Raskaaksi 2020

kiitos kaikille! <3 nyt vaan istun jalat ristissä ainakin ensimmäisen kuukauden :laughing014 ei vaan, jännittää kyllä tosi paljon, kun oli se kemiallinenkin tossa talvella. mut ei se auta kuin odotella :)

tosiaan tää plussa tuli kolmannesta inssistä, jossa oli ekaa kertaa lääkkeinä gonal ja luget, nyt vielä hoitaja tarkistelee miten jatketaan lugejen kanssa. klinikalta varattiin varhaisultra kolmen viikon päähän.

kiitos kaikille! :Heartred nyt vaan istun jalat ristissä ainakin ensimmäisen kuukauden :laughing014 ei vaan, jännittää kyllä tosi paljon, kun oli se kemiallinenkin tossa talvella. mut ei se auta kuin odotella :)

tosiaan tää plussa tuli kolmannesta inssistä, jossa oli ekaa kertaa lääkkeinä gonal ja luget, nyt vielä hoitaja tarkistelee miten jatketaan lugejen kanssa. klinikalta varattiin varhaisultra kolmen viikon päähän.

Mä niin tiesin, onneaaa!!:love7:love7:love7 ja nyt liimat ja kaikki ja vauva syliin :Heartbigred

Testien mukaan ovulaatio lähestyy, toiv ei mikään feikki ovulaatio..ei ole oviskipuja, eilen ehkä vähän epämukavaa/menkkamaista oloa koko alavatsassa, ei selkeästi jommalla kummalla puolella...o_O ainut kunnon oire oli ne limat toissapäivänä. Voi olla että tänäänkin limailee..mutta toivon ovulaatiokipuja myös :sorry:

Liitteet

• IMG_20210713_090811__01.jpg
    IMG_20210713_090811__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 84
Mun tilanne on edelleen kysymysmerkki :confused004
Menkkoja enteilevä päänsärky iski illalla eikä hellittänyt yön aikanakaan, oon turvonnut kuin mikä ja vatsa on sekaisin. Huomenna pitäis alkaa Flon ennustuksen mukaan ja niin varmaan tekeekin.
Herkkä onestep antoi reilu 1,5 h pidätyksellä taas ihan selkeän viivan, mut pc ei reagoi. Alan kallistua siihen suuntaan et nää kotitestin herkät onestepit on jotenkin viallisia. Ihmetyttää vaan kun viivanpaikka ei ollut noin selkeä dpo9 ja dpo10, vaikka se näkyvä väritön viiva olikin. Nyt se on ollut dpo12 ja dpo13 värillinen :confused004

Jos sais toivoo niin menkat vois viivästyä päivän verran, niin ehdittäis vielä uimaan kerran tälle lomalle :happy:

Tässä kuva vielä tän aamun onestepistä, on livenä vielä selkeämpi kuin kuvassa
IMG_20210713_100937.jpg

Mun tilanne on edelleen kysymysmerkki :confused004
Menkkoja enteilevä päänsärky iski illalla eikä hellittänyt yön aikanakaan, oon turvonnut kuin mikä ja vatsa on sekaisin. Huomenna pitäis alkaa Flon ennustuksen mukaan ja niin varmaan tekeekin.
Herkkä onestep antoi reilu 1,5 h pidätyksellä taas ihan selkeän viivan, mut pc ei reagoi. Alan kallistua siihen suuntaan et nää kotitestin herkät onestepit on jotenkin viallisia. Ihmetyttää vaan kun viivanpaikka ei ollut noin selkeä dpo9 ja dpo10, vaikka se näkyvä väritön viiva olikin. Nyt se on ollut dpo12 ja dpo13 värillinen :confused004

Jos sais toivoo niin menkat vois viivästyä päivän verran, niin ehdittäis vielä uimaan kerran tälle lomalle :happy:

Tässä kuva vielä tän aamun onestepistä, on livenä vielä selkeämpi kuin kuvassa
View attachment 104661

Törkee kyllä on jos vain viivanpaikka :sorry: meinaatko reklamoida?

Törkee kyllä on jos vain viivanpaikka :sorry: meinaatko reklamoida?
Jaa, en oo edes miettinyt asiaa. Ehkä vois nyt kun tuo viiva on niin älyttömän selkee ja mulla on nyt useammasta liuskasta kuva missä on värillinen viiva. Sais varmaan hyvityksenä lisää samanlaisia :p
Odottelen ne menkat kuitenkin eka. Onneks en puhunut miehelle tästä mitään, olis vaan turhaan innostunut, se kun ei oo yhtä valveutunut näiden testien kanssa kuin minä :grin

Oma intuitio ja fiilis on "not pregnant" ja oon ihan henkisesti latautunut aloittaa pistokset tällä viikolla :)

Jaa, en oo edes miettinyt asiaa. Ehkä vois nyt kun tuo viiva on niin älyttömän selkee ja mulla on nyt useammasta liuskasta kuva missä on värillinen viiva. Sais varmaan hyvityksenä lisää samanlaisia :p
Odottelen ne menkat kuitenkin eka. Onneks en puhunut miehelle tästä mitään, olis vaan turhaan innostunut, se kun ei oo yhtä valveutunut näiden testien kanssa kuin minä :grin

Oma intuitio ja fiilis on "not pregnant" ja oon ihan henkisesti latautunut aloittaa pistokset tällä viikolla :)

En tiennyt miten reagoida, laitoin sympatian paskoille feikkitesteille ja not pregnantille, mut sit toisaalta lohduttaa ja kiva että hoidot alkaa :happy::hello2

Mua tulee harmittamaan nega parin viikon päästä, mutta myös innolla odotan hoitoja. Ne myös pelottaa toki hirveesti. Ja ensiksi saa jännittää mahtuuko julkiselle, ja ens keskiviikkona selviää pääseekö sit yksityiselle kuitenkin..

Sieltähän se plussa tuli kolme tuntia aamutestin jälkeen :woot: ei ole kovia oviskipuja, taitaa oikea puoli kipuilla enemmän kuin vasen. Eli nyt olisi vasurista tulossa. Toki huomenna/torstaina ehkä kipuilee enempi. Limoja onneksi on.
Ainut ero tässä kierrossa edellisiin
-loma, eli ehkä vähän vähemmän stressiä
-ei mitään poppaskonsteja

Liitteet

• IMG_20210713_121246__01.jpg
    IMG_20210713_121246__01.jpg
    2 MB · Katsottu: 80
Nuo Chardin testit kyllä todella törkeitä. Jospa ne menkat sulla alkais pian tai sitten tosi kyseessä :angelic:.

Mua tulee harmittamaan nega parin viikon päästä, mutta myös innolla odotan hoitoja. Ne myös pelottaa toki hirveesti. Ja ensiksi saa jännittää mahtuuko julkiselle, ja ens keskiviikkona selviää pääseekö sit yksityiselle kuitenkin..

mulla on tää sama ristiriitainen fiilis, tai just se että harmittaa varmasti kun menkat tulee (ja pitäisi vielä kahdesti kärsiä) mutta samaan aikaan ootan innolla että pääsee hoitoihin.

Täällä ei vieläkään ole menkat alkanut. Kp32. Flo ennustaa perjantaille kp1. Ei olla viikonloppua kotona ja tarkoitus juoda muutama siideri niin testailen varmaan varalta keskiviikkona tai torstaina. Nyt ei oo edes kotona mitään testejä niin pitäisi käydä ostamassa :hilarious:

Mulla ei myöskään ollu yhtään mitään poppaskonsteja tässä kierrossa. Eikä edellisessäkään. Mut sieltä se ovis vaan on kyllä tullu. En myöskään tikuttanu ovista.

Ollaan viikonloppu pois kotoa, joten ei tuu testailtua. Ja siks toisekseen ei olla juurikaan harrastettu sellasta toimintaa, mikä vois aikaansaada vauvoja :hilarious:
Viime viikolla tiistai- ja keskiviikkoiltana. Ja ovis oli perjantaina. Joten odotukset ei oo kovin korkeella.
ylittää odotukset ja olla testaamatta tässä kierrossa :grin:grin

Mun pitäis siirtää menkkoja. Ei seuraavia, vaan sit seuraavia. Ollaan lähdössä 13.8 kreikkaan ja menkkojen pitäis alkaa 15.8. Eli siirtäisinkö jo seuraavia :pompus:
Menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona, niin riittäisköhän, jos ottaa ekan tabletin sunnuntaina. Tosin sitä ennen varmaan pitäis testata. Onko kokemusta?

kiitos tarrasukista, jospa niillä nyt liimautuis kunnolla kiinni! lääkäri ohjeisti jatkamaan lugeja puolikkaalla annoksella vielä viikon. toivottavasti se riittää! alaselkä on vähän särkyinen, toivon että se tällä kertaa ei ole huono merkki. voi tietty johtua myös näistä parista työpäivästä, kun on pitkästä aikaa istunut koneella. ainakin raskausoireita on, viimeksi ne katosi alaselkäsäryn ja vuodon myötä.

@jannn loma ja vähempi stressi tuntui toimivan ainakin täällä. :wink jospa siinä olis sullakin joku taika!

@MyyräMatikainen millä siis siirrät menkkoja?

kiitos tarrasukista, jospa niillä nyt liimautuis kunnolla kiinni! lääkäri ohjeisti jatkamaan lugeja puolikkaalla annoksella vielä viikon. toivottavasti se riittää! alaselkä on vähän särkyinen, toivon että se tällä kertaa ei ole huono merkki. voi tietty johtua myös näistä parista työpäivästä, kun on pitkästä aikaa istunut koneella. ainakin raskausoireita on, viimeksi ne katosi alaselkäsäryn ja vuodon myötä.

@jannn loma ja vähempi stressi tuntui toimivan ainakin täällä. :wink jospa siinä olis sullakin joku taika!

@MyyräMatikainen millä siis siirrät menkkoja?

Primolutilla

Jessus näitä helteitä :hungover: mä oon niin täynnä tätä! Monta päivää kuvottanut ja nyt tuo päänsärkykin. Ja menkkaturvotus ja kaikki mahdolliset vaivat :grin
En tiedä miten pystyn tekeen lähiaikoina töitä, tässä pätsissä. Vähän viilennystä kiitos. Huomaa, ettei lapsetkaan jaksa oikein samaan malliin :wacky:

Oon unohtanut koko feikkiplussashown tänään, kun on ollut niin paljon hommaa. Jännitän vaan tulevaa kiertoa :nailbiting: ehkä menkat alkaa yöllä, niin päästään asioissa eteenpäin.

Oliko niin et gonal voi aiheuttaa pahoinvointia? Muistan tämmöstä jostain lukeneeni :bookworm: mulle ei aikoinaan puregon aiheuttanut mitään oireita, kun piikittelin sitä. Jotenki ei tähän kuumuuteen kaipaisi yhtään lisää huonovointisuutta :hilarious:

TJ 1..? :rolleyes:

Jessus näitä helteitä :hungover: mä oon niin täynnä tätä! Monta päivää kuvottanut ja nyt tuo päänsärkykin. Ja menkkaturvotus ja kaikki mahdolliset vaivat :grin
En tiedä miten pystyn tekeen lähiaikoina töitä, tässä pätsissä. Vähän viilennystä kiitos. Huomaa, ettei lapsetkaan jaksa oikein samaan malliin :wacky:

Oon unohtanut koko feikkiplussashown tänään, kun on ollut niin paljon hommaa. Jännitän vaan tulevaa kiertoa :nailbiting: ehkä menkat alkaa yöllä, niin päästään asioissa eteenpäin.

Oliko niin et gonal voi aiheuttaa pahoinvointia? Muistan tämmöstä jostain lukeneeni :bookworm: mulle ei aikoinaan puregon aiheuttanut mitään oireita, kun piikittelin sitä. Jotenki ei tähän kuumuuteen kaipaisi yhtään lisää huonovointisuutta :hilarious:

TJ 1..? :rolleyes:
Mulle ei ainakaan gonalista tullu muuta oiretta ku parina ekana yönä päänsärkyä. Mutta tais se pahoinvointi siellä listalla olla, niinku toki monet muutkin jutut :hilarious:

mä en päässy tänään edes kauppaan asti et oisin voinu ostaa lisää testejä. No tuleehan ainakin taukoa testailuun :) mietin itse asiassa jos pe testais seuraavan kerran ihan perustestillä ja sit vaikka ma vielä digillä…

Mulle ei ainakaan gonalista tullu muuta oiretta ku parina ekana yönä päänsärkyä. Mutta tais se pahoinvointi siellä listalla olla, niinku toki monet muutkin jutut :hilarious:

mä en päässy tänään edes kauppaan asti et oisin voinu ostaa lisää testejä. No tuleehan ainakin taukoa testailuun :) mietin itse asiassa jos pe testais seuraavan kerran ihan perustestillä ja sit vaikka ma vielä digillä…
Millä annoksella sulla oli gonal?
Ihailen sun kylmähermoisuutta testien kanssa :hilarious:

Takaisin