Raskaaksi 2020

Mulla oli myös kierukan poiston jälkeen tosi niukat menkat. Ei heti alettu yrittää raskautta, mutta puolen vuoden jälkeen kierukan poistosta kysyin terveysasemalta että onko näin niukka vuoto normaalia. Käskettiin vaan seurata tilannetta, kun kuitenkin kuukautiset tulivat säännöllisesti. No sitten kun oli muutama kk yritetty raskautta ja olin kuitenkin ovulaation saanut kiinni joka kierrossa niin kävin oman mielenrauhan vuoksi yksityisellä ultrassa jossa todettiin limakalvon olevan liian ohut. Olin itse epäillytkin tätä, mutta gyne kyllä sanoi että vuoto voi olla niukkaa vaikka limakalvo olisikin ok. Kävin muistaakseni heti kuukauden päästä uudestaan ultrassa ja silloinkin limakalvo oli liian ohut kierron vaiheeseen nähden. Oli puhetta, että vaikka sain ovulaation testeillä kiinni niin se voi myös olla jotenkin liian heikko jolloin limakalvokaan ei paksune tarpeeksi. Gyne ei kuitenkaan ollut hirveän huolestunut, sanoi vaan että voidaan tutkia tarkemmin jos haluan. Ajattelin että katsellaan vielä hetki ja aloin omatoimisesti syömään vitamiineja ja Donafertyä ovulaation buustaamiseksi (vaikkei mulla ole PCOS:ää). Jo seuraavassa kierrossa mulla olikin kemiallinen raskaus, mutta onneksi saatiin heti sen perään pysyvä tärppi ja nyt menossa rv 16. :) Kemiallisenkin jälkeen menkat olivat kyllä melko niukat, mutta ilmeisesti limakalvo kuitenkin vahvistui. Luulen itse, että Donafertyllä oli tässä vaikutusta (koska myös ovulaatio aikaistui sen aikana) mutta varma en tietenkään voi olla oliko kyse vain sattumasta.

Voihan olla, että sulla on kyse jostain muusta tai tuo niukka vuoto voi myös olla normaalia, mutta ei siitä ainakaan haittaa ole jos pääset gynelle tsekkaamaan asian. :)

Soitin tänään kunnalliselle puolella ja just näin hoitaja siellä epäili. Sano, että hyvä juttu kuukautisten ollessa säännölliset vaikkakin niukat. Epäili kanssa sitä limakalvoa liian ohueksi ja sano ettei sille tässä vaiheessa hirveästi mitään voi tehdä. Ei ollut ollenkaan huolissaan tilanteessa, sanoi että elimistön palautumiseen voi mennä pitkäkin aika hormonaalisen ehkäisyn lopetettua. Minulla ei tosissaan ole ollut moneen vuoteen menkkoja. Rauhoitti kuitenkin mielen tämä puhelu ja vielä loppuun sanoi, että vuoden päästä jos ei onnistu tai kierrot menevät epäsäännölliseksi niin uusi yhteys.

Kuumeilevat:

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Maiconii / 33v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Alinah / 28 / kolmas / ya 1/20 / yk6.

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 6

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 25 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk10/ IVF 2021

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 32 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 28 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / Ya 5/20 KP2

Junibea / 35 / seitsemäs / kkm 09/20 / ya 03/20

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / kemiallinen 9/20 / yk2

Sweet Dreams / 36 / ensimmäinen / tjot 3/20

Nuorena äidiksi / 24 / ensimmäinen / ya 10/20 / kp 3 / yk2

Noaidi / 29 / ensimmäinen / kemiallinen 10/20

Kolmonen21 / 37/ kolmas / km 9/20

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / kkm 11/20

Beanen /37.v/ seitsemäs/yk 2

Ihmemaanlapsi /23/ kolmas/ tjottailua 08/20 pillerit lopetettu myös 08/20, kemiallinen 10/20

Avena1234/ 37v/ kolmas/ yk 2

Episma / 28 / viides / yk 2

Plussanneet:

Merelda / 35 /toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8.

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8. / LA 5/21

Zarar_ / 24 / ensimmäinen / ya 7/19 / km 1/20 / La 5/21

Mamiliksi / 31 / toinen / Ya 5/2020/ yk1 / La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1 --> ovuloim. kierto
Uusi ya 9/2020 / plussa 20.9 / yk1 / eka ovis / La 5/21

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20, plussa 27.9 /La 6/21

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, Uusi ya 8/20, plussa 9/20, / LA 5/21

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20 / plussa 10/20 / LA 6/21

Nöpön / 22 / ensimmäinen / ya 9/20 (yk2) / plussa 10/20 / LA 6/21

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20 / Plussa 10/20 / LA 6/21

Heydi / 34v / kolmas / ya 8/20 / plussa 10/20 / LA 7/21

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 / + 10/20 / LA 7/21

Juliet92 /27/ ensimmäinen / ya 3/20 / plussa 11/20/ LA 7/21

Kaislanen / 28 / ensimmäinen / ya 4/20 / plussa /20 / LA 7/21

Aloy / 36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20 (yk5)/ plussa 11/20 / LA 7/21

Unicornflakes / 29v / ensimmäinen / Ya 02/20(yk10)/ plussa 11/20 /LA 7/21

Pingviiniemo /23 / toinen / Ya 3/20 Yk8 plussa/La 07/21

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, km 3/20 ja kkm 7/20, plussa 11/20 (yk3) / LA 7/21

Jesbe / 30 / esikoinen/ LA 03/21

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20 / yk 6 plussa / LA 8/21

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20 / plussa 11/20 / LA 7/21

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19 / plussa 11/20 / LA 07/21

MariaSha / 35 / neljäs /ya 7/20/kemiallinen 7/20 ja 8/20 /plussa 10/20/Km 11/20/plussa 12/20, La 9/21

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20 / plussa 12/20 / LA 9/21

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20 / plussa 11/20 -> kemiallinen / plussa 12/20, la 8/21 :Heartred

Soitin tänään kunnalliselle puolella ja just näin hoitaja siellä epäili. Sano, että hyvä juttu kuukautisten ollessa säännölliset vaikkakin niukat. Epäili kanssa sitä limakalvoa liian ohueksi ja sano ettei sille tässä vaiheessa hirveästi mitään voi tehdä. Ei ollut ollenkaan huolissaan tilanteessa, sanoi että elimistön palautumiseen voi mennä pitkäkin aika hormonaalisen ehkäisyn lopetettua. Minulla ei tosissaan ole ollut moneen vuoteen menkkoja. Rauhoitti kuitenkin mielen tämä puhelu ja vielä loppuun sanoi, että vuoden päästä jos ei onnistu tai kierrot menevät epäsäännölliseksi niin uusi yhteys.

Joo, hyvä että soitit. Minullakaan ei ollut kierukan aikana menkkoja tai jos joskus harvoin oli niin lähinnä pyyhittäessä jäi verta paperiin. Ehkä se tosiaan joillakin vain kestää kauemmin, että kroppa palautuu. :)

So far so good, nyt dpo12 ja tämän päivän testi vastaa vahvuudeltaan viime plussauksen Dpo13 testiä..

Liitteet

• IMG_20201230_203948.jpg
    IMG_20201230_203948.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 195
Mielenkiintoista seurata lämpöjä ja raskaushormonin nousua ovistikuilla:grin

Liitteet

• Screenshot_20201231_135029_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20201231_135029_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    23.2 KB · Katsottu: 134
So far so good, nyt dpo12 ja tämän päivän testi vastaa vahvuudeltaan viime plussauksen Dpo13 testiä..

Onnittelut!! :gen014 Aloititko siis testaamisen millon? Ja sen myöhemmän oviksen perusteella vai? :grin

Onnittelut!! :gen014 Aloititko siis testaamisen millon? Ja sen myöhemmän oviksen perusteella vai? :grin

Kiitos:happy: Testailin kyllä ensimmäisen "oviksen" jälkeen myös, mutta ei näkynyt mitään. Dpo8 oikean oviksen jälkeen testasin hetkellisessä mielenhäiriössä ja yllätys oli suuri kun piirtyikin viiva testiin:wideyed: En oikein pitänyt todennäköisenä että olisin edes ovuloinut.

Haluaisko joku tehä raskaaksi 2021 ketjun ja tulla sinne vai jääkö suurin osa tähän? Itellä kiinnostais sinne menne mut puhelimesta hankalaa esim kopioida tota listaa ketä mukana niin joku joka selaimella käyttää niin tekis ehkä näppärämmin. :happy:

Vielä ei ole menkkoja näkyillyt, ei ne tosin vielä myöhässäkään ole, huomenna pitäisi alkaa Flon mukaan. Alkuviikosta on jo tuntunut sellaisia menkkaviiltoja. Nooooh kaipa ne sieltä tulee. Malttamaton. :rolleyes:

Hei! Käyn täällä vielä mainostamassa tuota 2020-kuumeilijoissa plussanneiden ryhmää. Täältä päätyi porukkaa moniin lasketun ajan ryhmiin, ja olisi hauskaa kuulla silloin tällöin kaikkien kuulumisia raskausajalta, ehtipä täällä lukea ja kirjoittaa vähän aikaa tai pidempään.

Uskon ja toivon että alkutalvesta alkanut ankara plussailu senkun jatkuu, ja teistä monet (kaikki!!) siirtyvät odottajien puolelle lähiaikoina. Vaikka kuumeilukeskustelu onkin siirtynyt jo tuonne 2021 -puolelle, tulkaa tuonne 2020 ketjuun kirjoittamaan kuulumisia myös.

Kiitos kaikille tuesta viime vuonna! :Heartred

https://forum.vau.fi/threads/raskaaksi-2020-ryhmässä-plussanneet.1598590/page-10

Hei! Onko täällä kenelläkään kokemusta siitä, että yhden merkin raskaustesti näyttää haaleaa positiivista (2x), mutta toisen merkin testi joka väitää olevansa samanvahvuinen, näyttää negaa? Oon vähän ymmälläni.. tein eilen ja tänään haamun, tänään oli vahvempi kun eilen, mutta muilla merkeillä en oo saanut mitään näkyviin. On varhaiset dpot (arviolta 9-10) mut en oo yhtään varma oviksen tarkasta ajankohdasta. Oon todella hämmentynyt! Myös yksi erittäin herkkä testi näytti toissapäivänä jo haalean viivan. Aikajärjestyksessä:

https://aijaa.com/6C2OYj
https://aijaa.com/wRlNre
https://aijaa.com/k3icMx

Alin on tänään tehty siis. Tein myös apteq testin tänään (myöhemmin eri pissasta) ja se oli negatiivinen. Kemiallisissa ei oo kolmee päivää näkyny aiemmin, eikä oo vahvistunu koskaan noin vahvaks kun tuossa alimmassa!

Mä jatkan ainakin täällä vielä kuumeiluja kun on jo tuttuja ja kauemmin yrittäneitä. :)
Plussasin siis 28.11, mutta 4.1 (9+2) todettiin että sykettä ei löydy ja kasvu loppunut 8+2, eli kkm.
Sunnuntaina oli lääkkeellinen tyhjennys, jonka hoito vielä jatkuu (huomenna lääkärille). Mutta halu uuteen yritykseen on kova, kun vihdoin yli 3 vuoden yrityksellä tulin kuitenkin raskaaksi :Heartred
Meillä on siis hedelmöityshoidot yksityisellä mun iän vuoksi. Mutta toivoa voi aina :Heartred

Minäkin kuumeilen mielellään molemmissa, 2020 ja 2021 ryhmissä :hilarious:. Kauan on täällä foorumillakin jo tullut hengailtua, vuosi varmaan tullut jo täyteen :grin.

Kp18/??, tallettelut käynnissä. Lisäravinteista saatu kyllä boostia tai ainakin lumevaikutusta jos ei muuta. Testaus aloitettu viime kierrossa kp27, jos tällä kertaa malttaisi odottaa pidempään. Viime kierto oli siis 50pv pitkä :sorry:.

Hei! Onko täällä kenelläkään kokemusta siitä, että yhden merkin raskaustesti näyttää haaleaa positiivista (2x), mutta toisen merkin testi joka väitää olevansa samanvahvuinen, näyttää negaa? Oon vähän ymmälläni.. tein eilen ja tänään haamun, tänään oli vahvempi kun eilen, mutta muilla merkeillä en oo saanut mitään näkyviin. On varhaiset dpot (arviolta 9-10) mut en oo yhtään varma oviksen tarkasta ajankohdasta. Oon todella hämmentynyt! Myös yksi erittäin herkkä testi näytti toissapäivänä jo haalean viivan. Aikajärjestyksessä:

https://aijaa.com/6C2OYj
https://aijaa.com/wRlNre
https://aijaa.com/k3icMx

Alin on tänään tehty siis. Tein myös apteq testin tänään (myöhemmin eri pissasta) ja se oli negatiivinen. Kemiallisissa ei oo kolmee päivää näkyny aiemmin, eikä oo vahvistunu koskaan noin vahvaks kun tuossa alimmassa!

Ei oo kokemusta mutta alimmassa nään kyllä minäkin jotain enkä omista viivalaseja :pompus: mutta oon kyllä ymmärtänyt että on eroja vaikka herkkyydeksi olisi merkitty sama. Varsinkin noin aikaisin. Monella esim. Pregcheck näyttää paremmin kuin muut samalle herkkyydelle merkityt eli laatuerojakin varmasti on! Jos mahollista niin kokeilisin digiä viimeistään päivän parin päästä, niillä on täällä viimeaikoina melko aikaisin saanu porukka plussaa! Pidetään peukkuja! :)

Täällä ootellaan ovista, kp12 nyt ja varmaan tässä viimeistään viikonloppuna on. Eilen tosiaan gynellä kävin ja ennusteli ovista n. 4 päivän päähän. Tikuttelen myös ja vähän sillä ajatuksella että ens kiertoon en enää hommaa noita kalliimpia digitaalisia, jos yrittäis vaan joko liuskoilla tai kokonaan ilman, kun näyttäisi aika tasaiseen olevan tossa kp16 kieppeillä ja alkaa tunnistaa oireistakin otollista aikaa. Katotaan nyt miten onnistuu... :rolleyes: jotenkin tässä kierrossa vähän vähemmän ollut stressiä ja oon vaan ajatellut että seuraavassa sitten jos ei tässä. Toki viikon päästä on varmasti taas toiveet ihan eri sfääreissä... :hilarious:

Täällä ootellaan ovista, kp12 nyt ja varmaan tässä viimeistään viikonloppuna on. Eilen tosiaan gynellä kävin ja ennusteli ovista n. 4 päivän päähän. Tikuttelen myös ja vähän sillä ajatuksella että ens kiertoon en enää hommaa noita kalliimpia digitaalisia, jos yrittäis vaan joko liuskoilla tai kokonaan ilman, kun näyttäisi aika tasaiseen olevan tossa kp16 kieppeillä ja alkaa tunnistaa oireistakin otollista aikaa. Katotaan nyt miten onnistuu... :rolleyes: jotenkin tässä kierrossa vähän vähemmän ollut stressiä ja oon vaan ajatellut että seuraavassa sitten jos ei tässä. Toki viikon päästä on varmasti taas toiveet ihan eri sfääreissä... :hilarious:
Mulla on sekä halpisliuskoja, että tarkempi digi. Tilaan halpoja paljon ja kalliita sen yhden paketin kerrallaan. Tulee paljon halvemmaksi metsästää ovista, kun testaa noilla halvoilla ensin ja vasta kun alkaa selkeästi vahvistuu niin sitte ne digit käyttöön. Mulla menee keskimäärin 2-3 testiä digissä per kierto niin yks paketti riittää noin kolmeen kiertoon :)

Takaisin