Move, samoissa mennään, täällä kp9 ja tallettelut aloitettu eilen 
Mä en aio tikuttaa ovista ollenkaan. Mut raskaustestejä "joudun" tehdä loppukierrosta. Haluan nimittäin varmistua negasta ennen kun marssin lahjoittamaan muutaman satasen apteekkiin (ihan niinku olis pelkoa jostain luomuplussasta..
).
MyyräMatikainen, jooh, siis nuo rfsu-testit
mulla taitaa olla muutama jäljellä. Mitähän niillä tekis. Varmaan antaisivat aamukahvillekin feikkiviivoja jos kokeilis 
Tonni, toivotaan hyviä arvoja
ja pikaista ovista että paikat kestää :angelic:
Mä kävin ferritiinikontrollissa taas. Viimeksi arvo oli jo 110 paikkeilla, enkä uskonut sitä, joten vaadin työterkkarista uusintamittauksen tulehdusarvon kera.
Mä en aio tikuttaa ovista ollenkaan. Mut raskaustestejä "joudun" tehdä loppukierrosta. Haluan nimittäin varmistua negasta ennen kun marssin lahjoittamaan muutaman satasen apteekkiin (ihan niinku olis pelkoa jostain luomuplussasta..
). MyyräMatikainen, jooh, siis nuo rfsu-testit
mulla taitaa olla muutama jäljellä. Mitähän niillä tekis. Varmaan antaisivat aamukahvillekin feikkiviivoja jos kokeilis Tonni, toivotaan hyviä arvoja
ja pikaista ovista että paikat kestää :angelic:Mä kävin ferritiinikontrollissa taas. Viimeksi arvo oli jo 110 paikkeilla, enkä uskonut sitä, joten vaadin työterkkarista uusintamittauksen tulehdusarvon kera.
kiva kuulla huomenna follimitat ultrassa!
ja tilasin rautaa..mut nyt mietin uskallanko syödä jos on huonoksi jos on jo hyvät arvot..jos sillon tällöin otan? :angelic:
Ja oviskivut tuli viime yönä, vielä vähän jomottelee oikealle. Taitaa vasen munasarja vetää jotain kestolepoo, kun siltä puolelta ei ikinä tapahdu mitään. Jouduin lääkitsemään Buranalla saatanallisen kipeää olkapäätä, toivottavasti arvon ovis ei ottanut itseensä 
.
eikös tuo 90-100 ole hyvä :)
(oma päätelmä)
jos nousee kuume niin...ehkä siirtää ovulaatiota? Tai jotain..plöh. viimeksi ovisplussa testissä kp14. Jos tärppäisi niin olisin varma että menee kesken tuon takia
no mutta miksi tärppäisikään.