Hmmm. Oon kirjoitellut näitä ylös, kuten aiemmissakin hoidoissa
Pp1, ei mitään erikoista paitsi illalla kymmenen jälkeen tunsin kolme selkeää ja terävää vihlaisua alavatsalla (dpo 6).
Pp2, ei mitään oloja vatsassa. Illalla olin itkuinen ja kiukkuinen, varma siitä että metsään meni. Palelin kuitenkin alkuillasta niin että kädet oli ihan jäässä, vaikka makasin viltin alla (dpo7). Nenää kutittaa.
Pp3, Iltapäivällä maailman lievintä jomottelua alavatsalla. Illalla jonkun aikaa ihan selkeitä aaltomaisia "menkkakramppeja". Tissit erittäin turvonneet, mieskin pisti sen merkille tällä ilmeellä
(dpo8). Kuvittelin "jotain" pariin testiin. Nenää kutittaa ihan hulluna
Pp4, aamulla liikutuskohtaus ja kyyneleet silmiin lukiessani jotain ihan perusjuttua FB:stä. Jotain ihan todella lievää menkkamaista aaltoilua silloin tällöin pitkin päivää. Tänään sain kolmeen testiin maailman haaleinta haamua. Illalla pissin vielä yhteen liuskaan ja näytin miehelle, sekin näki
(dpo9).
Tän jälkeen haamut on vahvistuneet. Oireina ei mitään kummempaa mitä tossa yllä jo mainittu, paitsi että maha on ollut löysällä eilen ja tänään. En tiedä johtuuko kiinnittymisestä vai lääkkeistä
Edit. Niin ja tuo liikuttuminen on jatkunut. Tänään liikutuin olympialaisten naisten käsipallofinaalin ratkettua. Ja ei, mua ei vois vähempää kiinnostaa joku käsipallo tai monet muutkaan lajit, mutta tässä sitä vaan kyynelehditään