Samaa mieltä! Mäkin kävelin pitkiä lenkkejä vielä loppuraskaudessa, toki piti pysähtyä piipahtamaan vessassa silloin tällöin.

Vointi oli mitä mainioin ja lattiallahan sitä konttailtiin kaverin lapsen kanssa. Toi syyllistäminen on ärsyttävää ja painosta valittaminen, kun muutenkin ahistaa kun se raskaana ainakin mulla tuppas nousemaan. Lopputulos oli kuitenkin se, että kaikki raskauskilot jäi synnärille.
Sitten ruettiin ylimääräisen ravitsemuskäynnin aikana puhumaan miten lapselle pitää opastaa terveellinen ruokavalio. Mä olen mun sisaruksista ainoa ylipainoinen ja kaikki muut hoikkia vaikka samaa ruokaa syöty lapsesta asti. Mun ruokavalio ei vaikuta mieheenkään, kun se osaa syödä oikealla tavalla vaikka mulla on ongelmia. Tottakai mä lapselleni pyrin näyttämään miten syödään terveellisesti, enkä kauho karkkia suuhun vaikka siltä näytän!
Sitten oli vielä se hampaiden pesu keskustelukin. Tottakai mä pesen lapseni hampaat, kun itse aina huolehtinu hyvin! Hammaslääkärikin sanoi, että et varmaan juo limuja ollenkaan kun hampaat niin hyvässä kunnossa.
Tällainen purkautuminen...anteeksi