Raskaaksi 2020

Pääsetkö jo siirtoon tässä kierrossa? Ette kerää enää munia? Ties vaikka päästäisiin taas samaan la-ryhmään :p

Ei päästä siirtoon tässä kuussa. Otetaan uusi BeReady-testi eli kohdun otollisuusikkuna-aika testi. Mehis möhli sen edellisen ja tulos ei ole luotettava, niin pitää ottaa uusi. Saatiin tänään kyllä vihdoin alkiodiagnostiikan tulokset että kaksi kuudesta alkiosta oli normaaleja, loput täysin viallisia. Eli on jotain siirrettävää, kunhan varmistetaan tuo oikea aikaikkuna kiinnittymiselle <3 Yks kierto menee tähän testiin.
Olis hauskaa piinailla samaan aikaan, mutta toivottavasti te nyt kuitenkin pääsette heti kiinni IVF:ään eikä tule lisäodotusta :smug:

@move88 on kyllä nyt jännää!! :)

Ei päästä siirtoon tässä kuussa. Otetaan uusi BeReady-testi eli kohdun otollisuusikkuna-aika testi. Mehis möhli sen edellisen ja tulos ei ole luotettava, niin pitää ottaa uusi. Saatiin tänään kyllä vihdoin alkiodiagnostiikan tulokset että kaksi kuudesta alkiosta oli normaaleja, loput täysin viallisia. Eli on jotain siirrettävää, kunhan varmistetaan tuo oikea aikaikkuna kiinnittymiselle :Heartred Yks kierto menee tähän testiin.
Olis hauskaa piinailla samaan aikaan, mutta toivottavasti te nyt kuitenkin pääsette heti kiinni IVF:ään eikä tule lisäodotusta :smug:

@move88 on kyllä nyt jännää!! :)

Ai niinhän se olikin :oops: mutta mahtavaa että kaksi tervettä alkiota! Huomenna selviää päästäänkö. Harmittaa tää mun flunssa, tällä hetkellä haluun vaan tervehtyä :( tänään mennyt kolme panadolia, menkat, flunssa, pää kipee..

Ai niinhän se olikin :oops: mutta mahtavaa että kaksi tervettä alkiota! Huomenna selviää päästäänkö. Harmittaa tää mun flunssa, tällä hetkellä haluun vaan tervehtyä :sad001 tänään mennyt kolme panadolia, menkat, flunssa, pää kipee..

On kyllä hyvä että edes kaksi! Lääkäri laski että mun iällä ja prosenteillä olisi yksi terve kuudesta. Eli tuplasti parempi tulos.
Jännää huomiselle! Laita sun puoliso passaamaan sua ja meet vaa nukkumaan tuon flunssan pois :smug: Jos sillä lähtis. Ja paljon nesteitä tietty.

On kyllä hyvä että edes kaksi! Lääkäri laski että mun iällä ja prosenteillä olisi yksi terve kuudesta. Eli tuplasti parempi tulos.
Jännää huomiselle! Laita sun puoliso passaamaan sua ja meet vaa nukkumaan tuon flunssan pois :smug: Jos sillä lähtis. Ja paljon nesteitä tietty.

Mä tyhmä menin jo takasin töihin tänään :shifty: jospa tää tästä..

Movella kyllä jännä tilanne :nailbiting: jospa se vuoto nyt pysyy poissa :angelic:

täällä kp15(/32??), talletteluja ollut ja jatketaan varmaan tää viikko loppuun. Eipä mitään uutta :rolleyes:

Kiitos kaikille jännäilyistä, eipä nää sit taida olla kun jotain korostuneita pms-oireita (voiskohan letrot vaikuttaa?) :grumpy: tää onestep on ainakin ihan blanco, ja olokin oli aamulla sellainen et meinasin jättää testin välistä.

Dpo13 ja jos ei sillon näy mitään niin aika turha toivo taitaa olla, varsinkin kun olokin on mitä on. Kohti uutta kiertoa ja pohditaan, halutaanko inssi tähänkin vai mennäänkö pelkillä letroilla…

Liitteet

• 02333ECD-E908-4A69-9CAE-5147918162E6.jpeg
    02333ECD-E908-4A69-9CAE-5147918162E6.jpeg
    948.9 KB · Katsottu: 113
Kiitos kaikille jännäilyistä, eipä nää sit taida olla kun jotain korostuneita pms-oireita (voiskohan letrot vaikuttaa?) :grumpy: tää onestep on ainakin ihan blanco, ja olokin oli aamulla sellainen et meinasin jättää testin välistä.

Dpo13 ja jos ei sillon näy mitään niin aika turha toivo taitaa olla, varsinkin kun olokin on mitä on. Kohti uutta kiertoa ja pohditaan, halutaanko inssi tähänkin vai mennäänkö pelkillä letroilla…
No voi plääh!

Move, höh :sad001:Heartred
Mä en halua turhaan nostattaa mitään toiveita mut jostakin luin et tuo testi oli jollakin haamuillut vasta tyyliin dpo14 vaikka muissa testeissä jo selkeää viivaa. Että jos vielä pidetään yllä pienen pientä toivoa, etenkin jos tiputtelu ja menkat pysyy poissa :smiley-angelic001

Move, höh :sad001:Heartred
Mä en halua turhaan nostattaa mitään toiveita mut jostakin luin et tuo testi oli jollakin haamuillut vasta tyyliin dpo14 vaikka muissa testeissä jo selkeää viivaa. Että jos vielä pidetään yllä pienen pientä toivoa, etenkin jos tiputtelu ja menkat pysyy poissa :smiley-angelic001
okei, on se ehkä mahdollista...kai se pienen pieni toivo vielä kuitenkin elää ennenkuin vuoto alkaa :confused005 mutta viime kierrossa luteaali oli sen 13pv, eli hyvin voi alkaa menkat vasta huomennakin. tissit on ainakin lässähtäny. mutta ootellaan nyt vielä...

edit klo 12.56. vuotoa ei kyllä ole ollut eilen eikä tänään, mikä on aika hassua. tiputteli kuitenkin sen dpo9-11 ihan selkeästi. mutta aika näyttää. jos ei vuotoa tule, niin perjantaina testaan kunnon testillä (pc:llä).

Muokattu viimeksi:

Siis nämä testit on ihan sanonko mistä. Ikinä en enää aio käyttää edes testimielessä, vaikka joskus toinen raskaus tulisikin. :facepalm:
Siis mullahan tää ko. testi oli ihan onneton positiivinen vasta kun menkat oli pari pv myöhässä ja muut testit kirkui. Jopa rfsu kakkaherkkä oli parempi kuin tämä, sain sillä oikean haamun dpo10 mutta tää testi oli ihan onneton vielä dpo 14-16...
Suosittelen apteekin omaa tai pc, sillä ite sain parhaimmat ja luotettavimmat tulokset. En tajua miks näitä testejä edes myydään :hilarious:
Eli en heittäisi kirvestä kaivoon vielä :)

Niin ja pikakuulumiset :hilarious:
Täällä rv 36+1 ja oon jo ihan kuollut, vauva ei esitä merkkejä laskeutumisesta eli tukalaa on :finger: Maha kun rantapallo ja olo sen mukainen, mut mitäpä muuta näiltä viikoilta voi odottaa :hilarious:
Mulla pelkopolille aika maanantaina, siellä käydään läpi synnytystä. En jaksa jos näin loppukuisena oon yliajalla, mutta mä en sitä taida voida päättää :grin

Siis nämä testit on ihan sanonko mistä. Ikinä en enää aio käyttää edes testimielessä, vaikka joskus toinen raskaus tulisikin. :facepalm:
Siis mullahan tää ko. testi oli ihan onneton positiivinen vasta kun menkat oli pari pv myöhässä ja muut testit kirkui. Jopa rfsu kakkaherkkä oli parempi kuin tämä, sain sillä oikean haamun dpo10 mutta tää testi oli ihan onneton vielä dpo 14-16...
Suosittelen apteekin omaa tai pc, sillä ite sain parhaimmat ja luotettavimmat tulokset. En tajua miks näitä testejä edes myydään :hilarious:
Eli en heittäisi kirvestä kaivoon vielä :)

Niin ja pikakuulumiset :hilarious:
Täällä rv 36+1 ja oon jo ihan kuollut, vauva ei esitä merkkejä laskeutumisesta eli tukalaa on :finger: Maha kun rantapallo ja olo sen mukainen, mut mitäpä muuta näiltä viikoilta voi odottaa :hilarious:
Mulla pelkopolille aika maanantaina, siellä käydään läpi synnytystä. En jaksa jos näin loppukuisena oon yliajalla, mutta mä en sitä taida voida päättää :grin
no just samaan aikaan editoinkin tota omaa edellistä, kun en halunnu tuplata :hilarious: mutta hyvä tietää että testi on ihan susi. menkkaolo on ollut aaltoillen jo eilisaamusta, mutta eipä vaan mitään vuotoa. saapa nyt sit nähdä.

tsemppiä vikoihin viikkoihin, koita sen palkinnon ajatuksen voimalla selvitä <3 toivottavasti myös pelkopolista on apua :)

okei, on se ehkä mahdollista...kai se pienen pieni toivo vielä kuitenkin elää ennenkuin vuoto alkaa :confused005 mutta viime kierrossa luteaali oli sen 13pv, eli hyvin voi alkaa menkat vasta huomennakin. tissit on ainakin lässähtäny. mutta ootellaan nyt vielä...

edit klo 12.56. vuotoa ei kyllä ole ollut eilen eikä tänään, mikä on aika hassua. tiputteli kuitenkin sen dpo9-11 ihan selkeästi. mutta aika näyttää. jos ei vuotoa tule, niin perjantaina testaan kunnon testillä (pc:llä).

Jos se oli kiinnittymisvuotoa :rolleyes:

Jos se oli kiinnittymisvuotoa :rolleyes:
sitä mäkin jo heti alkuun ajattelin, kun tuli niin aikaisin, mutta kun on kokemusta siitä neljän päivän tiputtelusta ennen menkkoja (eikä oo mitenkään yks kerta kun on tapahtunut), niin ei sinänsä voi olettaa positiiviseks merkiks :meh: tää vuodoton jakso kyllä hämmentää. odotellaan :smiley-angelic001

Mukava Zarar kun kerroit kuulumisia! Tsemppiä loppumetreille ❤️

Toivottavasti Moven testi oli vain susi ja tämä jännitysnäytelmä päättyy vielä onnellisesti ❤️

Täällä menkkoja odotetaan viikonlopulle ja joku flunssa yrittää vielä iskeä kiusaamaan. Juuri muutama päivä sitten miehen kanssa ehdittiinkin ihmettelemään, kun on talven flunssarintamalla ollut harvinaisen rauhallista.

@move88
Nuo kyllä on ihan susipaskoja testejä :finger:

Voi elämä, kun väsyttää:blackeye:
Muutama aamuvuoro takana, niin kokonaisvaltainen väsymys alkaa vallata olotilat.
Nyt on pari vapaata onneksi.

Vatsaa on juilinu tänään.
Ja sekasin oli aamulla.
Nyt ei oo muuten teroja tässä kierrossa ollenkaan käytössä.
Jotain pistellä tissien alueella, mut enpä jaksa uskoa mihinkään :bag:

Arvasin, ei mahduta nyt hoitoon. Toivottavasti sit kuukauden päästä..ja ettei menkat veny hirveesti yli 30pvää..nyt ovistikut tilaukseen!!

Huomaa että ovis lähenee, vaikka testissä vielä aika vaalea viiva. :meh: Mies on taas niin raivostuttava että tekis vaan mieli huutaa ja painella menee tosta ovesta ja muuttaa korpeen ihan yksikseen eleleen.:finger: Perkele.:smiley-angry019 mutta yritän taas hillitä itseni ja antaa tunteiden laantua. :bag::banghead:

Takaisin