Raskaaksi 2020

Ei taida vahvistua mun testit :sad001
No okei, laimeahko päiväpissa, mutta oon aina dpo 11 saanut hienon haamun aamun tokasta pissasta.
Kyllähän tuo näkyy ihan selvästi, mut tuntuu et eilinen testi näkyi vielä paremmin, ja se ei koskaan tiedä hyvää. Nyt fiilis on vähä huono tästä.
Taidan juoda illasta yhden lonkeron muiden kanssa ja laittas katseen helmivauvan mahdollisuuteen. Testaan vielä maanantaina aamusta, mut ei vaan oo enää luottoa. Toivon tietysti, että vielä jaksais vahvistua.

Edit. Se loppu viivakin katos näköjään tänne ladattaessa taas.

Liitteet

• IMG_20200516_155640.jpg
    IMG_20200516_155640.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 191
Ei taida vahvistua mun testit :sad001
No okei, laimeahko päiväpissa, mutta oon aina dpo 11 saanut hienon haamun aamun tokasta pissasta.
Kyllähän tuo näkyy ihan selvästi, mut tuntuu et eilinen testi näkyi vielä paremmin, ja se ei koskaan tiedä hyvää. Nyt fiilis on vähä huono tästä.
Taidan juoda illasta yhden lonkeron muiden kanssa ja laittas katseen helmivauvan mahdollisuuteen. Testaan vielä maanantaina aamusta, mut ei vaan oo enää luottoa. Toivon tietysti, että vielä jaksais vahvistua.

Saattaapi olla sama homma kuin mulla eli eka haalee viiva ja sitten katoaa. Iso voimahali täältä sulle! Jos ei nyt sulla tärpää, niin kyllä se plussa vielä pärähtää. :Heartbigred
Helmivauvat meille. :dummy1::dummy:

Tuossa se oli kun se viiva ilmestyi n. 1-2 min kohdalla, et tuon jälkeen n. 5 min niin haaleni tuollaseksi kun toisessa . Että kyllä se siinä on, mutta kai mä odotan niin isoa nousua hcg ssä taas, kun aina ennenkin on noussu. Tai no 2 kertaa.
Oho. Mihinkä se kuva katos :eek:

Nyt sain kuvan takas

Edit. Aina ku korjaan kirjotusvirheitä kuva katoaa. Näkyskö nyt taas

Liitteet

• IMG_20200516_172034.jpg
    IMG_20200516_172034.jpg
    36.7 KB · Katsottu: 185
Muokattu viimeksi:
Saattaapi olla sama homma kuin mulla eli eka haalee viiva ja sitten katoaa. Iso voimahali täältä sulle! Jos ei nyt sulla tärpää, niin kyllä se plussa vielä pärähtää. :Heartbigred
Helmivauvat meille. :dummy1::dummy:

Mulla oli kemiallinen raskaus just viime kuussa :/ menkat 2 päivää myöhässä ja viivat hyvin haaleaita ja katos muistaakseni dpo 12 kokokaan. Mut maanantaina testaan vielä. Toivottavasti ois vahvempaa viivaa, oireet ois niin vahvat.

Mulla oli kemiallinen raskaus just viime kuussa :/ menkat 2 päivää myöhässä ja viivat hyvin haaleaita ja katos muistaakseni dpo 12 kokokaan. Mut maanantaina testaan vielä. Toivottavasti ois vahvempaa viivaa, oireet ois niin vahvat.
Toivotaan! Täällä peukut pystyssä.
Mullakin oli todennäköisesti toinen kemiallinen ennenkuin alettiin edes yrittää kunnolla, kun first responseen tuli kahtena päivänä viiva joka lopulta hävisi. Ei ole ikinä antanut mulle first response viivanpaikkoja.
Nämä on ihan syvältä nämä kemialliset. :sad001

Toivottavasti sulla vahvistuis maanantaihin mennessä! :)

Täällä keskusteltiin miehen kanssa ja päätettiin että saa tulla jos on tullakseen :happy: ei oo puhuttu mitään mistään tarkemmasta suunnittelusta, en puhunut viimeksikään tosiaan mitään tikutteluista ja arvelin että ainakin parempi nyt alkuun etten puhu nytkään ettei tuo liikaa stressiä hommaan. Stressailen siis itsekseni vaan :grin eiköhän tuo aikuinen mies tiedä itekin miten homma toimii. Meillä ollu melko hiljaista makuuhuoneessa edellisen raskauden jälkeen (minusta johtuen) joten ainakin siltä osin varmaan asiaan on saatava nyt muutosta :hilarious: Menkat alkoi sopivasti tänään joten tästä se lähtee :gen014

Toivotaan! Täällä peukut pystyssä.
Mullakin oli todennäköisesti toinen kemiallinen ennenkuin alettiin edes yrittää kunnolla, kun first responseen tuli kahtena päivänä viiva joka lopulta hävisi. Ei ole ikinä antanut mulle first response viivanpaikkoja.
Nämä on ihan syvältä nämä kemialliset. :sad001

Toivottavasti sulla vahvistuis maanantaihin mennessä! :)

Sehä ois ku ei testais ennen ku menkat myöhässä, nii välttyis näiltä ihan alun kemiallisen viivoilta. Mut eihän sitä malta olla testaamatta. Oon max dpo 12 jaksanu oottaa yrityksen aikana.
Mullei oo nää sofin 25 antanut koskaan "turhia viivoja" . Ei ees roskishaamuja. Pitäs olla jotain muutaki merkkiä, mut nyt ei oo mahdollista saada mistään, ku ollaan mökillä.

Nyt tuntuu kohdussa jännää pistävää kipua. Siis ku oireetki ois niin hyvät ja raskauteen sopivat.

Voihan se @Milalai vielä vahvistua. Eikä joka raskaudessa välttämättä nouse hcg samalla kaavalla. Mullakin on nyt kahdessa edellisessä kierrossa ollut kemiallinen. ensimmäisessä tuli ihan näkyvät viivat dpo 11 ja dpo13, mutta vuoto alkoi dpo15. Viime kierrossa haamut dpo10 ja 12, mutta dpo14 ei mitään ja vuoto alkoi taas dpo15. Nyt en aio testata ennen kuin jos menkat on myöhässä, kun nuo kemiallliset antaa vaan ihan turhaa toivoa.

Muokattu viimeksi:
Mul oli useampi kemiallinen km jälkeen mut nyt sai keho levätä niin usko oikeaan plussaan on iso kun sen aika on. Oon nimittäin tehnyt esim sen CB herkän testin monesti ja eka tuli hailu haamu mut hävisi eli ovulaatio vain.

Nyt sit ootellaan nyt mut kemialliset on ikäviä. Mul on jotenkin tosi koholla hcg ennen ovis ku kyllä sekin nousee jolloin testi on voinut olla melko paljon tumma haamu mutta se on ollut vain ovis. Lisäksi loppukierrossa mul on ollu haamu hailu jotka oon laskenut ihan negaksi mut nyt juhlin sitä ku ei oo tullut ja digi eka ihan näkymätöntä ja nyt lähti vahvistuu ja buum hymy joten kai se on uskottava et munkin kohdalla testit näyttää oikein :) pieni erä voitto mut hyvä sekin

Täällä keskusteltiin miehen kanssa ja päätettiin että saa tulla jos on tullakseen :happy: ei oo puhuttu mitään mistään tarkemmasta suunnittelusta, en puhunut viimeksikään tosiaan mitään tikutteluista ja arvelin että ainakin parempi nyt alkuun etten puhu nytkään ettei tuo liikaa stressiä hommaan. Stressailen siis itsekseni vaan :grin eiköhän tuo aikuinen mies tiedä itekin miten homma toimii. Meillä ollu melko hiljaista makuuhuoneessa edellisen raskauden jälkeen (minusta johtuen) joten ainakin siltä osin varmaan asiaan on saatava nyt muutosta :hilarious: Menkat alkoi sopivasti tänään joten tästä se lähtee :gen014

Jes kiva että tekin nyt lähdette yrittämään! :cool:

Ja pakko myöntää, että meilläkin on ollut paikoin hiljaista makkarissa esikoisen syntymän jälkeen, mutta kummasti se raskaustoive saa itselle motivaatiota hommailemaan. :grin

Mies tietää hymystä ja todennäköisestä oviksesta ja että sen jälkeen on myös mahdollista raskautua muttei halunnut suojaa. Hmm. No mä fiksuna otin kortsun ja vaadin sen kerta yritystä ei oo paitsi että tiedetään molemmat että on ollut vain pari päivää ennen ovista joten se on mahdollista mutta eliminoin kuitenkin lopun. Että toivottavasti pian pääsee niihin hoitoihin jotta saa yrityksen käyntiin

Ei tainnut tämä olla meidän kierto sittenkään. :sad001 Lämmöt pyörineet siellä 37,2-37,4 ja nyt illalla tuntui ihan siltä, että ovat laskeneet. Ja näinhän se oli, nyt illalla enää 36,8.

Jätän siis testailun tän kierron osalta ja siirryn odottamaan yk10 kp1 alkua. :sorry:

Kova pettymys kyllä, rintojen kipu ollut jotenkin tosi erilaista nyt ja luulin saaneeni viivanpaikkaa testiin. Mutta ei auta kuin tsempata sitten uuteen yritykseen.

Täällä yllättäen kp 11 jo ovisplussa. Ketoosi siis lyhensi taas kiertoa, vaikka nyt vkl repsahdellut herkkuihin :)

Jännä että noin aikaisin! Miksiköhän aikaistaa sitä? Nyt toivotaan tärppiä teille! Ois kiva vähän lyhyempi kierto.. Tai siis kaikista paras olisi plussata heti :happy: Tuntuu vaan, että itsellä kierto laahaa ja muilla kerkee olemaan jo kaksi ovista kuukautisineen sinä aikana kun itellä yksi kierto ohi :hilarious: No toivottavasti ei oo nyt tällä kertaa 40pv. Kauheen pitkä piina olisi odotella :facepalm: Inhottaa katsoa kalenterista milloin ois seuraavat menkat ja ovulaatio jos kierron pituus jää tähän 40 päivään. Seuraava ovis olisi vasta heinäkuussa :wtf: Pakko laittaa all init tässä kierrossa. Ei pitäisi synkistellä :rolleyes:

Mites täällä lauantai-ilta? :) onko tikuteltu, jännäilty, jotaki? :)

Mies jo kovin innoissaan yrittämisen suhteen, harjoiteltiinkiin tänään. Eipähän jää monta päivää vanhat, huonot siittiöt muhimaan jos tulisi aikainen ovulaatio :grin Pitää varmaan tiistaina tai keskiviikkona alkaa testailemaan ovista. Mutta voi olla että joutuu sitten kaksikin viikkoa tikuttamaan, jos ovuloin taas tyyliin kp 25 :woot: Pitää vaan olla aktiivinen, se kai se paras lääke on siihen :3some Haluun beiben :dummy::Heartred

Nyt kp 7.

Muokattu viimeksi:
Jännä että noin aikaisin! Miksiköhän aikaistaa sitä? Nyt toivotaan tärppiä teille! Ois kiva vähän lyhyempi kierto.. Tai siis kaikista paras olisi plussata heti :happy: Tuntuu vaan, että itsellä kierto laahaa ja muilla kerkee olemaan jo kaksi ovista kuukautisineen sinä aikana kun itellä yksi kierto ohi :hilarious: No toivottavasti ei oo nyt tällä kertaa 40pv. Kauheen pitkä piina olisi odotella :facepalm: Inhottaa katsoa kalenterista milloin ois seuraavat menkat ja ovulaatio jos kierron pituus jää tähän 40 päivään. Seuraava ovis olisi vasta heinäkuussa :wtf: Pakko laittaa all init tässä kierrossa. Ei pitäisi synkistellä :rolleyes:

Mies jo kovin innoissaan yrittämisen suhteen, harjoiteltiinkiin tänään. Eipähän jää monta päivää vanhat, huonot siittiöt muhimaan jos tulisi aikainen ovulaatio :grin Pitää varmaan tiistaina tai keskiviikkona alkaa testailemaan ovista. Mutta voi olla että joutuu sitten kaksikin viikkoa tikuttamaan, jos ovuloin taas tyyliin kp 25 :woot: Pitää vaan olla aktiivinen, se kai se paras lääke on siihen :3some Haluun beiben :dummy::Heartred

Nyt kp 7.
Harjotus tekee mestarin vai miten se menee? :grin Ei vaa oikeesti pidetää peukkuja, että se plussa sieltä napsahtas. :love7

Kp48 ja edellee nega, eikä vuoda. Plussaa ei tuu näkymää, joten en kyl enää testaile. Ny ootellaa vaa niitä menkkoja. :banghead:

Mies tietää hymystä ja todennäköisestä oviksesta ja että sen jälkeen on myös mahdollista raskautua muttei halunnut suojaa. Hmm. No mä fiksuna otin kortsun ja vaadin sen kerta yritystä ei oo paitsi että tiedetään molemmat että on ollut vain pari päivää ennen ovista joten se on mahdollista mutta eliminoin kuitenkin lopun. Että toivottavasti pian pääsee niihin hoitoihin jotta saa yrityksen käyntiin

Anteeksi kun kyselen, mutta en ihan saa koppia tästä sun tilanteesta. En tosin ole lukenut koko foorumin viestejä,että jos olet aikaisemmin selittänyt. Onko nyt siis mikä tilanne? Yritys vai ei? Ja mihin hoitoihin olet menossa?

Nyt kp 7.
Ei kyllä mitään hajua miksi tulee ovis aiemmin. Normisti siis ovisplussa n. kp 17-18 ja ketogeenisella ruokavaliolla nyt ollut jo 11-13. Hyvä niin kun plussat tullut aina noista lyhyemmistä kierrosta. Monesti kyllä lukenut, että tuo ruokavalio saattaa sekoittaa kiertoa, mutta mulla näin normaalipainoisena ainakin näyttää parantavan, ihme juttuja o_O

Takaisin