Raskaaksi 2020

No, ei käynyt ihan niin kuin odotin. Epätäydellinen keskenmeno, huomenna aamulla cytotecit nassuun ja tyhjennykseen sairaalalle. Vasemmalla lisäksi pieni kysta. Tänään otettiin hcg ja pvk. Ihan hyvä, pääseepähän sitten taas lopulta joskus uuteen kiertoon..

Eikä :sad001:sad001 tsemppiä:Heartpink

No, ei käynyt ihan niin kuin odotin. Epätäydellinen keskenmeno, huomenna aamulla cytotecit nassuun ja tyhjennykseen sairaalalle. Vasemmalla lisäksi pieni kysta. Tänään otettiin hcg ja pvk. Ihan hyvä, pääseepähän sitten taas lopulta joskus uuteen kiertoon..

Voi ei! Paljon tsemppiä ja jaksamista!

View attachment 95919
Nyt mäkin uskon. Dpo9 :sad015:Heartred

Ihan superihanaa, että plussasit! Nyt kaikki liimat mukaan sinne :joyful::love017 Onnea Pingviiniemo!

Onnea myös kaikille muille plussanneilla tosi paljon, huikea plussavyöry täällä muutenkin meneillään :love017 Ihanaiset :Heartred Sydäntä lämmittää! Välillä oon sivusta seuraillut menoa täällä :happy::Heartred

Toivotaan että kaikki plussaavat pian, lähetän isot tsempit yritykseen :Heartbigred

Muokattu viimeksi:
Täällä on nt-ultra takana ja siellä kaikki näytti normaalilta :happy: Tänään siis rv 12+1 ja mun kohdussa oli vilkas sintti, vastasi kooltaan 12+3 :happy:

Hän siellä oli liikkeessä ihan koko ajan. Pyöri sivuttain ja ympäri, joten meni tovi niitä mittoja ja rakenteita katsoessa :happy::grin Ei sillä että olisi haitannut :happy:

Lääkäri tuli myös ultraamaan. Kuulemma suositus katsoa virtaukset tässä vaiheessa, jos on ollut edellisellä kerralla raskausmyrkytystä tai verenpaineongelmaa. No virtauksetkin oli normaalit, ei tarvii lääkettä. Istukka etuseinässä.

Aika huikeeta kyllä, nyt tuli hyvä mieli :joyful::happy::Heartred Täällä on voitu ihan hyvin, väsymystä toki ollut jonkin verran ja enemmän etomista kuin ekassa. Helpolla on kuitenkin päästy.

Että voi raskaus näköjään jatkua täysin normaalisti, vaikka oli alavatsakivut, yksittäinen pyöreä hyytymä ja pieni yksittäinen vuoto rv 3+6. En olisi uskonut silloin, olin varma että nyt ne menkat alkoi. Viivakin oli aika hailu alussa ja alakerta rutikuiva pitkään :happy:Oisko siellä voinut olla kaksi kyydissä alkuun, ennen raskautumista kun oli se ovuloimaton kierto. Hcg oli verestä 133 dpo15 eli ei kovin korkea. Plussakierrossa en syönyt mitään lisäravinteita ja ovisplussa oli kolme päivää putkeen. Oviksen aikaan ja jälkeen söin niitä juustoisia tärppitortilloja nyhtökauralla :hilarious::hilarious: Ei kiinnittymispunkkua tai mitään. Kofeiinia ei myöskään yhtään.

Muokattu viimeksi:
Olihan se pakko digi vielä pyöräyttää. Dpo9:Heartred

Liitteet

• IMG-20201116-WA0027.jpeg
    IMG-20201116-WA0027.jpeg
    15.9 KB · Katsottu: 199
Kiitos kaikille vielä kauniista sanoista ja onnitteluista. Minun sydän halkeaa onnesta ja olen kiitollinen tän ryhmän hengestä ja tuesta. Ilman teitä ois pää hajonnut.

Mä toivon täällä vielä oleville räikeitä plussia.
Hengailen ja kurkin täällä, kunnes menkat myöhästyy.

Olette ihania! :Heartbigred

Vau mikä mahtava plussa-aalto tänne on iskenyt! Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille❤️

Täällä nopeasti arvioituna noin dpo8 ja oon viime päivät keskittynyt lievän flunssan paranteluun sekä remontointiin uhraamatta lainkaan ajatusta yrittämiselle tai olon kyttäämiselle.

Mitäs ensi oireita nyt plussa aaltolaisilla on ollut?

Täytyy sanoa, että "oireet" oli aika samoja kuin nega kierroissa, eli PMS oireita. Ainoa erilainen oire oli että dpo5 tuli jotain pientä vaaleanpunaista vuotoa, ja sit dpo6-7 tienoilta lähtien oli jonkinlaista porautumisen tai nipistyksen tunnetta aina silloin tällöin, mutta samanlaisia jomotuksia on ollut ennenkin. Väsymystä on ollut aika paljon jo ennen plussaa, iltaisin on ollut hyvä käydä nukkumaan viimeistään klo21, yleensä kömmin sänkyyn siinä klo20 maissa. Pahoinvointi ei ole vieläkään alkanut...

Pahoittelut!! Toivottavasti pääset uuteen kiertoon pian! :Heartred

Hirveen hitaasti vahvistuu vs. Muut raskaudet, joten nähtäväksi jää o_O
Toivoin vähän että olis ollu raskaana 2-3 nii olis vähä helpottanut epävarmuutta. Toki ohan tuo pregcheck toki vahvistunut. Tänää siis dpo 16.
Alaselkä kipu vielä lisää epävarmuutta, koska se on yleensä lähestyvän vuodon merkki. Voi kumpa nyt vaan jatkuu normaalisti :rolleyes:

Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia ja mitä näitä nyt on! Jospa se hcg siitä pian ottaa spurtin! :Heartbigred

Mulla ällötti jo pari päivää sit jotkut ruoat, erityisesti kahvi ja kananmunat. Nyt on ollu repäisykipua ja tukka rasvoittuu tosi nopeasti! Ja eilen naama oli täynnä finnejä!
Aika samanlaista loppupeleis ku joka kierrossa, mutta tissit entistä kipeämmät ja miehenkin silmään turvonneemmat jo ennen plussaa. Vv entistä reippaammin ja pissallakin sai ravata. Vilutusta ja tukkoisuutta ja poskien kuumotusta. Pahoinvointia ei oo ollu.

Jännä kun moni sanoo, et rasvottunu naama enempi. Mulla taas tuntuu kuivemmalta naama

Niiiin upeita plussia :love7
Jokaiselle tarrasukkia ja vauvaliimaa!! :Heartpink

MariaSha voimia:Heartpink

Minä jään tänne kanssa ja varmaan joudun siirtymään raskaaksi -21 ryhmäänkin :smiley-ashamed005

Kp10 ja huomenna pitäis alkaa tikkua uittaa taas huomenna:smiley-ashamed004 tallettelut on kyllä alotettu, ja tänään mietin tikuttaako vai ei, tosin sen ohjeen sain gyneltä ja sillä mennään. :smiley-angelic006 Tietääpähän sitten millon testata vaikka terot alottaakin kp15->, ja niillä pitäis vuotokin alkaa jos on alkaakseen. Olis se plussa silti niiiiin toivottu, mutta mutta. Oma fiilis toivon suhteen on kaksijakoinen:smiley-angelic008

Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia ja mitä näitä nyt on! Jospa se hcg siitä pian ottaa spurtin! :Heartbigred

Kiitos :Heartred

Tässä ku päivän mietiskellyt asiaa, nii ohan tuo viiva kahdessa päivässä vahvistunut normaalia tahtia.
(jos hcg tuplaantuu 48tunnissa) ku lauantaina oli aika haalea vielä, mut tänää yli tuplasti vahvempi, vaikkei ihan tasavahvat. Ehkä tää on vaan kiinnittynyt päivän - kaks myöhemmin. Ja ku epäilin tässä kierrossa tuplaovista.
Keltarauhastuikinnat tuntuu molemmin puolin edelleen.
Toki kaikki kohdunulkoiset ym on tänää taas neljättä kertaa elämässä googletettu :hilarious:

@Reggie pyh, täällä mäkin vielä:hilarious: piinaillaan yhessä, mut päätetään että raskaudutaan molemmat tästä uudesta kierrosta! :sign19

Täällä yk10 käyntiin, kp4.
Saa taas kohta aloittaa tallettelut ja tikuttelut. Ainoa mitä enää keksin mikä vois auttaa itellä rentoutumaan ja jos rentoutumisen sanotaan auttavan raskautumiseen, niin ostan tuon uusimman passillisen Just Dancen että voin purkaa siihen kaikki olot kun voi tanssia nii Disney lauluja ku Volgaa ja ties mitä teknopoppeja:laughing001 nouseepa kunto kun tekee niitä fit versioita!

Tsemppiä! :sad001:Heartbigred

Takaisin