Raskaaksi 2020

Mäki oon vaihtanut buranan panadoliin aikapäiviä sit.
Kandee Myyrä viel testata sil rfsu jos niitä on vielä, vaikka ihan mielenkiinnosta. Voihan se ovis olla vasta ylihuomennakin :rolleyes: itse en luota noihin pc testeihin kun näyttävät just niin helpolla tummaa. Mut tuntuu et toimii erilailla eri ihmisillä..

Mun oireet on ihan oudot. Palelee mut lämmöt vähän alle 37. Keuhkot tuntui heti aamusta jotenkin aralta ja välillä pientä yskää. Pliis ei koronaa :smiley-angelic001 toki meen testiin jos jatkuu. Ehkä vaan siitepölyä/hiekkaa keuhkoissa..

Ja muakin yskittää ja keuhkot on sellaset vähän ahtaat. Ja kurkkuun kerääntyy limaa, sellasta tosi sitkeetä :hungover:

No "hyvä", siis tietää että vois johtua vaan pölyistä! Mut tää palelu kyl outoa. Ehkä kämppä kylmänä :hilarious: harmi kun ei voi enää uskoa raskauteenkaan

No "hyvä", siis tietää että vois johtua vaan pölyistä! Mut tää palelu kyl outoa. Ehkä kämppä kylmänä :hilarious: harmi kun ei voi enää uskoa raskauteenkaan

Mulla kyllä kans on kylmä. Melkein aina. Ja varsinkin aina oviksen jälkeen, kun lämmöt nousee sinne reiluun 37. Onkin jo vitsi kotona, jos mulla on kuuma. Mut toisaalta tykkään enemmän viileämmästä huoneilmasta, ku oikein lämpimästä.

Nyt kyllä sit peukut pystyyn, et mahdutte ivf kierrokselle :smiley-angelic001

Mulla kyllä kans on kylmä. Melkein aina. Ja varsinkin aina oviksen jälkeen, kun lämmöt nousee sinne reiluun 37. Onkin jo vitsi kotona, jos mulla on kuuma. Mut toisaalta tykkään enemmän viileämmästä huoneilmasta, ku oikein lämpimästä.

Nyt kyllä sit peukut pystyyn, et mahdutte ivf kierrokselle :smiley-angelic001

Juu en mäkään tykkää jos on kuuma (sisällä). Join pari huikkaa punkkua ja tuli hetkeksi kuuma, tossa aiemmin ruuan kanssa. Mut en sit halunnut enempää. Hetkeks seki nousi päähän:hilarious:

Ihan paras ois töiden ja lomien kannalta, että kuukauden päästä mahtuis hoitoon, mut toki kävisi nytkin. Mut enpä usko et ainakaan vielä päästää. Kiva jos menee jonnekin elo-syyskuulle :sorry:

Me kutsutaan miehen kanssa Buranaa leikillä ehkäisyksi. Aikoinaan tulin heti raskaaksi, kun vaihdoin särkylääkkeen panadoliin. Uskotaan siis vahvasti tutkimuksia ibuprofeenin vaikutuksista raskautumiseen :) Nykyään yritän vältellä lääkkeitä kokonaan, mutta migreeniherkkänä se on ajoittain vähän vaikeaa.

Me kutsutaan miehen kanssa Buranaa leikillä ehkäisyksi. Aikoinaan tulin heti raskaaksi, kun vaihdoin särkylääkkeen panadoliin. Uskotaan siis vahvasti tutkimuksia ibuprofeenin vaikutuksista raskautumiseen :) Nykyään yritän vältellä lääkkeitä kokonaan, mutta migreeniherkkänä se on ajoittain vähän vaikeaa.
Mä en edes tienny tätä, ennen ku pari kk sitten luin tästä. Vaikka näin vanhaksi eläny :hilarious:

Ovistestin viiva suurinpiirtein samanvahvuinen, kuin illalla.
Ei oo vielä tärinäkipuja ollu. Ja niitä ei voi olla huomaamatta. Tosin en tiiä meniskö vaan ohi, jos ne ois yöllä :pompus:

Huoh, on taas hyvin surkea tapaus nämä mun menkat :sorry: Hätäilin sen kp1 kanssa, ei se ollutkaan vielä torstaina kun silloin tulikin vaan sellaista ihan ruskeaa vuotelua, ei yltynyt menkoiksi vaikka vaikutti että saattaisi yltyä. Torstaina illalla sitten vielä puuhailtiin, kun ei ollut menkat kunnolla alkaneet ja vasta oikeestaan vähän sen jälkeen vuoto muuttui verisemmäksi. Eli lasken että kp 1 olikin vasta eilen perjantaina. Mutta vuoto oli yhä koko eilisen päivän epätavallisen niukkaa jopa mulle :sad001 Ei mulla koskaan mitkään kovin runsaat menkat ole olleet, mutta kyllä yleensä ainakin sen ekan päivän vuotaa aika runsaasti ja toisenakin jonkun verran. Tänään ei näytä tulevan enää juuri mitään :shifty: Ei näitä menkkoja ikinä odota, mutta olisi edes kunnolliset kun tulevat. Nyt sitten mietin, että esim. tämänkö takia tässä aina kestää, kun mun menkat on niin surkean niukat..

Täällä dpo9 ja ruskeaa tiputtelua lisää. Nyt tuli mieleen onko letrot lyhentäneet luteaaliakin ja tää enteilee menkkoja :shifty:... tai tiputtelu alkaa vaan poikkeuksellisen aikasin...no, ei auta kun odotella...

Muokattu viimeksi:
Täällä dpo9 ja ruskeaa tiputtelua lisää. Nyt tuli mieleen onko letrot lyhentäneet luteaaliakin ja tää enteilee menkkoja :shifty:... tai tiputtelu alkaa vaan poikkeuksellisen aikasin...no, ei auta kun odotella...

Tsemppiä!!! Mua niin suretti, kun sulla oli se kemiallinen. :sad001:Heartred

Toi lyhyt luteaali on niin rasittava. Pitäis kiinnittyä ihan hurjaa vauhtia, että ehtii.

Nyt tsempit sinne, että tiputtelu liittyy vaan hormonimuutoksiin ja siellä ois pieni kyydissä.

Onko sulla lugeja tai jotain vahvempaa tukea vielä määrätty estämään lyhyt luteaali? :Heartbigred

Kp2 ja vuodan hengiltä :happy093 Voi ihminen olla tästäkin asiasta iloinen ilmeisesti :laughing002 Vannon jatkossa tän lääkkeen nimeen, se pelasti mut! Siis ihan kamala päänsärky taas mutta sain mun ovulaatiot ja menkat takaisin :excited001

Toivottavasti on vaan harmitonta tiputtelua move :smiley-angelic001

Täällä dpo10 ja kirves kaivoon -vaihe alkaa olla päällä o_O

Tsemppiä!!! Mua niin suretti, kun sulla oli se kemiallinen. :sad001:Heartred

Toi lyhyt luteaali on niin rasittava. Pitäis kiinnittyä ihan hurjaa vauhtia, että ehtii.

Nyt tsempit sinne, että tiputtelu liittyy vaan hormonimuutoksiin ja siellä ois pieni kyydissä.

Onko sulla lugeja tai jotain vahvempaa tukea vielä määrätty estämään lyhyt luteaali? :Heartbigred
Mulla siis on ollu ihan normi luteaali viime aikoina, 12pv ja joskus jopa 13. Eli ei pitäis olla siitä kiinni. Tää yritys vaan tekee tepposet ja sitä miettii mikä kaikki voi uusissa kokeiluissa mennä pieleen :bag: ehkä tää tiputtelu ei oo letroista kiinni... kiitos tsempeistä <3

Voi elämä. Miten tuo ferritiinin kontrollointi voikin olla näin vaikeeta. 3kk sitten otettiin sekä ferri että tulehdusarvo (ite pyysin ton tulehdusarvon). Silloin crp oli 6 ja ferrit 47. Mulla oli ainakin ientulehdus silloin ja kävin parin viikon päästä hoidattamassa purukaluston hygienistillä eikä oo sen jälkeen ientulehdus vaivannut. Nyt otettiin kontrolli, jossa oli ferri + jonkinasteista verenkuvaa. Noh, ferrit oli 111 eikä sitä tulehdusarvoa tietenkään ollut mukana :hungover: miksi sitä ei voi ottaa samalla, pitääkö mun muistaa ite se joka kerta pyytää??
Ainakaan ferritiinit ei nouse tuota tahtia. Pidin vielä 2-3 vuorokautta taukoa rautalisästä ennen tota verikoetta. En oo sairastellut eikä kukaan muukaan, joten en ymmärrä mistä se tulehdusarvo olis voinut nousta..

Edit. Laitoin samantien soittopyynnön lääkärille joka kokeet määräsi

Muokattu viimeksi:
Ei vieläkään menkkoja :shifty: nyt siis dpo15. Huomenna sit luulisi et alkaa. Jos ei niin teen testin :hilarious:
Sen sijaan outoja (korona?)oireita on. Väsyttää, lämmöt about 37 (toisella mittarilla 36,6), kuiva yskä..huomenna koronatestiin.. ainiin ja korkeat sykkeet edelleen ja edelleen keltsi jaksaa jomotella. o_O tuskinpa raskaus on, mutta toivottavasti ei koronakaan.

Ei vieläkään menkkoja :shifty: nyt siis dpo15. Huomenna sit luulisi et alkaa. Jos ei niin teen testin :hilarious:
Sen sijaan outoja (korona?)oireita on. Väsyttää, lämmöt about 37 (toisella mittarilla 36,6), kuiva yskä..huomenna koronatestiin.. ainiin ja korkeat sykkeet edelleen ja edelleen keltsi jaksaa jomotella. o_O tuskinpa raskaus on, mutta toivottavasti ei koronakaan.
Miten oot malttanu olla testaamatta :wideyed::wideyed:

Takaisin