Raskaaksi 2020

Huomaa että ovis lähenee, vaikka testissä vielä aika vaalea viiva. :meh: Mies on taas niin raivostuttava että tekis vaan mieli huutaa ja painella menee tosta ovesta ja muuttaa korpeen ihan yksikseen eleleen.:finger: Perkele.:smiley-angry019 mutta yritän taas hillitä itseni ja antaa tunteiden laantua. :bag::banghead:

Tärkeintä että ovis lähestyy :love7
Mäki nauroin eilen miehelle, et miks mua panettaa lähinnä menkkojen aikaan :hilarious: no ehkä vähän oviksenkin aikaan :rolleyes: reilu viikko niin mäkin pääsen tikuttaa ovista :wacky:

Toivottavasti move muuttuu plussaksi, eiks se niin mennyt että niin kauan toivoa kun ei oo vuotoa :angelic:

jospa jannn mahtuisitte seuraavasta kierrosta! Tai yllätysluomuplussa :angelic:

Kp17 ja kai se ovis voi olla näillä main :confused005 hirveesti mielitekoja ja kauhea nälkä kokoajan, mutta on tässä kyllä tullut syötyäkin :hilarious:. Ollut koko yrittämisen suhteen aika lungi olo viime aikoina kun odotellaan vaan klinikalle pääsyä :rolleyes:. Kaveri ehdotteli viinittelyä ensi kuulle ja yritin laskeskella jos sattuisi menkoille osumaan niin ehkä kehtaisikin.

Ei ovisplussaa vieläkään, eiköhän me sen irrotuspiikin kanssa mennä huomenna inssiin, ellei ne jotenkin taas keksi jotain mukapätevää syytä tehdä toisin.

Ei ovisplussaa vieläkään, eiköhän me sen irrotuspiikin kanssa mennä huomenna inssiin, ellei ne jotenkin taas keksi jotain mukapätevää syytä tehdä toisin.

Soitat vaan että näin tehdään. Kyllä follin pitäis olla jo tarpeeksi iso. Oikeesti voisit ottaa piikin jo illalla ja huomenna inssi, taikka aamulla piikki ja sit inssi.

Soitat vaan että näin tehdään. Kyllä follin pitäis olla jo tarpeeksi iso. Oikeesti voisit ottaa piikin jo illalla ja huomenna inssi, taikka aamulla piikki ja sit inssi.
Jomotuksista päättelisin että ovis+ tulisi ihan luonnostaankin jo huomenna, mutta eiköhän me mennä nyt sen piikin kautta. Ahdistaa vaan helvetisti pistäminen. :hungover:

tsemppiä @Noaidi <3 koita sen mahdollisen lopputuloksen ajatuksen voimalla selvitä piikistä! :hug013

melkein 3vrk tuhruitta mutta nyt aamulla taas tuli jotain. lensi aika lailla kirves kaivoon :mad: eiköhän se vuoto ala tänään. pitää tunnustella mitä mieltä mies on inssistä, koitetaanko sitä taas uuteen kiertoon vai mennäänkö pelkillä letroilla... osuu nimittäin myös tosi hankalasti miehen töiden kannalta ovis, jos on samaan aikaan ku tässä kierrossa. no, ensin nyt se vuoto pitää ootella...:finger:

Tsempit @move88 ja @Noaidi :Heartred

Pistäminen ajatuksena ei oikein nappaa. Mut kai siihenkin tottuu. Neulakammoa ei ole, mut en koskaan kato jos on pistetty tai otettu verta. Tohon varmaan pitää kattoa, kun tekee, niin...

Jotain outoja juttuja tuntuu, mut tuskin tietää mitään sen kummempaa.
Vähän jotain alavatsanipistelyä ja säteilee etureiteen. Mut keltsi varmaan vaan siellä höpisee :angelic:

Toivottavasti Noaidi pääsee nyt vihdoin sinne inssiin, olis kyllä jo todellakin teidän vuoro :Heartred
Move, voi että kun vuoto nyt pysyisi poissa ja tulis plussa testiin :smiley-angelic001

Täällä kp2, yk... What? 15.
Ei yllättänyt. Tässä kierrossa on se käynti siellä klinikalla. Kuten sanottu, en odota sitä mitenkään innolla. Oon varma että sieltä tulee joku "ei tämä onnistu teillä hoidoillakaan" tyyppinen tuomio.

Kävin kaupassa aamulla, niin mietin et pitäiskö ostaa testi jemmaan odottelemaan, mutta maltoin mieleni :hilarious:
On mulla digi ja yks ei herkkä liuska. Mut digi on säästetty siihen, että liuska oikeesti antaa eka vahvistuvaa haamua ja digillä sit varmistan.
Helpompi ku ei oo mitään liuskoja kummittelemassa kaapissa :bag:

Kävin kaupassa aamulla, niin mietin et pitäiskö ostaa testi jemmaan odottelemaan, mutta maltoin mieleni :hilarious:
On mulla digi ja yks ei herkkä liuska. Mut digi on säästetty siihen, että liuska oikeesti antaa eka vahvistuvaa haamua ja digillä sit varmistan.
Helpompi ku ei oo mitään liuskoja kummittelemassa kaapissa :bag:
Joo mullaki taitaa olla peräti 2 digiä kaapissa venailemassa sitä hetkeä. Olleet siellä jo kuukausitolkulla kun ei oo juuri ollu tarvetta testailla. Ovistestien mukana tulee aina yleensä 2 herkkää onestepiä ja niitä mulla taitaa olla nyt 4kpl. Saatan ehkä hakea jonku pc liuskan tms, mutta katsotaan nyt, jos meen ja ostan yhden paketin niin seuraavana päivänä haen jo toisen kun testien kyttäys on niin koukuttavaa. :D

Joo mullaki taitaa olla peräti 2 digiä kaapissa venailemassa sitä hetkeä. Olleet siellä jo kuukausitolkulla kun ei oo juuri ollu tarvetta testailla. Ovistestien mukana tulee aina yleensä 2 herkkää onestepiä ja niitä mulla taitaa olla nyt 4kpl. Saatan ehkä hakea jonku pc liuskan tms, mutta katsotaan nyt, jos meen ja ostan yhden paketin niin seuraavana päivänä haen jo toisen kun testien kyttäys on niin koukuttavaa. :D
No siis just tuo. Et hakee seuraavana päivänä lisää. Niin siks koitan nyt olla hakematta. Aasi mikä aasi.

Mun toosaa vihloo. Tai jostain tuosta hupparin kohdilta. En nyt osaa paikallistaa, mut näin tekee :hilarious:
Jo tää olotilojen kyttäys on vammasta. Tänään on se päivä, kun en jaksa taas itteeni. Eli vapaapäivä ja liikaa aikaa :grin

Muoks. Hupparin :hilarious::laughing021:laughing021 Automaatti pilaa mun elämän. Tarkoitus oli kirjoittaa häppärin.

Muokattu viimeksi:
kyllä ne menkat alko. :angry4 se siitä jännitysnäytelmästä. yk15 alkakoon...

tähän kiertoon ei kyl varmaan ehditä inssiä, mutta letrot meinasin käyttää kuitenkin. soittelen myös lääkärin kanssa maanantaina, haluun jutella noista tiputteluista vielä. nythän ei oo teroja ollu tän vuoden puolella käytössä, mutta josko niistä kuitenkin vois olla jotain iloa... let's see.

edit. miksi se on aina tää kp1 kun kuulee raskausuutisia?!?! :smiley-angry017 tiimikaveri just kertoi uutiset...

Muokattu viimeksi:
edit. miksi se on aina tää kp1 kun kuulee raskausuutisia?!?! :smiley-angry017 tiimikaveri just kertoi uutiset...

Just tänään ajattelin, et en jaksais nyt raskausuutisia lähipiiristä :bag:

Alko naurattaa ku se kätilö polilta sano amh arvosta "ikään nähden ihan hyvä". Ok. Sano vaan vanhaksi :hilarious:
Se oli 1,9. Ja eikai tolla arvolla muuten mitään väliä ole, ku vasta sit jos ivf kutsuu.

Miehen kanssa juteltiin siitä, et paperilla pitäis raskaus alkaa varmaan luomustikin. Ja luvattiin, ettei stressaannuta tai kasata paineita tän asian kanssa. Vaikka mä sekoilenkin, mut en silti koe et olisin stressaantunu.

Oispa ihanaa saada äitienpäivälahjaksi plussa testiin :rolleyes:

Just tänään ajattelin, et en jaksais nyt raskausuutisia lähipiiristä :bag:

Alko naurattaa ku se kätilö polilta sano amh arvosta "ikään nähden ihan hyvä". Ok. Sano vaan vanhaksi :hilarious:
Se oli 1,9. Ja eikai tolla arvolla muuten mitään väliä ole, ku vasta sit jos ivf kutsuu.

Miehen kanssa juteltiin siitä, et paperilla pitäis raskaus alkaa varmaan luomustikin. Ja luvattiin, ettei stressaannuta tai kasata paineita tän asian kanssa. Vaikka mä sekoilenkin, mut en silti koe et olisin stressaantunu.

Oispa ihanaa saada äitienpäivälahjaksi plussa testiin :rolleyes:

Hah mun mies lupasi pistää mulle sen irrotuspiikin tänään, se on lähihoitaja ammatiltaan niin se törkeä tokaisi mulle että "oon mä ennenkin vanhuksille piikkejä pistänyt" :hilarious: mä oon vasta 30, en mä oo vanha!

Mä laskeskelin että äitienpäivä ois täällä dpo9 eli aika pienet on mahikset saada plussaa testiin, mutta oishan se ihanaa :rolleyes::Heartred edit. Niin joo paitsi että eikö pregnyl näy just positiivisena jonkin aikaa?

Mut jos tää tärppää niin meillä ois la mun miehen syntymäpäivänä, ois ainakin metka syntymäpäivälahja!

Hah mun mies lupasi pistää mulle sen irrotuspiikin tänään, se on lähihoitaja ammatiltaan niin se törkeä tokaisi mulle että "oon mä ennenkin vanhuksille piikkejä pistänyt" :hilarious: mä oon vasta 30, en mä oo vanha!

Mä laskeskelin että äitienpäivä ois täällä dpo9 eli aika pienet on mahikset saada plussaa testiin, mutta oishan se ihanaa :rolleyes::Heartred edit. Niin joo paitsi että eikö pregnyl näy just positiivisena jonkin aikaa?

Mut jos tää tärppää niin meillä ois la mun miehen syntymäpäivänä, ois ainakin metka syntymäpäivälahja!

Ihanaa :love7
Jos vaan uskallat, niin suosittelen testaamisen aloittamista vaikka dpo6, niin näet kun pregnyl alkaa haalistumaan, ja jos alkaa ~dpo9 taas tummentumaan, niin tiedät että plussa :rolleyes:

Mulla äitienpäivänä kp13, ja silloin viimeksi pärähti plussa ovistestin :rolleyes: toivottavasti nytkin!

On muuten ollut yllättävän niukat menkat :sour::hungover:

Haha nää ikäjutut :laughing001

mullakin saattais osua o+ äitienpäivälle. Hyvä ois koska miehellä alkaa sen jälkeen työkiireet. Ehtis suorittaa mukavasti :love022

Mulla Flo ennustaa oviksen äitienpäivän jälkeiselle päivälle, eli maanantaille. Äitienpäiväviikonlopun lauantaihan on muuten lapsettomien lauantai.
Esikoista kun vihdoin aloin odottaa, niin muistan testanneeni ekan plussan äitienpäiväviikonlopun jälkeen just :Heartpink että kun siitäkin on jo aikaa :)

Takaisin