Mulla on äitienpäivänä jo kp2 menossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt iski taas masennus. Pitäiskö vaan heittää hanskat tiskiin. Ihan perseestä pettyä joka kerta enemmän ja enemmän
Tsempit @move88 ja @Noaidi
Pistäminen ajatuksena ei oikein nappaa. Mut kai siihenkin tottuu. Neulakammoa ei ole, mut en koskaan kato jos on pistetty tai otettu verta. Tohon varmaan pitää kattoa, kun tekee, niin...
Jotain outoja juttuja tuntuu, mut tuskin tietää mitään sen kummempaa.
Vähän jotain alavatsanipistelyä ja säteilee etureiteen. Mut keltsi varmaan vaan siellä höpisee :angelic:
Ei totu Mä oon aikanaan pistänyt 210 yksikköä pitkävaikutteista insuliinia joka ilta enkä ikinä tottunut siihenkään. onneksi mies pisti!Kyllä piikittämiseen tottuu. Ensin tuntuu pelottavalta, mutta kolmantena päivänä tuntu jo ihan Pro:lta Varsinkin kun jarrujen kanssa tulee 2 piikkia kerralla. Koko IVF:ssä se on mun mielestä yks askare muiden joukossa, vähän niinku vitamiinin otto.
Harmi @move88 kp1:stä
Ja aivan mahtavaa @Noaidi että pääsitte nyt inssiin!! Sit kivasti piinailemaan! Toi vois olla jännää mittaa hormonin poistumista ja sitten uudelleen kasvamista
Nyt iski taas masennus. Pitäiskö vaan heittää hanskat tiskiin. Ihan perseestä pettyä joka kerta enemmän ja enemmän
Mä huomasin tän viestin vasta nyt, mutta oon ihan samaa mieltä ku edelliset, että nyt ei hanskoja lyödä tiskiin! Jos kovin ahdistaa niin voi viettää välikierron (omasta kokemuksesta niitä tulee kyllä muutenkin vaikkei niitä haluaisikaan), aina saa hetken aikaa puhaltaa ja prosessoida asiaa mutta kyllä tekin vielä vauvan saatte syliin astiNyt iski taas masennus. Pitäiskö vaan heittää hanskat tiskiin. Ihan perseestä pettyä joka kerta enemmän ja enemmän
Hyvä move!
Mä oon niin onnellinen jos taas tulis ovis ~kp15 mennessä. Jos ei, niin tietää että edellinen saattoi johtua vielä sitä edeltävän kierron gonalista. Nyt oon yrittänyt syödä punajuurta, kuulemma saattaa parantaa limakalvoa mutta vasta yhtenä päivänä olen onnistunut syömään sitä pitäis löytää punajuurimehua..
Todella outoa, kun se keltiskipu jatkuu edelleen. Tai en tiedä mitä on, mutta samassa kohdassa on kuin viime kierron luteaalissa kipuili. On siis siitä asti ajoittain kipuillut. Ja nyt kp4 eikä enää vuotoja. Eilenkin vain tiputtelua. Ja kuitenkin gyne näki samassa kohdassa keltarauhasen viime kierrossa. Toiv ei olekin kysta tmv
Uunipunajuuret on ihan parhaita :angelic:
Tärkeintä että ovis lähestyy
Mäki nauroin eilen miehelle, et miks mua panettaa lähinnä menkkojen aikaan no ehkä vähän oviksenkin aikaan reilu viikko niin mäkin pääsen tikuttaa ovista
Inssi ohi ja piinapäiville! Folli vielä ehjänä ja löytyi myös pienempi kasvussa oleva folli. Se oli vasta joku 14mm joten kovin suurta todennäköisyyttä kaksosiin ei oo.