Raskaaksi 2020

Nyt iski taas masennus. Pitäiskö vaan heittää hanskat tiskiin. Ihan perseestä pettyä joka kerta enemmän ja enemmän :smiley-angry017

Nyt iski taas masennus. Pitäiskö vaan heittää hanskat tiskiin. Ihan perseestä pettyä joka kerta enemmän ja enemmän :smiley-angry017

Mietin ihan samaa juuri! Vielä ei vuotoa ole näkynyt, mutta olo kertoo saapumisen lähestyvän. Ihan perseestä koko yrittäminen!

Eiköhän kuitenkin sisuunnuta ja suunnata joukolla odottajien puolelle? Pakkohan se on jo kohta alkaa olemaan meidänkin vuoro...

Tsempit @move88 ja @Noaidi :Heartred

Pistäminen ajatuksena ei oikein nappaa. Mut kai siihenkin tottuu. Neulakammoa ei ole, mut en koskaan kato jos on pistetty tai otettu verta. Tohon varmaan pitää kattoa, kun tekee, niin...

Jotain outoja juttuja tuntuu, mut tuskin tietää mitään sen kummempaa.
Vähän jotain alavatsanipistelyä ja säteilee etureiteen. Mut keltsi varmaan vaan siellä höpisee :angelic:

Kyllä piikittämiseen tottuu. Ensin tuntuu pelottavalta, mutta kolmantena päivänä tuntu jo ihan Pro:lta :grin Varsinkin kun jarrujen kanssa tulee 2 piikkia kerralla. Koko IVF:ssä se on mun mielestä yks askare muiden joukossa, vähän niinku vitamiinin otto.

Harmi @move88 kp1:stä

Ja aivan mahtavaa @Noaidi että pääsitte nyt inssiin!! :smiley-bounce012 Sit kivasti piinailemaan! Toi vois olla jännää mittaa hormonin poistumista ja sitten uudelleen kasvamista <3

Kyllä piikittämiseen tottuu. Ensin tuntuu pelottavalta, mutta kolmantena päivänä tuntu jo ihan Pro:lta :grin Varsinkin kun jarrujen kanssa tulee 2 piikkia kerralla. Koko IVF:ssä se on mun mielestä yks askare muiden joukossa, vähän niinku vitamiinin otto.

Harmi @move88 kp1:stä

Ja aivan mahtavaa @Noaidi että pääsitte nyt inssiin!! :smiley-bounce012 Sit kivasti piinailemaan! Toi vois olla jännää mittaa hormonin poistumista ja sitten uudelleen kasvamista :Heartred
Ei totu :laughing002 Mä oon aikanaan pistänyt 210 yksikköä pitkävaikutteista insuliinia joka ilta enkä ikinä tottunut siihenkään. :sick009 onneksi mies pisti!

Tiedän niin ton negakierron masennusfiiliksen :sorry::Heartpink onneks se menee ohi suht pian yleensä :Heartred mä odotan jo innolla et tulispa ovis. Vaikka en tykkää enää yhtään piinailuvaiheesta :sorry: se on ikävin vaihe kierrosta. Pahin masennus mulla varmaan joku dpo11-16. Kun tietää että nega mutta uuteen kiertoon on vielä aikaa.

Tsemppiä @Noaidi päivän inssiin:happy093.

@move88 :Heartpink

Muillekin :Heartblue

Onneks on lyhyt kierto ja luteaalivaihe vakio, eikä se jätä mitään arvailujen varaan. Jotain hyötyä lyhyestä kierrosta, kun ei tarvi odotella kauaa uuteen kiertoon ryhtymistä.

Lämmöt muuten nousi heti alkuviikosta.
En mä niitä niin mittaile, sillon tällöin tsekkaan. Iltalämpö oli eilen 37,2. Alkuviikolla oli tasan 37. Normilämpö iltaisin ja sillon, kun lämmöt romahtaa ennen menkkoja on sellaset 36,5.

Dpo6. Ja aika matelee. Huomenna alkaa 7 päivän työputki eikä oo vapaa-ajan ongelmia, joten ehkä saa ajatuksia vähän toisaalle. Huom, EHKÄ.
Edellisessä kierrossa sekoilin ihan huolella, kun jo näillä päivillä testailin :hungover: Nyt jos malttais sinne keskiviikkoon, jolloin on dpo11.

Mä huomasin tän viestin vasta nyt, mutta oon ihan samaa mieltä ku edelliset, että nyt ei hanskoja lyödä tiskiin! Jos kovin ahdistaa niin voi viettää välikierron (omasta kokemuksesta niitä tulee kyllä muutenkin vaikkei niitä haluaisikaan), aina saa hetken aikaa puhaltaa ja prosessoida asiaa mutta kyllä tekin vielä vauvan saatte syliin asti :Heartred

kiitos kaikille <3 tää palsta on kyllä jokseenkin välttämätön henkireikä. ei tätä rallia muuten jaksais millään :smiley-angelic008 ootte oikeessa, se on se kierronvaihteen masennus, kyllä nyt tänään on jo parempi fiilis kun pääsee taas sieltä syvimmästä aallonpohjasta pois. ja sitten sitä alkaa ajatella, ettei mitään välikiertoja, että kyllä kaduttaa myöhemmin jos ei yrittänyt täysillä. että kyllä se siitä taas, ens viikolla jo elämä hymyilee :)

@MyyräMatikainen mullakin on toi hyvä puoli, että kierto on säännöllinen ja lyhyt. luteaali on aina sen max 13 päivää ja ovis tullu ilman letroja viimeistään kp16 ja letroilla jo kp12.

Pistin tilaukseen clearbluen digiovistestejä.
(No okei. Samalla clearbluen digiraskaustestejä 2kpl)
On sit valmiiks ens kiertoon noi ovistestit. Ei tartte miettiä viivojen kanssa. Toisaalta kivuista kyllä tiiän, et millon se on, mut jos hoitojen kanssa pitää noiden kanssa pelata..

Eilinen iltapala oli lasi punkkua ja pari palaa tummaa suklaata, aika nice :hilarious:

Hyvä move!

Mä oon niin onnellinen jos taas tulis ovis ~kp15 mennessä. Jos ei, niin tietää että edellinen saattoi johtua vielä sitä edeltävän kierron gonalista. Nyt oon yrittänyt syödä punajuurta, kuulemma saattaa parantaa limakalvoa o_O mutta vasta yhtenä päivänä olen onnistunut syömään sitä :grin pitäis löytää punajuurimehua..

Todella outoa, kun se keltiskipu jatkuu edelleen. Tai en tiedä mitä on, mutta samassa kohdassa on kuin viime kierron luteaalissa kipuili. On siis siitä asti ajoittain kipuillut. Ja nyt kp4 eikä enää vuotoja. Eilenkin vain tiputtelua. Ja kuitenkin gyne näki samassa kohdassa keltarauhasen viime kierrossa. Toiv ei olekin kysta tmv :yuck:

Hyvä move!

Mä oon niin onnellinen jos taas tulis ovis ~kp15 mennessä. Jos ei, niin tietää että edellinen saattoi johtua vielä sitä edeltävän kierron gonalista. Nyt oon yrittänyt syödä punajuurta, kuulemma saattaa parantaa limakalvoa o_O mutta vasta yhtenä päivänä olen onnistunut syömään sitä :grin pitäis löytää punajuurimehua..

Todella outoa, kun se keltiskipu jatkuu edelleen. Tai en tiedä mitä on, mutta samassa kohdassa on kuin viime kierron luteaalissa kipuili. On siis siitä asti ajoittain kipuillut. Ja nyt kp4 eikä enää vuotoja. Eilenkin vain tiputtelua. Ja kuitenkin gyne näki samassa kohdassa keltarauhasen viime kierrossa. Toiv ei olekin kysta tmv :yuck:

Uunipunajuuret on ihan parhaita :angelic:

Noaidille tsempit tämänpäiväiseen inssiin!

täällä bongattu voimakkaita ovisoireita eli limat ja eilisen päivän pms-tyyliset raget :hungover: miehelle tais olla aika rankka päivä. Tallettelut toissapäivänä ja varmaan vielä tänäänkin kun on vuosipäiväkin :angelic: toki ei mitään varmistettua kun en tikuttele mutta oireet viittaa. Nyt jo kp19 eli hyvällä lykyllä olis taas kierto sen ~32 päivää. Voi melkeen alkaa jo puhua säännöllisestä kierrosta jos on jo kolmas putkeen tämän mittainen. :grin Ellei tuu yllätysplussa.

Noaidille tsemppiä ❤️

Täällä näköjään yhä löysässä hirressä uutta kiertoa odottaen. Eilen oli jo sellaiset puukonväännöt et ajattelin kierron vaihtuvan, mutta ei. Lämmötkään ei vielä täysin tippuneet, mutta flunssantynkä varmaan vaikuttaa niihin ja jatkuvaan väsymykseen. Heräsin silti kukonlaulun aikaan o_O

Täällä kp8 ja suunnitelmissa viikonlopun kestävät panofestit :smiley-angelic006 Sit kuitenkin se ovis tulee taas kp20+ :hilarious: Ei ny. On tuntunut jo kasvukipuja yms. Kävin eilen kaupassa ja Alkossa öfkoors... Ostin vapulle kaikkea hyvää, pizzavehkeitä, hampurilaisvehkeitä ja miehellä on synttärit, niin toivoi piffejä. Tarkoituksena vielä leipasta kakku!

Alkosta tarttui mukaan pari kuplajuomaa ja Alkoon jäi sit huntti palkasta. Damn you korona, kun näitäkään saa nyt Eestistä :meh: En taida tänään kuitenkaan uskaltaa avata vielä kuplia koska taas tiedossa pilleripäivä ja huomenna krapula ilman viinaakin :shifty: Noh, mut panofest! :dance011

Ja täällä muuten kans joku lenssu! Kävin koronatestissä maanantaina ja nyt on kurkku niin saakelin kipee, ettei hyvä tosikaan. Joku nielutulehdus sit varmaan ja ei auta kun odottaa josko menis pois :greet025

Inssi ohi ja piinapäiville! Folli vielä ehjänä ja löytyi myös pienempi kasvussa oleva folli. Se oli vasta joku 14mm joten kovin suurta todennäköisyyttä kaksosiin ei oo. :rolleyes:

Tärkeintä että ovis lähestyy :love7
Mäki nauroin eilen miehelle, et miks mua panettaa lähinnä menkkojen aikaan :hilarious: no ehkä vähän oviksenkin aikaan :rolleyes: reilu viikko niin mäkin pääsen tikuttaa ovista :wacky:

Mikä tässäkin on kun mulla oli vuosikymmenen ajan about sama, että menkkojen aikaan hirvee panetus :woot: Varsinkin sinkkuna, ei ollut ihan helppoo löytää siihen joku kaveri... kun runsaat menkat vielä.
Että miks just menkkojen aikaan?

@Noaidi Jee, ihania piinapäivä!! :)

Inssi ohi ja piinapäiville! Folli vielä ehjänä ja löytyi myös pienempi kasvussa oleva folli. Se oli vasta joku 14mm joten kovin suurta todennäköisyyttä kaksosiin ei oo. :rolleyes:

Nyt on kyllä hyvä fiilis tästä :rolleyes::happy093.

Takaisin