Dpo7/8 eikä oo ku perusoireet, on kuuma ennemmin ja yöhikoilu.. sit jano ja nännit tummat ja isot mut ei yhtään kipeet. Outo kierto noin muutenkin. En kyllä varmasti raskaana ole mut niin vain ne oireet kuitenkin tuli. Tuntuu että joka kk kohta eri oireet. Hajuherkkyys, äreys ja kiukkuisuus ja itken joka asiaa. Hyvin tunneherkkää aikaa tää mun luteaali tällä kertaa. Niin ja lämmöt 36,6 normisti 35,8Laitetaanko pieni gallup pystyyn:
Mitä oireita koet tai luulet kokevasi ja mikä dpo?
Dpo 8. Mulla tänään varpaat ja sormet jäässä, palelusta kuumottavaan oloon, aamulla niistin ja aivastelin pitkän tovin, kuin kipeäksi tulossa. Jatkuva pissahätä. Järjetön väsymys ja keho fyysisesti väsynyt. Lämpö 35,6, aamulämpöjä en ole mittaillut![]()

Jännityksellä odotamme miten tässä käy :)
lisäksi mua kutittelee vasemmalta puolelta alavatsasta 

Tänään on sattunut alavatsaan, mikä johtuu todennäköisesti vain rautakuurista. Painelemalla jopa vähän aristaa. Pelkään jotain tulehdusta
Pientä ärsyyntymistä on ollut ja fyysistä väsymystä. Väsyttää muttei nukuta. Pinnallista unta oli taas viime yö. Oon tänään välillä takertunut negatiivisiin asioihin ja stressannut jostain tyhjänpäiväisesti (Muuttovalmisteluhömpötystä, vaikka päästään muuttamaan kuukauden sisällä superkivaan omakotitaloon, eikä meillä edes ole paljon tavaraa). Teen siis tyhjästä ongelmaa. Valkovuotoa oudon paljon edelleen. Tässä kierrossa tullut usein klönttejä alushousuihin. Tai jää silleen roikkumaan (seksikästä). Turhaan laittanut pari kertaa liukastetta, loiskui ihan yli koko homma. Kohdunsuu ollut arka hommaillessa. Ei himoja yhtään, vaikka normaalisti aina on. Lämpö tänä myöhäisillan hetkenä 36,0, jos sillä tiedolla tekee jotain. Lyhyt pinna tänään
Muoks: aamulämpö sekin 36,0.