Raskaaksi 2020

Aikaista on ja se jännittääkin ja tähän testiin oon viivanpaikkaa saanu aina mutten koskaan näin selkeää :angelic: mutta teen myöhemmin varmaan sit toisen testin, ku niitä kerran piisaa ja harkitsen sitä digiä vielä :oops:
Muoks. Kyseessä siis raskauskeijun puikko, mikälie

Mimmosia oireita on? :rolleyes:

Kävin just tsh-kontrollissa. Tulokset tulee iltapäivällä.
Koiralla ehkä taas virtsatietulehdus :facepalm:

Aikaista on ja se jännittääkin ja tähän testiin oon viivanpaikkaa saanu aina mutten koskaan näin selkeää :angelic: mutta teen myöhemmin varmaan sit toisen testin, ku niitä kerran piisaa ja harkitsen sitä digiä vielä :oops:

On kyllä todella härski viivanpaikka jos se on :woot: on minustakin aika selkeä! Jospa aamulla digi vahvistaisi :rolleyes:

:woot::woot::woot: !!!!
Toi alko näkymään heti :wideyed: sanokaa, et joku muukin näkee sen?
Eilen en saanu viivanpaikkaa ees kameraan eli ainaki vahvistuu :smiley-angelic001
Teenkö digin myöhemmin tänään vai ootanko vielä päivän pari?:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008

Kyllä siinä toinen viiva näkyy, toivottavasti siellä olisi nyt kyytiläinen :smiley-angelic001 Tolla viivalla voisi tehdä jo digin aamusta :grin

Laitan tähän vertailuna mun ekan testin dpo11, mulla Onestepin/Sofin puikko, en muista kummasta tilasin raskauskeijulta vai kotitestiltä. Mutta onkai tuo sun nyt vähintään yhtä selkeä kuin mun eka :wideyed:

Liitteet

• 021594C3-1B5E-4F8A-B6A3-9F52A9E0455E.jpeg
    021594C3-1B5E-4F8A-B6A3-9F52A9E0455E.jpeg
    12.8 KB · Katsottu: 106
Mimmosia oireita on? :rolleyes:

Kävin just tsh-kontrollissa. Tulokset tulee iltapäivällä.
Koiralla ehkä taas virtsatietulehdus :facepalm:

Nokun en oikeen tiedä :bored: tissit on kipeet mutta ne on aina kipeet oviksesta menkkoihin asti ja välillä semmosta menkkamaista juilintaa mutta sekin on ihan normaalia tähän aikaan kierrosta :bookworm: Eli ei mitään poikkeavaa ainakaan vielä. Kyllä mä aamusta digin teen, niin onpa ainaki varma ja en ehdi tanssahdella pilvilinnoihin, jos onkin negatiivinen :hilarious:

voi ei! Tsemppiä koirulille :Heartred

Maiconii, ihan selvästi näkyy!! :blob6

Mä sain aamun ovistestiin vielä tasavahvat viivat. Mut eilinen päivä ja ilta meni kyllä taas sellaisissa kivuissa, että oksat pois. Alamahaa viilteli ja juili, alaselkää särki, painetta, tärinäkipua jne. Aamulla tilanne huomattavasti rauhallisempi. Jotenkin haluisin uskoa, et ovis oli eilen :scratch Mennään nyt sen mukaan sit, eli tänään kp 14 ja dpo1.

Muokattu viimeksi:
Hyvä että joku meistä plussasi! Ja kenties jokuset tulee vielä perästä :rolleyes: itse tuskin en :bag:

Ooojooi!!! :love7 mahtavaa! Voiko dpo olla enemmänkin mitenkään? Mietin vaan kun noin tumma viiva jo oli :Heartpink

Ovisplussan sain 9.3. ... Olihan se tumma jo 8.3. muttei vielä ihan tasavahva sillon Mutta veikkaan dpo 9-10. Talleteltiin sillon 7. ,8. ja 9. päivä ja näköjään kannatti! Kuhan nyt pliiiiiiis pysyis kyydissä :Heartred:Heartred
On tätä odotettukki sen 1v 3kk.

Laitan tähän vertailuna mun ekan testin dpo11, mulla Onestepin/Sofin puikko, en muista kummasta tilasin raskauskeijulta vai kotitestiltä. Mutta onkai tuo sun nyt vähintään yhtä selkeä kuin mun eka :wideyed:

Mullakin oli dpo11 aika samanlainen! Raskauskeijun One Step oli tää, ne on aina mulla toimineet. Herkkyys tais olla kymppi.

20200917_232230.jpg

Muokattu viimeksi:
Ihanaa Maiconii, onnea!:love7 Niin se digi vaan aina tuo selvyyden, vaikka mun mielestä toi viivakin oli kyllä ihan selkeä! :happy:

Tässä meinaa kohta alkaa itsekin mieli testata, mutta nyt vasta dpo 8 niin yritän vielä malttaa :grin Tosin mulla on pari sellasta First response testiä kokeilussa, jossa lukee että voi 6 päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää tehdä ja tänään on menkkoihin 7 päivää, niin sellasen vois jopa lähiaikoina tehdä.. Tosin ne kai vissiin näyttää herkästi viivanpaikkaa, niin sitten mä oon täällä teille niitä esittelemässä jos liian aikasin testaan :hilarious:

Ovisplussan sain 9.3. ... Olihan se tumma jo 8.3. muttei vielä ihan tasavahva sillon Mutta veikkaan dpo 9-10. Talleteltiin sillon 7. ,8. ja 9. päivä ja näköjään kannatti! Kuhan nyt pliiiiiiis pysyis kyydissä :Heartred:Heartred
On tätä odotettukki sen 1v 3kk.

Ihanaa, onneksi olkoon!!! :Heartred:hello2

Nyt ei muuta kun toivotaan, et pikkuinen on super tiukasti kiinni kyydissä :happy: :happy093.

Olempa ilahtunut tästä, kun teilläkin niin vitsin pitkä aika meni! Loistavaa :love017

Kattinen palaa taas foorumille pitkän tauon jälkeen..

Onnittelut plussanneille ❤️

Anteeksi tauon jälkeen heti omanapailu.. Pakko tulla nyt kysymään täältä..
Onko millaisia kokemuksia onestepin 10 herkkyydellä olevista testeistä?
Tai onko jollain raskaustesti ollu nega, ovistesti plussa loppukierrosta ja raskaana?

Mulla on menkat taas viikon myöhässä ja tänään tuli nännit kipeäksi niin tein varulta testin. Nega oli, mutta ovistesti kirkuvan vahva! Onko mulla nyt ovis?
En oo sitä nyt aiemmin aikoihin tikutellut, mutta kun nuo oli ainoot testit niin tein sitten ne..

On mulla vielä CB digi raskaustesti, mutta en raaskinut sitä tehdä kun ei viivaakaan tohon raskaustestiin tullut.
Mitäs sanotte?

https://aijaa.com/zsItNf

Takaisin