Täällä ei ihmeempiä. Vielä joku tuhruvuoto tuli. Mietin onko tää kp 5 vai 6, kun sunnuntaina oli aika niukkaa se vuoto, vasta maanantaina runsastui :angelic: No sovitaan nyt, että
kp 6. No kuitenkin, vuoto käytännössä finito.
Jotenkin vaan vähän ärsyttää tällä hetkellä. Varmaan vielä menkkaärtymystä. Mies lähti töiden jälkeen toisiin töihin. Tuntuu ettei tästä yrityskerrasta tule mitään. Ei olla peittoakaan heiluteltu moneen päivään. Ei lämmennyt ukko kun menin kopeloimaan hänen jo nukahdettua. Varmaan liian väsynyt. Kukapa ei olisi, mutta siitäkö pitää sitten ekana luopua jos väsyttää. Ei omasta mielestäni. Kodin ja itsensä saa taas itekseen hoidella. Ei ees huvittaisi lähteä kylään, kun on vitutus päällä. Kaiken saa sielläkin itse hoitaa kun muut ryyppää. Pakko ois jollain saada pois tää, kun tyhmää ja turhaa olla tällä fiiliksellä. Pakko antaa vähän palautetta taas. Onneksi ei ole usein näin. Turhauttaa vaan, kun tuntuu että kaikki muut asiat, kuten työt, pelit ja alkoholi kiinnostavat häntä paljon enemmän

Itse sitten oon kokkaillut hänelle, vienyt iltapalaa sänkyyn, hoitanut kodin, mahdollistanut hänelle hyvät unet öisin ym. Ajattelin että hän jaksaisi sitten töiden jälkeen autella kotona enemmän ja hommailla sängyssä.. mutta pieleen meni. Ei pidä ikinä olettaa mitään. Siis jaksaminen kyllä lisääntyi, mutta sen kohdentaminen toivomiini asioihin ei aivan niin vaan käynytkään.
Tyhmää tyhmää, toivottavasti menee ohi pian tää tyhmä fiilis. Mies on varmaan taas ihan äimänkäkenä, kun sanon jotakin. Ei nähdä asioita aina ollenkaan samalla tavalla

Miehet todella ajattelevat aivan eri tavalla kuin naiset. Oon huomannut sen.