Raskaaksi 2020

@Noaidi uskon että onnistuu! Soteuudistuksen myötä saa valita hoitavat tahonsa. Näin mekin saatiin valita oman kaupungin keskussairaalan sijaan toisen paikkakunnan oma! He vain sanoivat että itsepä me se ajomatka kuljetaan ja bensat maksetaan, ei se heiltä ole pois:hilarious:
Meillä vaikutti pitkät jonot sekä endon hoito tuohon keskussairaalan vaihtoon.

Tää on nyt ihan sakeeta. Voisko näissä testeissä olla jotenkin liikaa tota väriainetta ja sitä jää virheellisesti sit testiviivankin kohtaan?
Tää kuva on otettu noin minuutti siitä kun dippasin testin:
IMG_20210712_132431.jpg

Ja tää nyt 5min kohdalla:
IMG_20210712_133004.jpg

Sit taas pc, ei mitään:
IMG_20210712_133621.jpg

Muokattu viimeksi:
Ootko nyt varma ettet olis raskaana? Ihan törkee viiva o_O
No ainahan se mahdollisuus on teoriassa olemassa (hehheh :wacky: ). Mut tommonen viiva kymppitestillä ja pc ei reagoi, vaikka monella nimenomaan se testi on näyttänyt tosi ajoissa haamua.
Menipä tää nyt haastavaksi :sorry:
Huomenna aamulla seuraavan kerran testiä sitten.

Ei mulla oo mitään tuntemuksiakaan, siksi on vaikea uskoa noita testejä. Ja vielä kun ovat niitä huonomaineisempia liuskoja rfsun ohella. Normaali menkkoja enteilevä tissikipu puuttuu, samoin finnit. Mut ei niitä nyt joka kierrossa ole ollut muutenkaan samalla tavalla. Lisäksi jatkuva pieni paha olo, mutta sekin voi johtua helteestä ja on mulla luteaalissa ollut ennenkin huonovointisuutta :confused005

@Chard onhan se just tosi yksilöllistä, mikä testi kenelläkin reagoi :dontknow toki tiedän, et fiilispohjalta sitä itsekin usein voi aika varmaks sanoa, onko sitä plussaa tulossa vai ei... pidetään kuitenkin sormet ristissä vielä jos tää nyt oliskin ihan oikea viiva, eikä mikään susitestin haamu :smiley-angelic001

No ainahan se mahdollisuus on teoriassa olemassa (hehheh :wacky: ). Mut tommonen viiva kymppitestillä ja pc ei reagoi, vaikka monella nimenomaan se testi on näyttänyt tosi ajoissa haamua.
Menipä tää nyt haastavaksi :sorry:
Huomenna aamulla seuraavan kerran testiä sitten.

Ei mulla oo mitään tuntemuksiakaan, siksi on vaikea uskoa noita testejä. Ja vielä kun ovat niitä huonomaineisempia liuskoja rfsun ohella. Normaali menkkoja enteilevä tissikipu puuttuu, samoin finnit. Mut ei niitä nyt joka kierrossa ole ollut muutenkaan samalla tavalla. Lisäksi jatkuva pieni paha olo, mutta sekin voi johtua helteestä ja on mulla luteaalissa ollut ennenkin huonovointisuutta :confused005

Mulla ja mun kaverilla pc on antanu vasta tosi myöhään. Osta apteq jos löydät, tai sit cb se herkkä!

nyt iski taas tää vaihe etten haluais että aika kuluu :arghh: nyt vielä kun ne menkat ei oikeasti ala lugejen takia, niin pakko testata huomenna ja entä jos en vaan tahdo? kukaan ei varmaan ymmärrä tätä, kun tuntuu että muut haluaa aina testata heti kun mahdollista :grin mulle jotenkin se negatesti on niin iso pettymys :sorry:

nyt iski taas tää vaihe etten haluais että aika kuluu :arghh: nyt vielä kun ne menkat ei oikeasti ala lugejen takia, niin pakko testata huomenna ja entä jos en vaan tahdo? kukaan ei varmaan ymmärrä tätä, kun tuntuu että muut haluaa aina testata heti kun mahdollista :grin mulle jotenkin se negatesti on niin iso pettymys :sorry:
Mä ymmärrän ton kyllä (vaikka ei nyt just ehkä uskois :smiley-ashamed005 ). Kun oltiin hoidoissa exän kans niin en olis halunnut testata koskaan, pelotti se nega niin kovaa ja kun niitä negoja siinä alussa kans tuli :sorry:

Muistan kun sain ekan plussani, olikohan neljäs alkionsiirto. Olin menossa pahantuulisena testaamaan vaan sen varman negan pois pp11 (eli noin dpo15), että voisin ilmoittaa klinikalle asiasta.. ja meinasin pyörtyä kun apteekin testiin piirtyi heti 2 selvää viivaa.

Mä niin uskon ja toivon että huomenna se on move, joka meinaa pyörtyä kahden viivan ääressä :smiley-angelic001:Heartred

PS mulla Luget ei tuoresiirrosta pitänyt menkkoja pois ainakaan. Pas-hoidoissa oli muitakin lääkkeitä, jotka piti vuotoa sit pois, mut Luget yksin sitä ei mulle tehny.

Mä ymmärrän ton kyllä (vaikka ei nyt just ehkä uskois :smiley-ashamed005 ). Kun oltiin hoidoissa exän kans niin en olis halunnut testata koskaan, pelotti se nega niin kovaa ja kun niitä negoja siinä alussa kans tuli :sorry:

Muistan kun sain ekan plussani, olikohan neljäs alkionsiirto. Olin menossa pahantuulisena testaamaan vaan sen varman negan pois pp11 (eli noin dpo15), että voisin ilmoittaa klinikalle asiasta.. ja meinasin pyörtyä kun apteekin testiin piirtyi heti 2 selvää viivaa.

Mä niin uskon ja toivon että huomenna se on move, joka meinaa pyörtyä kahden viivan ääressä :smiley-angelic001:Heartred

PS mulla Luget ei tuoresiirrosta pitänyt menkkoja pois ainakaan. Pas-hoidoissa oli muitakin lääkkeitä, jotka piti vuotoa sit pois, mut Luget yksin sitä ei mulle tehny.
Kiitos rohkaisusta :hug013 ihana tuo sun tarina, ihmeitäkin tapahtuu!! :Heartred hyvä tietää muuten tuo lugehomma, jotenkin mä ajattelin että ne automaattisesti ainakin siirtää menkkoja jonkin verran, mut se onkin sit yksilöllistä! terojen kanssa mulla menkat alkoi aina kolme päivää vikasta napista, tosin enhän mä ehtinyt niitä syödä kuin kolme kiertoa. eikä ne auttaneet edes siihen tiputteluun...

mutta joo. nyt lopetan täällä roikkumisen tältä päivältä ja huomenna seuraa tilannetiedote. :bounce

Tää on nyt ihan sakeeta. Voisko näissä testeissä olla jotenkin liikaa tota väriainetta ja sitä jää virheellisesti sit testiviivankin kohtaan?
Tää kuva on otettu noin minuutti siitä kun dippasin testin:
View attachment 104640

Ja tää nyt 5min kohdalla:
View attachment 104641

Sit taas pc, ei mitään:
View attachment 104642

On kyllä törkeä viivanpaikka jos sitä on :woot: niin selkeästi jää näkyviin! Ettei olis PC:ssä vaan laatu vähän huonontunut? :rolleyes: Pidetään peukkuja että enteilis hyvää, vaikka ymmärrän ettei vielä uskalla innostua.

En tullut viisaammaksi CB earlyn kanssa :hungover:

Kuvassa CB 3min jälkeen, en nähny viivaa ja alempana taas tommonen onestep samasta näytteestä otettuna kun CB ja sekin oli todella paljon haaleampi kuin muutama tunti takaperin :woot:
IMG_20210712_162358.jpg

IMG_20210712_164300.jpg

Edit. Ja sori tää spämmi ja omanapailu. Oon vaan niin äärimmäisen järkyttynyt jos tuollaisia viivoja voi tulla muuten vaan. Ennen testasin melkein yksinomaan noilla liuskoilla eikä tullu turhia haamuja tai viivoja. Jos en olis keskustelupalsta- ja raskaustestivalveutunut ihminen niin olisin voinut ton tän päivään testin perusteella varata neuvolaa ym ja sit totuus olis lävähtänyt kasvoille ehkä vasta "rv" 8 tai sen jälkeen jossain ultrassa :eek:

Mun mielestä on muutenki lähtökohtaisesti väärin et näin herkässä ja raskaassakin asiassa pitää olla valmis pettymään myös ns positiivisen testin saatuaan, kun se ei välttämättä tarkoita mitään o_O

Muokattu viimeksi:
Eikä. Dpo14. Pc ei kai anna väärää viivaa?? :smiley-angelic001:happy093
Mä en kestä.

Liitteet

• 76E18024-EC6F-45DD-A452-9E6902005E8B.jpeg
    76E18024-EC6F-45DD-A452-9E6902005E8B.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 144
Takaisin