Raskaaksi 2020

Eipä täälläkään edelleenkään yhtään mitään oireita. Tissejäkin olen yrittänyt tökkiä mutta ei mitään :hilarious: Lämmöt edelleen koholla niin kun kuuluu tässä vaiheessa ollakin, mutta ei ole tullut missään vaiheessa sitä sellasta kiinnittymisdippiä..

Me ostettiin myös aikoinaan tämä kolmio sillä ajatuksella, että tänne vauva mahtuisi :love7 Nyt se toinen makkari on ollut lähinnä työhuoneena.

Ei aina tule kiinnittymisdippiä :) näin sen sun chartin ja se muistutti vähän "triphasic chartia" :rolleyes:

Ainiin nää ilmavaivat on kyl aikamoiset :hilarious: vaikka oon muutenkin kova paukuttelemaan :laughing001 nii tää on jo jotain muuta :hilarious: mut varmaan johtuu taas lugeista. Mut pieni toivo vielä, et ois tällä kertaa ollut kiinnittyminen myöhemmin kuin viimeksi :oops: ja oireet vaan vähän erilaiset

Jannn toivottavasti on vaan erilaiset oireet! Eihän ne aina kuitenkaan samanlaisia ole ja plussata voi ilman oireitakin :)

Ei aina tule kiinnittymisdippiä :) näin sen sun chartin ja se muistutti vähän "triphasic chartia" :rolleyes:

Ainiin nää ilmavaivat on kyl aikamoiset :hilarious: vaikka oon muutenkin kova paukuttelemaan :laughing001 nii tää on jo jotain muuta :hilarious: mut varmaan johtuu taas lugeista. Mut pieni toivo vielä, et ois tällä kertaa ollut kiinnittyminen myöhemmin kuin viimeksi :oops: ja oireet vaan vähän erilaiset

Piti googlailla mikä se triphasic chart on ja näyttää ehkä joo vähän sellaselta toi mun :scratch Harmi kun heräsin tähän mittailuun vasta nyt, niin en tiedä meneekö mun lämmöt aina suunnilleen tällä kaavalla. Mutta tää on niin mielenkiintoista seurailla näitä eikä vielä ainakaan stressaa yhtään, niin aion ehdottomasti jatkaa mittailua seuraavissakin kierroissa!

Ei menetetä vielä toivoa! :smiley-angelic001

Kiitos @jannn ! Sitä mietin et onko ne viikon vanhat simpat oikeesti huonompia vai eikö siittiöiden pitäis ainakin uusiutua koko ajan? :think005

@Elea82 voi hitsi. Ootko tikuttanut? Toivottavasti huomenna ehtis vielä!

@Citrus90 me ostettiin kans aikoinaan talo neljällä makkarilla ihan varmuuden vuoks :laughing002 no nyt on kahdelle jo nimen mukaista käyttöä, toivottavasti myöhemmin kolmannellekin :smiley-angelic001

on kyllä kiva et toi ovis pärähti kemiallisesta huolimatta ihan normaaliaikaan ja oireetkin on (ripuli päivää ennen o+, rintojen aristus, kunnon eggikset, vääntöä muniksissa). Nyt kun vaan tallettelu riittäis ja kroppa olis jo valmiudessa viime kierron jäljiltä :rolleyes:...

@Elea82 voi hitsi. Ootko tikuttanut? Toivottavasti huomenna ehtis vielä!

En oo aikoihin enää jaksanut tikutella. Jälkiviisaana joskus miettinyt et ois ehkä kannattanut, mutta ei viitsi rahaa enää niihin tuhlata kun ei selvää apua ole ollut. Normaalisti mulla on todella selvät ovisoireet, mutta nyt ei tosiaan muuta kuin kivut. Salaa toivon, että pää- ja mahaoireet sekä limat olisivat kuitenkin vielä tulossa. Tai sit nyt kipuilee vaan joku muu.

Toivottavasti saisit tästä kierrosta sen plussan ja pienen syliin asti!

Ostin muutaman testin eilen vielä lisää.. :angelic: Noi dippailen vielä ja sit viimesenä teen sen toisen digin.
Kuvassa ylempi eilen ja alempi tänään, tosin eri testi kyseessä :rolleyes:

Liitteet

• testi dpo 11.jpg
    testi dpo 11.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 167
Ostin muutaman testin eilen vielä lisää.. :angelic: Noi dippailen vielä ja sit viimesenä teen sen toisen digin.
Kuvassa ylempi eilen ja alempi tänään, tosin eri testi kyseessä :rolleyes:

Vahvistuu :love7

Mulla dpo10 ja 11vrk ovitrellestä. Uskon että haalea viivani johtuu ovitrellestä :sorry: ei ole mitään oloja. Tuo missä kaksi kuvaa niin molemmat tehty tänään, alempi laimeemmasta pissasta ja pari tuntia myöhemmin

Liitteet

• IMG_20210321_082431.jpg
    IMG_20210321_082431.jpg
    22 KB · Katsottu: 159
  • IMG_20210321_081316__01.jpg
    IMG_20210321_081316__01.jpg
    12.6 KB · Katsottu: 154
Vahvistuu :love7

Mulla dpo10 ja 11vrk ovitrellestä. Uskon että haalea viivani johtuu ovitrellestä :sorry: ei ole mitään oloja. Tuo missä kaksi kuvaa niin molemmat tehty tänään, alempi laimeemmasta pissasta ja pari tuntia myöhemmin

Vielä on kuitenkin toivoa. Onko sulla ollu yleensä kuinka pitkä luteaali? Munasolu voi kiinnittyä vasta dpo 12 :angelic: Kuitenki siinä näkyy haamu, niin jos ei oo vuotoa, on toivoa :happy::Heartred
Mulla ei vieläkään oo mitään ihmeellistä oiretta. Samat oireet tuntuu olevan, kun negakierroissakin, joten ei oireettomuuskaan ihan kaikkea kerro :happy3 Pidän sulle peukkuja!

Vielä on kuitenkin toivoa. Onko sulla ollu yleensä kuinka pitkä luteaali? Munasolu voi kiinnittyä vasta dpo 12 :angelic: Kuitenki siinä näkyy haamu, niin jos ei oo vuotoa, on toivoa :happy::Heartred
Mulla ei vieläkään oo mitään ihmeellistä oiretta. Samat oireet tuntuu olevan, kun negakierroissakin, joten ei oireettomuuskaan ihan kaikkea kerro :happy3 Pidän sulle peukkuja!

Syön lugeja ja muutenkin luteaali 15-16 pvää. Viimeksi oli tässä kohdin jo tummempi viiva, mutta silloin oloista päätellen kiinnittyi jo dpo4/5. Uskon että yleisimmin kiinnittyy dpo5-8 kun monilla näkyy niin aikaisin aina testeissä. Mut pientä toivoa vielä, ainakin jos huomenna näkyy jotain vielä..
Miltä sulta tuntuu mahassa?

Syön lugeja ja muutenkin luteaali 15-16 pvää. Viimeksi oli tässä kohdin jo tummempi viiva, mutta silloin oloista päätellen kiinnittyi jo dpo4/5. Uskon että yleisimmin kiinnittyy dpo5-8 kun monilla näkyy niin aikaisin aina testeissä. Mut pientä toivoa vielä, ainakin jos huomenna näkyy jotain vielä..
Miltä sulta tuntuu mahassa?

Joo yleisimmät kiinnittymispäivät taitaa olla justiin nuo mutta ei ole tavatonta, että kiiinnittyis vasta myöhemmin. Toivottavasti sun kohdalla on kyse vaan myöhäsemmästä kiinnittymisestä :love017

Mahassa mullon aika-ajoin paineen tunnetta ja välillä juilii. Ei sitä muuten huomaa, paitsi jos siihen oikein keskittyy, iltaisin ehkä selkeämmin kun on rauhassa. En muista onko ollu tuota paineen tunnetta negakierroissa, ei ainakaan huomattavaa. :rolleyes:

Joo yleisimmät kiinnittymispäivät taitaa olla justiin nuo mutta ei ole tavatonta, että kiiinnittyis vasta myöhemmin. Toivottavasti sun kohdalla on kyse vaan myöhäsemmästä kiinnittymisestä :love017

Mahassa mullon aika-ajoin paineen tunnetta ja välillä juilii. Ei sitä muuten huomaa, paitsi jos siihen oikein keskittyy, iltaisin ehkä selkeämmin kun on rauhassa. En muista onko ollu tuota paineen tunnetta negakierroissa, ei ainakaan huomattavaa. :rolleyes:

Juu no mulla ei oikein mitään, vähän nivusissa ehkä äsken tuntui hetken. Meneehän siitä kiinnittymistä yleensä muutama päivä että testissä näkyy :rolleyes: mut koitan nyt varautua negaan. Tai ties vaikka ois kemiallinen.:shifty:

Nämä oireet ja oireettomuus on kyllä niin kummallista, esim. viime kierrossa mulla oli näihin aikoihin päivittäin ties minkälaisia oireita ja alavatsatuntemuksia, jotka kaikki osoittautui vain pms-oireiksi ja nyt ei mitään.. Mutta muistan että muutama kuukausi sitten mulla oli myös tällänen loppukierto, että ei ollut juuri mitään oireita edes lähestyvistä menkoista. Jos jotain olen oppinut, niin sen että mä en voi oireista/oireettomuudesta tehdä mitään päätelmiä, kun ne voi tarkoittaa kumpaa tahansa, menkkoja tai raskautta :hilarious: Ja sekin on jännä, kun varmaan kuitenkin kuvittelen suurimman osan ”raskausoireista”, niin miksen sitten kuvittele niitä joka kierto :hilarious:

Juu no mulla ei oikein mitään, vähän nivusissa ehkä äsken tuntui hetken. Meneehän siitä kiinnittymistä yleensä muutama päivä että testissä näkyy :rolleyes: mut koitan nyt varautua negaan. Tai ties vaikka ois kemiallinen.:shifty:

Mä valmistaudun myös jo henkisesti negaan ja menkkoihin..

@amandatt ja @jannn tsemppiä piinailuun <3

edelleen digi hymyili ja eilistä paljon tummempi viiva, eli ehkä tänään tallettelulla oiis vielä mahikset ehtiä mukaan :) testasin myös sen raskaustestin että on varmasti nega kemiallisen jäljiltä, enkä mitään saanu näkyviin :thumleft ens lauantaina sit klinikalle käymään ja jälkitarkastus sekä hoitojen suunnittelu.

Maiconiille hurjasti onnea! :love7

täällä on kyllä kunnolla lomailtu, pidin pienimuotoista sometaukoakin joten ei oo tullut täälläkään pyörittyä. Menkat on lusittu ja nyt jo kp10. Kevättä meinaa olla rinnassa kun jokapäivä voisi talletella :hilarious:. Huomenna koittaakin sitten arki kun paluu etätyöpisteelle.

Hei moi kaikille pitkästä aikaa, mä en päässyt kirjautumaan sisään jostain syystä vähään aikaan. Niin käyminen täälläkin jäänyt sitten tauolle, tulin kertomaan mun tilannetta tänne.

Mä tein tänään positiivisen raskaustestin, epäilys on että olisi kohdunulkopuolinen tai alkava keskenmeno. Mulla oli justiinsa menkat normaalisti 11.3-16.3. Tein 3 päivää ennen menkkoja raskaustestin joka oli nega. Nyt sitten viime yönä oli koko yön sellasta supistusmaista jomotusta. Samanlaista mulla oli 3 päivää ennen menkkoja. Klo 4 jälkeen yöllä mä nousin vessaan, siitä lähtien on pyyhkiessä jäänyt vähän veristä vuotoa paperiin. Olin yhteydessä Naistenklinikkaan ja mä pääsen käymään näytillä poliklinikalla tiistaina. Ultrataan kohtu ainakin. 3 viimeistä kiertoa olleet 69, 57 ja 45 päivää pitkiä..

Nyt olisi kp11...

- Alinah

Voimia Alinah ❤️

Ei tarvitse tässäkään loppukierrossa jännittää. Mies hälytettiin takaisin töihin ennen kuin ehti herätäkään. Nautitaan sitten edes auringosta ja lämpenevistä päivistä :)

Voimia Alinah ❤️

Ei tarvitse tässäkään loppukierrossa jännittää. Mies hälytettiin takaisin töihin ennen kuin ehti herätäkään. Nautitaan sitten edes auringosta ja lämpenevistä päivistä :)

Kiitos!
Kätilö puhelimessa laski, että jos laskisi viikot tammikuun lopun menkoista olisi viikot 7+3 ja jos nyt edellisen kierron mukaan menisi, olisi 5+3..

Alinah tsemppiä :Heartpink

Oon jo päättänyt että tää kierto on nega. Sit stressaamaan tuleeko edes ovulaatiota seuraavassa kierrossa :inpain: viimeksi oli melko varmasti ovuloimaton kierto gonal kierron jälkeen :dead: onneksi alle 4viikkoa ivf suunnitteluun.. tai ties mitä takapakkia sielläkin selviää :facepalm:
Noniin pieni valitusvirsi tähän väliin kiitos ja anteeks :angelic: jospa edes syksyllä ois raskaana..

Juu, en tiedä mistä mullekin tuli tänään ihan sellanen olo että ei kyllä varmasti ole tärpännyt.. Mulle tuli tilauksen mukana ilmaiseksi pari jotain sellasta One Stepin testiä, ja aivan negaa oli kun tänään testasin. Ja joo, tiedän että on todella aikaista ja että hyvin voisi teoriassa plussaksi vielä muuttua, mutta silti tämän päivän aikana on vahvistunut tämä olo, että ei ole tärpännyt ja usko plussaan kadonnut. Varmaan to-pe alkaa sitten uusi kierto.

jannn, onneksi teillä on tulossa se ivf niin on jotain mitä odottaa, jos nyt ei ole tärpännyt! :Heartred

Takaisin