kiitos :) joo kp2 alkaa pistely ja kp6 sitten jarrut ja mahdollisuuksien mukaan ultra.Kyllä se pian alkaa :) kp2 alkaa pistelyt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kiitos :) joo kp2 alkaa pistely ja kp6 sitten jarrut ja mahdollisuuksien mukaan ultra.Kyllä se pian alkaa :) kp2 alkaa pistelyt?
Sulla on vasta dpo10, eikö? Ei kuulukkaan olla ton vahvempia. Mulla oli tosi haaleeta vielä pp5, livenä selkeämpiä kuin mitä sain kuvaan, mut ei tarvinnut kuitenkaan tihrustaa eikä käännellä testiä. Tsemppiä, tuo vaihe on raastavaa kun odottelee testien vahvistumistaMilalai muistan sut, vaikka en täällä vuosi sitten pahemmin kirjoitellut :)
Ei nää nyt oikein vahvistu...?
Sulla on vasta dpo10, eikö? Ei kuulukkaan olla ton vahvempia. Mulla oli tosi haaleeta vielä pp5, livenä selkeämpiä kuin mitä sain kuvaan, mut ei tarvinnut kuitenkaan tihrustaa eikä käännellä testiä. Tsemppiä, tuo vaihe on raastavaa kun odottelee testien vahvistumista
Tässä mun pp5/dpo10 pc
View attachment 105692
Toi sun Pc puikko on samanlainen ku mulla dpo 9. Sillon digi näytti jo 1-2 :angelic: Tarrasukkia!Tässä nämä testit verrattuina eilisiin, on ihan vähän vahvistunut.. oireetonta on..
Ja sit CB&pc puikko tokasta pissasta
mites @jannn tänään?
ei vuotoa näy eikä kuulu, vaikka vika luge meni jo perjantaina oon alkanu epäilemään et noi luget jotenkin mulla blokkaa sen vuodon, kemiallisen kanssahan jouduin odottelemaan pari viikkoa vielä negan jälkeen että vuoto tuli. ärsyttävää, kun haluisin päästä jo alottamaan ivf-kierron nyt siis dpo18.
toivottavasti hyper talttuu ennen kuin ehtii pahentua kiva saada myös verikokeen tulos varmasti! tuu sit kertoo :)Viiva on vahvistunut :) mutta lähden kohta naikkarille, kun on lievän hyperin oireita.. ottavat hcg myös verestä, jännää!
mites @jannn tänään?
ei vuotoa näy eikä kuulu, vaikka vika luge meni jo perjantaina oon alkanu epäilemään et noi luget jotenkin mulla blokkaa sen vuodon, kemiallisen kanssahan jouduin odottelemaan pari viikkoa vielä negan jälkeen että vuoto tuli. ärsyttävää, kun haluisin päästä jo alottamaan ivf-kierron nyt siis dpo18.
toivotaan et sullakin alkaa pian. mulla kans naama on ihan karmiva, mut toisaalta voi syyttää myös suklaansyöntiäughhhh toivottavasti vuoto alkaa pian! Täällä vähän samat odottavat fiilikset, kun kp jo 36 . Testasin tänään, mutta ihan negaa kyllä näytti. Työpaikan tykypäiväkin loppuviikolla niin kiva jos siihen alkaa menkat sitten .
Ei kyllä malttais odottaa enää yhtään enempää .
muoks. Naama ainakin kukkii siihen malliin että lähipäivinä voisi alkaa.
Jomottelu ja tiputtelu alkoi, wuhuu tällainenkin ilon päivä sit koitti vielä vähän lämpöilyä eilisestä rokotteesta, toivottavasti kaikki oireet häipyy ennen pistosten aloitusta.
no kuule lähettäisin, jos jotain tapahtuis edelleen siis vaan tiputtelee ja jomottelee. mutta olen optimistinen, että kohta ehkä sielläkin siis huomenna, toivotaan parastaVoitkin lähettää mulle sieltä menkkatuulia . Mietin vaan olisko tääkin kierto nyt sit 38 päiväinen kun viime kiertokin oli. Nyt kp37 eli josko huomenna . On tämä koko homma kyllä yhenlaista odotusta kokoajan.
Mä näen kyllä viivan tuossa toisessakin haamuilevan :angelic: onko mikä testi?Negaa näyttää Rfsu:hun tuli tyyppillisesti tuollainen viivanpaikka tai vastaava, mutta ihan negatiivinen tuo kyllä on, kun on jo dpo 12..
View attachment 105832