Toi ihme mutu tuntuma ei oo ihan paskaa kun mulla on ton tunteen jälkeen tullu plussa. Toki mulla ollut vaan kkm ja km ja kemialliset. Mut silti. Nyt on ihme itku et joku siittiö elänyt siellä viikon ja osuu kohdalle mut ei oo kyl uskoa että nyt mitään tulee. Aattelin huvin vuoksi kirjata ylös kaikki oireet mitä on jotta tietää mitä ne omat PMS oireet on. Näin unta et mulle kävi kuin eräälle foorumilaiselle joka jätti yrityksen siltä kierrolla pois ja tulikin sitten raskaaksi. Tiedän kyllä et näin ei mulle käy ja hyvä niin.Oli puhetta niistä one stepin herkistä raskaustesteistä joku aika sitten, ja vähän viitaten aiempaan keskusteluun yllä. Itse käytin niitä herkkiä raskaustestejä, ja aina haamut. Nyt tilasin raskauskeijulta ovistestejä ja kaupan päälle tuli pari herkkää one stepin raskaustestiä. Ovista testatessa kp7 eli eilen tein myös sen 10 herkän raskaustestin, ja haamuplussa sieltä tuli. En suosittele noita herkkiä enää itsekään kenellekään. 25 herkistä ei ole kokemusta :)
Marcipa, ylemmässä näkyy minun mielestä ihan selkeästi viiva! Tsemppiä kovasti, viivalle vahvistumista
Meillä nyt yk4 kp 8, kunnon ovisoireet kaikkinensa, ovisviivat lähes tasavahvat ja eilen talleteltu. Olen toiveikas
En kyllä tiiä et miksi, mut nyt oon varma että tärppää
hehe, muutaman päivää sitten oli kyllä ihan päinvastaset fiilikset
![]()
Sulle toivon plussaa <3

, ovisviivat lähes tasavahvat ja eilen talleteltu. Olen toiveikas
En kyllä tiiä et miksi, mut nyt oon varma että tärppää 
hehe, muutaman päivää sitten oli kyllä ihan päinvastaset fiilikset
ihailen Jesbe sun määrätietoisuutta oman kehon tuntemusten tulkinnassa ja kehon lukemisessa 
kuvassa testi, voiko antaa näin vahvoja valehaamuja...

Nyt jännittää entistä enemmän. Mutta en kyllä testaa ennen kun on kuukautiset varmasti myöhässä. Uutena oireena on tullu huono ja oksettava olo noin kaksi tuntia edellisestä ateriasta.

Aika lailla heitin haaveet tuon perusteella tästä kierrosta tuon negan myötä, mutta katsotaan nyt loppuun asti...:)