Raskaaksi 2020

Ihan tätä piti tulla tänne katsomaan!! Mutta onhan siellä plussa! :happy093:love7
Nyt ei muuta kun sylin täydeltä onnea, mulla kätöset ristissä, että pääset masun kasvatteluun :Heartred
Oliko sulla tukilääkkeitä menossa plussan jälkeen? :)
Kiitos ihan jokaiselle onnitteluista :Heartbigred Joo nyt on terolutit käytössä niin hieman luo varmuutta tulevaan:love7

Reggie! Onnea tuhannesti!:smiley-bounce016
Mua kiinnostas et kun testasit jo 6 päivää pistämisestä niin oliko se siis jo oikea haamu et ei ovitrellestä?

Se oli vielä ovitrellestä, 8 päivää pistämisestä oli nega ja 9 päivää pistämisestä niin pieni haamu. Siitä vähitellen tummunut, ja nyt on 12 päivää siitä kun pistin. Perjantaina on klinikan antama virallinen testipäivä, mutta koska seurailin miten testit muuttui negoiksi, niin tiiän, että on oikea plussa nyt :Heartred

Tein testin, nega oli. :D no, enpä muuta odottanutkaan näillä päivillä (dpo 9) enkä kyllä jaksa uskoa vielä tärppäävänkään. Alkais ne menkat niin pääsis normi kiertoon :rolleyes:

täällä lapsi kipeänä ja nyt itsellä kurkku kipeä, eli ”pääsee” taas testattavaksi :meh:

Hei onko tuohon 2021 ryhmään linkkiä, jostain syystä en nyt millään löydä. :shifty:

Täytyypä itsekin liittyä tuohon ryhmään. Edelleen vaan tiputtelee, mutta lämmöt droppas tänä aamuna. Se olis sitten vuoden ekoina päivinä piinapäivät taas, jos ovis tulee normaalisti.

Varmaan itelläkin eessä liittyminen Raskaaksi 2021 ryhmään, vaikka piinapäivät osuukin vuodenvaihteeseen uudessa kierrossa :joyful:

Kyllä kieltämättä pohdin vielä testin tekemistä, kun vuoto kesti vaan sen kaks päivää ja nyt on ihan kokonaan loppu eli ei tiputteluakaan :bookworm: onhan se vuoto huomioonottaen melko epätodennäköistä, mutta ettei jää häiritsemään :angelic: kun onhan sitäkin joskus tapahtunut, että vuotoa on ollut raskaudesta huolimatta? :bag:

Huomenta kaikille:wink
ON: eli päivitys omaan tilanteeseeni. Nyt kp 20/26-28. Aamulla tunsin kummaa jomotusta alavatsalla. Sellaista kuin kuukautisia ennen on jsk ollut. Ovulaatio oli siis viime torstaina, 5 vrk sitten. (ovistestillä plussa ke:na).
Tilasin valmiiksi Keijusta 7kpl ovulaatiotestejä, joissa tulee lisänä 2kpl liuska r-testejä(10mIU)...sekä 2 eritt.herkkää puikkotestiä. Niissä kun lukee, että viivat selkeämmät kun liuskoissa. Halpoja myös.
Testailla saisin jo maanantaina, tai jopa lauantaina kun kuukautisista laskee. Mutta oviksesta laskettuna suositus vasta 14.12.ma.:hilarious:

Täällä just testasin ja pregchek näyttää vahvaa positiivista samoin ovulaatiotesti kun pregnylistä pistosta 3 päivää. Eli ei haalistumista vielä. Taitaa mennä se 10 päivää ennenkun on haalistunut et näkee jos alkaa sit vahvistuun:oops:

Tänään aamulämpö teki parin kymmenyksen laskun. Dpo 9 nyt, yleisin päivä kiinnittymiselle siis. O-testi on ollut oviksesta lähtien tyhjää täynnä, tänään oli selkeästi erottuva viiva. Ei toki lähelläkään tasavahvoja mutta näkyvissä. Siitä innoittuneena tein viimeisen herkän testin, jossa ehkä mahdollisesti joku hyvällä mielikuvituksella näkyvä esihaamu. Kiva nähdä nouseeko lämpö takaisin huomenna.

Tänään aamulämpö teki parin kymmenyksen laskun. Dpo 9 nyt, yleisin päivä kiinnittymiselle siis. O-testi on ollut oviksesta lähtien tyhjää täynnä, tänään oli selkeästi erottuva viiva. Ei toki lähelläkään tasavahvoja mutta näkyvissä. Siitä innoittuneena tein viimeisen herkän testin, jossa ehkä mahdollisesti joku hyvällä mielikuvituksella näkyvä esihaamu. Kiva nähdä nouseeko lämpö takaisin huomenna.

Näkyykö kiinnittyminen ovistestissä muka? En ole kuullut sellaista. Eikö sen pitäisi näyttää LH-hormonia,ja sitähän ei erity enää oviksen jälkeen... (?).. Ja mulla on pian MariaSha samat päivät... Eli DPO 6 huomenna... Lauantana siis DPO 9. Minulla kiinnittyminen on tapahtunutkin vuodosta päätellen aina DPO7, verinen tippa tullut pikkuhousuihin. Sitä odotellessa. Jos sitä ei näy en usko että on tärpännyt. Mutta onhan kaikki raskaudet erilaisia. Mulla ovulaatio oli siis kp15 testin mukaan.

Täytyypä itsekin liittyä tuohon ryhmään. Edelleen vaan tiputtelee, mutta lämmöt droppas tänä aamuna. Se olis sitten vuoden ekoina päivinä piinapäivät taas, jos ovis tulee normaalisti.
ei oo vieläkään vuotoa, joten ainakin luteaali on taas 13 päivää, sama kuin viime kierrossa :) tiputtelu siis alkaa dpo11 kuten ennenkin, mutta luteaali on silti pidempi! jee!

Muokattu viimeksi:
Omaa napaa: Sain eilen vielä varmistuksen verikokeella negasta (meillä oli siis pas-hoito). Onneksi pakkasessa on vielä yksi 6-päiväinen alkio, joten voidaan tehdä seuraava hoito heti tähän perään. Hoito tehdään lääkkeellisesti, niin joulunpyhät ei onneksi vaikuta aikatauluihin. Alkion siirto ajoittuu todennäköisesti viikolle 53, eli välipäiville. Nyt on siis tilauksessa positiivinen raskaustesti heti vuoden 2021 alkuun ja syyskuinen vauva! :)

Tsemppiä teille kaikille omiin tilanteisiinne! Pitkää pinnaa piinailijoille ja ovulaatiota odotteleville. Toivottavasti tulee vielä monta plussaa tähän joulukuulle!

Näkyykö kiinnittyminen ovistestissä muka? En ole kuullut sellaista. Eikö sen pitäisi näyttää LH-hormonia,ja sitähän ei erity enää oviksen jälkeen... (?).. Ja mulla on pian MariaSha samat päivät... Eli DPO 6 huomenna... Lauantana siis DPO 9. Minulla kiinnittyminen on tapahtunutkin vuodosta päätellen aina DPO7, verinen tippa tullut pikkuhousuihin. Sitä odotellessa. Jos sitä ei näy en usko että on tärpännyt. Mutta onhan kaikki raskaudet erilaisia. Mulla ovulaatio oli siis kp15 testin mukaan.

Lämpödippi saattaa kertoa kiinnittymisestä, ja ovulaatiotestejä teen nyt läpi kierron huvikseni koska ainakin tämä merkki reagoi herkästi myös raskaushormoniin. Hcg lähtee nousuun heti kiinnittymisen jälkeen, joten viivan vahvistuminen o-testissä saattaa kertoa raskauden alkamisesta.

Lämpödippi saattaa kertoa kiinnittymisestä, ja ovulaatiotestejä teen nyt läpi kierron huvikseni koska ainakin tämä merkki reagoi herkästi myös raskaushormoniin. Hcg lähtee nousuun heti kiinnittymisen jälkeen, joten viivan vahvistuminen o-testissä saattaa kertoa raskauden alkamisesta.
Minkä merkkinen ovulaatiotesti sulla on? Mulla on One Step (20 herkkyys) testejä Raskauskeijulta. Eli lämmönnousu siis voisi vihjata kiinnittymiseen? Mulla oli eilen aamulämpö 36.7. Eli hieman koholla. Eilen oli KP 19 ja ovis oli kp 15.

Minkä merkkinen ovulaatiotesti sulla on? Mulla on One Step (20 herkkyys) testejä Raskauskeijulta. Eli lämmönnousu siis voisi vihjata kiinnittymiseen? Mulla oli eilen aamulämpö 36.7. Eli hieman koholla. Eilen oli KP 19 ja ovis oli kp 15.

Mulla luultavasti samoja testejä ebaysta tilattuna.

Lämmöt siis kohoaa aina ovulaation jälkeen progesteronista johtuen. Kiinnittymisen aikoihin voi tulla noin vuorokauden kestävä pudotus lämmöissä (ei välttämättä tule ja jos tuleekin ei välttämättä tarkoita raskautta), jonka jälkeen nousee takaisin. Lämmöt laskee sitten takaisin alkukierron perustasolle jos menkat alkaa.

Dpo 12, kolmatta päivää on ollu niiiiiiiin menkkaolo, koko ajan saa olla juoksemassa vessassa tarkistusreissulla. Testi nega, paitsi rfsu-varhaissudessa roskishaamu... Piina jatkuu...

Takaisin