Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis kyllähän tuossa nyt selkeästi jotain Pingviiniemo näkyy, jännää! En minä ole saanut noihin samoihin testeihin negoilla mitään viivanpaikkoja näkyviin. Että katsotaan josko se siitä punastuisi seuraavaan testiin :)
Minä tuskailen nyt näiden lämpöjen mittaamisen kanssa, täällä vissiin aika moni sitä harrastaa? Minä aloitin vasta tässä kierrossa noita seuraamaan, mutta nyt kun oviksen olisi jo pitänyt olla, ei lämpötila nouse. Tarkoittaako se, ettei sitä ovista ole ollutkaan?
Olen mitannut kainalosta, ja aamuisin sängyssä suurinpiirtein 30 minuutin sisään kaikki. Alin lämpö on ollut 35,69 ja ylin 36,35. Tänä aamuna 35,77. Miten teette nämä mittaukset ja onko niissä paljon heittoa? Huomaatteko oviksen olleen niiden perusteella?
View attachment 88746 Aika huono kuva tuli, mutta näyttää aika viivanpaikalta...
Tein nyt kuitenkin testin.
Ylempi testiajalla ja alempi n.15min kastamisesta.
View attachment 88753
View attachment 88754
Sitä mäkin kattelin et oon kahden vaiheilla et onko väriä vai ei.:banghead:On siinä jotain, mut väristä ei pysty sanomaan.
Sitä mäkin kattelin et oon kahden vaiheilla et onko väriä vai ei.:banghead:
En mä digiä viitti tuhlata.Ei muuta kun huomenna uusi! (= jo illalla kuitenkin) Apteekin omaan en oo ikinä saanut ylimääräistä, tarkista sillä tai sit digiä monet suosittelee.
En mä digiä viitti tuhlata.Ja joo voi olla et illalla jo teen toisen vaikka olis kyl hyvä malttaa huomiseen.
Kotoo löytyis digi, pc, rfsu ja rfsu herkkä.
Sitä mäkin kattelin et oon kahden vaiheilla et onko väriä vai ei.:banghead:
Toivotaan, et ilmestys sulle pian viiva!:angelic:Ilman tota paperiin jäävää vanhaa verta tästä vois vaikka innostua.
Esikoisesta vuosin kyl kans ennen plussaa ja sen jälkeenkin viikon verran.
Mulla sama homma esikoisesta! Olin tosi huolissani kun vuosin, mutta kaikki meni kuiteskin hyvin.Ilman tota paperiin jäävää vanhaa verta tästä vois vaikka innostua.
Esikoisesta vuosin kyl kans ennen plussaa ja sen jälkeenkin viikon verran.

Toivotaan, et ilmestys sulle pian viiva!:angelic:
Ylempi on eilinen ja alempi tän päivän. Mitäs mieltä porukka? Omaan silmään olis tummempi viel!![]()
Ei mullakaan mitää ihan kunnolla mut siteeseen asti kuitenkin ja olin koko ajan et nyt alko menkat. Sit tuli plussa ja edelleen olin et kohta alkaa. Mut sit se loppu ~5+0.Mulla sama homma esikoisesta! Olin tosi huolissani kun vuosin, mutta kaikki meni kuiteskin hyvin.
En nyt toki ihan saavista kaatamalla.
Meillä on muuten myös aika sama tilanne nyt. Toivottavasti testit vahvistuis ja tulis kunnon plussa. :)Ei mullakaan mitää ihan kunnolla mut siteeseen asti kuitenkin ja olin koko ajan et nyt alko menkat. Sit tuli plussa ja edelleen olin et kohta alkaa. Mut sit se loppu ~5+0.
Mulla tämä ei vielä olisi plussa. Tällainen yleensä on päivää ennen plussaa ja plussa on testiviivaa vahvempi. Mutta nämä vissiin vaihtelee eri ihmisillä.Toivotaan, et ilmestys sulle pian viiva!:angelic:
Ylempi on eilinen ja alempi tän päivän. Mitäs mieltä porukka? Omaan silmään olis tummempi viel!Olisko jo O+?