Raskaaksi 2020

Siis kyllä ei ikää oo ollu näin levotonta yötä kun mitä nyt oli, en tiedä mikä mulla oli mut mikään asento ei ollu hyvä vähä väliä pyörin ja hikosin kun pieni possu ja aina ku heräsin niin otta aivan hiestä märkä, semmonen tuskasen kuuma olo.. Nyt dpo 7 menossa. Onko jollain ollu tämmöstä ennen plussaa tai kiinnittymisen aikoihin?? Voisko olla jotain siihen liittyvää:rolleyes:

Siis kyllä ei ikää oo ollu näin levotonta yötä kun mitä nyt oli, en tiedä mikä mulla oli mut mikään asento ei ollu hyvä vähä väliä pyörin ja hikosin kun pieni possu ja aina ku heräsin niin otta aivan hiestä märkä, semmonen tuskasen kuuma olo.. Nyt dpo 7 menossa. Onko jollain ollu tämmöstä ennen plussaa tai kiinnittymisen aikoihin?? Voisko olla jotain siihen liittyvää:rolleyes:

Mulla oli se yö kun kiinnittyi aivan älyttömän levoton. Heräilin, hikosin, voin pahoin, sattui mahaan, tissit turpos. Sit aamulla kaikki oireet oli ohi ja testi negaa. Kaksi päivää ja yötä lisää, täysin oireettomia, ja sit oireet alkoi paljon lievempänä uudestaan ja plussa.

Oon siis Pimpula varovaisen optimistinen. :happy:

Oon siis miettinyt että voiko kiinnittymisestä seurata joku hetkellinen hormonipiikki, joka selittäisi tollaisen n. 6h oirekimaran? Oon täällä lukenut aiemminkin että jollain muulla myös on ollut hetken oireita joskus dpo 5-8 välillä, sit kova epätoivo kun oireet ei jatku, ja sit uudet oireet ja plussa parin-kolmen päivän päästä.

Mulla oli se yö kun kiinnittyi aivan älyttömän levoton. Heräilin, hikosin, voin pahoin, sattui mahaan, tissit turpos. Sit aamulla kaikki oireet oli ohi ja testi negaa. Kaksi päivää ja yötä lisää, täysin oireettomia, ja sit oireet alkoi paljon lievempänä uudestaan ja plussa.

Oon siis Pimpula varovaisen optimistinen. :happy:

Oon siis miettinyt että voiko kiinnittymisestä seurata joku hetkellinen hormonipiikki, joka selittäisi tollaisen n. 6h oirekimaran? Oon täällä lukenut aiemminkin että jollain muulla myös on ollut hetken oireita joskus dpo 5-8 välillä, sit kova epätoivo kun oireet ei jatku, ja sit uudet oireet ja plussa parin-kolmen päivän päästä.

Olen havainnut saman. Oireet tuntui samoihin aikoihin, kun tuli kiinnittymisvuoto (dpo8) ja sen jälkeen pari pv oireetonta kunnes vain tuli se "tunne"... Että tärpännyt on. Ja niin olikin. Tämä siis aiemmin. Nythän en ole raskaana, vaan odottelua mitä tä ja ensi vko tuo tullessaan... 1.5vko kuukautisiin.

Reggielle niin paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa, toivottavasti pieni pysyisi nyt kyydissä :Heartred

Onnittelut täältäkin Reggielle! Mahtava juttu, toivottavasti kaikki sujuu hyvin tästä eteenpäin! :)

On. Dpo11!!!! Siis YKSITOISTA!!!! Kun menkat alkoi heinäkuussa synnytyksen jälkeen niin luteaali on ollut max. 8 päivää. Tällä pituudella jo tekeekin jotain! Ja kyllä, totta hitossa olen testannut jo! Negaa, mut vielä on mahdollisuus olla raskaana. Ainakin oon superiloinen pidentyneestä luteaalista, yöimetyksen lopetuksesta nyt 2 viikkoa!
ihan mahtavaa!!! jospa se yöimetyksen lopettaminen teki taikoja :) nyt sit vaan tärppionnea :smiley-angelic001

Reggie mahtavan ihanaa!!! Onnea ja tarrasukkia ❤️

Täällä ovis jäi aavisteluiden mukaisesti välistä, joten ei tule joululahjaa eikä tarvitse miettiä oloja. Ensi vuodesta tulee siis totuuden vuosi; joko vauva tai unelman hautaaminen. Vielä tahdon uskoa ihmeisiin :smiley-angelic001

ON: kp25, dpo12, ei ole vielä vuoto alkanut kunnolla, tiputtelee edelleen mutta "raskausoireet" on kyllä pitkälti hävinneet. ainoostaan lievää huonoa oloa ajoittain. eiköhän tää vuorokauden sisällä selviä...jos ei huomenna ala menkat, niin keskiviikkona testaan. luultavasti ei tartte.

Reggie! Onnea tuhannesti!:smiley-bounce016
Mua kiinnostas et kun testasit jo 6 päivää pistämisestä niin oliko se siis jo oikea haamu et ei ovitrellestä?

Paljon onnea Reggie vielä :Heartbigred

Meillä on nyt talletekustet tehty ja dp1 käynnistyy ja saa jännittää tuleeko iloinen joulu yllätys :santa

Dpo11 :Heartbigred pysy matkassa, ole niin kiltti :Heartbigred

Ihan tätä piti tulla tänne katsomaan!! Mutta onhan siellä plussa! :happy093:love7
Nyt ei muuta kun sylin täydeltä onnea, mulla kätöset ristissä, että pääset masun kasvatteluun :Heartred
Oliko sulla tukilääkkeitä menossa plussan jälkeen? :)

Takaisin