Raskaaksi 2020

Iltapäivän ovistesti ehkä hiukan "näkyvämpi" kuin aamun. Ja kivutkin on voimistunu. Toisaalta mitäpä tuota testailemaan enää, tässä lähiaikoina se joka tapauksessa on. Ja siemeniä on kylvetty, et ei yrityksen puutteesta ei ainakaan pitäis jäädä kiinni.
Tänään vielä kuulemma, käy mulle :hilarious:

Mun ruumis on nyt jotenki niin kipee. Tuon mahan lisäksi. Salilla alko uus ohjelma, niin nyt kyllä tuntuu :hungover:

Heitin viikko sitten jo talviturkin. Saa nähdä uskaltaudunko tänään :angelic:

Miten oot malttanu olla testaamatta :wideyed::wideyed:

Siis olen testaillut. Viimeksi eilen ovistestillä ja aika blancoa. Ja rtestilläkin joku aika sit. Että luotto nolla plussaan ellei nyt sit kiinnittynyt vaikka vasta dpo11-12. Eli eiköhän ne menkat ala.

Noniin sorruin testiinkin :hilarious: se huono puoli pitkässä luteaalissa on, että ehtii liian kauan toivomaan raskautta. Sanokaa jo että en ole raskaana :hilarious: edes Sofi ei ole niin huono testi etteikö jo näyttäisi. Onneksi ovistesti jo noin tumma, kertonee että menkat alkaa pian. Pääsisi ilmoittautumaan hoitoon :dance008

Tänne ei saa ladattua kuvaa, joten tässä ekaa kertaa yritys aijaan kautta:
https://aijaa.com/Mxq23p

Noniin sorruin testiinkin :hilarious: se huono puoli pitkässä luteaalissa on, että ehtii liian kauan toivomaan raskautta. Sanokaa jo että en ole raskaana :hilarious: edes Sofi ei ole niin huono testi etteikö jo näyttäisi. Onneksi ovistesti jo noin tumma, kertonee että menkat alkaa pian. Pääsisi ilmoittautumaan hoitoon :dance008

Tänne ei saa ladattua kuvaa, joten tässä ekaa kertaa yritys aijaan kautta:
https://aijaa.com/Mxq23p

No eipä siinä taida mitään olla :dontknow:Heartred

Mulla tuli tärinäkivut illalla ja aamulla vielä vähän tuntui, ku heräsin. Mut nyt on ihan ok. Ja tänään kp14.

Flo ennustaa kierrosta 26 päivän mittaista. Jos noin menee, niin ensikäynnillä eletään kiertopäivää 3. Oishan se ihana, jos tekis siinä kierrossa jo jotain, mut en usko.
Nyt en syöny geleitä muutamana ekana kiertopäivänä, voisko heti vaikuttaa, et ovis tuli pari päivää myöhemmin, kuin kahdessa edellisessä kierrossa :pompus:

Nyt on talleteltu oikeen urakalla. Keskiviikko oli ainoastaan välissä, kun ei. Onkin ollu aktiivista elämää sen saralla. Eikä oo ollu missään vaiheessa pakkopullaa. On meillä aina, mut ei ehkä ihan näin :hilarious:
Mut en usko tärppiin. En vaan usko :smiley-angelic006

Aa tänään alkaa lh-testailut! :nailbiting: Nyt vaan ei voi käydä niin huonoa tuuria että ovis pitkittyis, jos ei keskiviikkona oo vielä tullu ovisplussaa niin haluan torstaiksi uusinta ultran ja irrotuspiikin että saadaan perjantaille inssi!

Aa tänään alkaa lh-testailut! :nailbiting: Nyt vaan ei voi käydä niin huonoa tuuria että ovis pitkittyis, jos ei keskiviikkona oo vielä tullu ovisplussaa niin haluan torstaiksi uusinta ultran ja irrotuspiikin että saadaan perjantaille inssi!

Hyvä!! Nyt onnistuu :smiley-bounce013

Alan odotella kiertoa nr 15. Jestas miten perseestä. Pakko kai se on vielä ens kierrossa tikutella ovista et osaa klinikalla sit sanoa missä mennään, mutta ei huvittaisi yhtään. Tekis mieli jättää kaikki vauvapalstat, flot ja helvetin vitamiinit.

Toivottavasti muilla on parempi onni matkassa :Heartpink

@Noaidi nyt kaikki peukut pystyssä ajoitukselle!!!

@jannn ja @Chard haleja <3

täällä on kyl yks jännitysnäytelmä käynnissä. Eilen dpo9 tosiaan ruskeaa tiputtelua ja tänään aamulla pari tippaa ihan punaista, mut ei mitään sen jälkeen. Mahajomoja on, ja mulla ne enteilee yleensä hyvin pian menkkoja. Yöllä oli huono ja uneton olo. Aikaset on päivät, sen takia elättelen toiveita, mutta voi olla et letrot sekottaa kiertoa... katsotaan :nailbiting:

Mä toivon edelleen, että Moven jännitysnäytelmä päättyisi onnellisesti. Kiinnitysvuotoahan voi kuitenkin tiputella sen 1-2 päivää!

Täällä tänään päänsärky kylässä, joten Chardin tavoin alan odotella uutta kiertoa. Eniten tässä tällä hetkellä satuttaa sitten taas kertoa miehelle, sillä yhtälailla hän suree ja kärsii tästä tilanteesta.

Toivottavasti move ois kiinnittymisvuotoja :smiley-angelic001

Ja kaikille tsempit kierron eri vaiheisiin :Heartpink

Tänään on vielä vatsa kipuillut. Välillä enempi, välillä vähempi :wacky:

@Elea82 mulla kans toi päänsärky on varma menkkojen enne. Tsemppiä :Heartred

@MyyräMatikainen oliko teillä julkisen puolen ensikäynti tulossa? :) kp3 on ainakin oikee aika alkukierron verikokeille, jos niitä tarttee ottaa.

vuoto on hiipunut olemattomiin ja kevyt etominen seurana. Tissitkin on vihdoin saaneet tähän kiertoon jotain täytettä. Mulla on vuoroin varma tunne että on tärpännyt, koska kemiallisessa oli ihan samanlainen olo, ja vuoroin aattelen et ei oo mahollista. Ja jos oiskin niin mitäs jos tääkin jää kemialliseks :arghh: ei pitäis miettii niin paljoo, mut milläs oot miettimättä :angelic:

@Elea82 mulla kans toi päänsärky on varma menkkojen enne. Tsemppiä :Heartred

@MyyräMatikainen oliko teillä julkisen puolen ensikäynti tulossa? :) kp3 on ainakin oikee aika alkukierron verikokeille, jos niitä tarttee ottaa.

vuoto on hiipunut olemattomiin ja kevyt etominen seurana. Tissitkin on vihdoin saaneet tähän kiertoon jotain täytettä. Mulla on vuoroin varma tunne että on tärpännyt, koska kemiallisessa oli ihan samanlainen olo, ja vuoroin aattelen et ei oo mahollista. Ja jos oiskin niin mitäs jos tääkin jää kemialliseks :arghh: ei pitäis miettii niin paljoo, mut milläs oot miettimättä :angelic:

Kahden viikon päästä, 10.5.
Kävin jo alkukierron labroissa tän kierron alkupäässä, kp5. Varattiin aika hoitajan ensisoiton yhteydessä. Sanoi et kp2-5 otetaan :happy: Ei vaan oo ilmestyny omakantaan. Pieni verenkuva oli puol vuorokautta näkyvillä, mut sit se hävis :bookworm:

Voi toivon niin kovasti, että teillä ois tärpänny :smiley-angelic001

puuuuh. dpo11, jotain kuivunutta vuotoa vielä aamulla tuli pyyhittäessä. alaselkää särkee, ei ole kyllä kovin lupaava merkki :oops: toisaalta aamulla myös kamala närästys, millaista ei ole ollut vuosiin. ja vatsa kovalla. rinnoissa pientä tuntemusta ja unet katkonaiset. kuka kääntäis jo kellot keskiviikkoon? :meh:

puuuuh. dpo11, jotain kuivunutta vuotoa vielä aamulla tuli pyyhittäessä. alaselkää särkee, ei ole kyllä kovin lupaava merkki :oops: toisaalta aamulla myös kamala närästys, millaista ei ole ollut vuosiin. ja vatsa kovalla. rinnoissa pientä tuntemusta ja unet katkonaiset. kuka kääntäis jo kellot keskiviikkoon? :meh:

Meinaatko sinne asti malttaa odottaa testiä :rolleyes: toivotaan parasta :love7

Täällä pieniä menkkajomoja mutta ei vuotoa :shifty:odotan että pääsisi ilmoittautumaan :wtf: tylsää jos menee huomiselle

Meinaatko sinne asti malttaa odottaa testiä :rolleyes: toivotaan parasta :love7

Täällä pieniä menkkajomoja mutta ei vuotoa :shifty:odotan että pääsisi ilmoittautumaan :wtf: tylsää jos menee huomiselle
yritän ainakin malttaa sinne asti :grin toki jos oireet häviää ja vuoto lisääntyy niin sit voi unohtaa koko homman. torstai olis klinikalta ohjeistettu testipäivä.

Huuuhhuh. Ultrassa käyty, limis kuulemma hyvä mutta ei sanonut paljonko. Kasvava folli 13-14mm ja jos ei ennen torstaita tuu ovisplussaa niin irrotuspiikki ja perjantaina inssiin. :grin

Viikonloppuna pitänyt taas foorumitaukoa, oli kaverikin kylässä. Täällä oli kova idätysyritys tomaateille ja yrteille, muttaaaa pitää varmaan heittää nuo roskiin kun ei niistä varmaan mitään tule :hilarious:.

täällä menossa kp15, talletteluja ollut viime viikolla ja tällä viikolla jatketaan. Jos kierto pysyy 32 päiväisenä niin tällä viikolla vois olla ovis :confused005

metforemeja syöty kohta 6kk ja nyt alkanut uudelleen samat oireet kun aloituksen alkaan eli huonovointisuus. Ei tee mieli ottaa koko lääkettä :hungover:. Onneksi enää 1kk lääkkeet jäljellä, toivottavasti sen jälkeen ei tarvitse enää uudelleen :hilarious:.

mä oon kyllä surutta syönyt buranaa menkkojen aikaan, toki silloinkin kohtuudella, mutta kai voisi seuraavan kierron testata vaan pelkällä panadolilla. Mulla se panadol ei kyllä oikeen koskaan ole auttanut. Mitenkäs allergialääkkeet, alkaisi olemaan jo ajankohtainen siitepölyallergiaan, kehtaako syödä yrityksen aikana?

Huuuhhuh. Ultrassa käyty, limis kuulemma hyvä mutta ei sanonut paljonko. Kasvava folli 13-14mm ja jos ei ennen torstaita tuu ovisplussaa niin irrotuspiikki ja perjantaina inssiin. :grin

Jee!!:smiley-bounce013

Takaisin