Raskaaksi 2020

Pöh.. ei sais innostua ennenkö viiva näkyy avaruuteen asti :sorry: ei tarvittu uutta testiä.. Kp1 tänään

Voi ei <3 Harmi. Kyllä siinä joku haamulainen näkyi. Tai sitten vahva viivanpaikka tai pientä yritystä.
Toivottavasti teillä nappaisi nopeammin uudelleen.

Kun olette jo vuoden yrittäneet ilman tulosta, niin oletteko harkinneet mennä juttelemaan mahdollisista testeistä/hoidoista?

Voi ei :Heartred Harmi. Kyllä siinä joku haamulainen näkyi. Tai sitten vahva viivanpaikka tai pientä yritystä.
Toivottavasti teillä nappaisi nopeammin uudelleen.

Kun olette jo vuoden yrittäneet ilman tulosta, niin oletteko harkinneet mennä juttelemaan mahdollisista testeistä/hoidoista?

Kiitos, toivon todella sitä myös...
Mies on vähän hanakka lähtemään mutta ollaan sovittu nyt, että pari kiertoa vielä kokeillaan ja sitten lähdetään hakemaan apua :sorry: aika voimaton fiilis taas tuli mutta ei auta, uuteen yritykseen sit parin vkon päästä

Täällä jomottelee niinkuin ennen menkkoja, vasta dpo8/kp23, saapa nähdä. Ihan sahara on myös, ja se on kyllä melko outoa. En tiiä, onkohan tää kroppa vaan ihan sekaisin. Pääsisköhän sitä juttelemaan apukeinoista jo keväällä, oon joskus kuullut että yli 35-vuotiaana puolen vuoden yritys riittäis mutta en oikein tiedä saako sen laskea suoraan keskeytyksestä..

Täällä jomottelee niinkuin ennen menkkoja, vasta dpo8/kp23, saapa nähdä. Ihan sahara on myös, ja se on kyllä melko outoa. En tiiä, onkohan tää kroppa vaan ihan sekaisin. Pääsisköhän sitä juttelemaan apukeinoista jo keväällä, oon joskus kuullut että yli 35-vuotiaana puolen vuoden yritys riittäis mutta en oikein tiedä saako sen laskea suoraan keskeytyksestä..

Täällä mennään aika samoissa, menossa varmaan dpo 8 - dpo 10. Ei oikeastaan mitään oireita, ei kummempia jomotuksia, ei oo rinnat arat tai muutakaan. Mutta vielä ehtii ne pms-oireet alkaa. Tänään vähän huimasi joogatessa jotenkin oudosti, mutta se nyt voi johtua mistä vaan :rolleyes:

Kannattaa varmaan ainakin kysyä, että saisitteko jo jotain apua :) Tuntuu aina välillä vähän vaihtelevan käytännöt, että kuinka kauan pitää olla yrittänyt ennen kun pääsee tutkimuksiin.

Mulla on kans jotakuinkin dpo 8-10 mailla jos en ihan väärin oo ovista tunnistanut.

Viikonloppuvieraita oli kylässä niin ei oo liikoja kerennyt ajattelemaan tai oloja miettimään. Oon ajatellut alunperin että testaisin ensi viikon perjantaina, jos ei menkkoja näy. Mutta. Tekisi mieli jo testata huomenna aamulla :rolleyes: olisihan tuolla kaapissa ylimääräisiä rfsu:n testejä ja pidemmälle malttanut testien kanssa kuin viime kierrossa :hilarious:.

Negaa.... eli viivanpaikkoja vaa! Nyt katoin kahden paketin testit niin käyttämättömänä kuivana kaikissa valkoinen viivanpaikka valmiina selkeenä näkyvissä!! Eka kerta kun tuollaisia pc liuskoja tullut eteen.

Nyt kp 23/28 ja paskat tästäkään kierrosta mitään plussaa tule.

Oho tuli väärään ketjuu:grin

Muokattu viimeksi:
Dpo9 ja kp24. Flo ennustaa menkkoja jo huomiselle muka, mutta Premom vasta lauantaille. Eli ihan sekaisin on nuo ennusteet :hilarious: eli päivä kerrallaan mennään. Tosin ei mulla oo ollu kuin yksi vaan 25 päivän kierto ja sekin tossa keskeytyksen jälkeen toka kierto, niin epäilen että se oli vaan härö. Pari edellistä ollu nyt 27 päivää eli jospa se perjantaille menis. Keskiviikkoon asti vähintään aattelin edelleen sinnata testin kanssa... :angelic: kamala kun sitä noita kropan vinkeitä kyttää koko ajan, vaikka tietää järjellä ettei niistä voi juuri mitään tulkita... :oops:

Mulla on ollut tänään vähän lieviä menkkajomoja mutta ei muita oloja. Testaamisen kanssa en tällä kertaa malttanut yhtään ja olen kovasti siinä jonkun haamujen esiäidin näkevinäni, mutta tuskin siinä oikeasti mitään näkyy ainakaan vielä :sorry: Täytyy kokeilla parin päivän päästä tai vielä myöhemmin uudestaan!

Hiphei ovis on täällä! Miehellä vaan työputki päällä eli se siitä :banghead: Hyvin olemattomat mahdollisuudet siis taas kerran. Jos seuraava ovis tulis sitten, kun mies ei päivystä...

Keskityn siis remppaan ja sisustamiseen sekä talven iloihin. Toivottavasti teillä muilla ois jo onni myötä ❤️

Täällä myös ensimmäinen testi tehty ja negahan se oli. Ennen testaamista oli vähän sellainen fiilis että pitäisikö vaan jättää testaamatta... ja olis vissiin kannattanut :facepalm:. No maltoin odottaa pitemmälle kuin viime kierrossa, silloin testasin ekan negan kp27 ja tässä kierrossa jo meneillään kp31 tänään. Alunperin yritin odottaa perjantaille testaamisen kanssa, muttaaa jospa nyt seuraavan kerran testaisi silloin :hilarious:. Toivoa on niin kauan kun ei menkkoja näy.

Flo ennusteet ilmoittelee että ovis lähestyy, pitkien kiertojen takia ennusteet tällaisia. Nyt jos ei plussaa kuulu niin toivon että kierto edes lyhenisi:rolleyes:.

Joku yleinen ärsytys/pms fiilisi päällä, saapa nähdä tuleeko ne menkat kuitenkin. :hungover:

Täällä myös ensimmäinen testi tehty ja negahan se oli. Ennen testaamista oli vähän sellainen fiilis että pitäisikö vaan jättää testaamatta... ja olis vissiin kannattanut :facepalm:. No maltoin odottaa pitemmälle kuin viime kierrossa, silloin testasin ekan negan kp27 ja tässä kierrossa jo meneillään kp31 tänään. Alunperin yritin odottaa perjantaille testaamisen kanssa, muttaaa jospa nyt seuraavan kerran testaisi silloin :hilarious:. Toivoa on niin kauan kun ei menkkoja näy.

Flo ennusteet ilmoittelee että ovis lähestyy, pitkien kiertojen takia ennusteet tällaisia. Nyt jos ei plussaa kuulu niin toivon että kierto edes lyhenisi:rolleyes:.

Joku yleinen ärsytys/pms fiilisi päällä, saapa nähdä tuleeko ne menkat kuitenkin. :hungover:

Voi höh, tsemppiä ärsytyksen kanssa! Mulla toi sama fiilis jo etukäteen, että pitäskö vaan olla testaamatta ja odottaa, jos ei perjantainakaan kuulu tätiä niin sitten vois jo jännityksellä oikeasti toivoakin jotain... Nyt vähän sellanen fiilis, että tuleeko vaan pettymys turhaan jo nyt. Että olisko kivempi elää tässä pienessä toivossa kuitenkin vielä pari päivää... :bag: ihan niinkuin se pettymyksen määrä olisi muka jotenkin pienempi sitte loppuviikosta :banghead: ehkä itellä se on se tunne, kun jos nyt testaa negan, niin ajattelee helposti, että noh ehkä se ei vaan vielä näy ja silti voi olla jotain.. ja sitte tippuu taas uudestaan kun menkat alkaa :shifty:

Toivotaan kuitenkin parasta että ei tulisi :) Mäkin olisin kyllä voinut jättää vielä testaamatta, mutta toisaalta nyt en tällä kertaa ottanut siitä yhtään stressiä, vaan koin lähinnä hauskana sen kun yritin sitä haamua niin kovasti tihrustaa :hilarious: Niin ei kai siitä sitten haittaa ollut vaikka testasinkin liian aikaisin

Voi höh, tsemppiä ärsytyksen kanssa! Mulla toi sama fiilis jo etukäteen, että pitäskö vaan olla testaamatta ja odottaa, jos ei perjantainakaan kuulu tätiä niin sitten vois jo jännityksellä oikeasti toivoakin jotain... Nyt vähän sellanen fiilis, että tuleeko vaan pettymys turhaan jo nyt. Että olisko kivempi elää tässä pienessä toivossa kuitenkin vielä pari päivää... :bag: ihan niinkuin se pettymyksen määrä olisi muka jotenkin pienempi sitte loppuviikosta :banghead: ehkä itellä se on se tunne, kun jos nyt testaa negan, niin ajattelee helposti, että noh ehkä se ei vaan vielä näy ja silti voi olla jotain.. ja sitte tippuu taas uudestaan kun menkat alkaa :shifty:

No just samat pohdinnot! Varsinkin kun itse on aika optimistinen ja tottakai aina haavekuvia ehtii miettiä jos sattuisi se plussaamaan. aikamoista vuoristorataa siis meinaa näiden testailujen kanssa olla.

ärsytys tietenkin maksimoituu siinä vaiheessa kun kierto pitenee :dead:. Tavallaan odotan että päästäisiin jo ilmottautumaan hoitoihin kun yksityisestä gynestä ei ollut mitään hyötyä.

Toivotaan kuitenkin parasta että ei tulisi :) Mäkin olisin kyllä voinut jättää vielä testaamatta, mutta toisaalta nyt en tällä kertaa ottanut siitä yhtään stressiä, vaan koin lähinnä hauskana sen kun yritin sitä haamua niin kovasti tihrustaa :hilarious: Niin ei kai siitä sitten haittaa ollut vaikka testasinkin liian aikaisin

Tämähän se asenne pitäisi ollakin :happy: ei stressiä ja huvikseen vaan testata. Toivottavasti nyt vahvistuu sun testit :angelic:

Siis voispa itekki asennoitua vaan sillee et ei stressailis siitä pelkästä testailusta, vaikka sehän on osa sitä huvia. Vaikka sitä seuraa pettymys. Tai riemu. Toivottavasti riemu. Itse joka kerta lupaan että nyt en stressaa enkä ala testailla liian varhain. No selvisin taas sinne dpo8 saakka ennen testailua ja heti koukussa. :facepalm:

Mä olen myös testaillut ahkerasti, mutta vähän nurinkurisesti.
Mulle tehtiin kkm:n komplikaatioista MVA-imu, niin olen seuraillut testeissä hcg:n poistumista.
Hyvin on asteittain haalentunut, että ehkä ensi viikolla tai sitä seuraavalla voi alkaa tikuttaan ovulaatiota ja koittaa piruuttaan luomuna, vaikka meillä alkaa seuraavista kuukautisista 2.IVF-kierros. :)
Mistäs sitä tietää vaikka jotain ihmettä tapahtuiskin... Kyllä niitä joillekin tapahtuu!

Mä olen myös testaillut ahkerasti, mutta vähän nurinkurisesti.
Mulle tehtiin kkm:n komplikaatioista MVA-imu, niin olen seuraillut testeissä hcg:n poistumista.
Hyvin on asteittain haalentunut, että ehkä ensi viikolla tai sitä seuraavalla voi alkaa tikuttaan ovulaatiota ja koittaa piruuttaan luomuna, vaikka meillä alkaa seuraavista kuukautisista 2.IVF-kierros. :)
Mistäs sitä tietää vaikka jotain ihmettä tapahtuiskin... Kyllä niitä joillekin tapahtuu!
Pidän peukkuja pystyssä että tulisi ihme :Heartred

Amandatt, ootko testannut tänään? :grin

Täällä aamu herätti varovaisia toiveita, testi Sofin herkkä puikko, mutta ei ole ainakaan mulle antanut tähän mennessä mitään aiemmin... oon näitä kuitenkin jo 7 tähän asti ehtiny kokeilla :hilarious: Dpo11 ja kp26/27-29 tänään. Jännittää kun en oo aiemmin juuri testaillut hyvissä ajoin, niin ei voi yhtään tietää miten käy vielä. Eka kuva aikalailla parin minuutin kohdalla ja toinen 5min kohdalla.

Liitteet

• 99A1EDF7-9E83-4FD9-8580-15D05F61BFDD.jpeg
    99A1EDF7-9E83-4FD9-8580-15D05F61BFDD.jpeg
    13.9 KB · Katsottu: 133
  • 712860DD-870C-484E-AC7F-C114D041389A.jpeg
    712860DD-870C-484E-AC7F-C114D041389A.jpeg
    12.7 KB · Katsottu: 131
Takaisin