Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omasta mielestä noi arvot on ihan hyvät, tietenkin jos on vajaatoimintaan thyroxin lääkitys niin sitä ois hyvä vähentää. Jos ei oo lääkitystä niin ois hyvä selvittää syitä mahdolliselle liikatoiminnalle, kortisolit ja jotkut lisämunuaisen häikät yms nostavat noita tasoja ja on siis lääkkeellä hoidettava normitasolle.Ollaan sit vikamunallisia molemmat (mä oon 39)
Arvot on
Tsh 0,87 (0,3-4,2)
T-4V 20,1 (11-22)
En sit tiedä miten lähellä ääripäitä on hyvä, mut varmaan selviää sit lääkärin kanssa jutellessa. Viimeksi tuo t4v oli jotain 16 (noin 9kk sitten).
Voihan ne olla siis ihan hyvät, viitteissäkin ovat. Mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa kilpparin kanssa (eikä minkään muunkaan veriarvon kanssa, miinus ferrit, hemoglobiini ja jotkut punasoluarvot, mut ne on saatu korjattua). Alkoi vaan hermostuttamaan kun lääkäri puhui silloin klinikalla yleisesti kilppariarvoista et ne on hyvä tarkistaa ja jos on vähänkin jotain "heittoa" niin "säätää kuntoon". Mut ehkä se tarkoitti et jos ne on viitearvojen rajoilla..? Se selviää varmasti ens viikolla sitten. Ei sais googlailla ja tehdä omia johtopäätöksiä :angelic:Omasta mielestä noi arvot on ihan hyvät, tietenkin jos on vajaatoimintaan thyroxin lääkitys niin sitä ois hyvä vähentää. Jos ei oo lääkitystä niin ois hyvä selvittää syitä mahdolliselle liikatoiminnalle, kortisolit ja jotkut lisämunuaisen häikät yms nostavat noita tasoja ja on siis lääkkeellä hoidettava normitasolle.
Ja mulla myös kolesterolitasot vaikuttaa kilpirauhashormoneihin -> korkea kolesteroli nostaa kilppariarvoja vajaatoiminnasta lähemmäs liikatoimintaa.
Voihan ne olla siis ihan hyvät, viitteissäkin ovat. Mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa kilpparin kanssa (eikä minkään muunkaan veriarvon kanssa, miinus ferrit, hemoglobiini ja jotkut punasoluarvot, mut ne on saatu korjattua). Alkoi vaan hermostuttamaan kun lääkäri puhui silloin klinikalla yleisesti kilppariarvoista et ne on hyvä tarkistaa ja jos on vähänkin jotain "heittoa" niin "säätää kuntoon". Mut ehkä se tarkoitti et jos ne on viitearvojen rajoilla..? Se selviää varmasti ens viikolla sitten. Ei sais googlailla ja tehdä omia johtopäätöksiä :angelic:
Toivottavasti moven o+ malttaisi maanantaille ja jannnilla tiputtelu loppuisi jo!
Noora, täälläkin huomaa naamasta kierron eri vaiheet
Nojaa, ei juurikaan. En ole oikeastaan edes seuraillut kun on ollut niin paljon muita murheita.Onkos oloja ollut mimmosia?
Ihan pientä ruskeaa tuhrua vielä tänään. Ei tämä käytännössä haittaa, pistää vaan miettimään, mistä johtuu, ja onko kuinka huono asia. Ainut mitä mieleen tulee, on että estrogeenit oisko alhaiset? Tuleekohan ovis myöhemmin
Hienoa että ehditte kuitenkin ennen viikonloppua! Inssionnea!@Noaidi lle tsemppiä murheisiin ja jospa oireettomuus olisi hyvä merkki :)...
ette ikinä usko, tein illalla vielä ovistestin ja oli edelleen haalea, mutta tänään aamulla kp12 se vaan pärähti hymynaama silti onnekkaasti näin, koska muuten olis varmasti menny inssi ohi viikonlopun takia! nyt mies lähti just viemään näytettä ja mulla päivällä inssiaika ultrata pitää koska tiistaina follit oli vielä niin samankokosia, mutta jännä nähdä millaisen kasvupyrähdyksen ovat ottaneet, koska tuolloin isoimmat oli vaan 8mm!
tää on myös hyvä kierron ajoitus kesän kannalta, koska ehditään katsoa vielä seuraava kierto ennenkun tarttee käydä julkisen ensikäynnin takia niissä infektiolabroissa. ja ehkä inssiinkin voi olla siinäkin kierrossa tsäänssit
kiitos! mä rupesin vielä pelkäämään että testi oli virheellinen, kun tein sen illallakin ja pakkauksessa sanotaan että tee aina samaan aikaan kerran päivässä, joten otin uuden laitteen (näitä on kertynyt useampi käyttämätön kun oon käyttäny aina vanhaa), niin nyt viivat oli jo tasavahvat ja hymyili edelleen eli turha huoli, ja kohta lääkäriinHienoa että ehditte kuitenkin ennen viikonloppua! Inssionnea!
Mulla dpo7 ja tylsyyksissäni oon jo tuhlannut yhden pc:n vaikka mun ei pitänyt testailla tässä kierrossa kun vasta ihan lopussa. mutta kun niitä nyt sattui tuolla olemaan! Mutta ei varmaan nyt ketään suuresti yllätä että tikussa ei ole vielä mitään viivanpaikkaa suurempaa tulkittavaa.
Mutta, koska kuitenkin aiotte kysyä niin:
Toivottavasti Noaidin viiva vahvistuisi
Movelle tsemppiä piinapäiviin Toivottavasti seuraavaa kiertoa ei enää tulisikaan vaan jotain paljon ihanampaa!
Täällä kp 7 ja edelleen aika luovuttaneet fiilikset. Josko se ovis tässä kierrossa suvaitsisi tulla, mutta ellei niin nautitaan sitten lomasta ja kesästä vaan.
Meillä melkein sama kp, mulla kp8 :) sunnuntaina teen ekan tikun ja varmaan ma lähtien digi mukaan myös. Tiputtelun takia nyt pelkään että ovis tulee myöhemmin tai tuleeko ollenkaan...no aika näyttää..nyt en jaksa enää stressata, tulee kun tulee, kunhan sit elokuun paikkeilla alkais ivf.