Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein tänään raskaustesti ja positiivinen edelleen. Ensi viikolla labraan ja näkee kuinka koholla hormooni on. Menkatkaan ei ole vielä alkanut. Tyhjennyspäivästä laskettuna kp 36/28
Niin.... tässä nyt sitte tää onestepin herkkä puikko dpo 8Mitä tästä pitäs nyt ajatella? Kiinnittymisyritys?
Ei sais testata näin aikasin, koska tiiätte varmaan kuinka paljon tommonen nostaa toivoaMutta sekopää mikä sekopää...
muoks. Ihan testiajalla tuli siis, ei mikää roskishaamu.

Kp 30/? ja dpo 15 isolla kysymysmerkillä?Tänään on sattunut alavatsaan, mikä johtuu todennäköisesti vain rautakuurista. Painelemalla jopa vähän aristaa. Pelkään jotain tulehdusta
Pientä ärsyyntymistä on ollut ja fyysistä väsymystä. Väsyttää muttei nukuta. Pinnallista unta oli taas viime yö. Oon tänään välillä takertunut negatiivisiin asioihin ja stressannut jostain tyhjänpäiväisesti (Muuttovalmisteluhömpötystä, vaikka päästään muuttamaan kuukauden sisällä superkivaan omakotitaloon, eikä meillä edes ole paljon tavaraa). Teen siis tyhjästä ongelmaa. Valkovuotoa oudon paljon edelleen. Tässä kierrossa tullut usein klönttejä alushousuihin. Tai jää silleen roikkumaan (seksikästä). Turhaan laittanut pari kertaa liukastetta, loiskui ihan yli koko homma. Kohdunsuu ollut arka hommaillessa. Ei himoja yhtään, vaikka normaalisti aina on. Lämpö tänä myöhäisillan hetkenä 36,0, jos sillä tiedolla tekee jotain. Lyhyt pinna tänään
Muoks: aamulämpö sekin 36,0.
Vähän tihkui jo verta, kun hän teki tutkimusta. Kohdun limakalvo 14mm. Kaikki kunnossa, ei kystia ja vasemmassa munasarjassa keltarauhanen. Kohtu kooltaan 82×52,5mm. Oikea ovario 21mm ja vasen 23mm.
Jes! Ihanaa saada selvyys asioihin, oon ihan täpinöissäni, tästä se lähtee 

Haa! Täällä dpo 3 ja ei oo kuivat paikat. Joten toivossa hyvä elää? täällä tippunu ihanasti tämän viikon aikana nesteitä pois ruokavalion avulla. -2,2 kg maanantaistaHei teillä joilla on plussannut tai aiempia raskauksia, tuliko teillä ovulaation jälkeen normi kuivakausi? Mulla ei sitä oo tullut, tänään jo luulin että menkat alko tosi aikaisin ku hulahti housuun, mutta olikin vaan limaista vuotoamonesta keskustelusta oon lukenut että plussakierrossa paikat pysyi kosteena ovulaation jälkeen niin toiveet taas entistä korkeemmalla....

Haa! Noila kp:lla ja oireill varmaa tekisin jo pika pikaaTäällä kp 24/27 ja muutamana päivänä ollut menkkamaista jomotusta mahassa, joka yleensä tulee mulla vasta samana päivänä kun menkat alkaa. Kuivasta kaudesta ei täälläkään tietoa. Oon myös ollut kamalan väsynyt ja nukkunut hirveitä määriä parin päivän ajan. Meinasin etten tekis testiä ennen kun menkat on myöhässä, mut nyt alkaa jo kaapissa olevat testit kuumottelemaan...![]()

Oon samaa mieltä KatMan kanssa! Lupaavalta näyttää.Niin.... tässä nyt sitte tää onestepin herkkä puikko dpo 8Mitä tästä pitäs nyt ajatella? Kiinnittymisyritys?
Ei sais testata näin aikasin, koska tiiätte varmaan kuinka paljon tommonen nostaa toivoaMutta sekopää mikä sekopää...
muoks. Ihan testiajalla tuli siis, ei mikää roskishaamu.
Haa! Täällä dpo 3 ja ei oo kuivat paikat. Joten toivossa hyvä elää? täällä tippunu ihanasti tämän viikon aikana nesteitä pois ruokavalion avulla. -2,2 kg maanantaistaja tykkään tästä energisemmästä olosta kun hiilarit pistänyt todella minimiin.
Haa! Noila kp:lla ja oireill varmaa tekisin jo pika pikaa![]()
Nyt vaan alkaa olla liian malttamaton olo ja mieskin on töissä niin sitä on vaikea saada ajatuksia muualle. Raskauden mahdollisuutta ei ole, ei ole peitto heilunut tänä aikana. Mutta odotellaan.... Raskaushormoni laskee hitaasti.No voihan kökkö... etkä luule, että kyseessä olisi mahdollisesti uusi raskaus? Laskin miten minulla menkat alkoivat tyhjennyksen jälkeen ja näytti olleen kp 33. Mutta raskaustestiin olin saanut jo negan reilun neljän viikon jälkeen siitä.
Ja iiks, siellähän jo kummittelee hurjasti!! Hienoa! :)

Just noin voisin kuvailla oloa kans! Saad nähä milloin ja millai ketoosiin pääsen. Mul on hh nyt max. 30. Tuo max. 20 tuntuu viel haastavalta kun vasta harjoittelen tätä ruokavaliota.Mäkin oon ketoa kokeillu. Ketoosista kyl tulee ihanan kevyt ja energinen olo! Vähän ku leijailis pilvissä![]()
nojuu niitä ei passaa liian aikasin käyttääOstin kaappiin "kalliita" Clearbluen testejä, etten tekis malttamattomana ennen ku menkkojen pitäis alkaa.Nyt vaan alkaa olla liian malttamaton olo ja mieskin on töissä niin sitä on vaikea saada ajatuksia muualle.
![]()

Just noin voisin kuvailla oloa kans! Saad nähä milloin ja millai ketoosiin pääsen. Mul on hh nyt max. 30. Tuo max. 20 tuntuu viel haastavalta kun vasta harjoittelen tätä ruokavaliota.
nojuu niitä ei passaa liian aikasin käyttää![]()
Ei oo kyl onneks tullu mitää noita ns. Sivuoireit kuten päänsärkyy ja ummetusta, ainakaan vielä. Oon tosin huolehtinu veden juonnist ja kuidun sannista myös. Lähinnä tässä pohdituttaa, että onko haitallista yritykselle/mahdolliselle raskautumiselle? Mamma vitskut missä foolihappo mukana, o ollu käytös jo pari kk.Kyllä tolla 30hh:llakin pääsee ketoosiin 4 päivässä, luulisin. Sitä alle 20g suositellaan vaan aluks et tulee nopeesti ketoosi ja sithän sitä voi pikkuhiljaa nostaa vaikka 50g/pv ja silti se ketoosi säilyy. On siinä kyl aikamoinen pohtiminen aluks et mitäs mä nyt saan syödä ja mitä en ja ne ekat päivät on kamaliaPitää varottaa et maha tulee sit aivan hiton kipeeks jos yhtäkkiä rupeeki mättää leipää tmv ku on ollu vähillä hiilareilla jonkun aikaa.
Ahaa sielläkin ketoilija! Mielenkiintoinen tuo oviksen aikaistumisinfo. Täytyy ottaa huomioon mikäli seuraavan kiertoon joutuu.Täällä myös ketoilua nyt parin kk tauon jälkeen takana 10 päivää ja painoa pudonnut 4kg. Vhh ruokavaliolla normaalisti olen, välillä menee enemmänkin hiilareita, mutta km jälkeen meni ihan totaalisesti karkin yms. sopimattoman syömiseksi.
Ovista odotan tulevan aiemmin kun yleensä ketoosissa mulla aikaistuu 4pv. Katsotaan pitääkö tälläkin kertaa paikkansa. Nyt kp 3 menossa ja yk 3 km jälkeen.