Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli tossa vappuna bakteerivaginoosin oiretta, mutta ne oireet meni kyllä sen päivän aikana ohi. Onko teillä tietoa, voiko tuo bakteerivaginoosi vaikuttaa raskautumiseen?
Kiitos kaikille.
Visiitti täällä oli lyhyt (toivottavasti) vaikka tää oliki yk8. Tuun sit maitojunalla takas jos niikseen tulee. Tänään dpo11 ja digiin 1-2.:)
Onnea odotukseen ja kaikkea hyvää 
Onko joku saanut Raskauskeijun erittäin herkkään liuskaan viivanpaikkaa? Miehen vaatimuksesta tein testin ja jotain siinä näkyy, edellisen kierron testi oli ihan blanko.
Onko joku saanut Raskauskeijun erittäin herkkään liuskaan viivanpaikkaa? Miehen vaatimuksesta tein testin ja jotain siinä näkyy, edellisen kierron testi oli ihan blanko.
Aattelin just tänään mennä ostaan lisää testejä.Aiotko testata uudestaan nyt lähiaikoina? Toivottavasti nyt ois pulla uunissa![]()

Kiitos kaikille.
Visiitti täällä oli lyhyt (toivottavasti) vaikka tää oliki yk8. Tuun sit maitojunalla takas jos niikseen tulee. Tänään dpo11 ja digiin 1-2.:)

Nyt flon mukaan kp37, eikä menkkoja näy. Toivottavasti ois joku kivempi syy siihen.![]()
Onko sun kiertoväli vaihdellut paljon viime kuukausina? Et kai jäänyt odottamaan minnuu? 

30-35pv on ollut mun kierto synnytyksen jälkeen. Viime kierto oli toi lyhyempi ja nyt menkkoja ei näy. Eilen oli pieniä kramppeja, mutta silti vuoto ei alkanut. Ovulaatio-ajankohdasta ei ole varmaa tietoa, joten aika epätietoisuudessa eletään. :angelic: Toki mulla kummittelee mielessä kemiallisen mahdollisuus, kun ensin tuli se haamu RFSU:hun ja seuraavana päivänä nega, mikä tarkoittais että menkat tulee vaan hitusen myöhässä.Täällä päivän jäljessä kp 36 siis. Toivottavasti sulla olisi nyt plussa!Onko sun kiertoväli vaihdellut paljon viime kuukausina?
Tein viime vuonna ostetun testin ihan huvikseen, yritetty ei siis olla, joten odotukset oli aika lailla nollissa ja täysin negahan se olikinAlkaisi nyt vaan ne menkat tänä vuonna
View attachment 88808

Muistelinkin, että sä Jesbe vastasit edellisillä sivuilla tähän kemialliseen.Mulla joskus tuli kolmena päivänä rfsun testiin tummeneva viiva ja yhtäkkiä se hävisi ja vuoto tuli sitten vähän myöhässä

30-35pv on ollut mun kierto synnytyksen jälkeen. Viime kierto oli toi lyhyempi ja nyt menkkoja ei näy. Eilen oli pieniä kramppeja, mutta silti vuoto ei alkanut. Ovulaatio-ajankohdasta ei ole varmaa tietoa, joten aika epätietoisuudessa eletään. :angelic: Toki mulla kummittelee mielessä kemiallisen mahdollisuus, kun ensin tuli se haamu RFSU:hun ja seuraavana päivänä nega, mikä tarkoittais että menkat tulee vaan hitusen myöhässä.
Toivotan sullekin plussatuulia! Ei heitetä kirvestä kaivoon ennenkuin menkat alkaa!
Siitä pääsenkin kysymykseeni, jos jollakin täällä on ollut kemiallinen, niin kuinka pian negasta testistä tulleet menkat?![]()
Toivottavasti on ihan normaali raskaus 
Kirves saa pysyä sängyn alla, siellä siitä on enemmän hyötyä kuin kaivossa Mulla kyllä se hasmu ke miallisen jälkeen kummitteli kolmisen nelisen viikkoa ennenkuin täysin nega30-35pv on ollut mun kierto synnytyksen jälkeen. Viime kierto oli toi lyhyempi ja nyt menkkoja ei näy. Eilen oli pieniä kramppeja, mutta silti vuoto ei alkanut. Ovulaatio-ajankohdasta ei ole varmaa tietoa, joten aika epätietoisuudessa eletään. :angelic: Toki mulla kummittelee mielessä kemiallisen mahdollisuus, kun ensin tuli se haamu RFSU:hun ja seuraavana päivänä nega, mikä tarkoittais että menkat tulee vaan hitusen myöhässä.
Toivotan sullekin plussatuulia! Ei heitetä kirvestä kaivoon ennenkuin menkat alkaa!
Siitä pääsenkin kysymykseeni, jos jollakin täällä on ollut kemiallinen, niin kuinka pian negasta testistä tulleet menkat?![]()
Niimpäs olikin! :)Mulla kyllä se hasmu ke miallisen jälkeen kummitteli kolmisen nelisen viikkoa ennenkuin täysin nega
En mikään expertti oo mutta luulen joo, että saattaa vaikuttaa. Tai jotenkin vois olettaa, että on naisella on alapäässä jokin tulehduksen-omainen ongelma tai jokin, joka muuttaa alapään bakteerikantaa tai ph-arvoja, niin siittiöt ei välttämättä kestä sitä? Korjatkaa joku ihmeessä jos oon ihan hakoteillä mutta jotenkin pystyisin noin kuvitteleen![]()
Oli kyllä tosi lyhyen aikaa lievät oireet, toivottavasti ei kerinnyt sen kummosemmin aiheuttamaan tuhojaan!Näin mäkin asian käsitin, kun asiasta vähän lueskelin. Toivottavasti tää kierto ei menny nyt hukkaan sen takia.Oli kyllä tosi lyhyen aikaa lievät oireet, toivottavasti ei kerinnyt sen kummosemmin aiheuttamaan tuhojaan!
Ootkos testaillu/ kui pitkä kierto sul on?Nyt flon mukaan kp37, eikä menkkoja näy. Toivottavasti ois joku kivempi syy siihen.![]()

Itse en ole siihen saanut. Mutta jostain keskustelusta muistaakseni luin, että olisi antanut herkästi.
Mikä kp sulla on? :)
mutta siinä jos joku haluaa tiirailla. Kp26/36-30, dpo12.Eipä tuo näy kunnolla kun valoa vastenmutta siinä jos joku haluaa tiirailla. Kp26/36-30, dpo12.