Raskaaksi 2020

@Noora992 millon meinasit testata? :angelic:

@Tonninseteli ja @MyyräMatikainen ihanan pian teillä nuo suunnittelukäynnit :thumleft

tuosta rokotteesta, mulla on kunnon stressi päällä siitä tehosteesta :arghh: mulla olis siis maanantaina tehosteaika (9vk ekasta piikistä). no jos testi on huomenna nega, niin sit pitää jännätä et alkaako vuoto aikasintaan sunnuntai-iltana, kun ivf-kierrossa ei sit taas lääkkeiden alettua sais ottaa rokotetta ja ne alkaa jo kp2 :facepalm: toisaalta taas jos testi onkin positiivinen, niin uskaltaako rokotetta ottaa ja missä vaiheessa :confused005 klinikka suosittelee ettei ekan kolmanneksen aikana, mutta THL:hän on toista mieltä... no, huomisaamu sit näyttää sen mitä polkua pohdintaa pitää jatkaa :confused004

Onks sulla jo dpo14 eikä ole tiputtelu alkanut??:rolleyes:

Mulla dpo7 ja piinailu on kamalaa! Yöllä oli menkkamaisia kipuja, toiv oli kiinnittyminen tai jotain hyvää..

Mä oon aika varma että ottaisin tokan rokotteen vasta ekan kolmanneksen jälkeen

Onks sulla jo dpo14 eikä ole tiputtelu alkanut??:rolleyes:

Mulla dpo7 ja piinailu on kamalaa! Yöllä oli menkkamaisia kipuja, toiv oli kiinnittyminen tai jotain hyvää..
joo ei minkäännäköistä tiputtelua vielä, dpo14 tosiaan. toisaalta tää on vasta toka kierto lugejen kanssa ja edellisessä oli se kemiallinen, että ei mitään hajua kuinka paljon ne luget vois vaikuttaa siihen tiputteluun...mut ei se ainakaan huono merkki ole ettei mitään vielä näy :)

hei toivotaan että sulla noi kivut ennakoi jotakin hyvää! :smiley-angelic001

@Noora992 millon meinasit testata? :angelic:

@Tonninseteli ja @MyyräMatikainen ihanan pian teillä nuo suunnittelukäynnit :thumleft

tuosta rokotteesta, mulla on kunnon stressi päällä siitä tehosteesta :arghh: mulla olis siis maanantaina tehosteaika (9vk ekasta piikistä). no jos testi on huomenna nega, niin sit pitää jännätä et alkaako vuoto aikasintaan sunnuntai-iltana, kun ivf-kierrossa ei sit taas lääkkeiden alettua sais ottaa rokotetta ja ne alkaa jo kp2 :facepalm: toisaalta taas jos testi onkin positiivinen, niin uskaltaako rokotetta ottaa ja missä vaiheessa :confused005 klinikka suosittelee ettei ekan kolmanneksen aikana, mutta THL:hän on toista mieltä... no, huomisaamu sit näyttää sen mitä polkua pohdintaa pitää jatkaa :confused004

Ens viikolle olin ajatellut eli varmaan siis heti maanantaina :hilarious:. Tapahtuis jo vaan jotain… todellakin piinapäivät. Pitää keksiä jotain kivaa viikonloppupuuhaa niin ei ajatukset vaan pyöri testaamisessa.

Tuo kakkosrokote on kyllä kinkkinen. Toivottavasti nyt löytyy joku hyvä ratkaisu, viimeistään siellä toisella kolmanneksella sitten. :angelic: Itekin sitä kerkesin stressata, mutta sainkin otettua sen vähän aiemmin ja ei nyt vaikuta.

Ens viikolle olin ajatellut eli varmaan siis heti maanantaina :hilarious:. Tapahtuis jo vaan jotain… todellakin piinapäivät. Pitää keksiä jotain kivaa viikonloppupuuhaa niin ei ajatukset vaan pyöri testaamisessa.

Tuo kakkosrokote on kyllä kinkkinen. Toivottavasti nyt löytyy joku hyvä ratkaisu, viimeistään siellä toisella kolmanneksella sitten. :angelic: Itekin sitä kerkesin stressata, mutta sainkin otettua sen vähän aiemmin ja ei nyt vaikuta.
Mulla olis tuo rokote nyt 5+6. Siirrän varmaan ainakin varhaisultran yli sen, kuudennella viikolla kehittyy alkiossa niin paljon. Ja enemmän kuin rokotetta itsessään, pelkään rokotereaktiota kuten kovaa kuumetta, joka ei välttämättä ole kovin hyväksi tässä vaiheessa :sorry: kuitenkin itse koronakin on potentiaalisesti haitallinen raskaudelle (kuume, mahdollisia pieniä verisuonitukoksia jne). Että suo siellä, vetelä täällä :wacky:

Vielä ei ainakaan rokotteesta tullut muuta kuin kipeä käsi, kipeä alaselkä ja päänsärky :singing: Aamulla lämmöt 36,55 "normaalin" 36,25 verrattuna. Mies sanoi, että Oura näytti jopa alhaisempaa ruumiinlämpöä :hilarious:

Eka rokote oli ihan läpihuutojuttu käsisärkyä lukuunottamatta ja oon ilonen jos tää toinen menee kans näinkin helpolla (hakkaa puuta) :nailbiting:

Nega testihän se oli, eli nyt odotellaan vuodon alkua ja haetaan ivf:ää varten lääkkeet. Toivottavasti vuoto ei ala vielä tänään niin pääsisin ma aamuna rokotukseen :smiley-angelic001

Viivoja näkyi aamulla, mutta vielä ei ole sata varmaa onko se ovitrellestä vai raskaus :rolleyes::Heartpink dpo9 nyt

Viivoja näkyi aamulla, mutta vielä ei ole sata varmaa onko se ovitrellestä vai raskaus :rolleyes::Heartpink dpo9 nyt

Oliko sulla vertailukuvaa siitä miten ovitrelle lähtenyt haalistumaan, vai testasitko miten? :nailbiting:

No tässä jotain :rolleyes: eilen on vähän pienempi pidätys kuin tänään (ehkä 30min) mutta tänään näyttäisi olevan vahvempi kuin eilen o_O oletin et olis jo nega tai ainakin melkein, jos ei raskautta..on vielä mahdollisuus :smiley-angelic001 huomenna ainakin näkee onko vahvistunut/vielä viivaa!

Liitteet

• IMG_20210822_074240__01.jpg
    IMG_20210822_074240__01.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 127
Jännää jannn :grin mullahan oli dpo9 (pp4) sellaiset vain minun nähtävät viivat kolmessa eri testissä. En viitsinyt edes miehelle vielä tossa kohtaa mainita asiasta. Samana iltana sain sit onestep testiin semmosen haamun et mieskin näki sen.

Pidetään peukkuja :thumleft :Heartred

Jännää jannn :grin mullahan oli dpo9 (pp4) sellaiset vain minun nähtävät viivat kolmessa eri testissä. En viitsinyt edes miehelle vielä tossa kohtaa mainita asiasta. Samana iltana sain sit onestep testiin semmosen haamun et mieskin näki sen.

Pidetään peukkuja :thumleft :Heartred

Mäkin aattelin illalla testata uusiksi jos saan pidätettyä eikä juo hirveesti :) illalla klo 22 tulee 11 vrk ovitrellestä :p

Mäkin aattelin illalla testata uusiksi jos saan pidätettyä eikä juo hirveesti :) illalla klo 22 tulee 11 vrk ovitrellestä :p

Nyt on jännittävää!! Toivon todella, että viiva olis vahvempi illalla :smiley-angelic001

Me tultiin eilen kotiin ja kotimatkalla ostettiin uusi auto etäkaupoilla. Ei nyt uusi uusi, mut uusi meille :grin
Nyt on tilaa, mahtuu uusi perheenjäsenkin, jos sellainen meille suodaan :rolleyes:

Täällä eletään flon mukaan dpo9.
Ollaan omaehtoisessa karanteenissa tiistaiaamuun asti, ei pääse kauppaan hakemaan tikkuja. Hyvä vaan. :grin Vähän jotain vihlontaa on ollu muniksissa, mutta eiköhän se keltsi sieltä vaan huutele..

Nyt tuli pc puikkoon näin vahva parin tunnin pidätyksellä :woot: eilen en saanut kuin haalean, toki saattoi olla laimeampi pissa. Mut kyl mulla nyt on luottoa jo vähän :rolleyes::smiley-angelic001

Liitteet

• IMG_20210822_091518.jpg
    IMG_20210822_091518.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 127
Ooh :rolleyes:
Mun pc puikko 6.8., eli öööh.. just pp4 ja dpo9. Haalea ja hyvin heikosti nähtävä viiva mut oli se siinä silti. Melko samanlainen kuin tuo sinun :woot:
Ja uskon et sen tuntee kyl itse tossa vaiheessa jos jotain on meneillään. Mä oon saanu viivanpaikkoja, selkeitäkin, useita yrityksen aikana mut oli aina semmonen tunne ettei ne mitään meinaa. Näistä "tiesin" heti et jotain on meneillään :rolleyes:
IMG_20210806_110416.jpg

Oon miettiny tosi paljon noita alkavia hoitoja ja välillä on tosi kova luotto siihen, et raskaus alkaa, mut välillä taas ei oo yhtään.
Sit oon yrittäny miettiä senkin kautta, et raskautuminen on pari kertaa tapahtunu ihan tuosta noin vaan, niin jotenkin toivon et nytkin alkais, pienellä avustuksella. Hirveen kaksjakoset fiilikset.

Takaisin