Raskaaksi 2020

No mulla just tänään one step-puikko (10miu) anto hienoa viivaa mutta tuo one step-liuska oli nega. Samoin myöhemmin digi näytti kyytiläisen olevan matkassa mutta edelleen liuska nega. Eli toivoa vielä on! :wink

Mitä sulle yleensä ollut?

Mulla vaan tää hengästyminen, mutta koska alkoi jo dpo4, niin johtunee lugeista :sorry: muita oireita ei ole. Runnon koko ajan tissejä, ihme ettei ole kipeytynyt sen takia :hilarious:
Selvinpänä sellainen painontunne alavatsalla. Mutta ei kyllä aina ole mitään oireita.

Tein tänään dpo 11 testin ja täysin nega oli eli eipä tärppiä tässä kierrossa.

@Maiconii Isot Onnittelut!! :hello2 Ihan selvä jo se eka testi!
Nyt toivotaan tarraisia sukkia!

Nyt tänne plussa-aalto! :blob6:blob3:blob7

ON: Käytiin tokassa IVF ultrassa ja ensi Keskiviikkona on sitten punktio. Johonkin kroppa on kadottanut 4 follia. Ensin oli 13 ja nyt löytyi 9kpl. Toivotaan että pari pientä vois vielä innostua mukaan <3

Aika samanlainen kuin eilen, mut varmaan Ovitrelle/viivanpaikka :wtf: ehkä se selviää huomenna..ei kyllä mitään oireitakaan. Nyt siis dpo9 ja 10vrk ovitrellestä.

Liitteet

• IMG_20210320_071204__01.jpg
    IMG_20210320_071204__01.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 117
Aika samanlainen kuin eilen, mut varmaan Ovitrelle/viivanpaikka :wtf: ehkä se selviää huomenna..ei kyllä mitään oireitakaan. Nyt siis dpo9 ja 10vrk ovitrellestä.

Kyllä siinä vieläkin ihan selvästi näkyy :) Toivottavasti ei enää pelkkä ovitrelle:wink

Vahvistuu :love7 Tarviin tätä menoa lisää testejä :whacky011:laughing002 ja sanokaa, sit ku alkaa riittää :gen045 alla tän päiväinen eli Dpo10-11

Liitteet

• 96549ACE-713D-432C-9116-9443CACDE98B.jpeg
    96549ACE-713D-432C-9116-9443CACDE98B.jpeg
    20 KB · Katsottu: 132
Mahtavaa, niin paljon onnea!! :Heartpink
Yli vuosiko teillä meni tähän vai mikä olikaan sinun tarina? Sori kun en muista jos olet sen jo jossain vaiheessa kertonut :smiley-ashamed008

Kiitos :love7

Me alotettiin yritys tammikuussa 2020, Kierukka poistettiin 2019 joulukuun puolessa välissä. Ei yhtään plussaa siinä välissä, pettymyksiä vain. Nyt saatiin kuukausi sitten lähete hoitoihin ja ohje ottaa rennosti aikaa odotellessa. Tikutin ovista silti ja päätettiin, että ei lopeteta yritystä vaikka se aika onkin toukokuussa :rolleyes: Ja nyt sitten ensimmäinen plussa. Oon niin onnellinen! Mutta sitten taas kuitenkin on pieni pelko persiis, että kestääkö tämä nyt. Aika sen näyttää :happy: Esikoinen hokee viikottain haluavansa pikkusisaruksen, joten todellakin toivon, että muutaman kk päästä voidaan kertoa, että nyt olis tulossa :Heartred:Heartblue

Mä uhrasin tänään mun toisen First response testin ja ihan negaahan se näytti :grin Mutta on vasta dpo 9 eli liian aikasta muutenkin, aika ihme olis varmaan ollut jos jotain olisi näkynyt. Mutta ei tohon tullut edes mitään viivanpaikkoja, niin nyt sitten voin verrata jos teen ton toisen testin joskus myöhemmin :)

Täällä digi hymyili tänään kp15 kemiallisen vuodon alusta. Aiempien tikkujen perusteella ootin vasta aikasintaan huomiselle... onneks saatiin pikaiset tallettelut aamulle. Vanhoilla simpoilla kylläkin... no, voihan se hymyillä vielä huomennakin, oli viiva kontrolliviivan vahvuinen tänään, ku viimeks oli ovisplus paljon tummempi. Ehkä saadaan joku toinenki tallettelu tähän viel :smiley-angelic001

Täällä kp 13 ja ovisoireet olleet kadoksissa. Nyt kuitenkin mahaa vihloo niin, ettei voi olla kuin kaksinkerroin. Miehellä työputki taas päällä ja ei juuri ole peitto heilunut. Josko nyt pystyisi viivyttelemään lähtöä sen verran, että käydään kaksin saunassa vaikka :smiley-angelic001

Elea toiv pääsette tallettelemaan!

Outoja nää kuumuuskohtaukset. Johtuuko seki nyt noista lugeista :shifty: posket helottaa ja äsken lämmöt 37,05. En muista että ennen ois posket helottanut. :scratch ei oikeastaan ole palelua mutta silti lämmöt korkealla.:dontknow
Tissit on tunnottomat lörpöt :hilarious: plääh harvoin on näin oireetonta. Luulis että ovuloin kuitenkin :wtf: viime viikon pe&la oli viimeksi alavatsatuntemuksia. Oisko voinut ovulaatio tapahtua vasta pe :scratch jolloin nyt ois dpo8... Ke oli inssi ja to illalla tallettelua. Mut ehkä se mun iso rakkula oli vaan huono, tai oli liian ohut limakalvo tai mitä vaan :oops:
Nää piinapäivät on kyllä mulle tosi stressaavia :inpain: saas nähdä kuinka pilviin stressi nousee ivf:ssä.. töissäkin on vähän stressiä..
Muoks pakko sanoa, että ihan pieniä tuntemuksia välillä tisseissä..mut ei ole turpeat .

Täällä digi hymyili tänään kp15 kemiallisen vuodon alusta. Aiempien tikkujen perusteella ootin vasta aikasintaan huomiselle... onneks saatiin pikaiset tallettelut aamulle. Vanhoilla simpoilla kylläkin... no, voihan se hymyillä vielä huomennakin, oli viiva kontrolliviivan vahvuinen tänään, ku viimeks oli ovisplus paljon tummempi. Ehkä saadaan joku toinenki tallettelu tähän viel :smiley-angelic001

Toivotaan että tärppää ja nappaa kiinni kunnolla :smiley-angelic001

Täällä tänään dpo5 ja jotenkin tuntuu, ettei tämä ollut meidän kierto. Alavatsakipuilua on ollut oviksesta asti, mutta luulen että johtaa vaan kuukautisiin. Lämmöt on 37, joka on mulle kyllä korkea, mutta niin ne vissiin pitäisikin oviksen jälkeen olla. Huoh :sorry:

Jos jotain positiivista, niin meidän ostotarjous hyväksyttiin ja päästään muuttamaan kerrostalosta rivariin ens kuussa vuoden etsinnän jälkeen. Ja sinne mahtuisi vauvakin tai parikin :cool:

Täällä tänään dpo5 ja jotenkin tuntuu, ettei tämä ollut meidän kierto. Alavatsakipuilua on ollut oviksesta asti, mutta luulen että johtaa vaan kuukautisiin. Lämmöt on 37, joka on mulle kyllä korkea, mutta niin ne vissiin pitäisikin oviksen jälkeen olla. Huoh :sorry:

Jos jotain positiivista, niin meidän ostotarjous hyväksyttiin ja päästään muuttamaan kerrostalosta rivariin ens kuussa vuoden etsinnän jälkeen. Ja sinne mahtuisi vauvakin tai parikin :cool:

Onnea! Meillä on kolmio eli vain kaksi makuuhuonetta, toinen pienehkö. Ja panikoin että miten tänne mahtuisi enemmän kuin yksi lapsi :hilarious: mut voi olla että jää yhteen, tai sais nyt edes sen yhden :smiley-angelic001

Monella oon lukenut että pitkään kestäneet kivut oviksen jälkeen on johtanut tärppiin :rolleyes: ja lämmöt myös hyvät! Vaikka tosiaan nousee aina oviksen jälkeen, mutta kaikilla ei noin paljoa.

Eipä täälläkään edelleenkään yhtään mitään oireita. Tissejäkin olen yrittänyt tökkiä mutta ei mitään :hilarious: Lämmöt edelleen koholla niin kun kuuluu tässä vaiheessa ollakin, mutta ei ole tullut missään vaiheessa sitä sellasta kiinnittymisdippiä..

Me ostettiin myös aikoinaan tämä kolmio sillä ajatuksella, että tänne vauva mahtuisi :love7 Nyt se toinen makkari on ollut lähinnä työhuoneena.

Onnea! Meillä on kolmio eli vain kaksi makuuhuonetta, toinen pienehkö. Ja panikoin että miten tänne mahtuisi enemmän kuin yksi lapsi :hilarious: mut voi olla että jää yhteen, tai sais nyt edes sen yhden :smiley-angelic001

Monella oon lukenut että pitkään kestäneet kivut oviksen jälkeen on johtanut tärppiin :rolleyes: ja lämmöt myös hyvät! Vaikka tosiaan nousee aina oviksen jälkeen, mutta kaikilla ei noin paljoa.

Meillä tulee olemaan uudessa kodissa 4 makuuhuonetta, niin ei heti pitäisi tulla seinät vastaan :hilarious:

Kahdesta aikaisemmasta km raskaudesta en tiennyt olevani raskaana kuin vasta sitten, kun tein raskaustestin. Vaikka on jo pitkään yritetty, niin viime raskaus alkoi juuri silloin, kun olin jo luovuttanut ja ajattelin, ettei mitään kuitenkaan tapahdu. Rintojen kipeytyminen sai tekemään testin ja se onkin ainoa selkeä raskausoire ollut molemmissa. Normaalisti ei rinnat kipeydy juurikaan edes kuukautisten aikana.

Citrus90 Onnittelut asuntokaupoista!

Suunnitelma talletteluista jäi sitten toteuttama :banghead: Josko huomenna sitten varmuuden vuoksi ehtisi toivoen ettei olisi myöhäistä vielä! Illan suunnitelmat on siis herkutella yksin.

Takaisin