Näkyykö siinä viivanpaikka? Vai haamu? tiedän kyllä että tuo testi tekee helposti viivanpaikkoja..mut..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on semmosta raitapissaa, et viivanpaikka pärähtää näkyviin lähes joka testiin siksi olen oppinut olemaan huomioimatta niitä. Väriä siinä ei ollut, sen olisi kyllä huomannut näiden kymmenien viivanpaikkoja jälkeen.Näkyykö siinä viivanpaikka? Vai haamu? tiedän kyllä että tuo testi tekee helposti viivanpaikkoja..mut..
@Noaidi voi ei
@Noora992 toivottavasti letrot toimis sulla hyvin! :) mulla ainakin tuli niillä aikainen ovis ja hyvä rakkula, mut ei silti toivottua lopputulosta…
@chard manaukset pois ja toivotaan et se kesäflunssa häviää ennenkuin ehtii teille!!
dpo8 omituisen tavallinen olotila. Lugeista tuli alkuun rintaoireita mut nyt ei oo niitäkään. Ja vvstä ei voi sanoa mitään sen töhnän takia eli aika lailla oireetonta, mitä nyt yksittäisiä vihlaisuja alamahalla tässä parin päivän sisään.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :) mulla oli letrot kolmessa kierrossa, joista kahteen tehtiin inssi. Tähän kiertoon vaihdettiin gonal-f ja inssi, ja samalla kaavalla vois tehdä vielä toisen kierron eli ei letroja ainakaan tässä vaiheessa suunnitteilla enempää.toivotaan että toimii! Aika optimistisin mielin oon ollut, monet pcos kanssa saa jo letroista avun, niin toiveet on korkealla :angelic:. Juteltiin siellä ensikäynnillä että ainakin syksy kokeiltaisiin letroilla ja sitten katsottaisiin seuraavat stepit jos plussaa ei kuulu.
Jatkuuko teillä Move vielä letrojen kanssa pitkään?
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :) mulla oli letrot kolmessa kierrossa, joista kahteen tehtiin inssi. Tähän kiertoon vaihdettiin gonal-f ja inssi, ja samalla kaavalla vois tehdä vielä toisen kierron eli ei letroja ainakaan tässä vaiheessa suunnitteilla enempää.
dpo10 ja oireettomuus hämmentää - yleensä tässä vaiheessa on vähintään orastava pms. Mut kai noi luget sit vaikuttaa niin paljon. Tiistaina testipäivä.
TJ 3
Melkoista viivanpaikkaa tuuttaa kyllä nämä leveämmät onestepin herkät myös. Mut väritön selvästi on, joten ei tarvitse spekuloida sen enempää. En tiedä jos kuvasta välittyy yhtä hyvin kuin livenä.
View attachment 104608
Kah, kyllä siinä jotain näkyy tosiaan
Mitäs kuulkaas, mimmosilla pidättäytymisajoilla täällä on käyty mällitestissä? Tuo HUS ohje on 1-2 päivää ja Duodecim 2-7 päivää, huomauttaen, että 1 päivän pidättäytymisellä tulisi kuitenkin tarkimmat tulokset Ei muuten, mutta ovis Tottakai. Testiä seuraavana päivänä. Ja pitäis vissiin vähä talletella pohjille.
Kah, kyllä siinä jotain näkyy tosiaan
Mitäs kuulkaas, mimmosilla pidättäytymisajoilla täällä on käyty mällitestissä? Tuo HUS ohje on 1-2 päivää ja Duodecim 2-7 päivää, huomauttaen, että 1 päivän pidättäytymisellä tulisi kuitenkin tarkimmat tulokset Ei muuten, mutta ovis Tottakai. Testiä seuraavana päivänä. Ja pitäis vissiin vähä talletella pohjille.
Meillä oli aika tasan 2,5 vuorokautta. Klinikan ohje oli 2-3 päivää. Otettiin melko kirjaimellisestiKah, kyllä siinä jotain näkyy tosiaan
Sain vieläkin törkeemmän feikkiviivan tolla onestepillä iltapäivällä. Piti ihan uhrata pc sen vuoksi mut blancoa näytti odotetustiTJ 3
Melkoista viivanpaikkaa tuuttaa kyllä nämä leveämmät onestepin herkät myös. Mut väritön selvästi on, joten ei tarvitse spekuloida sen enempää. En tiedä jos kuvasta välittyy yhtä hyvin kuin livenä.
View attachment 104608
Sain vieläkin törkeemmän feikkiviivan tolla onestepillä iltapäivällä. Piti ihan uhrata pc sen vuoksi mut blancoa näytti odotetusti
Edit. Foorumi syö kuvanlaatua mut tuota ei tosiaan tarvinnut käännellä eikä väännellä, meni vähän samaan kategoriaan kun rfsun liuskatestien feikkiviivat..
View attachment 104617
Mä nään ton viivan puhelimen näytöllä suurentamatta edes kuvaa. Jos toi on feikki niin on kyllä aikamoinen....Sain vieläkin törkeemmän feikkiviivan tolla onestepillä iltapäivällä. Piti ihan uhrata pc sen vuoksi mut blancoa näytti odotetusti
Edit. Foorumi syö kuvanlaatua mut tuota ei tosiaan tarvinnut käännellä eikä väännellä, meni vähän samaan kategoriaan kun rfsun liuskatestien feikkiviivat..
View attachment 104617