Raskaaksi 2020

Milalai muistan sut, vaikka en täällä vuosi sitten pahemmin kirjoitellut :)

Ei nää nyt oikein vahvistu...?:sorry:
Sulla on vasta dpo10, eikö? Ei kuulukkaan olla ton vahvempia. Mulla oli tosi haaleeta vielä pp5, livenä selkeämpiä kuin mitä sain kuvaan, mut ei tarvinnut kuitenkaan tihrustaa eikä käännellä testiä. Tsemppiä, tuo vaihe on raastavaa kun odottelee testien vahvistumista :Heartred

Tässä mun pp5/dpo10 pc
IMG_20210807_075017.jpg

Sulla on vasta dpo10, eikö? Ei kuulukkaan olla ton vahvempia. Mulla oli tosi haaleeta vielä pp5, livenä selkeämpiä kuin mitä sain kuvaan, mut ei tarvinnut kuitenkaan tihrustaa eikä käännellä testiä. Tsemppiä, tuo vaihe on raastavaa kun odottelee testien vahvistumista :Heartred

Tässä mun pp5/dpo10 pc
View attachment 105692

Joo, kiitos :Heartpink joo ei tarvi tihrustella, jospa huomenna olis vahvempi :bag: meinaa tulla hulluksi :wacky:

Ihmettelin kävelyllä, et mitäs nyt niin vatsaa juilii. vaaleanpunaista vuottahan siellä, eli tänään tai huomenna kp1. Joten nyt olikin sitten lyhyt kierto ja aikalailla lyhyt luteaali. Tänään kp 24.
Suunnittelukäynnillä on suurinpiirtein kierron keskivaihe.

mites @jannn tänään?

ei vuotoa näy eikä kuulu, vaikka vika luge meni jo perjantaina :shifty: oon alkanu epäilemään et noi luget jotenkin mulla blokkaa sen vuodon, kemiallisen kanssahan jouduin odottelemaan pari viikkoa vielä negan jälkeen että vuoto tuli. ärsyttävää, kun haluisin päästä jo alottamaan ivf-kierron :finger: nyt siis dpo18.

Viiva on vahvistunut :) mutta lähden kohta naikkarille, kun on lievän hyperin oireita.. ottavat hcg myös verestä, jännää!

mites @jannn tänään?

ei vuotoa näy eikä kuulu, vaikka vika luge meni jo perjantaina :shifty: oon alkanu epäilemään et noi luget jotenkin mulla blokkaa sen vuodon, kemiallisen kanssahan jouduin odottelemaan pari viikkoa vielä negan jälkeen että vuoto tuli. ärsyttävää, kun haluisin päästä jo alottamaan ivf-kierron :finger: nyt siis dpo18.

Onneksi heti kun vuoto alkaa, etenee hommat tosi nopeasti! Tuntuu että itsekin vasta aloitin ivf kierron :grin eikä kyllä tunnu että olisi raskaana

Viiva on vahvistunut :) mutta lähden kohta naikkarille, kun on lievän hyperin oireita.. ottavat hcg myös verestä, jännää!
toivottavasti hyper talttuu ennen kuin ehtii pahentua :smiley-angelic001 kiva saada myös verikokeen tulos varmasti! tuu sit kertoo :)

mites @jannn tänään?

ughhhh toivottavasti vuoto alkaa pian! Täällä vähän samat odottavat fiilikset, kun kp jo 36 :dead:. Testasin tänään, mutta ihan negaa kyllä näytti. Työpaikan tykypäiväkin loppuviikolla niin kiva jos siihen alkaa menkat sitten :hungover:.

Ei kyllä malttais odottaa enää yhtään enempää :rolleyes:.

muoks. Naama ainakin kukkii siihen malliin että lähipäivinä voisi alkaa.

ughhhh toivottavasti vuoto alkaa pian! Täällä vähän samat odottavat fiilikset, kun kp jo 36 :dead:. Testasin tänään, mutta ihan negaa kyllä näytti. Työpaikan tykypäiväkin loppuviikolla niin kiva jos siihen alkaa menkat sitten :hungover:.

Ei kyllä malttais odottaa enää yhtään enempää :rolleyes:.

muoks. Naama ainakin kukkii siihen malliin että lähipäivinä voisi alkaa.
toivotaan et sullakin alkaa pian. mulla kans naama on ihan karmiva, mut toisaalta voi syyttää myös suklaansyöntiä :hilarious:

Jomottelu ja tiputtelu alkoi, wuhuu :happy093tällainenkin ilon päivä sit koitti :laughing001 vielä vähän lämpöilyä eilisestä rokotteesta, toivottavasti kaikki oireet häipyy ennen pistosten aloitusta.

Jomottelu ja tiputtelu alkoi, wuhuu :happy093tällainenkin ilon päivä sit koitti :laughing001 vielä vähän lämpöilyä eilisestä rokotteesta, toivottavasti kaikki oireet häipyy ennen pistosten aloitusta.

Voitkin lähettää mulle sieltä menkkatuulia :grin. Mietin vaan olisko tääkin kierto nyt sit 38 päiväinen kun viime kiertokin oli. Nyt kp37 eli josko huomenna :hilarious:. On tämä koko homma kyllä yhenlaista odotusta kokoajan.

Voitkin lähettää mulle sieltä menkkatuulia :grin. Mietin vaan olisko tääkin kierto nyt sit 38 päiväinen kun viime kiertokin oli. Nyt kp37 eli josko huomenna :hilarious:. On tämä koko homma kyllä yhenlaista odotusta kokoajan.
no kuule lähettäisin, jos jotain tapahtuis :hilarious: edelleen siis vaan tiputtelee ja jomottelee. mutta olen optimistinen, että kohta :smiley-angelic001 ehkä sielläkin siis huomenna, toivotaan parasta :thumleft

Mä alan myös olla kohta menkkoja odottavalla kannalla, tänään dpo 10 ja testaan joka tapauksessa perjantaina dpo 12 ja lopetan sitten noi terolutit. Paitsi jos olis plussa, mitä en nyt kyllä usko :hilarious: Eilen oli menkkamaisia jomotuksia alavatsalla ja selässä, mutta mitään muita oireita ei ole mihinkään suuntaan vielä. Tosin asennoiduin tässä kierrossa jo valmiiksi siihen, että mitkä tahansa oireet tai sitten oireettomuus voi johtua terolutista. Odotellaan, odotellaan :rolleyes:

Toivottavasti menkkatuulet vihdoin puhaltaisivat!

Mä täällä taas kiroan omaa kehoani. Menkat alkoi ihan normaalisti, mutta sitten alkoi vaan tiputtelemaan. Nyt kp 4 ja limat taas kun oviksessa :wtf Ajattelin nyt ainakin käydä aikaistamassa sitä toista rokotusta, jos se eka on näiden kaikkien kehon sekoilujen taustalla. Olisi sitten ehkä kehon tasaannuttua vielä edes hyvin pieni mahdollisuus onnistua.

@amandatt tää lääkkeiden kanssa pelaaminen on kyllä vihoviimeistä, kun menee ne viimeisetkin toiveet siitä et vois tunnistaa jotain raskausoireita :rolleyes: jännitellään sun huomista testausta o_O

@Elea82 oon kans miettiny, onko rokotteella kuinka iso vaikutus. toinen vaihtoehto mulla on se, että luget vaan pitää menkat mulla poissa poikkeuksellisen pitkään :think005 vai onko yhteisvaikutus... mutta edellisessä kierrossa sain rokotteen alkukierrosta, sen kierron kemiallisen jälkeen odottelin menkkoja yli 2vk. nyt tässä kierrossa sain tehosteen negatiivisen testin jälkeen ja edelleen odottelen menkkoja dpo20. nää on ainoat kierrot missä ollu myös luget :confused005

mutta, tiputtelua ja jomottelua on edelleen eli ehkä toivoa on!

mies pisti testaamaan vielä raskaustestillä, ihan nega tietenkin, sen nyt jo oloista tietää. pitää varmaan huomenna soittaa klinikalle ku alkaa tulla jo viikko vikasta lugesta, eikä niitä menkkoja näy vaikka vähän enteileekin...

Negaa näyttää :sorry: Rfsu:hun tuli tyyppillisesti tuollainen viivanpaikka tai vastaava, mutta ihan negatiivinen tuo kyllä on, kun on jo dpo 12..

6B160700-91AE-4EBE-866E-B4CED0010824.jpeg

Takaisin