Raskaaksi 2020

Mulla oli vaan 50 UI kerta-annoksena, ja pistin kp5-9 kun kp10 tuli jo o+.

hehe, täytyy yrittää pitää pää kylmänä :grin
Ok, mulla alkaa 175 yksikköä ja mahdollisesti nouseekin vielä. Tervetuloa hellepäänsärkykuvotukset :hungover: :woot:

Jessus näitä helteitä :hungover: mä oon niin täynnä tätä! Monta päivää kuvottanut ja nyt tuo päänsärkykin. Ja menkkaturvotus ja kaikki mahdolliset vaivat :grin
En tiedä miten pystyn tekeen lähiaikoina töitä, tässä pätsissä. Vähän viilennystä kiitos. Huomaa, ettei lapsetkaan jaksa oikein samaan malliin :wacky:

Oon unohtanut koko feikkiplussashown tänään, kun on ollut niin paljon hommaa. Jännitän vaan tulevaa kiertoa :nailbiting: ehkä menkat alkaa yöllä, niin päästään asioissa eteenpäin.

Oliko niin et gonal voi aiheuttaa pahoinvointia? Muistan tämmöstä jostain lukeneeni :bookworm: mulle ei aikoinaan puregon aiheuttanut mitään oireita, kun piikittelin sitä. Jotenki ei tähän kuumuuteen kaipaisi yhtään lisää huonovointisuutta :hilarious:

TJ 1..? :rolleyes:

Yhdyn tuohon, että vois nämä helteet antaa jo periksi! Ihan liian tukala olla koko ajan.

Mulla oli Gonal F 225iu annostuksella 8 päivää, mulle ei tullut kuin kahdesta ekasta piikistä hieman pahoinvoiva olo, mutta se meni ohi kun keho "tottui" pistettävään määrään.

Ok, mulla alkaa 175 yksikköä ja mahdollisesti nouseekin vielä. Tervetuloa hellepäänsärkykuvotukset :hungover: :woot:

Mulla alotetaan 150yksiköllä. Insseissä oli 50yksikköä. En muista oliko tästä mitään erikoisia oireita.

Yhdyn tuohon, että vois nämä helteet antaa jo periksi! Ihan liian tukala olla koko ajan.

Mulla oli Gonal F 225iu annostuksella 8 päivää, mulle ei tullut kuin kahdesta ekasta piikistä hieman pahoinvoiva olo, mutta se meni ohi kun keho "tottui" pistettävään määrään.

Hui kun kuulostaa isolta määrältä tuo 225, mikä siihen oli syynä?

Mulla alotetaan 150yksiköllä. Insseissä oli 50yksikköä. En muista oliko tästä mitään erikoisia oireita.

Mulla ihan iän perusteella olis ollu alotusannos 200 mut korkea amh-arvo vaikutti sen verran et aloitetaan vähän matalammalla. Nuorena (alle kolmikymppisenä) mulla oli ekassa alotusannos 150 ja sillä tuli melkein liikaa folleja, joten toka mentiin 125 annoksella ja vältyttiin hyperiltä :)
Oon käsittänyt et yli 35v annos on lähtökohtaisesti heti korkeampi, yksilöllisiä erojakin on.

Omaa napaa: tänään onestep negaa. Eli vahventui pari päivää ja haalistuu pari päivää. Erikoista :pompus:
Mut parasta, ei menkkoja vielä ainakaan, eli päästään tänään vielä uimaan :p
Dpo14 ja TJ 0 ? Vai TJ 1 :grin

Mulla ihan iän perusteella olis ollu alotusannos 200 mut korkea amh-arvo vaikutti sen verran et aloitetaan vähän matalammalla. Nuorena (alle kolmikymppisenä) mulla oli ekassa alotusannos 150 ja sillä tuli melkein liikaa folleja, joten toka mentiin 125 annoksella ja vältyttiin hyperiltä :)
Oon käsittänyt et yli 35v annos on lähtökohtaisesti heti korkeampi, yksilöllisiä erojakin on.

Omaa napaa: tänään onestep negaa. Eli vahventui pari päivää ja haalistuu pari päivää. Erikoista :pompus:
Mut parasta, ei menkkoja vielä ainakaan, eli päästään tänään vielä uimaan :p
Dpo14 ja TJ 0 ? Vai TJ 1 :grin

Mä oon vasta syksyllä 35v :hilarious: taisin kysyäkin, että onkohan se 150 liikaa :scratch sillä 50yksiköllä tuli myös paljon folleja, tai siis niitä pienempiä. Johtofolleja 1-2. Saa nähdä, onko yksityinen samalla kannalla kuin julkinen.
Oisko sulla ollut kemiallinen? No mutta nauti uinnista :happy:

Eilen kun talletteltiin, tuntui että nyt tästä se vauva tulee :rolleyes: mutta taitaa olla vain toiveajattelua. Enköhän palaa maan pinnalle viikon sisällä :wacky: eilen illalla oli kaikkein tummin liuska. Pientä juilintaa tuntunut..aamuyöllä laukesin unissani :hilarious: toivotaan että liikutteli siittiöitä oikeeseen suuntaan :p:rolleyes: :laughing001

Joo noi inssien gonal-annokset on kyllä pieniä ivf verrattuna.

eipä ollu lähikaupassa viikkonäytöllistä, ehkä mä pärjään ilman… ostin sitte kaks normi cb:ta. (Vaihtoehto olis ollu rfsu :finger002) pitää kyllä ehkä testata jo huomenna, ku sit lähetään varmaan mökille niin ei tarvii salakuljetella testejä :laughing002

(Sori taustalta..) Onko toi gonal F vastaava kuin menopur? Mullahan oli ivf:ssä ensin elonva ( vaikutti viikon) ja sen jälkeen muistaakseni 5vrk vielä menopur 300iU.
Mulla oli 10v sitten puregon ja silloin käytettiin joko sitä tai menopuria. En tiedä mikä määritteli sen mitä käytetään? Nyt tulee gonal-f, ilmeisesti korvannut ton puregonin.

Nyt kyllä kourii mahaa sen verta et jääköhän uinnit vaan haaveeksi :eek:
Jannn, uskoisin et joku muukin testi olis reagoinut jos olis kemiallisesta ollut kyse..

Ei ollut tietoa mikä on mun munasarjojen vaste.
6kk sisällä munasarjat oli lähes unessa, oli ensin vain yht. 5 follia ja sitten olikin kymmenkunta. Se määrä vaihteli niin rajusti, että laittoivat suoraan korkeamman annostuksen että saadaan varma vaste.
Totuus oli että tuli vain 14 kypsää munasolua, odottivat että lukumäärä olisi lähempänä 20 tai yli tuolla annoksella. Jos joskus pitäisi mennä uudestaan, niin mun annokseni on seuraavaksi 250iu ja se kirjattiin tietoihin ylös.
Ja ikää vasta 26:sorry:

Mun tarvitsi vain tuon 8 päivää pistää ennen punktiota tuota Gonalia. Sen jälkeen ei ole tarvinnut edes pakastesiirrossa, kun se tapahtui luonnolliseen kiertoon.

Ehdin uida kerran ja aloin vuotaan :hungover::wacky::eek:o_O
Täs nyt sit istun paahteessa pyyhkeiden alla etten pala ja katon kateellisena kun rannallinen ihmisiä vilvoittelee vedessä :banghead:

En soittanut edes klinikalle tänään vielä, tuo vuodon määräkin on vähän siinä ja siinä, että lasketaanko tätä päivää koopee ykköseksi vai ei :bookworm: pitänee kuvailla tilanne huomenna hoitajalle ( :grin ) ja ne saa sit sanoa onko tänään vai huomenna kp1. Tuntuu niin tyhmältä: "no semmonen puoli supertampaxia oli tullu ajassa x, klo xx.xx mennessä ja sit illalla ei paljon mitään.." :rolleyes: :hilarious:

En soittanut edes klinikalle tänään vielä, tuo vuodon määräkin on vähän siinä ja siinä, että lasketaanko tätä päivää koopee ykköseksi vai ei :bookworm: pitänee kuvailla tilanne huomenna hoitajalle ( :grin ) ja ne saa sit sanoa onko tänään vai huomenna kp1. Tuntuu niin tyhmältä: "no semmonen puoli supertampaxia oli tullu ajassa x, klo xx.xx mennessä ja sit illalla ei paljon mitään.." :rolleyes: :hilarious:

Kerro sit mitä sanoivat! Mietin kans kun viimeks menkat alkoi silleen hitaanpuoleisesti :shifty: et voinko ilmoittautua jo kivuista ja tiputtelusta vai onko sit kp1 vasta seuraava päivä vaikka illalla vuotais jo kunnolla..itse laskin viimeksi kp1 vaikka kunnon vuoto alkoi vasta siinä klo 18-19.. ehkä ois aiemmin alkanut jos oisin tehnyt juoksulenkin tmv :rolleyes: mutta julkiselle mielellään ilmoittautuis heti kun mahdollista, aamusta..ettei oma vuoro mene ohi :shifty: ja näillä näkymin se on perjantai kun voi olettaa että menkat alkaa, mutta mitä jos vasta illan puolella tai iltapäivällä alkaa :angry6 sit ois maanantai jo kp3-4 kun saa tietää pääseekö hoitoon :smiley-angry003

Mut kysyn kans ens ke mitä sanovat tähän yksityiseltä

Dpo16 ja onhan siinä cb:ssäkin viiva, ei tosin kovin tumma… pitää tehdä viel alkuviikosta testi että näkee onko tummunu.

Liitteet

• F341516E-DD70-47FB-9C08-AB25CBE56A57.jpeg
    F341516E-DD70-47FB-9C08-AB25CBE56A57.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 122
Dpo16 ja onhan siinä cb:ssäkin viiva, ei tosin kovin tumma… pitää tehdä viel alkuviikosta testi että näkee onko tummunu.

Mulla tuli jostain syystä haaleeta aamupissasta ja sit aattelin, että on ongelmia, mutta sit vahvistu kuiteskin ja otin päiväpissasta vaan siitä eteenpäin. :)

Ekassa raskaudessa taas aamupisusta tuli vahvin ja päivästä heikompi. Eli mulla vaihteli raskauksien välissä. :confused005

Vahvistumisia! :):Heartred

Kiitos! Mä oon aina ottanu aamupissasta raskaustestit. No jos tässä oottelee vaikka 3-4 päivää niin sit varmasti näkee onko vahvistunu. :)

Takaisin