Raskaaksi 2020

Voiko tää olla ihan vaan kotelon aiheuttama varjo? Aiemmassa en nää mitään ja se, että sulla on menkat jo alkanutkin ei mun mielestä vaikuta kovin lupaavalta. Ja eikös ne pcn liuskat olleet negoja?
No mulla ei pc ja rfsu varmasti ees näytä aikaisessa mitään.. Ei se varjo ole. Näytän sulle kuvan missä ei oo siis varjoa ollenkaan.
IMG_20201121_144106.jpg

Minkä takia sitten kysellä täällä jos on varma itse, että plussa on? Minusta (huom minun mielestäni) missään kuvassasi ei ole ollut plussaa ja yleensä kyllä itse viivalasit päässä hyvin vahvasti. Samaa on todenneet muutkin?
Jos vuodat jo kolmatta päivää kirkasta verta niin mitä raskaustestillä testaaminen auttaa/kertoo? Jos epäilet, että olet raskaana ja vuodat kovin ja se vaivaa (tottakai se vaivaa) niin kannattaa soittaa vaikkapa neuvolasta lisäohjeita?

Olen pahoillani ja toivon kovasti, että ensi kierrosta olisit raskaana! :Heartpink

Nämä tämän viikon testikuvasi nimittäin ainakin minusta ovat negatiivisia. Jos testiajan jälkeen joku viivanpaikka tulee ei niitä enää saisi/kannata laskea plussaksi. Varsinkaan jos viiva ei vahvistu? Jos kuukautiset olisi myöhässä niin kyllä joku testi varmasti jotakin näyttäisi?
Enkä sano tätä ilkeyttäni tai pahalla ollenkaan, niin inhottavaa kun se onkin niin ei ne viivat ilmesty pelkästään toivomalla oikein kovasti :Heartpink:sad001

Kovasti tsemppiä! :Heartpink
Ja anteeksi kun ketjun ”ohi huutelen”.

Sori mutta ei ollut testiajan jälkeen. Luulin että täällä on ystävällisiä ihmisiä... Katkeroituneita lähinnä

Sori mutta ei ollut testiajan jälkeen. Luulin että täällä on ystävällisiä ihmisiä... Katkeroituneita lähinnä

Ja nyt sitten! Saat olla ihan mitä mieltä vain, mutta ota faktat faktoina äläkä jankuta, että me kaikki muut ollaan väärässä jos kerran olet itse aivan varma, että olet oikeassa. Kiitos ja anteeksi !

Näin ollen siis onnea odotukseen :)

Pitäisiköhän tälläkin palstalla siivoilla trollit aina välillä? Ja jos haluaa trollata, niin trollaa sitten oikeassa ketjussa, eikä sotke joka ketjua.

Pitäisiköhän tälläkin palstalla siivoilla trollit aina välillä? Ja jos haluaa trollata, niin trollaa sitten oikeassa ketjussa, eikä sotke joka ketjua.
Anteeksi mitä? Haluatteko savustaa minua ulos täältä? Erikoista porukkaa... Jos pyytää neuvoja tai sympatiaa ja kirjoittelee kuten muut saa vain lokaa niskaan.

No mulla ei pc ja rfsu varmasti ees näytä aikaisessa mitään.. Ei se varjo ole. Näytän sulle kuvan missä ei oo siis varjoa ollenkaan.View attachment 96297
Tässä varjo peittää puolet ikkunasta? Ei näy toista viivaa tässäkään, pelkästään se varjo, joka sopivasti osuessa saattaa näyttää toiselta viivalta. Avaa se testi, Näkyykö se sun olettama viiva vielä silloinkin?

Ei muistaakseni ole näkynyt testiajan jälkeenkään mitään, silloin kun on oikeasti ollut nega.
Mulla taas raskauskeijun herkät onestepit on kahdesti näyttäneet selvää vaaleanpunaista viivaa vaikka kaikki muut testit negaa ja menkat ajallaan. Sen jälkeen en oo noita tilannut raskauskeijulta. Kotitestiltä tilaan yhä onesteppejä silloin tällöin. Liuskat on leveämpiä ja jotenkin kuvittelen että laadukkaamman oloisia mut saattahan noissakin olla omat vikansa :wacky:

Joo noi raskauskeijun liuskat on naurettavia naruja! Leikattu normiliuska kahtia ellei kolmeen osaan!! Money,money,money:sour:

Itse muistan Avenan olleen aikoinaan samassa huhtikuisten ryhmässä pari vuotta sitten kuin itse, joten en usko että on trolli.

Aika törkeästi puhuttu yhdelle ihmiselle.

Kyllähän noissa osassa joku haamulainen näkyy, antakaa toisen testeillä rauhassa, eikö tämä oo kaikille raskaaksi toivoville avoin ryhmä. Ihan yhtälailla muutkin laittaa haamukuvia mitä ei pakosta ees nää ja samalla vuotelee, nii miksi avena ei sitten saisi?

Älä Avena välitä, musta ainakin on kiva että tämä on aktiivinen ryhmä ja ainakin mä nään sun haamut osassa testeissä. Toivottavasti saat pian kunnon plussan, jos ei nyt niin ens kierrossa :)

No mulla ei pc ja rfsu varmasti ees näytä aikaisessa mitään.. Ei se varjo ole. Näytän sulle kuvan missä ei oo siis varjoa ollenkaan.View attachment 96297
Eihän nyt edes ole kovinkaan "varhaisessa vaiheessa" jos sun ovulaatio oli kaks viikkoa sitten.
Jos itse näät testeissäsi kaksi viivaa niin olkoon sitten niin, mutta älä pakota muita olemaan samaa mieltä. Ja miks kysellä jos et kuitenkaan hyväksy sitä eriävää mielipidettä. Pitäiskö kaikkien vain sanoa että joo plussa on ja jes nyt on raskaus alkanut, vaikka olis toista mieltä.

Tämä on nyt jo ainakin kolmas kierto kun et pidä kolmen päivän vuotoa menkkoina vaan testaat negatiivisesta tuloksesta huolimatta. Voihan sitä testaamista jatkaa vaikka läpi kierron jos tahtoo, mutta kyllä ne kaks viivaa pitäis olla aika selkeät jo esim. viikon päästä.

Joskus vaan on hyväksyttävä se ettei asiat menekään niin kuin haluaa. Ehkä parempi onni ensi kierrossa.

Tein vielä yhden kun en malttanut huomiseen. Mitäs mieltä? Voiko tämäkin olla viivanpaikka? Antaako mulle kaikki testit muka niitä? Tämä tuli heti melkein näkyviin ja selkeni pikkuhiljaa. Nämä on ennen ollut mulla ihan negoja!
20201121_182854~2.jpg

Eli puikkotesti jonka avasin jotta tarkistin ettei ole mikään varjo

Plussa vai ei on myös hyvä ketju jos tykkää jakaa testikuvia usein, ihan vain vinkkinä tämä :happy:
Joku muukin oli tainnut seurata sitä ketjua minä olen myös aikanaan ja oli hyvä ketju juuri testien ihmettelyyn. Saahan niitä täälläkin ihmetellä, mutta ihme vääntämistä tämä :woot::woot:

Anteeksi mitä? Haluatteko savustaa minua ulos täältä? Erikoista porukkaa... Jos pyytää neuvoja tai sympatiaa ja kirjoittelee kuten muut saa vain lokaa niskaan.
Ei kukaan halua savustaa ketään ulos, mutta selkeästi täällä kiristää se ettet selvästi halua uskoa negatiivista tulosta etkä myöskään halua kuulla sitä kun muut rehellisesti yrittävät nätisti kertoa että valitettavasti sun testit on negatiivisia. Kenelläkään täällä ei ole syytä toivoa ettet olisi raskaana, mutta ei myöskään kenelläkään ole syytä sanoa näkevänsä testeissäsi viivoja jos ei niitä näe. Varmasti jokainen iloitsee puolestasi kun sulla tärppää, mutta sun täytyy yrittää nyt ymmärtää myös se että tällä hetkellä tosi moni ketju täyttyy sun testien kuvista eikä kukaan jaksa montaa kertaa saman päivän aikana sanoa "sori en näe viivaa" saman ihmisen testeihin. Kaipa tässä yritän sanoa vain että kohtuus kaikessa. Kaikki me toivomme että täällä raskautuvat niin sinä kuin muutkin, mutta vertaistuen merkitys katoaa jos vertaistukea tarjoava ketju muuttuu yhden henkilön tsemppiketjuksi. Onnea uuteen kiertoon :Heartred

Plussa vai ei on myös hyvä ketju jos tykkää jakaa testikuvia usein, ihan vain vinkkinä tämä :happy:
Joku muukin oli tainnut seurata sitä ketjua minä olen myös aikanaan ja oli hyvä ketju juuri testien ihmettelyyn. Saahan niitä täälläkin ihmetellä, mutta ihme vääntämistä tämä :woot::woot:
Olen samaa mieltä! Plussa vai ei on kiva ketju kun se on just sitä varten että sieltä voi kysellä niitä mielipiteitä vaikka kuinka paljon :happy:

Mulla taas raskauskeijun herkät onestepit on kahdesti näyttäneet selvää vaaleanpunaista viivaa vaikka kaikki muut testit negaa ja menkat ajallaan. Sen jälkeen en oo noita tilannut raskauskeijulta. Kotitestiltä tilaan yhä onesteppejä silloin tällöin. Liuskat on leveämpiä ja jotenkin kuvittelen että laadukkaamman oloisia mut saattahan noissakin olla omat vikansa :wacky:

Ok! Musta tuntuu itse asiassa, että ne Raskauskeijun OneStepit on kans nykyään niitä leveämpiä. Mun mielestä ne muuttui jossain välissä. Mutta tuntuu jotenkin, että eri ihmisille tulee eri testeihin virheellisiä tuloksia. En siis noita pidä minään erityisen hyvinä testeinä, mutta mulla ne on kuitenkin näyttäneet oikein.

Varovaisesti tähän väliin päivitän, että tänään dpo22, ja digiin pärähti +3, joten lopetan testailut tähän, ja sitä myöden varmaan hiljenen toistaiseksi myös tällä osastolla. Kovasti toivon, että kaikki menisi hyvin siitä myooma löydöksestä huolimatta, mutta ei auta tässä vaiheessa kuin vain odotella miten käy.

Paljon onnea vielä viime viikon aikana plussanneille ja kaikille haamulaisille vahvistumista; toivon sydämeni pohjasta kaikille täällä pikaista ja pysyvää plussaa!! :smiley-angelic001

Olette olleet kaikki niin suuri apu ja henkireikä tässä yrityksen aikana, joten suuri kiitos siitä! :Heartbigred

Varovaisesti tähän väliin päivitän, että tänään dpo22, ja digiin pärähti +3, joten lopetan testailut tähän, ja sitä myöden varmaan hiljenen toistaiseksi myös tällä osastolla. Kovasti toivon, että kaikki menisi hyvin siitä myooma löydöksestä huolimatta, mutta ei auta tässä vaiheessa kuin vain odotella miten käy.

Paljon onnea vielä viime viikon aikana plussanneille ja kaikille haamulaisille vahvistumista; toivon sydämeni pohjasta kaikille täällä pikaista ja pysyvää plussaa!! :smiley-angelic001

Olette olleet kaikki niin suuri apu ja henkireikä tässä yrityksen aikana, joten suuri kiitos siitä! :Heartbigred
Onnea Aloy! Me muut tullaan perässä, ihanaa raskausaikaa!

Takaisin