Raskaaksi 2020

Kp10 ja hailura on ovistesti, niinkun nyt eilisistä follimitoista odottaa saattaa. Kun ei vaan osuis ovis viikonlopulle :meh:

Liitteet

• C6EF865D-577F-4C77-9FA8-3D832AA8BDF7.jpeg
    C6EF865D-577F-4C77-9FA8-3D832AA8BDF7.jpeg
    3.9 MB · Katsottu: 90
Ollaan sit vikamunallisia molemmat (mä oon 39) :woot:

Arvot on
Tsh 0,87 (0,3-4,2)
T-4V 20,1 (11-22)
En sit tiedä miten lähellä ääripäitä on hyvä, mut varmaan selviää sit lääkärin kanssa jutellessa. Viimeksi tuo t4v oli jotain 16 (noin 9kk sitten).
Omasta mielestä noi arvot on ihan hyvät, tietenkin jos on vajaatoimintaan thyroxin lääkitys niin sitä ois hyvä vähentää. Jos ei oo lääkitystä niin ois hyvä selvittää syitä mahdolliselle liikatoiminnalle, kortisolit ja jotkut lisämunuaisen häikät yms nostavat noita tasoja ja on siis lääkkeellä hoidettava normitasolle.
Ja mulla myös kolesterolitasot vaikuttaa kilpirauhashormoneihin -> korkea kolesteroli nostaa kilppariarvoja vajaatoiminnasta lähemmäs liikatoimintaa.

Omasta mielestä noi arvot on ihan hyvät, tietenkin jos on vajaatoimintaan thyroxin lääkitys niin sitä ois hyvä vähentää. Jos ei oo lääkitystä niin ois hyvä selvittää syitä mahdolliselle liikatoiminnalle, kortisolit ja jotkut lisämunuaisen häikät yms nostavat noita tasoja ja on siis lääkkeellä hoidettava normitasolle.
Ja mulla myös kolesterolitasot vaikuttaa kilpirauhashormoneihin -> korkea kolesteroli nostaa kilppariarvoja vajaatoiminnasta lähemmäs liikatoimintaa.
Voihan ne olla siis ihan hyvät, viitteissäkin ovat. Mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa kilpparin kanssa (eikä minkään muunkaan veriarvon kanssa, miinus ferrit, hemoglobiini ja jotkut punasoluarvot, mut ne on saatu korjattua). Alkoi vaan hermostuttamaan kun lääkäri puhui silloin klinikalla yleisesti kilppariarvoista et ne on hyvä tarkistaa ja jos on vähänkin jotain "heittoa" niin "säätää kuntoon". Mut ehkä se tarkoitti et jos ne on viitearvojen rajoilla..? Se selviää varmasti ens viikolla sitten. Ei sais googlailla ja tehdä omia johtopäätöksiä :grin:angelic:

Voihan ne olla siis ihan hyvät, viitteissäkin ovat. Mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa kilpparin kanssa (eikä minkään muunkaan veriarvon kanssa, miinus ferrit, hemoglobiini ja jotkut punasoluarvot, mut ne on saatu korjattua). Alkoi vaan hermostuttamaan kun lääkäri puhui silloin klinikalla yleisesti kilppariarvoista et ne on hyvä tarkistaa ja jos on vähänkin jotain "heittoa" niin "säätää kuntoon". Mut ehkä se tarkoitti et jos ne on viitearvojen rajoilla..? Se selviää varmasti ens viikolla sitten. Ei sais googlailla ja tehdä omia johtopäätöksiä :grin:angelic:

Tärkein lienee se, ettei tsh ole yli 2,5 :)

Mies on poissa ensi viikon viikonlopun, toivotaan että plussa tulee ennen lähtöä :rolleyes: onneksi poissa vain kaksi yötä.

Mutta nyt siis kp6 ja vieläkin tiputtelee?! Mikähän tätä kroppaa nyt vaivaa...:bored: joskus ollut että menkat loppuu ja sit vielä joku kp8 tiputtelee mutta nyt ei ole täysin loppunut vielä kokonaan, tai esim tänään ei ollut vielä tullut mitään mutta nyt vähän ruskeaa/vaaleanpunaista..:oops: mistä tämäkin kertoo..eilen taisi vähän ruskeaa tuhruttaa..mitenhän pitkä tästä kierrosta tulee :wtf:

@jannn toivottavasti tuhruttelu loppuis... mulla on joskus ollu kans sellasia kiertoja että tuhruttaa 4pv ennen ja 4pv jälkeen menkkojen niin siitä tulee melkein parin viikon vuoto putkeen :finger: onneks ei vähään aikaan oo näkyny...

edit. Ovistesti aika haalea edelleen, ei varmaan huomiselle saa vielä inssiä. Kunpa maanantaille :smiley-angelic001

Liitteet

• A1D843B7-16E5-47EC-B835-4A2CEB11A70A.jpeg
    A1D843B7-16E5-47EC-B835-4A2CEB11A70A.jpeg
    3.8 MB · Katsottu: 81
Muokattu viimeksi:
Jannn kuulostaa kyllä ärsyttävältä, toivottavasti loppuu pian :bored:.

toivotaan että moven ovis pärähtää maanantaille niin pääsee sinne inssiin.

täällä kp19 ja epäilen että ovis meni jo. Seuraillut nimittäin naaman kuntoa ja yleensä kun vaihtuu loppukierron puolelle, alkaa tuo akne kukkimaan ja kipeytyy :dead:. Siinä n. Oletetun oviksen aikaan naama aina parhaimmillaan :hilarious:. Ei kyllä jaksais tän aknen kanssa ollenkaan, kun sukulaiset heittää että tarvin roaccutan kuurin ja myötäilen vaan kun en jaksa selittää että se on ihan hormoneista ja toisesta lääkityksestä (tai ainakin toivon että tää on metformiinista ja lähtee pois kun joskus saan lopettaa niiden syömisen)

Nyt pitäis vaan alkaa miettimään millon sitä kehtais testata :rolleyes:. Kai sitä nyt varalta voi testata samana päivänä kun on ensikäynti :hilarious:. Eli jo ens viikolla...

Toivottavasti moven o+ malttaisi maanantaille ja jannnilla tiputtelu loppuisi jo!

Noora, täälläkin huomaa naamasta kierron eri vaiheet :wtf:

Onkos oloja ollut mimmosia?:rolleyes:

Ihan pientä ruskeaa tuhrua vielä tänään. Ei tämä käytännössä haittaa, pistää vaan miettimään, mistä johtuu, ja onko kuinka huono asia.o_O Ainut mitä mieleen tulee, on että estrogeenit oisko alhaiset? Tuleekohan ovis myöhemmin :wtf:

Onkos oloja ollut mimmosia?:rolleyes:

Ihan pientä ruskeaa tuhrua vielä tänään. Ei tämä käytännössä haittaa, pistää vaan miettimään, mistä johtuu, ja onko kuinka huono asia.o_O Ainut mitä mieleen tulee, on että estrogeenit oisko alhaiset? Tuleekohan ovis myöhemmin :wtf:
Nojaa, ei juurikaan. En ole oikeastaan edes seuraillut kun on ollut niin paljon muita murheita.

@Noaidi lle tsemppiä murheisiin :Heartred ja jospa oireettomuus olisi hyvä merkki :)...

ette ikinä usko, tein illalla vielä ovistestin ja oli edelleen haalea, mutta tänään aamulla kp12 se vaan pärähti hymynaama silti :wideyed: onnekkaasti näin, koska muuten olis varmasti menny inssi ohi viikonlopun takia! nyt mies lähti just viemään näytettä ja mulla päivällä inssiaika :dance011ultrata pitää koska tiistaina follit oli vielä niin samankokosia, mutta jännä nähdä millaisen kasvupyrähdyksen ovat ottaneet, koska tuolloin isoimmat oli vaan 8mm! o_O

tää on myös hyvä kierron ajoitus kesän kannalta, koska ehditään katsoa vielä seuraava kierto ennenkun tarttee käydä julkisen ensikäynnin takia niissä infektiolabroissa. ja ehkä inssiinkin voi olla siinäkin kierrossa tsäänssit :cool:

@Noaidi lle tsemppiä murheisiin :Heartred ja jospa oireettomuus olisi hyvä merkki :)...

ette ikinä usko, tein illalla vielä ovistestin ja oli edelleen haalea, mutta tänään aamulla kp12 se vaan pärähti hymynaama silti :wideyed: onnekkaasti näin, koska muuten olis varmasti menny inssi ohi viikonlopun takia! nyt mies lähti just viemään näytettä ja mulla päivällä inssiaika :dance011ultrata pitää koska tiistaina follit oli vielä niin samankokosia, mutta jännä nähdä millaisen kasvupyrähdyksen ovat ottaneet, koska tuolloin isoimmat oli vaan 8mm! o_O

tää on myös hyvä kierron ajoitus kesän kannalta, koska ehditään katsoa vielä seuraava kierto ennenkun tarttee käydä julkisen ensikäynnin takia niissä infektiolabroissa. ja ehkä inssiinkin voi olla siinäkin kierrossa tsäänssit :cool:
Hienoa että ehditte kuitenkin ennen viikonloppua! Inssionnea!

Hienoa että ehditte kuitenkin ennen viikonloppua! Inssionnea!
kiitos! mä rupesin vielä pelkäämään että testi oli virheellinen, kun tein sen illallakin ja pakkauksessa sanotaan että tee aina samaan aikaan kerran päivässä, joten otin uuden laitteen (näitä on kertynyt useampi käyttämätön kun oon käyttäny aina vanhaa), niin nyt viivat oli jo tasavahvat ja hymyili edelleen :grin eli turha huoli, ja kohta lääkäriin :happy119

Liitteet

• F68F012B-3F48-486B-A71F-C239EF53CAB3.jpeg
    F68F012B-3F48-486B-A71F-C239EF53CAB3.jpeg
    3.9 MB · Katsottu: 87
mä nyt yksipuhelen täällä, mutta inssi oli ja meni (hyvin), simpat oli taas hyvät :) folli oli ottanu hurjan kasvun, tiistaina 6mm, tänään 21mm... ens kiertoon suunniteltiin sit jo pistolääkitystä inssin yhteydessä, kun limakalvo vois olla vielä parempikin ja follien kasvu säännönmukaisempaa.

mutta nyt sit piinaillaan tää pari viikkoa taas :)

missä muut menee?

Mulla dpo7 ja tylsyyksissäni oon jo tuhlannut yhden pc:n vaikka mun ei pitänyt testailla tässä kierrossa kun vasta ihan lopussa. :hilarious: mutta kun niitä nyt sattui tuolla olemaan! Mutta ei varmaan nyt ketään suuresti yllätä että tikussa ei ole vielä mitään viivanpaikkaa suurempaa tulkittavaa. :joyful:

Mutta, koska kuitenkin aiotte kysyä niin:

Liitteet

• IMG_20210604_131821.jpg
    IMG_20210604_131821.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 134
Mulla dpo7 ja tylsyyksissäni oon jo tuhlannut yhden pc:n vaikka mun ei pitänyt testailla tässä kierrossa kun vasta ihan lopussa. :hilarious: mutta kun niitä nyt sattui tuolla olemaan! Mutta ei varmaan nyt ketään suuresti yllätä että tikussa ei ole vielä mitään viivanpaikkaa suurempaa tulkittavaa. :joyful:

Mutta, koska kuitenkin aiotte kysyä niin:

Näkyy! Ties vaikka ois viivanalku :rolleyes:

Toivottavasti Noaidin viiva vahvistuisi ❤️

Movelle tsemppiä piinapäiviin ❤️ Toivottavasti seuraavaa kiertoa ei enää tulisikaan vaan jotain paljon ihanampaa!

Täällä kp 7 ja edelleen aika luovuttaneet fiilikset. Josko se ovis tässä kierrossa suvaitsisi tulla, mutta ellei niin nautitaan sitten lomasta ja kesästä vaan.

Noadille viivan vahvistumisia :happy:

ja movelle tsemppiä piinapäiviin.

Jospa tähänkin ketjuun saataisiin taas plussa pitkästä aikaa :angelic:

täällä ei ole tilanne muuttunut. Kp20 ja ensi viikon ensikäyntiä odotellessa. Luomuplussaan ei mitään luottoa, jospa saatais ne letrot pian. Kunhan nää luomukierrot ei venyisi kun viimeiset kolme ollut 32-34 pitkiä. Ne 50+ kierrot oli kyllä raskaita kun ei tiennyt yhtään millon katkeaa.

Toivottavasti Noaidin viiva vahvistuisi ❤️

Movelle tsemppiä piinapäiviin ❤️ Toivottavasti seuraavaa kiertoa ei enää tulisikaan vaan jotain paljon ihanampaa!

Täällä kp 7 ja edelleen aika luovuttaneet fiilikset. Josko se ovis tässä kierrossa suvaitsisi tulla, mutta ellei niin nautitaan sitten lomasta ja kesästä vaan.

Meillä melkein sama kp, mulla kp8 :) sunnuntaina teen ekan tikun ja varmaan ma lähtien digi mukaan myös. Tiputtelun takia nyt pelkään että ovis tulee myöhemmin tai tuleeko ollenkaan...no aika näyttää..nyt en jaksa enää stressata, tulee kun tulee, kunhan sit elokuun paikkeilla alkais ivf.

Meillä melkein sama kp, mulla kp8 :) sunnuntaina teen ekan tikun ja varmaan ma lähtien digi mukaan myös. Tiputtelun takia nyt pelkään että ovis tulee myöhemmin tai tuleeko ollenkaan...no aika näyttää..nyt en jaksa enää stressata, tulee kun tulee, kunhan sit elokuun paikkeilla alkais ivf.

Voidaan sitten yhdessä piinailla tai muuten vain tuskailla! Piti jo aikaisemmin kommentoida, mutta kiireessä unohdin. Mulla siis nyt samanlaista tiputtelua. En muista milloin viimeksi ois tällaista arpomista menkkojen loppu ollut.

Takaisin