Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvinpänä sellainen painontunne alavatsalla. Mutta ei kyllä aina ole mitään oireita.Mitä sulle yleensä ollut?
Mulla vaan tää hengästyminen, mutta koska alkoi jo dpo4, niin johtunee lugeista muita oireita ei ole. Runnon koko ajan tissejä, ihme ettei ole kipeytynyt sen takia
Aika samanlainen kuin eilen, mut varmaan Ovitrelle/viivanpaikka ehkä se selviää huomenna..ei kyllä mitään oireitakaan. Nyt siis dpo9 ja 10vrk ovitrellestä.
Kyllä siinä vieläkin ihan selvästi näkyy :) Toivottavasti ei enää pelkkä ovitrelle
Mahtavaa, niin paljon onnea!!Vahvistuu Tarviin tätä menoa lisää testejä ja sanokaa, sit ku alkaa riittää alla tän päiväinen eli Dpo10-11
Mahtavaa, niin paljon onnea!!
Yli vuosiko teillä meni tähän vai mikä olikaan sinun tarina? Sori kun en muista jos olet sen jo jossain vaiheessa kertonut
Täällä digi hymyili tänään kp15 kemiallisen vuodon alusta. Aiempien tikkujen perusteella ootin vasta aikasintaan huomiselle... onneks saatiin pikaiset tallettelut aamulle. Vanhoilla simpoilla kylläkin... no, voihan se hymyillä vielä huomennakin, oli viiva kontrolliviivan vahvuinen tänään, ku viimeks oli ovisplus paljon tummempi. Ehkä saadaan joku toinenki tallettelu tähän viel
Täällä tänään dpo5 ja jotenkin tuntuu, ettei tämä ollut meidän kierto. Alavatsakipuilua on ollut oviksesta asti, mutta luulen että johtaa vaan kuukautisiin. Lämmöt on 37, joka on mulle kyllä korkea, mutta niin ne vissiin pitäisikin oviksen jälkeen olla. Huoh
Jos jotain positiivista, niin meidän ostotarjous hyväksyttiin ja päästään muuttamaan kerrostalosta rivariin ens kuussa vuoden etsinnän jälkeen. Ja sinne mahtuisi vauvakin tai parikin
Onnea! Meillä on kolmio eli vain kaksi makuuhuonetta, toinen pienehkö. Ja panikoin että miten tänne mahtuisi enemmän kuin yksi lapsi mut voi olla että jää yhteen, tai sais nyt edes sen yhden
Monella oon lukenut että pitkään kestäneet kivut oviksen jälkeen on johtanut tärppiin ja lämmöt myös hyvät! Vaikka tosiaan nousee aina oviksen jälkeen, mutta kaikilla ei noin paljoa.