Mulla oli vaan 50 UI kerta-annoksena, ja pistin kp5-9 kun kp10 tuli jo o+.Millä annoksella sulla oli gonal?
Ihailen sun kylmähermoisuutta testien kanssa
hehe, täytyy yrittää pitää pää kylmänä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli vaan 50 UI kerta-annoksena, ja pistin kp5-9 kun kp10 tuli jo o+.Millä annoksella sulla oli gonal?
Ihailen sun kylmähermoisuutta testien kanssa
Ok, mulla alkaa 175 yksikköä ja mahdollisesti nouseekin vielä. Tervetuloa hellepäänsärkykuvotuksetMulla oli vaan 50 UI kerta-annoksena, ja pistin kp5-9 kun kp10 tuli jo o+.
hehe, täytyy yrittää pitää pää kylmänä
Jessus näitä helteitä mä oon niin täynnä tätä! Monta päivää kuvottanut ja nyt tuo päänsärkykin. Ja menkkaturvotus ja kaikki mahdolliset vaivat
En tiedä miten pystyn tekeen lähiaikoina töitä, tässä pätsissä. Vähän viilennystä kiitos. Huomaa, ettei lapsetkaan jaksa oikein samaan malliin
Oon unohtanut koko feikkiplussashown tänään, kun on ollut niin paljon hommaa. Jännitän vaan tulevaa kiertoa ehkä menkat alkaa yöllä, niin päästään asioissa eteenpäin.
Oliko niin et gonal voi aiheuttaa pahoinvointia? Muistan tämmöstä jostain lukeneeni mulle ei aikoinaan puregon aiheuttanut mitään oireita, kun piikittelin sitä. Jotenki ei tähän kuumuuteen kaipaisi yhtään lisää huonovointisuutta
TJ 1..?
Ok, mulla alkaa 175 yksikköä ja mahdollisesti nouseekin vielä. Tervetuloa hellepäänsärkykuvotukset
Yhdyn tuohon, että vois nämä helteet antaa jo periksi! Ihan liian tukala olla koko ajan.
Mulla oli Gonal F 225iu annostuksella 8 päivää, mulle ei tullut kuin kahdesta ekasta piikistä hieman pahoinvoiva olo, mutta se meni ohi kun keho "tottui" pistettävään määrään.
Mulla ihan iän perusteella olis ollu alotusannos 200 mut korkea amh-arvo vaikutti sen verran et aloitetaan vähän matalammalla. Nuorena (alle kolmikymppisenä) mulla oli ekassa alotusannos 150 ja sillä tuli melkein liikaa folleja, joten toka mentiin 125 annoksella ja vältyttiin hyperiltä :)Mulla alotetaan 150yksiköllä. Insseissä oli 50yksikköä. En muista oliko tästä mitään erikoisia oireita.
Hui kun kuulostaa isolta määrältä tuo 225, mikä siihen oli syynä?
Mulla ihan iän perusteella olis ollu alotusannos 200 mut korkea amh-arvo vaikutti sen verran et aloitetaan vähän matalammalla. Nuorena (alle kolmikymppisenä) mulla oli ekassa alotusannos 150 ja sillä tuli melkein liikaa folleja, joten toka mentiin 125 annoksella ja vältyttiin hyperiltä :)
Oon käsittänyt et yli 35v annos on lähtökohtaisesti heti korkeampi, yksilöllisiä erojakin on.
Omaa napaa: tänään onestep negaa. Eli vahventui pari päivää ja haalistuu pari päivää. Erikoista
Mut parasta, ei menkkoja vielä ainakaan, eli päästään tänään vielä uimaan
Dpo14 ja TJ 0 ? Vai TJ 1
Mulla oli 10v sitten puregon ja silloin käytettiin joko sitä tai menopuria. En tiedä mikä määritteli sen mitä käytetään? Nyt tulee gonal-f, ilmeisesti korvannut ton puregonin.(Sori taustalta..) Onko toi gonal F vastaava kuin menopur? Mullahan oli ivf:ssä ensin elonva ( vaikutti viikon) ja sen jälkeen muistaakseni 5vrk vielä menopur 300iU.
Hui kun kuulostaa isolta määrältä tuo 225, mikä siihen oli syynä?
Satuin tuleen tänne kyttäileen iloisia uutisia ja ihana plussa!!! Onnea ja toivottavasti pysyisi kyydissä nytEikä. Dpo14. Pc ei kai anna väärää viivaa??
Mä en kestä.
En soittanut edes klinikalle tänään vielä, tuo vuodon määräkin on vähän siinä ja siinä, että lasketaanko tätä päivää koopee ykköseksi vai ei pitänee kuvailla tilanne huomenna hoitajalle ( ) ja ne saa sit sanoa onko tänään vai huomenna kp1. Tuntuu niin tyhmältä: "no semmonen puoli supertampaxia oli tullu ajassa x, klo xx.xx mennessä ja sit illalla ei paljon mitään.."
Dpo16 ja onhan siinä cb:ssäkin viiva, ei tosin kovin tumma… pitää tehdä viel alkuviikosta testi että näkee onko tummunu.
Dpo16 ja onhan siinä cb:ssäkin viiva, ei tosin kovin tumma… pitää tehdä viel alkuviikosta testi että näkee onko tummunu.