Raskaaksi 2020

Tein tänään raskaustesti ja positiivinen edelleen. Ensi viikolla labraan ja näkee kuinka koholla hormooni on. Menkatkaan ei ole vielä alkanut. Tyhjennyspäivästä laskettuna kp 36/28

No voihan kökkö... etkä luule, että kyseessä olisi mahdollisesti uusi raskaus? Laskin miten minulla menkat alkoivat tyhjennyksen jälkeen ja näytti olleen kp 33. Mutta raskaustestiin olin saanut jo negan reilun neljän viikon jälkeen siitä.

Niin.... tässä nyt sitte tää onestepin herkkä puikko dpo 8 :bored: Mitä tästä pitäs nyt ajatella? Kiinnittymisyritys?
Ei sais testata näin aikasin, koska tiiätte varmaan kuinka paljon tommonen nostaa toivoa :hilarious::hilarious: Mutta sekopää mikä sekopää...

muoks. Ihan testiajalla tuli siis, ei mikää roskishaamu.

Ja iiks, siellähän jo kummittelee hurjasti!! Hienoa! :)

Kp 30/? ja dpo 15 isolla kysymysmerkillä? :confused005 Tänään on sattunut alavatsaan, mikä johtuu todennäköisesti vain rautakuurista. Painelemalla jopa vähän aristaa. Pelkään jotain tulehdusta :nailbiting: Pientä ärsyyntymistä on ollut ja fyysistä väsymystä. Väsyttää muttei nukuta. Pinnallista unta oli taas viime yö. Oon tänään välillä takertunut negatiivisiin asioihin ja stressannut jostain tyhjänpäiväisesti (Muuttovalmisteluhömpötystä, vaikka päästään muuttamaan kuukauden sisällä superkivaan omakotitaloon, eikä meillä edes ole paljon tavaraa). Teen siis tyhjästä ongelmaa. Valkovuotoa oudon paljon edelleen. Tässä kierrossa tullut usein klönttejä alushousuihin. Tai jää silleen roikkumaan (seksikästä). Turhaan laittanut pari kertaa liukastetta, loiskui ihan yli koko homma. Kohdunsuu ollut arka hommaillessa. Ei himoja yhtään, vaikka normaalisti aina on. Lämpö tänä myöhäisillan hetkenä 36,0, jos sillä tiedolla tekee jotain. Lyhyt pinna tänään :gen045 Muoks: aamulämpö sekin 36,0.

Jes! Tänään kp39 ja sain erittäin hyviä uutisia gyneltä! Ei, en ole raskaana, mutta kuukautiset ovat aivan ovella! :woot: Vähän tihkui jo verta, kun hän teki tutkimusta. Kohdun limakalvo 14mm. Kaikki kunnossa, ei kystia ja vasemmassa munasarjassa keltarauhanen. Kohtu kooltaan 82×52,5mm. Oikea ovario 21mm ja vasen 23mm.

Arveli, että ovulaatio on tapahtunut noin kaksi viikkoa sitten. Ilmeisesti kierron puolivälissä yritti tehdä ovulaatiota, mutta ei onnistunut. Ilmankos en saanut ihan ovisplussaa :rolleyes: Sitten on kai yritetty nostaa hormonitasoja uudestaan ja ovulaatio on tullut parisen viikkoa myöhässä? Ilmankos oli limoja kahteen kertaan ja kohdunsuu korkealla ja kova. Nyt on jo alhaalla ollut tänään ja pehmeämpi. Eli aika lähelle meni ettei oltu ilman suojaa ovulaation aikoihin. Ei mennyt montaa päivää siitä nyt oletetusta ovulaatiosta, kun ei enää keskeytetty.

Eli ilmeisesti nuo aiemmassa viestissä kuvailemani oireet ovat olleet ovulaation jälkeisiä kipuja ja tuo väsymyskin menee varmaan sen piikkiin o_O Sillä viikolla paino kyllä nousikin hetkellisesti kilon, joka myös viittaa ovulaatioon. Kyllähän tuo gynekäynti reilusti yli parisataa maksoi, mutta minkäs teet :shy: Jes! Ihanaa saada selvyys asioihin, oon ihan täpinöissäni, tästä se lähtee :happy::smiley-bounce013:dance011

Muuttuikohan mulla pms-oireet ovisoireiksi? :)

Muokattu viimeksi:
Hei teillä joilla on plussannut tai aiempia raskauksia, tuliko teillä ovulaation jälkeen normi kuivakausi? Mulla ei sitä oo tullut, tänään jo luulin että menkat alko tosi aikaisin ku hulahti housuun, mutta olikin vaan limaista vuotoa o_O monesta keskustelusta oon lukenut että plussakierrossa paikat pysyi kosteena ovulaation jälkeen niin toiveet taas entistä korkeemmalla....

Hei teillä joilla on plussannut tai aiempia raskauksia, tuliko teillä ovulaation jälkeen normi kuivakausi? Mulla ei sitä oo tullut, tänään jo luulin että menkat alko tosi aikaisin ku hulahti housuun, mutta olikin vaan limaista vuotoa o_O monesta keskustelusta oon lukenut että plussakierrossa paikat pysyi kosteena ovulaation jälkeen niin toiveet taas entistä korkeemmalla....
Haa! Täällä dpo 3 ja ei oo kuivat paikat. Joten toivossa hyvä elää? täällä tippunu ihanasti tämän viikon aikana nesteitä pois ruokavalion avulla. -2,2 kg maanantaista:rolleyes: ja tykkään tästä energisemmästä olosta kun hiilarit pistänyt todella minimiin.

Täällä kp 24/27 ja muutamana päivänä ollut menkkamaista jomotusta mahassa, joka yleensä tulee mulla vasta samana päivänä kun menkat alkaa. Kuivasta kaudesta ei täälläkään tietoa. Oon myös ollut kamalan väsynyt ja nukkunut hirveitä määriä parin päivän ajan. Meinasin etten tekis testiä ennen kun menkat on myöhässä, mut nyt alkaa jo kaapissa olevat testit kuumottelemaan... :laughing002

Täällä kp 24/27 ja muutamana päivänä ollut menkkamaista jomotusta mahassa, joka yleensä tulee mulla vasta samana päivänä kun menkat alkaa. Kuivasta kaudesta ei täälläkään tietoa. Oon myös ollut kamalan väsynyt ja nukkunut hirveitä määriä parin päivän ajan. Meinasin etten tekis testiä ennen kun menkat on myöhässä, mut nyt alkaa jo kaapissa olevat testit kuumottelemaan... :laughing002
Haa! Noila kp:lla ja oireill varmaa tekisin jo pika pikaa:hilarious:

Lämmöt just mittasin ja oli 36,9. Tiedä sitten noista voiko mitää sanoo ku eiks kuulu muutenki ovikse jälkee noust?

Niin.... tässä nyt sitte tää onestepin herkkä puikko dpo 8 :bored: Mitä tästä pitäs nyt ajatella? Kiinnittymisyritys?
Ei sais testata näin aikasin, koska tiiätte varmaan kuinka paljon tommonen nostaa toivoa :hilarious::hilarious: Mutta sekopää mikä sekopää...

muoks. Ihan testiajalla tuli siis, ei mikää roskishaamu.
Oon samaa mieltä KatMan kanssa! Lupaavalta näyttää. :grin
Tsemppiä ja vahvistumisia!

Mulla kävi lämmöt normissa kp1 ja sit nousi heti tonne mulle tosi korkeaan ja menkat tuhruili kaksi päivää. Noh, en mä nyt raskaana oo todellakaan mut ihmetyttää..

Ovis mulla tekee et sylki muuttuu selkeästi erilaiseksi ja hyvin kuplikas jos noin voi sanoa. Jotenkin paksumpi ja rihmaisempi....

Mulla pissattaa koko ajan, ei oo vti ja sit turvottaa ja on vähän hassu olo. Nyt ootan et oplus ja sit proget tähän kiertoon avuksi et tulee menkat varmasti.

Näkyy haamu, Toivottavasti vahvistuu ihanaa <3

Haa! Täällä dpo 3 ja ei oo kuivat paikat. Joten toivossa hyvä elää? täällä tippunu ihanasti tämän viikon aikana nesteitä pois ruokavalion avulla. -2,2 kg maanantaista:rolleyes: ja tykkään tästä energisemmästä olosta kun hiilarit pistänyt todella minimiin.

Mäkin oon ketoa kokeillu. Ketoosista kyl tulee ihanan kevyt ja energinen olo! Vähän ku leijailis pilvissä :p

No voihan kökkö... etkä luule, että kyseessä olisi mahdollisesti uusi raskaus? Laskin miten minulla menkat alkoivat tyhjennyksen jälkeen ja näytti olleen kp 33. Mutta raskaustestiin olin saanut jo negan reilun neljän viikon jälkeen siitä.

Ja iiks, siellähän jo kummittelee hurjasti!! Hienoa! :)
Raskauden mahdollisuutta ei ole, ei ole peitto heilunut tänä aikana. Mutta odotellaan.... Raskaushormoni laskee hitaasti.

Mäkin päädyin ostaan 20kpl niitä herkkiä one step puikkoja. :grin Testihullun mieskin tykkää, kun en osta niitä kaikkein hirveimmän hintasia! Toki pari digitaalista viikkonäytöllä eksyi koriin, mutta käytän vasta kun saan viivan johonkin muuhun...:hilarious:

Mäkin oon ketoa kokeillu. Ketoosista kyl tulee ihanan kevyt ja energinen olo! Vähän ku leijailis pilvissä :p
Just noin voisin kuvailla oloa kans! Saad nähä milloin ja millai ketoosiin pääsen. Mul on hh nyt max. 30. Tuo max. 20 tuntuu viel haastavalta kun vasta harjoittelen tätä ruokavaliota.
Ostin kaappiin "kalliita" Clearbluen testejä, etten tekis malttamattomana ennen ku menkkojen pitäis alkaa. :laughing001 Nyt vaan alkaa olla liian malttamaton olo ja mieskin on töissä niin sitä on vaikea saada ajatuksia muualle. :rolleyes:
nojuu niitä ei passaa liian aikasin käyttää:hilarious:

Just noin voisin kuvailla oloa kans! Saad nähä milloin ja millai ketoosiin pääsen. Mul on hh nyt max. 30. Tuo max. 20 tuntuu viel haastavalta kun vasta harjoittelen tätä ruokavaliota.

nojuu niitä ei passaa liian aikasin käyttää:hilarious:

Kyllä tolla 30hh:llakin pääsee ketoosiin 4 päivässä, luulisin. Sitä alle 20g suositellaan vaan aluks et tulee nopeesti ketoosi ja sithän sitä voi pikkuhiljaa nostaa vaikka 50g/pv ja silti se ketoosi säilyy. On siinä kyl aikamoinen pohtiminen aluks et mitäs mä nyt saan syödä ja mitä en ja ne ekat päivät on kamalia :grin Pitää varottaa et maha tulee sit aivan hiton kipeeks jos yhtäkkiä rupeeki mättää leipää tmv ku on ollu vähillä hiilareilla jonkun aikaa.

Täällä myös ketoilua nyt parin kk tauon jälkeen takana 10 päivää ja painoa pudonnut 4kg. Vhh ruokavaliolla normaalisti olen, välillä menee enemmänkin hiilareita, mutta km jälkeen meni ihan totaalisesti karkin yms. sopimattoman syömiseksi.
Ovista odotan tulevan aiemmin kun yleensä ketoosissa mulla aikaistuu 4pv. Katsotaan pitääkö tälläkin kertaa paikkansa. Nyt kp 3 menossa ja yk 3 km jälkeen.

Kyllä tolla 30hh:llakin pääsee ketoosiin 4 päivässä, luulisin. Sitä alle 20g suositellaan vaan aluks et tulee nopeesti ketoosi ja sithän sitä voi pikkuhiljaa nostaa vaikka 50g/pv ja silti se ketoosi säilyy. On siinä kyl aikamoinen pohtiminen aluks et mitäs mä nyt saan syödä ja mitä en ja ne ekat päivät on kamalia :grin Pitää varottaa et maha tulee sit aivan hiton kipeeks jos yhtäkkiä rupeeki mättää leipää tmv ku on ollu vähillä hiilareilla jonkun aikaa.
Ei oo kyl onneks tullu mitää noita ns. Sivuoireit kuten päänsärkyy ja ummetusta, ainakaan vielä. Oon tosin huolehtinu veden juonnist ja kuidun sannista myös. Lähinnä tässä pohdituttaa, että onko haitallista yritykselle/mahdolliselle raskautumiselle? Mamma vitskut missä foolihappo mukana, o ollu käytös jo pari kk.
Täällä myös ketoilua nyt parin kk tauon jälkeen takana 10 päivää ja painoa pudonnut 4kg. Vhh ruokavaliolla normaalisti olen, välillä menee enemmänkin hiilareita, mutta km jälkeen meni ihan totaalisesti karkin yms. sopimattoman syömiseksi.
Ovista odotan tulevan aiemmin kun yleensä ketoosissa mulla aikaistuu 4pv. Katsotaan pitääkö tälläkin kertaa paikkansa. Nyt kp 3 menossa ja yk 3 km jälkeen.
Ahaa sielläkin ketoilija! Mielenkiintoinen tuo oviksen aikaistumisinfo. Täytyy ottaa huomioon mikäli seuraavan kiertoon joutuu.

Takaisin