskaaksi 2020

Tämä on mun mielestä hanurista, että tänä päivänä vielä joudumme naisina tällaista miettimään ja "uhrautumaan" sekä mahdollisesti luopumaan joistakin haaveista.
Niinhän se on. Kyllä sitä monesti miettii että olispa syntynyt mieheksi :laughing002

Verigreippimehu käy myös, tai ainaki mulla toimii. Mä tosin ostan aina vaan pelkästään tuoreita greippejä(melkein aina verigreippejä, koska maultaan mun mielestä parempia) jotka puristan itse. Mulla riittänyt ihan puolikkaan greipin mehu/päivä ja eron huomaa oviksessa. Tai liman määrässä :hilarious:
Jes! Enpä muuten edes tajunnut tuoreita katsoa. Nyt sit mehun lipittelyä ja toivottavasti jo tärppäis :smiley-angelic001

Mä juon greippimehua joka päivä muutenkin tai joka toinen eli tolleen ku en viime kierrossa juonut niin limat oli onnettomat kuten kyl nytkin etten tiedä oliko jo. Minusta oli ja nyt siis dpo0 tai dpo1 ken tietää nyt mut testaan jos ei kuulu menkkoja. Luget alkaa kumminkin vasta kp15

Täällä ei ihmeempiä. Vielä joku tuhruvuoto tuli. Mietin onko tää kp 5 vai 6, kun sunnuntaina oli aika niukkaa se vuoto, vasta maanantaina runsastui :angelic: No sovitaan nyt, että kp 6. No kuitenkin, vuoto käytännössä finito.

Jotenkin vaan vähän ärsyttää tällä hetkellä. Varmaan vielä menkkaärtymystä. Mies lähti töiden jälkeen toisiin töihin. Tuntuu ettei tästä yrityskerrasta tule mitään. Ei olla peittoakaan heiluteltu moneen päivään. Ei lämmennyt ukko kun menin kopeloimaan hänen jo nukahdettua. Varmaan liian väsynyt. Kukapa ei olisi, mutta siitäkö pitää sitten ekana luopua jos väsyttää. Ei omasta mielestäni. Kodin ja itsensä saa taas itekseen hoidella. Ei ees huvittaisi lähteä kylään, kun on vitutus päällä. Kaiken saa sielläkin itse hoitaa kun muut ryyppää. Pakko ois jollain saada pois tää, kun tyhmää ja turhaa olla tällä fiiliksellä. Pakko antaa vähän palautetta taas. Onneksi ei ole usein näin. Turhauttaa vaan, kun tuntuu että kaikki muut asiat, kuten työt, pelit ja alkoholi kiinnostavat häntä paljon enemmän :facepalm: Itse sitten oon kokkaillut hänelle, vienyt iltapalaa sänkyyn, hoitanut kodin, mahdollistanut hänelle hyvät unet öisin ym. Ajattelin että hän jaksaisi sitten töiden jälkeen autella kotona enemmän ja hommailla sängyssä.. mutta pieleen meni. Ei pidä ikinä olettaa mitään. Siis jaksaminen kyllä lisääntyi, mutta sen kohdentaminen toivomiini asioihin ei aivan niin vaan käynytkään.

Tyhmää tyhmää, toivottavasti menee ohi pian tää tyhmä fiilis. Mies on varmaan taas ihan äimänkäkenä, kun sanon jotakin. Ei nähdä asioita aina ollenkaan samalla tavalla :hilarious: Miehet todella ajattelevat aivan eri tavalla kuin naiset. Oon huomannut sen.

Muokattu viimeksi:
No on kyllä erikoista! Hui! :eek: Vauva sitten syntyessään pitelee sitä kädessään :woot::grin Siis ultrattiinko onko mennyt kohtuun?

Ei ultrattu, laittoi vaan sen lähetteen naistentaudeille, kiireettömänä. Sanoi et siellä katotaan sit ultralla missä se on :sorry:

Tilasin taas kotitesti.fi lisää testejä. Luulin et mulla ois ollut hirveesti ovis-testejä laatikossa, muttei ollutkaan kuin pari pkt. Mä oon aina käyttäny noita Sofin raskaustestiliuskoja ja ollut niihin tyytyväinen. Niiden tarkkuus on se 25, mutta saanut niillä haamuja jo ennen menkkojen poisjääntiä. Oviksen oon muutenkin tunnistanut, mut nyt tähän yritykseen olen huvikseni yrittänyt varmistaa tarkan päivän ovistikuilla. Nyt siis kp19, eikä ovis mielestäni edelleenkään ole tullut. En ole viikkoon tikuttanut, koska limoja ei näy. Varuiksi viime viikonloppuna kyllä touhuttu, mutta toiveajattelua varmaankin...

Olen kyllä ollut pari päivää tosi väsynyt. Ehkä se silti johtuu tästä kuntoilusta ja laihdutuksesta, en oikeastaan ole toiveikas. Enemmänkin pms-olo, joten varmaan kuukautiset tulossa viikon päästä :confused:.

Tilasin taas kotitesti.fi lisää testejä. Luulin et mulla ois ollut hirveesti ovis-testejä laatikossa, muttei ollutkaan kuin pari pkt. Mä oon aina käyttäny noita Sofin raskaustestiliuskoja ja ollut niihin tyytyväinen. Niiden tarkkuus on se 25, mutta saanut niillä haamuja jo ennen menkkojen poisjääntiä. Oviksen oon muutenkin tunnistanut, mut nyt tähän yritykseen olen huvikseni yrittänyt varmistaa tarkan päivän ovistikuilla. Nyt siis kp19, eikä ovis mielestäni edelleenkään ole tullut. En ole viikkoon tikuttanut, koska limoja ei näy. Varuiksi viime viikonloppuna kyllä touhuttu, mutta toiveajattelua varmaankin...

Olen kyllä ollut pari päivää tosi väsynyt. Ehkä se silti johtuu tästä kuntoilusta ja laihdutuksesta, en oikeastaan ole toiveikas. Enemmänkin pms-olo, joten varmaan kuukautiset tulossa viikon päästä :confused:.
Mä tykkään kanssa kotitesti.fi:stä, koska siellä on 1euron toimituskulut jos ottaa pikapaketin. Raskauskeijullakin on hyviä testejä, mutta toimitus on kalliimpaa...

Tyhmää tyhmää, toivottavasti menee ohi pian tää tyhmä fiilis. Mies on varmaan taas ihan äimänkäkenä, kun sanon jotakin. Ei nähdä asioita aina ollenkaan samalla tavalla :hilarious: Miehet todella ajattelevat aivan eri tavalla kuin naiset. Oon huomannut sen.

no ne TODELLA ajattelevat :hilarious: mäkin aattelin että kivaa, mennään ajoissa sänkyyn, mieskin tuli kerrankin hyvällä eikä jääny johonkin sohvalle somettamaan. sanoi vielä ettei väsytä kyllä yhtään. no sitten se alkoi valittaa et vatsa on kipeä (vähän sellanen miesflunssatyyppinen tapaus) ja kuitenkin nukahti jossain minuutissa, vaikka mulla oli ihan muita suunnitelmia :shifty: no ehkä nyt sentään viikonloppuna sit...

ON: kp40 ja vatsa taas sekasin. naama myös kukkinu pari päivää, mä niin toivon että olis enne menkoista :smiley-angelic001

Paljon onnea Dooris plussasta! Oliko tää nyt teidän mones yk? :angelic: auttoikohan se tupakan vähennys :grin

Mä niin Dooris toivon, että tää ois se sun kerta ja pikkunen pysyis tiukasti kiinni. :Heartbigred
Täällä peukut pystyssä.

Voi teitä kiitos! :Heartred 10 yrityskerta tämä oli. Voihan se olla et tupakan lopetus (taino aamutupakan kahvin kanssa oon polttanu) vaikutti. Tai ehkä se on tää foorumi, ku tää oli eka kokonainen kierto ku ollu täällä teidän ihanien naisten seurassa :wink
Tänään oli flo menkkoja ennustanu, toistaseksi ei oo tullu mitään. Aamulla oli aivan jäätävät menkkakivut ja välil tuntu et jotain lorahti housuun ni piti paniikissa juosta vessaan mut eihän se ollutkaan ku valkovuotoa. Onneks se meni ohi :) Toisaalta eihän sitä vielä tiedä mitä tässä kerkee tapahtuu mut yritän pysyy positiivisena. En uskaltanu ostaa niitä raskaustestejä enempää ku mies änki mukaan kauppareissulle. Aina ku pyydän sitä ni "en mä jaksa" ja sit ku haluun mennä rauhas ni pitää väkisin änkee mukaa :hilarious:

Toivotaan nyt tänne ryhmään kunnon plussa aaltoa! :smiley-bounce016

Vannotin itelle etten tee testiä ennen su, mutta kuinkas kävikään kp46 ja edelleen nega. Eikä vuoda. :banghead:

Mun kaverilla tippui isommalla hädällä wc pönttöön kierukka, ei siis tuntenut irtoamista mitenkään, mutta huomasi pöntössä tämän kapineen. Seuraavan kierukan irtoaminen taas aiheutti kipuja ja vuotoa, gynelle mennessä oli jo melkein kokonaan ulkona. Ei enää laita kierukkaa, vaikka ei vahinkoa käynytkään, kun keho ilmeisesti hylkii tätä. Ponttini oli vaan - Nennu- että toivottavasti on vaan lähtenyt, eikä missään hankalammin poistettavassa paikassa. Mulla oli langat kadonnut, mutta jollain erikoistyökalulla sai ne kuitenkin kaivettua. Tämä kierukka ei siis ollut kuin 4kk ja niin nopeasti oli vetäytynyt langat jonnekin. Seuraavan poisto sujui ongelmitta.

Vannotin itelle etten tee testiä ennen su, mutta kuinkas kävikään kp46 ja edelleen nega. Eikä vuoda. :banghead:

Siis apua, oliko sulla yleensäkin näin pitkiä kiertoja? Oot varmaan sanonutkin täällä, mutta ei muistu mieleen :) Mulla on nyt kp 27 menossa ja olen ihan ihmeissäni, kun ei menkkoja näy eikä kuulu... Melkein vuosi siitä, kun kierto on mennyt näin pitkälle (jos ei kkm jälkeistä lasketa). Viikonloppuna kyllä pakko tehdä vielä kolmas testi, jos ei vuoto ala vieläkään.

Toivottavasti sielläkin alkaa tapahtua!

Siis apua, oliko sulla yleensäkin näin pitkiä kiertoja? Oot varmaan sanonutkin täällä, mutta ei muistu mieleen :) Mulla on nyt kp 27 menossa ja olen ihan ihmeissäni, kun ei menkkoja näy eikä kuulu... Melkein vuosi siitä, kun kierto on mennyt näin pitkälle (jos ei kkm jälkeistä lasketa). Viikonloppuna kyllä pakko tehdä vielä kolmas testi, jos ei vuoto ala vieläkään.

Toivottavasti sielläkin alkaa tapahtua!
Mun kierto ennen raskautta oli 28. Nyt mitä ollu synnytyksen jälkeen menkkoja (pian puoli vuotta sitten synnytin) 33-34. Ei ikinä näin pitkää! Joo sais kyllä alkaa tapahtuun jotaki suuntaa, jos toisee.

Onko sulla ollu nyt ihan vaan negaa sitte? Toivotaan plussaa sinne. :love7

Mulla ei nykyinen työ tunnu enää oikein nappaavan, joten eipä tarvitse stressata töistä pois jääntiä siinä mielessä. Sitä kyllä olen vähän stressannut, että kun nykyinen sopimus tulee loppumaan ennen mahdollista äitiyslomaa, että löytyisikö väliin muuta hommaa jos nykyisessä ei sitten sopimus jatkuisikaan :stop: Iso lovi tulisi äitiyspäivärahaan siinä kohtaa :bored: Toki olen tässä nyt uuttakin työtä katsellut enkä ole vauvahaaveen antanut siihen vaikuttaa, mutta ehkä just nyt koko ammatinvalinta tuntuu väärältä joten en tiedä paranisiko vaihtamalla :sorry: Noh, eipä jotenkin ole odotukset korkealla tässäkään kierrossa vaikka tähän asti kaikki mennytkin niin kuin piti. Ei vaan ole sellainen olo tai ajatus yhtään, että olisi tärpännyt. Dpo 5. Kauheen positiivinen perjantai :angel4

Mun kierto ennen raskautta oli 28. Nyt mitä ollu synnytyksen jälkeen menkkoja (pian puoli vuotta sitten synnytin) 33-34. Ei ikinä näin pitkää! Joo sais kyllä alkaa tapahtuun jotaki suuntaa, jos toisee.

Onko sulla ollu nyt ihan vaan negaa sitte? Toivotaan plussaa sinne. :love7

On kyllä päättänyt venähtää pitkäksi, jos nyt ei vielä onnellista yllätystä siitä tule :)

Mä testasin dpo 11 ekan negan ja sitten vielä dpo 13 toisen herkällä testillä. Sitä ennen olin kyllä juonut aika paljon, joten pissa saattoi olla laimeaa. Mutta olisi kait sen herkän luullut näyttävän silti. Tosin Fertility Friend ajoittaisi oviksen lämpöjen mukaan jokusen päivän myöhemmäksi, sen mukaan nyt on vasta dpo 12. Joten ehkä vielä toivon rippeissä voi roikkua :hilarious: En ole noita lämpöjä seurannut ennen tätä kiertoa, joten se on uutta.

Täällä myös pohtinut äitiyspäiväraha juttuja. 3 äitiyslomaa meni samoilla tuloilla (alle 3v ikäerot) ja nyt kun vihdoin olisi tosi kivasti noussut niin ei enää menekkään verotuksen mukaan. Olen siis ollut nyt helmikuusta saakka lomautettuna, enkä ole varma milloin haluan mennä takaisin töihin (koska korona). Töihin siis pääsisin milloin tahansa takaisin nyt kun sitä jo kyseltiin, mutta työmatkat junalla hki keskustaan ja lasten päiväkodissa olo ei houkuttele, vaikka taloudellisesti ennen äitiyslomaa olisi todella kannattavaa nyt tehdä mahdollisimman paljon töitä. Äh, vaikeaa tämäkin päättää mitä tekee.

Takaisin