Raskaaksi 2020

Alinah tsemppiä :Heartpink

Oon jo päättänyt että tää kierto on nega. Sit stressaamaan tuleeko edes ovulaatiota seuraavassa kierrossa :inpain: viimeksi oli melko varmasti ovuloimaton kierto gonal kierron jälkeen :dead: onneksi alle 4viikkoa ivf suunnitteluun.. tai ties mitä takapakkia sielläkin selviää :facepalm:
Noniin pieni valitusvirsi tähän väliin kiitos ja anteeks :angelic: jospa edes syksyllä ois raskaana..

Kiitos paljon, ja tsemppiä sulle hurjasti:Heartred

Juu, en tiedä mistä mullekin tuli tänään ihan sellanen olo että ei kyllä varmasti ole tärpännyt.. Mulle tuli tilauksen mukana ilmaiseksi pari jotain sellasta One Stepin testiä, ja aivan negaa oli kun tänään testasin. Ja joo, tiedän että on todella aikaista ja että hyvin voisi teoriassa plussaksi vielä muuttua, mutta silti tämän päivän aikana on vahvistunut tämä olo, että ei ole tärpännyt ja usko plussaan kadonnut. Varmaan to-pe alkaa sitten uusi kierto.

jannn, onneksi teillä on tulossa se ivf niin on jotain mitä odottaa, jos nyt ei ole tärpännyt! :Heartred

Pahoittelut sullekin :sorry: jos ei nyt vielä plussaksi muutu...on tämä yrittäminen yhtä pskaa..

20210321_103228.jpg
20210321_095846.jpg

Piti laittaa vielä kuvaa näistä ovistesteistä ja raskaustestistä.....

Nämä oireet ja oireettomuus on kyllä niin kummallista, esim. viime kierrossa mulla oli näihin aikoihin päivittäin ties minkälaisia oireita ja alavatsatuntemuksia, jotka kaikki osoittautui vain pms-oireiksi ja nyt ei mitään.. Mutta muistan että muutama kuukausi sitten mulla oli myös tällänen loppukierto, että ei ollut juuri mitään oireita edes lähestyvistä menkoista. Jos jotain olen oppinut, niin sen että mä en voi oireista/oireettomuudesta tehdä mitään päätelmiä, kun ne voi tarkoittaa kumpaa tahansa, menkkoja tai raskautta :hilarious: Ja sekin on jännä, kun varmaan kuitenkin kuvittelen suurimman osan ”raskausoireista”, niin miksen sitten kuvittele niitä joka kierto :hilarious:
En mä usko, että kuvittelet oireita. Raskausoireet ja luteraalivaiheen oireet on hyvin samanlaisia (näin olen lukenut useammasta jenkkijutusta). Kyllä mullakin oireet vaihtelee eri kierroissa ja sanoin tärpänneissä kierroissa on ollut hyvin vaihtelevat oireet. Siksi ole päätynyt siihen, ettei oireista voi päätellä juuta tai jaata. Ainoa varma oire mulla on ollut se painon tunne alavatsalla ja sekin on tullut yleensä vasta dpo 12 -14 jälkeen.

Mä päätin tän mun oiretutkimuksen ja päädyin siihen että nää oireet negakierrossa on olleet pääsääntöisesti justiin samat ku plussakierrossakin. Ainoastaan sellainen painon tunne ja turvotus jäivät uupumaan. Toki dpo1&2 mulla on ihan normaalia olla turvoksissa mutta negakierrossa se vatsa litistyy taas normaaliksi jossain dpo3 paikkeilla. Plussakierrossa se turvotus palasi jo muutamaa päivää ennen plussausta.
Notta voin olla ens yk ihan rauhallisin mielin kun on taas muistutettu että oireita tulee melkeen ihan samalla tavalla, sama onko plus vai nega. Ja tästä eteenpäin oireet lasketaan jo PMS oireisiin. :grin

Ah nää oikean puolen oviskivut on kyllä :confused2 no ainakin tietää kun tapahtuu... pari tuntia taas korkkiruuvia käännetty tuolla munasarjassa ja samaan aikaan etova olo ja tisseihin sattuu. Mutta mahtavaa silti :grin huomenna siis tiedossa tärinäkipu ja dpo1.

Dpo 11 nega 6,5 herkkyisellä testillä, niin eiköhän se ole pian uutta kiertoa kohti :sad001

Dpo 11 nega 6,5 herkkyisellä testillä, niin eiköhän se ole pian uutta kiertoa kohti :sad001

Sama täällä :sorry::Heartpink ajattelin jopa luget lopettaa tähän. Tai kork viel yöksi ottaa mut eipä taida tarvita.. varmaan menkat alkaa vasta to-la :wtf:

Amandatt ja jannn :Heartred:Heartred:Heartred tuntuu niin epäreilulta. Olisi jo teidän vuoro.

Hei moi kaikille pitkästä aikaa, mä en päässyt kirjautumaan sisään jostain syystä vähään aikaan. Niin käyminen täälläkin jäänyt sitten tauolle, tulin kertomaan mun tilannetta tänne.

Mä tein tänään positiivisen raskaustestin, epäilys on että olisi kohdunulkopuolinen tai alkava keskenmeno. Mulla oli justiinsa menkat normaalisti 11.3-16.3. Tein 3 päivää ennen menkkoja raskaustestin joka oli nega. Nyt sitten viime yönä oli koko yön sellasta supistusmaista jomotusta. Samanlaista mulla oli 3 päivää ennen menkkoja. Klo 4 jälkeen yöllä mä nousin vessaan, siitä lähtien on pyyhkiessä jäänyt vähän veristä vuotoa paperiin. Olin yhteydessä Naistenklinikkaan ja mä pääsen käymään näytillä poliklinikalla tiistaina. Ultrataan kohtu ainakin. 3 viimeistä kiertoa olleet 69, 57 ja 45 päivää pitkiä..

Nyt olisi kp11...

- Alinah

Onneksi pääset käymään huomenna polilla. Hurjasti tsemppiä :Heartred

Täällä alkaa olla menkat lusittu. Onneksi mulla vuoto ei kestä kovin kauaa. Eikä nyt miten ihan yli kipeätkään ollu, niinkuin joskus saattaa olla. Tosin kyllähän tuota burana-panadol komboa tuli napsittua. Mut yleensä vielä tääkin päivä menee jomotellessa.

Oon miettiny tässä vähän tätä kroppani toimintaa viime kierrossa ja noita viivanpaikkoja tai haamu alkuja tai mitä nyt olikaan. Et oiskohan siellä kuitenkin voinu olla jotain kiinnittymisyritystä:pompus:
Sitäpä emme saa koskaan tietää, mutta vähän sellainen tunne on.
Mun tissit on edelleen oudot, välillä vähän pakottaa. Mutta oon tehny negatestin varmuuden vuoksi, niin ei ainakaan mitään sellasta voi olla.

Tsemppiä piinailijoille ja toivon kovasti, että vielä plussia vielä tälle kuukautta saataisiin :Heartred

Tästä kierrosta laskettu aika menis jouluaatolle :santa

Amandatt ja jannn :sorry::Heartred
Alinah kuulumisia odotellen :smiley-angelic001:Heartred

Täällä dpo4 eikä mitään mainittavaa. Miksi olisikaan tässä vaiheessa..
Vähän boring nämä odottelupäivät toisaalta :wacky:
Mies oli niin optimistinen tästä kierrosta ja kerrankin sain pidettyä suuni kiinni. Normaalisti olisin tokaissut lakonisesti että "on ennenkin osunut tallettelut kohdilleen mut ei mitään tulosta, turha siis odottaa mitään nytkään.." :sorry: Nyt ajattelin et tiedostan faktat, miksi en silti voisi pitää yllä edes snadisti pientä positiivisuutta? Sanoin että toivotaan että positiivinen fiilis kantaa toivottuun lopputulokseen saakka ja kävin tarkistamassa mahdollisen lasketun ajankin (en tee tätä ikinä).

Aika näyttää mitä tapahtuu :):smiley-angelic001:Heartpink

Muokattu viimeksi:
Tein äsken vielä perus rfsu-testin ja tuli testiajalla tällänen haamulainen. Jotain tosi haaleeta siinä ainakin livenä näkyy, mutta en nyt ihan usko kun aamun tosi herkkä testi oli ihan nega..
1EE153FF-BCAF-4503-9E40-2A768B89D639.jpeg

Amandatt, kyllä tuossa joku haamulaisen esiäiti näkyy :pompus:. Aina on toivoa niin kauan kuin menkat pysyy poissa :rolleyes:?

tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. Maiconiin jalanjäljissä voitaisiin kyllä ottaa plussa-aalto :hilarious:

sain tänään terkalta lähetteen ferritiinin kontrolliin. Joulukuusta lähti syönyt 100mg/vrk enempi ja vähempi. Olot ei ainakaan ole yhtä väsyneet joten toiveissa on että olisi jonkin verran noussut. 21 ollut arvo joulukuun alussa.

Tein äsken vielä perus rfsu-testin ja tuli testiajalla tällänen haamulainen. Jotain tosi haaleeta siinä ainakin livenä näkyy, mutta en nyt ihan usko kun aamun tosi herkkä testi oli ihan nega..
View attachment 101225

Haamu siellä silmiin kurkkii, hormoonipitoisuudet voi vaihdella. Joillain saattaa testissä näkyä paremmin päiväpissasta kun aamupissasta. Vahvistumista!

Takaisin