Raskaaksi 2020

@Avena1234 mä erotin niistä sun aiemmista kuvista kyllä viivoja, mutta näissä viimeisimmissä en valitettavasti enää kyllä näe. Mä vahvasti epäilen että tässä on kyseessä kemiallinen raskaus. Odota pari päivää ennen seuraavaa testiä niin sit kyl näkee jo selvästi että vahvistuuko vai ei. Mulla oli just kemiallinen/varhainen km ja se testi oli positiivinen yhtä kauan kuin vuotoa tuli. Vasta sit kun kaikki raskausmateriaali on poistunut vuodon mukana, niin se testi muuttuu negaksi...

@Avena1234 mä erotin niistä sun aiemmista kuvista kyllä viivoja, mutta näissä viimeisimmissä en valitettavasti enää kyllä näe. Mä vahvasti epäilen että tässä on kyseessä kemiallinen raskaus. Odota pari päivää ennen seuraavaa testiä niin sit kyl näkee jo selvästi että vahvistuuko vai ei. Mulla oli just kemiallinen/varhainen km ja se testi oli positiivinen yhtä kauan kuin vuotoa tuli. Vasta sit kun kaikki raskausmateriaali on poistunut vuodon mukana, niin se testi muuttuu negaksi...

Kiitos vastauksestasi.
No itse mietin samaa. En ostanut samaa testiä eli herkkää RFSUta. Ajattelin että jos saan plussaa näillä 25mIu. Olen silti RFSUlla plussannut viime raskaudessa vasta rvko 6+. Mulla on kuvakin siitä muistona.
Tässä luva. Eli tuolla tavalla plussa oli vasta näkyvissä rvko 6.
20180808_145256.jpg

Ihan kuin taas alkais menkkoja edeltävä tiputtelu ..6 päivää ennen menkkoja! Varaan kyllä gynelle ajan. Ei tällästä jatkuvaa tiputtelua ennen menkkoja ole ennen ollut kuin vasta viimesimmän raskauden jälkeen.
Taitaa toivo olla mennyt täysin:sorry:
Oliko täällä joku jolla tuli menkkoja edeltävä tiputtelu mutta plussa tuli silti??

Mulla oli useassa kierrossa tiputtelua edellisen vauvan yrityksen aikaan ja niin oli silloin myös plussakierrossa.

Tässä nyt testi kuivuneena. Jos olisi viivanpaikka eihän siinä olisi punaista väriö?
Raskaustestejä ei pitäisi enää testiajan jälkeen tutkiskella, monesti kuivuessa testeihin tulee selkeä viivanpaikka näkyviin, joka voi näyttää haamulta. Mä oon monesti saanut "roskishaamuja", jotka todellisuudessa ovat ihan negoja. Jos sulla on vuotokin alkanut, niin oletettavasti kyseessä ollut kemiallinen raskaus. Tsemppiä ja toivottavasti pian tärppää,:Heartred

Väärä hälytys oli se kun luulin et alkaa tiputella, ei näy mitään mut ei uskalla edes yhtään toiveikkaaksi alkaa vaikka tämä on nyt eka kerta piiitkään aikaan kun ei tule pyyhkies hentoista tuhruvuotoa!:nailbiting: Mut testi on nega eli tänään kp 22/28 ja dpo 8 tai 9 mut eihän testis välttis näy mitään vielä?

Mä tein kp 23/28 negan. 28 olikin plussa.

Väärä hälytys oli se kun luulin et alkaa tiputella, ei näy mitään mut ei uskalla edes yhtään toiveikkaaksi alkaa vaikka tämä on nyt eka kerta piiitkään aikaan kun ei tule pyyhkies hentoista tuhruvuotoa!:nailbiting: Mut testi on nega eli tänään kp 22/28 ja dpo 8 tai 9 mut eihän testis välttis näy mitään vielä?

Hyvin todennäköisesti ei näy vielä mitään noin aikaisessa vaiheessa. Eli kaikki mahdollisuudet plussaan on vielä. Plussaonnea sinulle! :happy:

Kp 25, dpo 9 nega testattu. Piti kyl odottaa huomiseen mutku noita Onesteppeja tuolla pino on.

Vielä on aikasta! Toivottavasti muuttuu plussaksi vielä sullakin :Heartpink

23/29 ja nega täälläkin. Siis mä oon luullut että mun kierto on 27-28 mut nyt katoin Flota ja sen mukaan mun kierto on 29vrk! Miten en oo huomannut asiaa aiemmin:wideyed:

Taisi olla aika normaalia rfsun herkän viivanpaikkaa tää? Vai mikä täällä oli kokemus näistä?

Liitteet

• IMG_20201121_090606.jpg
    IMG_20201121_090606.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 162
  • IMG_20201121_092337.jpg
    IMG_20201121_092337.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 178
Kp9 täällä, ja ekaa kertaa ei OneStepin o-testitkään näytä edes alkavaa haamua lähestyvästä oviksesta, niin kuin tähän asti on ollut.
Ei ole edes mitään ovisoloja niinku yleensä jo kp9 alkaen:bored: ovis on ollut siinä kp11-13 välillä. Ehkä ovis on sitte myöhemmin tässä kierrossa tai sitten on jotain pielessä, kun ne edelliset menkat oli niin oudot.

20201121_105630~2.jpg
Voi perse! Aamusta haaleenpunasta tuhruvuotoo paperiin. Et taas se tiputtelu alkaa! Pc ja rfsu normiliuskat negaa ja raskauskeijun one step herkkä 10 niin tämmönen saakelin viivanpaikka kun kerta tiputtelukin alkaa!

Testajalla näky tietyssä valossa paremmin kuin toisessa. Testiajan jälkeen tuli paremmin näkyviin.

Muokattu viimeksi:
View attachment 96271 Voi perse! Aamusta haaleenpunasta tuhruvuotoo paperiin. Et taas se tiputtelu alkaa! Pc ja rfsu normiliuskat negaa ja raskauskeijun one step herkkä 10 niin tämmönen saakelin viivanpaikka kun kerta tiputtelukin alkaa!

Testajalla näky tietyssä valossa paremmin kuin toisessa. Testiajan jälkeen tuli paremmin näkyviin.

Mulla ei ole koskaan tullut noihin testeihin minkäänlaista viivanpaikkaa. Näkynyt jotain ainoastaan raskaana ollessa. :)

Muokattu viimeksi:

Moi
Mistä erotit viivoja? Tarkoitatko sitä RFSU herkkää just?

Takaisin