Raskaaksi 2020

Mulla ei oo ikinä ollu mitään todella selkeitä oireita, muuta kun ovislimat :hilarious: Sen kummempia ei ollut nytkään niin ihan tarkka päivä ei ole tiedossa :)

Mulla ei ollut aikaisemmin myöskään oikein mitään oireita kun olin aiemmin enemmän ylipainoinen. Näin jälkeenpäin olen miettinyt että olenkohan ovuloinut sillon oikeasti ollenkaan. Kunnon ovislimat alkoi tulla elämään vasta tossa maaliskuussa -20. Niistä kyllä huomaa :D
Ehdittekö talletella ennen ovislimoja?
 
Mulla ei ollut aikaisemmin myöskään oikein mitään oireita kun olin aiemmin enemmän ylipainoinen. Näin jälkeenpäin olen miettinyt että olenkohan ovuloinut sillon oikeasti ollenkaan. Kunnon ovislimat alkoi tulla elämään vasta tossa maaliskuussa -20. Niistä kyllä huomaa :D
Ehdittekö talletella ennen ovislimoja?

Mulla ei edellisessä kierrossa tullut ovulaation aikaan limoja ollenkaan, niin jäin myös miettimään että olikohan ovuloimaton kierto, vaikka ovisplussan sain silloin kiinni. Mutta eipä se välttämättä tarkotakaan, että oikeasti ovuloi, vaikka sen plussan saa. Lisäksi se kierto venyi kummallisesti. Mutta nyt saatiin hyvin talleteltua, toki vähän mietityttää että miten se viime viikon maanantain polyypin poisto vaikuttaa tähän kiertoon :nailbiting:
 
Onko täällä jollain kokemusta myöhäisestä plussasta? Mikä olisi tullut näkyviin vasta oletettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen.. Täällä nyt kp 39/35 ja menkkoja ei kuulu, vasemmalta puolelta kipuilee ja valkkaria tulee koko ajan, nyt nelisen päivää myöhässä.. Mietin onko vielä toivoa vai onko tässä nyt kyse ihan puhtaasti häiriöstä, kun testit ei näytä mitään.. Alkaa pikku hiljaa raastaa:shifty:
 
Onko täällä jollain kokemusta myöhäisestä plussasta? Mikä olisi tullut näkyviin vasta oletettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen.. Täällä nyt kp 39/35 ja menkkoja ei kuulu, vasemmalta puolelta kipuilee ja valkkaria tulee koko ajan, nyt nelisen päivää myöhässä.. Mietin onko vielä toivoa vai onko tässä nyt kyse ihan puhtaasti häiriöstä, kun testit ei näytä mitään.. Alkaa pikku hiljaa raastaa:shifty:

Mikä herkkyys sulla on testeissä?
 
Onko täällä jollain kokemusta myöhäisestä plussasta? Mikä olisi tullut näkyviin vasta oletettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen.. Täällä nyt kp 39/35 ja menkkoja ei kuulu, vasemmalta puolelta kipuilee ja valkkaria tulee koko ajan, nyt nelisen päivää myöhässä.. Mietin onko vielä toivoa vai onko tässä nyt kyse ihan puhtaasti häiriöstä, kun testit ei näytä mitään.. Alkaa pikku hiljaa raastaa:shifty:

No on kyllä jännä jos ei vieläkään mitään näy... Onko sulla mitään tietoa oviksen ajankohdasta? Toki jos kierrossa on vaikka ollut tosi myöhäinen ovis niin sitten kierto olisi muutenkin pitempi ja vois näkyä vasta myöhemmin. Onko sulla yleensä ihan säännöllinen ollut kierto? Jos ei ens viikolla ala kuulua menkkoja niin pyytäisin varmaan verikokeisiin, niissä näkyy kuitenkin vähäisemmätkin hcg:n nousut ainakin.
 
No on kyllä jännä jos ei vieläkään mitään näy... Onko sulla mitään tietoa oviksen ajankohdasta? Toki jos kierrossa on vaikka ollut tosi myöhäinen ovis niin sitten kierto olisi muutenkin pitempi ja vois näkyä vasta myöhemmin. Onko sulla yleensä ihan säännöllinen ollut kierto? Jos ei ens viikolla ala kuulua menkkoja niin pyytäisin varmaan verikokeisiin, niissä näkyy kuitenkin vähäisemmätkin hcg:n nousut ainakin.

Ei tietoa ovulaatiosta, kun tässä kierrossa en tikuttanut.. Kahdessa edellisessä ollut kp 21 ovis. Itsekin epäilen et kierto venynyt tai sitten jostain ihmeen kumman syystä tai toisesta ei näy testissä vielä jos tuolla joku yrittää mukana olla.. Kaksi edellistä kiertoa on alkanut kp 35 tai 36 et päivällä on ainoastaan saattanut heittää. Joo pakko se on verikoetta pyytää jos ei ala pian kuulua joko menkkoja tai positiivista.. :shifty:
Laitoin tähän alle kuvat tän päivän PC.stä, tollanen ihme haalee viiva tulee näkyviin mut luulen viivanpaikaksi.. :banghead:
 

Liitteet

  • IMG_20210122_201512.jpg
    IMG_20210122_201512.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 113
  • IMG_20210122_201225.jpg
    IMG_20210122_201225.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 111
  • IMG_20210122_201552.jpg
    IMG_20210122_201552.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 101
Ei tietoa ovulaatiosta, kun tässä kierrossa en tikuttanut.. Kahdessa edellisessä ollut kp 21 ovis. Itsekin epäilen et kierto venynyt tai sitten jostain ihmeen kumman syystä tai toisesta ei näy testissä vielä jos tuolla joku yrittää mukana olla.. Kaksi edellistä kiertoa on alkanut kp 35 tai 36 et päivällä on ainoastaan saattanut heittää. Joo pakko se on verikoetta pyytää jos ei ala pian kuulua joko menkkoja tai positiivista.. :shifty:
Laitoin tähän alle kuvat tän päivän PC.stä, tollanen ihme haalee viiva tulee näkyviin mut luulen viivanpaikaksi.. :banghead:
Viimeisessä mä kyllä luulen näkeväni jotain :woot:
 
Täällä dpo7 ja voi että kun aika matelee... :whacky011 :smiley-angelic006 Viime kierrossa oli oireita vaikka millä mitalla, ja silti menkat aivan ajallaan, joten en ees yritä enää tulkita mitään. Ensi viikollahan se nähdään, miten käy... :smiley-ashamed005
 
Mitä mieltä tästä :wideyed: Eilen sain aamulla haamulaisen, jota en saanut kuvaan ja ny 4h pidätyksellä tämmönen ... Aamulle on vielä yks PC ja jos siinä jotain viä nii haen digin:nailbiting: Täs takana 1v1kk yritystä takana, nii voisko tosiaan olla nyt meidän hetki :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 

Liitteet

  • 05A7C293-FBA9-4872-89E8-9FAED1E23BAA.jpeg
    05A7C293-FBA9-4872-89E8-9FAED1E23BAA.jpeg
    16.2 KB · Katsottu: 122
Mitä mieltä tästä :wideyed: Eilen sain aamulla haamulaisen, jota en saanut kuvaan ja ny 4h pidätyksellä tämmönen ... Aamulle on vielä yks PC ja jos siinä jotain viä nii haen digin:nailbiting: Täs takana 1v1kk yritystä takana, nii voisko tosiaan olla nyt meidän hetki :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ihan selvästi jotain näkyy! :smiley-angelic001
 
Mitä mieltä tästä :wideyed: Eilen sain aamulla haamulaisen, jota en saanut kuvaan ja ny 4h pidätyksellä tämmönen ... Aamulle on vielä yks PC ja jos siinä jotain viä nii haen digin:nailbiting: Täs takana 1v1kk yritystä takana, nii voisko tosiaan olla nyt meidän hetki :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Kyllä mäkin oon jotain näkevinäni, pidetään peukkuja että huomenna selvempi! :smiley-angelic001
 
Maiconii, oi, oispa!!! :smiley-angelic001

täällä dpo4-5 ja perusoireilla mennään. Ens viikon jälkeen taas nähdään kuinka käy :nailbiting: lohdullinen ainakin se tieto ettei minussa ole mitään selkeää vikaa. Miestä ei tosiaan ole vielä tutkittu... hällä taitaa ola jonkinlainen kynnys siihen testiin menemiselle :rolleyes:
 
Ei tietoa ovulaatiosta, kun tässä kierrossa en tikuttanut.. Kahdessa edellisessä ollut kp 21 ovis. Itsekin epäilen et kierto venynyt tai sitten jostain ihmeen kumman syystä tai toisesta ei näy testissä vielä jos tuolla joku yrittää mukana olla.. Kaksi edellistä kiertoa on alkanut kp 35 tai 36 et päivällä on ainoastaan saattanut heittää. Joo pakko se on verikoetta pyytää jos ei ala pian kuulua joko menkkoja tai positiivista.. :shifty:
Laitoin tähän alle kuvat tän päivän PC.stä, tollanen ihme haalee viiva tulee näkyviin mut luulen viivanpaikaksi.. :banghead:

Mikä tilanne siellä, oletko vielä testaillut uudestaan? :)
 
Takaisin
Top