Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En pidättelis hengitystä. Viimeksi sain kans heti sen tilaus on lähetetty ilmoituksen ja heti kahden viikon päästä oli testit laatikossa sama oli käyny jollekin muullekin samoihin aikoihin. Postin vikahan tuo kyllä on eikä kotitestin, mutta itse opin ainakin etten tilaa sieltä jos tarve liuskoille on viikon kuluttua tai alleIhanaa @Noaidi! "Rentouttavaa" piinailua
Mulla on ollu Tänään vähän outo olo. Vatsa- tai alakertatuntemuksia ei oo ollu, mut vähän sellanen huono olo. Närästää ja pala kurkussa. Toki mulla tuotakin on aina toisinaan. Ehkä vatsa ei tykänny erilaisista kasviksista, mitä söin lounaalla
Kotitestillä oli nopea toimitus. Oli jo tänään lähteny matkaan. Tulee varmaan maanantaina. Koita siinä nyt sit olla testaamatta
Mulla on tullut ihan randomisti noi toimitukset: joskus on menty reilu viikko sillä euron toimitukselle ja toisinaan ilmainen toimitus on tullut kahdessa päivässä ja seuraavalla kerralla melkein kahdessa viikossa. Ihan sattumanvaraista.Siks mä maksoin sen euron postimaksuja, jotta testit ehkä tulis ens viikolla eilen lähtivät matkaan, toivotaan että ens viikon torstaihin mennessä olis täällä.. kerron kun saapuvat, jos muistan kerro säkin myyris!
En pidättelis hengitystä. Viimeksi sain kans heti sen tilaus on lähetetty ilmoituksen ja heti kahden viikon päästä oli testit laatikossa sama oli käyny jollekin muullekin samoihin aikoihin. Postin vikahan tuo kyllä on eikä kotitestin, mutta itse opin ainakin etten tilaa sieltä jos tarve liuskoille on viikon kuluttua tai alle
Mulla on tullut ihan randomisti noi toimitukset: joskus on menty reilu viikko sillä euron toimitukselle ja toisinaan ilmainen toimitus on tullut kahdessa päivässä ja seuraavalla kerralla melkein kahdessa viikossa. Ihan sattumanvaraista.
Onpa outoa, en tunne vieläkään että ois folli puhjennut, mutta kaipa se sieltä tän päivän aikana. Eikö se pregnyl lupaa että 36h sisällä irtoo vai mitenkä se meni nipistelee vain tuolla muniksissa mutta sinnikkäästi tuntuu pitävän kiinni.
Nyt alkaa tuntua sellaista kasvavaa jomotusta. Ei kyllä ainakaan vielä ole verrattavissa normaaliin oviskipuun, mutta uskoisin että nyt se alkaa irtoilla.Onneksi siittiöt elää muutaman päivän :) eiköhän se tänään puhkea :) kerro sit tuntuuko ihan samalta kuin luomuna?
Nyt alkaa tuntua sellaista kasvavaa jomotusta. Ei kyllä ainakaan vielä ole verrattavissa normaaliin oviskipuun, mutta uskoisin että nyt se alkaa irtoilla.
Edit. Kävin tulikuumassa kylvyssä (kyllä, oon rapu!) jos auttaisi yltyviin kipuihin, auttoi se hetken mutta tunnin lillumisen jälkeen oli jo pakko nousta ylös ja kivut nousi samaa tahtia. vielä tätä kuitenkin kestää, viimeiset kaksi kiertoa on olleet ihan maanpäällistä helvettiä niin nyt ollaan vasta siellä esikartanossa.
Joo meillä on lahjasolut käytössä ja sama luovuttaja kuin ekassa tärpissä. Oviskivut alkaa helpottaa. Aika lailla samankaltaiset kuin luomusti. Ehkä tää ei ollu niin raju kipuasteelta, mutta yhtä pitkäkestoinen se ainakin oli kuin yleensä. mä oon aina ihmetellyt kun jokapaikassa lukee et yleensä kivut kestää korkeintaan pari tuntia, oiski joskus niin että pari tuntia kipua ja se ois siinä, mut ei ku mä ähisen sikiöasennossa kuusi tuntia putkeen enkä pysty liikkumaan kivuilta! Nyt pääsin mutta kumarassaTietää että tapahtuu käytättekö siis jotain lahjasoluja? Onko sama kuin mistä raskauduit? Siellä ne simpat odottelee munaa
Joo meillä on lahjasolut käytössä ja sama luovuttaja kuin ekassa tärpissä. Oviskivut alkaa helpottaa. Aika lailla samankaltaiset kuin luomusti. Ehkä tää ei ollu niin raju kipuasteelta, mutta yhtä pitkäkestoinen se ainakin oli kuin yleensä. mä oon aina ihmetellyt kun jokapaikassa lukee et yleensä kivut kestää korkeintaan pari tuntia, oiski joskus niin että pari tuntia kipua ja se ois siinä, mut ei ku mä ähisen sikiöasennossa kuusi tuntia putkeen enkä pysty liikkumaan kivuilta! Nyt pääsin mutta kumarassa
Mulla on siis häikäisevä kipukynnys, pystyn sietään melko pitkälle kipua, oon ollut kyllä töissä rajuissa oviskivuissa sekä migreenissä ja yrittänyt lähinnä selvitä siitä päivästä hengissä. oviskivuissa oon ottanu kuuman kauratyynyn käyttöön. Mun työ on myös siitä kiva että pystyn tekeen sitä etänä ja jos on tullu kesken päivän tosi kovat kivut niin oon siirtynyt työpaikalta kotiin jatkamaan päivän loppuun ja lääkinnyt itseni sitten kotona.Oho mitä jos tommonen tulee töissä mulla ei kyllä mitään tommosta ikinä, korkeintaan nippailee..ja tuntuu et enemmänkin kun muna kasvaa, en ole tainnut erityisesti irtoamista osata eritellä tuntemuksien perusteella.. tai irrotessaan/irrottuaan ehkä myös jotain nippailua, mutta ei aina
Mulla on siis häikäisevä kipukynnys, pystyn sietään melko pitkälle kipua, oon ollut kyllä töissä rajuissa oviskivuissa sekä migreenissä ja yrittänyt lähinnä selvitä siitä päivästä hengissä. oviskivuissa oon ottanu kuuman kauratyynyn käyttöön. Mun työ on myös siitä kiva että pystyn tekeen sitä etänä ja jos on tullu kesken päivän tosi kovat kivut niin oon siirtynyt työpaikalta kotiin jatkamaan päivän loppuun ja lääkinnyt itseni sitten kotona.
Oviskivut ei lähde panadolilla enkä voi käyttää buranaa, joten oviskivuissa koitan selvitä kauratyynyllä, migreeniin mulla on kolmiolääke joten sen voin ottaa vain kotona. :Okei no se on hyvä homma :) miten lääkitset? Tai siis otatko lääkettä ovulaation aikaan? Mä en uskaltaisi ottaa, tai no ehkä jonkun panadolin.
Mulla aika fyysinen työ, niin oon miettinyt jo valmiiksi, et jos tukala olo ennen punktiota, niin otan jo ehkä punktiota edeltävän päivän vapaaksi. Ja sit saa nähdä kuinka kauan täytyy saikulla olla punktion jälkeen. Varsinkin jos tuoresiirto, niin en halua ottaa mitään riskejä. Muuten stressaan töissä jokaista nipistystä.
Kuuntelin ekaa kertaa YouTubesta rentoutusvideota. Ja nukahdin täytyy kokeilla joskus uusiksi. Siellä on ainakin muutama video kun etsii "fertility meditation".