Raskaaksi 2020

Oli puhetta niistä one stepin herkistä raskaustesteistä joku aika sitten, ja vähän viitaten aiempaan keskusteluun yllä. Itse käytin niitä herkkiä raskaustestejä, ja aina haamut. Nyt tilasin raskauskeijulta ovistestejä ja kaupan päälle tuli pari herkkää one stepin raskaustestiä. Ovista testatessa kp7 eli eilen tein myös sen 10 herkän raskaustestin, ja haamuplussa sieltä tuli. En suosittele noita herkkiä enää itsekään kenellekään. 25 herkistä ei ole kokemusta :)

Marcipa, ylemmässä näkyy minun mielestä ihan selkeästi viiva! Tsemppiä kovasti, viivalle vahvistumista :Heartpink

Meillä nyt yk4 kp 8, kunnon ovisoireet kaikkinensa :smiley-ashamed005, ovisviivat lähes tasavahvat ja eilen talleteltu. Olen toiveikas :smiley-angelic003 En kyllä tiiä et miksi, mut nyt oon varma että tärppää :sign17laughing7 hehe, muutaman päivää sitten oli kyllä ihan päinvastaset fiilikset :think005
Toi ihme mutu tuntuma ei oo ihan paskaa kun mulla on ton tunteen jälkeen tullu plussa. Toki mulla ollut vaan kkm ja km ja kemialliset. Mut silti. Nyt on ihme itku et joku siittiö elänyt siellä viikon ja osuu kohdalle mut ei oo kyl uskoa että nyt mitään tulee. Aattelin huvin vuoksi kirjata ylös kaikki oireet mitä on jotta tietää mitä ne omat PMS oireet on. Näin unta et mulle kävi kuin eräälle foorumilaiselle joka jätti yrityksen siltä kierrolla pois ja tulikin sitten raskaaksi. Tiedän kyllä et näin ei mulle käy ja hyvä niin.

Sulle toivon plussaa <3

Toi ihme mutu tuntuma ei oo ihan paskaa kun mulla on ton tunteen jälkeen tullu plussa. Toki mulla ollut vaan kkm ja km ja kemialliset. Mut silti. Nyt on ihme itku et joku siittiö elänyt siellä viikon ja osuu kohdalle mut ei oo kyl uskoa että nyt mitään tulee. Aattelin huvin vuoksi kirjata ylös kaikki oireet mitä on jotta tietää mitä ne omat PMS oireet on. Näin unta et mulle kävi kuin eräälle foorumilaiselle joka jätti yrityksen siltä kierrolla pois ja tulikin sitten raskaaksi. Tiedän kyllä et näin ei mulle käy ja hyvä niin.

Sulle toivon plussaa :Heartred

Kiitti :Heartpink Eilen jo illalla tuli sellanen olo että nyt onnistu. Ihan yhtäkkiä! Sit ravistelin päätäni et mitähän mun päässä oikee liikkuu :laughing021 ihailen Jesbe sun määrätietoisuutta oman kehon tuntemusten tulkinnassa ja kehon lukemisessa :happy119

Oli puhetta niistä one stepin herkistä raskaustesteistä joku aika sitten, ja vähän viitaten aiempaan keskusteluun yllä. Itse käytin niitä herkkiä raskaustestejä, ja aina haamut. Nyt tilasin raskauskeijulta ovistestejä ja kaupan päälle tuli pari herkkää one stepin raskaustestiä. Ovista testatessa kp7 eli eilen tein myös sen 10 herkän raskaustestin, ja haamuplussa sieltä tuli. En suosittele noita herkkiä enää itsekään kenellekään. 25 herkistä ei ole kokemusta :)

Marcipa, ylemmässä näkyy minun mielestä ihan selkeästi viiva! Tsemppiä kovasti, viivalle vahvistumista :Heartpink

Meillä nyt yk4 kp 8, kunnon ovisoireet kaikkinensa :smiley-ashamed005, ovisviivat lähes tasavahvat ja eilen talleteltu. Olen toiveikas :smiley-angelic003 En kyllä tiiä et miksi, mut nyt oon varma että tärppää :sign17laughing7 hehe, muutaman päivää sitten oli kyllä ihan päinvastaset fiilikset :think005
Nuo raskauskeijun testit on näyttänyt aiemmin selvää puhdasta negaa joten sillä nyt ihmettelen. Tuskaa kyllä jos vieläkin on kehossa raskaushormonia koska ei raskaus silloin voi alkaa. Tämä spekuloiminen teidän kanssa on ihan kivaa ajanvietettä, jokavälillä tekee hulluksikin ajatukset :woot: kuvassa testi, voiko antaa näin vahvoja valehaamuja...

Tsemppiä ja plussatuulia!

Liitteet

• IMG_20200418_134105.jpg
    IMG_20200418_134105.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 218
Kiitti :Heartpink Eilen jo illalla tuli sellanen olo että nyt onnistu. Ihan yhtäkkiä! Sit ravistelin päätäni et mitähän mun päässä oikee liikkuu :laughing021 ihailen Jesbe sun määrätietoisuutta oman kehon tuntemusten tulkinnassa ja kehon lukemisessa :happy119
Kiitos. Mulla oli pitkään sekaisin keho, ei tullut ovista eikä menkkoja. Sit kolme kk käytin progesteroni valmistetta ja kierto lähti luomusti rullaamaan ja nyt oon vissiin oppinut sen ihan oikeasti miten toimii, eli lähdin mittaan lämmöt ja oireet kirjasin ja huomioin limat kaikki ja tulihan se oplussa kun pitikin...

Nyt seuraa sit vielä mun luteaalin oireet. Ihan mielenkiinnosta seuraan miten keho reagoi ku ei oo raskaiden mahdollisuutta. Tosin on se et jos ne siittiöt olisi elänyt siinä monta päivää mut se ei oo aiemminkaan onnistunut niin joten uskon ettei nytkään vaikka ihme olo tulikin et no saakeli nyt tehtiin vauva ku tää kävi mut se oli lähinnä säikähdys ja nyt tiedän omasta kokemuksesta ettei tuu mitään

Jännät paikat kyllä monella just nyt. Ihana jännittää muidenkin puolesta, niin jää jotenkin tämä oma jännittäminen pienemmäksi! Mä just hoksasin että viime menkoissa mulla oli ekat kolme päivää niukkaa vuotoa, enkä merkinnyt niitä vielä kuukautisiksi vaan vasta kun ns. kunnon vuoto alkoi. Jos ne olis laskettu jo kuukautisiksi niin normaalin kierron mukaan olis ne tallettelut osunu kyllä sittenkin just nappiin.:nailbiting: Nyt jännittää entistä enemmän. Mutta en kyllä testaa ennen kun on kuukautiset varmasti myöhässä. Uutena oireena on tullu huono ja oksettava olo noin kaksi tuntia edellisestä ateriasta.

Mistä te laskette kuukautiset alkaneeksi? Heti kun vuotoa ilmaantuu oli sitä niukemmin tai reilummin vai jostain muusta?

Mulla hirvee jalkojen raapiminen käynnissä ja ekaa kertaa tuli verta ikenistä vuoteen. Hyi, kiva ku joku tulehdus olisi.. nämä muistan ku alkoi raskaus ku luulin että oon raskaana mut se olikin ovis ja sillon siitä kierrosta tulin raskaaksi. En tiedä miksi juuri nämä ikenistä valuu verta harjatessa kierrois on näin käynyt..

Mulla on siis äly hyvä harja joka paransi ikenen terveyttä ja sen hommasin just ku oli ienherkkyyttä hitusen enemmän kuin normaalisti mut nyt sit olikin herkät ikenet. Tän oon joskus hormoneihin yhdistynyt kun se tapahtui aina ku hormonitoiminta muuttui...

Mulla on täällä kans tuota samaa, et ikenet vuotaa, mitä ei yleensä ikinä ole (paitsi viime raskaudessa) ja nyt olis menkat ihan lopuillaan. Mä luulen, että todennäköisempää on, että mulla tuo suun turpoilu on vaikuttanut asiaan ja kun turvotus on alkanut kadota ikenet reagoi. Mut mulla on jotenkin todella outo olo. No ei varmaan ihme kaiken jälkeen kun koko kroppa suolistoa myöten tulehtunut :hilarious:
Nyt kun pystyn jo nukkumaan normaalisti näen mitä huvittavimpia unia koko yön, ihan hävettää mitä kaikkea näen  :grin:grin:grin
Sit itken koko ajan (okei ollut todella, todella ahdistava elämäntilanne tässä) mut kun se itku tulee niin ihme jutuista. :eek: Lisäksi mun otsa on täynnä märkäpäitä, siis ihan kunnon finnejä, vaikka tässä vaiheessa kiertoa naamassa ei yleensä yhtään mitään. o_O
Mä oon koko tän kierron ollut jotenkin sitä mieltä, että oon raskaana. Siis niin samanlainen tunne kuin viimeksikin, ei siis sellainen olen varmaan raskaana tyyppinen, vaan tunne jota on vaikea selittää. Mut erona kyllä on se, että ei tässä mikään seesteinen olo ole vaan hermoraunio :grinMä aion testata vielä kerran joidenkin päivien päästä. Mulla hcg nousee kyllä tosi hitaasti, että opin sen et kun outoja normista poikkeavia vuotoja tulee, kannattaa se testi tehdä kuitenkin vielä jälkikäteen.
Mut mä palautan itteni takas maanpinnalle, et tuskinpa tässä mitään raskautta on tapahtunut, luulotteluksi menee kun herkästi olot sotkeutuu tähän tän hetkiseen elämäntilanteeseen :playful:

Jännät paikat kyllä monella just nyt. Ihana jännittää muidenkin puolesta, niin jää jotenkin tämä oma jännittäminen pienemmäksi! Mä just hoksasin että viime menkoissa mulla oli ekat kolme päivää niukkaa vuotoa, enkä merkinnyt niitä vielä kuukautisiksi vaan vasta kun ns. kunnon vuoto alkoi. Jos ne olis laskettu jo kuukautisiksi niin normaalin kierron mukaan olis ne tallettelut osunu kyllä sittenkin just nappiin.:nailbiting: Nyt jännittää entistä enemmän. Mutta en kyllä testaa ennen kun on kuukautiset varmasti myöhässä. Uutena oireena on tullu huono ja oksettava olo noin kaksi tuntia edellisestä ateriasta.

Mistä te laskette kuukautiset alkaneeksi? Heti kun vuotoa ilmaantuu oli sitä niukemmin tai reilummin vai jostain muusta?

Mulla kuukautiset ei ala koskaan pienellä tihruttelulla (toki hanat aukee täysillä kp2 joka on pahin päivä kierrosta), joten en oo koskaan edes ajatellut että laittaisin vasta kakkospäivän.
Jossakin kohtaa luin, että jos menkat alkaa klo 18 jälkeen illalla, pitäisi menkat laskea silloin alkavaksi seuraavalle päivälle, ja tällaiset kerrat on ollut ainoita poikkeuksia kun oon vuotopäivän laskenu ”myöhemmäksi”.

Nuo raskauskeijun testit on näyttänyt aiemmin selvää puhdasta negaa joten sillä nyt ihmettelen. Tuskaa kyllä jos vieläkin on kehossa raskaushormonia koska ei raskaus silloin voi alkaa. Tämä spekuloiminen teidän kanssa on ihan kivaa ajanvietettä, jokavälillä tekee hulluksikin ajatukset :woot: kuvassa testi, voiko antaa näin vahvoja valehaamuja...

Tsemppiä ja plussatuulia!

Jossain taisi lukea et olis sama testin kuin Apteekkarin testi, johon ei ole tainnut tulla turhia viivanpaikkoja. Ainakaan itse en ole saanut. Ei muuta kun uusi parin päivän päästä!

Oon laskenut siitä kun on alkanut kunnon vuoto. Tiputtelua voi välillä tulla parikin päivää ennen, mut sitä ei lasketa. Gynekologitkin laskee vasta kunnon vuodosta.

Ei ole viiva vahvistunut kuin ehkä aavistuksen kahdessa päivässä. Kuvassa ylempi tänään dpo 13 ja alempi dpo11. Kaikki vähäisetkin oireet on hävinneet. Eiköhän se vuoto ala huomenna tai viimeistään maanantaina. Nyt kp 27.
On se kuitenkin vahvistunut. :) Ja eri merkkinen testi, vaikuttaa kyllä paljon! Toivotaan vahvistumista! Milloin meinaat testailla uudelleen?

Asiasta viidenteen, tungen nyt kysymykseni tähän väliin :grin onko siis näin että jos ovulaatiota ei tapahdu niin vuoto on vähäisempää? Mietin mun edellistä kiertoa joka vain jatkui ja terolutien jälkeen tuli "hurja" kahden päivän vuoto o_O

Asiasta viidenteen, tungen nyt kysymykseni tähän väliin :grin onko siis näin että jos ovulaatiota ei tapahdu niin vuoto on vähäisempää? Mietin mun edellistä kiertoa joka vain jatkui ja terolutien jälkeen tuli "hurja" kahden päivän vuoto o_O
Se riippuu ihmisestä mut yleensä juu. Mulla toisinpäin jostain syystä

Heippa kanssakuumeilijat!

Pitkään olen kaikenmaailman palstoja selaillut, mutta nyt haluan mukaan kirjoittelemaan :) Tulin elämäni ensimmäistä kertaa raskaaksi tammikuussa inseminaation avulla, mutta se meni valitettavasti kesken viikolla 8. Kyseessä oli kkm. Varhaisultrassa olimme 7+6 nähneet sykkeen, mutta kunnon mittaa ei silloin saatu otettua ja saimme uusintaultran viikon päähän. Tuolloin todettiin, ettei sykettä enää ole ja tein lääkkeellisen tyhjennyksen kotona.

Välissä on ollut yhdet kuukautiset ja nyt menossa kp 23/23-28, dpo 12. Hoidot ovat nyt koronan takia jäissä, mutta saatiin miehen kanssa harvinaisen hyviä luomuyrityksiäkin tähän kiertoon, joten pientä toivoa on :) Sain tuossa tammikuun raskaudessa haamun dpo 11, joten tein testin eilen isoin oletuksin ja puhdas nega tuli (Rfsu) :meh: Aika lailla heitin haaveet tuon perusteella tästä kierrosta tuon negan myötä, mutta katsotaan nyt loppuun asti...:)

Mulla ihan sama kun BabyMamalla. Ei oo ikinä mitään epäselvyyttä siitä onko menkat alkanu vai ei, vaan alkaa heti kunnolla, vaikka sit toisena päivänä onki se pahin vuoto.

Oho olipas tullu useampi sivu viestejä mun nukkuessa. Tervetuloa kaikille uusille ja haamujen vahvistumisia teille @Marcipa ja @Lyytimanta!
@Kevät20, onko mahdollista että sulla olis tullu ovulaatio outoon aikaan ja toi oiski nyt uusi alkanut raskaus? Mulla ainakin kemiallisissa tullu menkkojen jälkeen ihan negaa.

Täällä menossa kp5 ja menkat vetelee viimisiään. Huomenna sit loppuu mun sauhuttelut. Tää päivä on kyl ihan outo ja olo on melko epätodellinen. Heräsin vast klo 13 jälkeen ja huomasin et isä oli koittanu pariin otteeseen soittaa. Ihmettelin et miten en oo heränny siihen ja sit alkoki heti puhelin soimaan, mun mies töissä ja halus kysyy et oonko hengissä ku en vastaa viesteihin. Soitin sit isälle sen jälkeen ja se kerto et mun isoäiti oli kuollu viime yönä. Kaatunu kotonaan ja avustaja oli hänet löytäny aamulla, ei mitään tehtävissä enää siinä kohtaa. Isä oli niin shokissa ettei pystyny puhuu niin soitin sit itkien mun siskolle (eri isä, ei siis hänen isoäiti), ja se 3h15min mitä puhuttiin niin olikin sitä että kuuntelin sen parisuhdehuolia ja toimin siskolle terapeuttina. Oon niin ymmälläni et miten se puhelu meni taas kerran vaan siihen et miten mä voin auttaa sitä, vaikka mun isoäiti just kuoli. En vaan ymmärrä.

Lämpimästi tervetuloa Laakeripuu ja Kakadu90 ja plussatuulia! :welcome

Omanapailua: Luulin, että ovulaatio oli jo ollut, mutta päätin huvikseni tehä ovulaatiotestin ja vähän näyttäis, että ovulaatio on sittenkin vasta tulossa....!? Raskaustesti on negatiivinen ja edellisen ovulaatio tuntemuksen ja vuodon mukaan ois DPO 9. Mikäköhän se vuoto sitten oli, mikä vaikutti ovulaatiovuodolta viime viikolla. :bounce
Ovulaatiotesti.jpg

Takaisin