Raskaaksi 2020

Niin muuttaa! Tosi ärsyttävää kun menee ihan sohjoksi kuvat. Mietin just että olisipa kiva kun olisi joku Whatsapp-ryhmä mihin voisi pommittaa testikuvia, ja siellä sitten naiset tiirailisi että onko vaiko ei viivaa, ilman että laatu menisi huonoksi :grin

Tässä nyt testi kuivuneena. Jos olisi viivanpaikka eihän siinä olisi punaista väriö?

Liitteet

• IMG_1615.JPG
    IMG_1615.JPG
    35.3 KB · Katsottu: 199
Hcg näyttää olevan aika hyvin laskussa. Maanantaina oli jotain 770. Silloin tuli myös ovulaatiotestit ja yhden uteliaisuuttani tein. Huomattavasti kontrollia vahvempi. Tänään tehdyssä testissä enää tasavahvat. Seurailen laskua noilla o-testeillä kun ovat halvempia, viimeistään 2 viikon päästä laskennallisesti pitäis olla normaalilla tasolla. Tietää ainakin että kyseessä on ovulaatio jos jatkossa ovulaatiotesti näyttää plussaa :rolleyes:

ON: kp8 ja eggikset alkoi jo nyt. mitäs tapahtuu oikein o_O on niitä pari päivää ovista ollu ennenkin, mutta näin aikasin?! no, joskus on ollu oviskin jo kp11, että onhan se mahdollista. tai sit on vaan pitkät limat :laughing002 mites muuten noi keltarauhasen tuet, otetaanko ne aina jonain tiettynä kiertopäivänä vai oviksesta laskettuna alkaen? :think005 mietin että ehdinkö saada jo tähän kiertoon, jos ovis onkin aikasin ja se gyne on kp14.

Se voi avena olla et kun kovasti toivoo raskautta ja oot nähnyt sellasia viivoja mitä muut ei näe pyhällä hengelläkään niin ehkä sitä viivaa ei siinä yksinkertaisesti ole? Sitä toivoo näkevänsä viivan niin kovasti...

Mulla mieli ihan maassa. 4 henkilöä näki 2 viivaa toissapv testissä.
Tänään blanco, again. MILLON MÄ OPIN: ÄLÄ TESTAA LIIAN AIKAISIN :( :sad015

Onko täällä monella nyt
Ok.. Mä oon nähny sellasiakin mitä ei muut näe. Eli RFSU testistä nimenomaan.View attachment 96219

Rfsu valitettavasti kuivuessaan saattaa näyttää viivanpaikkaa ja varsinkin jos testikohtaa hivelee sormella, kun se on vielä kostea.
Mulla muuten pc antaa nyt selkeämpää ja vahvempaa viivaa kuin rfsu. Siirryn kyllä tästä tuonne elokuisiin, mutta huomenna on vasta virallisesti viimeinen kiertopäivä. Toivottavasti tämä nyt jaksaa ja pysyy.
Kemiallisia ollut elämän aikana pari. Niissä kyllä plussa hiipuu negaksi nopeasti.

Ihan kuin taas alkais menkkoja edeltävä tiputtelu ..6 päivää ennen menkkoja! Varaan kyllä gynelle ajan. Ei tällästä jatkuvaa tiputtelua ennen menkkoja ole ennen ollut kuin vasta viimesimmän raskauden jälkeen.
Taitaa toivo olla mennyt täysin:sorry:
Oliko täällä joku jolla tuli menkkoja edeltävä tiputtelu mutta plussa tuli silti??

Mulla alkoi menkat pillereiden lopetuksen jälkeen aina niin, että 2-3 päivää tuhrutti. Niistä sitten tiesikin odotella menkkoja alkavaksi.

Plussakierrossa turhua tuli jo dpo5 paikkeilla ja olin ihan ihmeissäni. Normi tuhrua ei sitten tullutkaan ennen menkkoja ja menkat jäikin pois raskauden myötä. Toivoa siis on!

Paljon tsemppiä kaikille haamuilijoille ja uuteen kiertoon joutuneille! :Heartred

Se voi avena olla et kun kovasti toivoo raskautta ja oot nähnyt sellasia viivoja mitä muut ei näe pyhällä hengelläkään niin ehkä sitä viivaa ei siinä yksinkertaisesti ole? Sitä toivoo näkevänsä viivan niin kovasti...
No tarkoitin esimerkkinä viime raskautta. Eli viiva oli vaikka ihan olematon. Kuten nyt. Jos edes oli oikea viiva siis... Muilla ku Rfsu ei näytä oikein...tai on joku viivanpaikka.
Eli latasin tänne mun plussani vertaukseksi nykyiseen eli tämän päiväisen testiini. Näin viivan. Nyt on yhtä hailea ja olisi sama kiertopv kuin siinä 2018 testin teon aikaan. Ja sama että melkein näkymätön viiva.
20180725_201102.jpg

Eli tuossa on 2018 tekemäni plussa.
Tässä tämän aamun samainen testi siis.
IMG_20201120_150037.jpg

ON: dpo 7 ja toivon että masussa joku tarttuu matkaan! :smiley-angelic001 PMS-oireita ei juurikaan ole niin kaiken maailman nippaisut saa toiveikkaaksi. Ja megaväsymys mut sehän on vaan marraskuu :grumpy::hilarious:

Viikonloppuja ja hermoja kaikille kuumeiluun!

No tarkoitin esimerkkinä viime raskautta. Eli viiva oli vaikka ihan olematon. Kuten nyt. Jos edes oli oikea viiva siis... Muilla ku Rfsu ei näytä oikein...tai on joku viivanpaikka.
Eli latasin tänne mun plussani vertaukseksi nykyiseen eli tämän päiväisen testiini. Näin viivan. Nyt on yhtä hailea ja olisi sama kiertopv kuin siinä 2018 testin teon aikaan. Ja sama että melkein näkymätön viiva. View attachment 96223
Eli tuossa on 2018 tekemäni plussa.
Tässä tämän aamun samainen testi siis.
View attachment 96224

Todennäköisesti jos testit on negatiivisia ja vuotoakin jo tulee, niin ei ole raskaana :sad001 Toivottavasti saat kuitenkin pian sen plussan! :)

ON: kp8 ja eggikset alkoi jo nyt. mitäs tapahtuu oikein o_O on niitä pari päivää ovista ollu ennenkin, mutta näin aikasin?! no, joskus on ollu oviskin jo kp11, että onhan se mahdollista. tai sit on vaan pitkät limat :laughing002 mites muuten noi keltarauhasen tuet, otetaanko ne aina jonain tiettynä kiertopäivänä vai oviksesta laskettuna alkaen? :think005 mietin että ehdinkö saada jo tähän kiertoon, jos ovis onkin aikasin ja se gyne on kp14.
Mulla oli viime kierrossa hillittömät eggikset kp 8 ja kp 10 tais jopa ne onestepin ovistestit kirkua tuplaviivaa :grin

Väärä hälytys oli se kun luulin et alkaa tiputella, ei näy mitään mut ei uskalla edes yhtään toiveikkaaksi alkaa vaikka tämä on nyt eka kerta piiitkään aikaan kun ei tule pyyhkies hentoista tuhruvuotoa!:nailbiting: Mut testi on nega eli tänään kp 22/28 ja dpo 8 tai 9 mut eihän testis välttis näy mitään vielä?

Väärä hälytys oli se kun luulin et alkaa tiputella, ei näy mitään mut ei uskalla edes yhtään toiveikkaaksi alkaa vaikka tämä on nyt eka kerta piiitkään aikaan kun ei tule pyyhkies hentoista tuhruvuotoa!:nailbiting: Mut testi on nega eli tänään kp 22/28 ja dpo 8 tai 9 mut eihän testis välttis näy mitään vielä?

Joo täällä sama dpo ja hyvin olematonta viivanpaikkaa vaan näyttää. Ehkä dpo 11-12 voi jo olettaa et näkyy?

Täällä nyt enää sit piinaillaan, eli mut saa laittaa listoille, en vaan muista päiviä joten niitä ei tarvii mut kosteeta on kyllä ollut. :joyful:

Nyt sit odottelen töihin kutsua ja pyörittelen peukaloita loppu kuun. :sad010 (Ja tietysti stalkkaan mitä tapahtuu jokaisella mahdollisella viikolla jotta osaa ns. Tietää koska uskaltaa testata.) :laughing021 Nyt vielä matka kohtuun on alussa mut toiveet on korkeel et matka ja kiinnittyminen onnistuu ja et jotain on tapahtunut. Tosiaan hirvitti et missasinko oviksen töiden takia mut no jaa, ehkä sen näkee sit. Peiton heilutuksen määrästä se ei ainakaan puutu vaikka jäi 2 päivää välistä. :whacky011 anyway.. tällasta taas.

Onneksi maltoin taas mieleni testien kanssa sillä kovien kipujen jälkeen kp 1 on täällä :banghead: Olihan kaikki oireilu liian hyvää ollakseen totta :sad001

Takaisin