Raskaaksi 2020

Tiputtelusta huolimatta voi olla raskaana. Mulla oli tiputtelua useassa kierrossa ennen kuukautisia edellisen vauvan yrityksen aikaan ja niin oli plussa kierrossakin. Taisin silloin dpo10 testata negan ja sitten alkoi tiputtelu. Luulin että menkat alkais, mutta ei alkanutkaan ja dpo14 sain sitten plussan, kun kokeilin testiä uudestaan. :) Ei saa siis hettää vielä kirvestä kaivoon. :wink
Kiitos tsempeistä <3 tokihan se on varmasti mahdollista. Varmaan sisäinen ääni vaan sanoo että älä toivo enää, ettet pety taas uudestaan... :sorry: vaan eivät ole menkat vielä(kään) alkaneet, eli joku toivo vielä on.

Täällä taas.
Neljättä päivää selvä pahoinvointi. Kuukautisista ei mitään merkkiä. Ja eilen tosiaan negatiivinen tulos raskaustestistä.
Osaisitteko te aktiivitestaajat neuvoa, että milloin kannattaisi testata uudestaan? Testipakkauksen ohjeissa kehotetaan odottamaan 48 tuntia, mutta monet taitaa testata tiheämmin? Kuinka suuri merkitys mahtaa olla aamupissalla verrattuna iltapäiväpissaan? Tai kuinka tiheästi on juonut/käynyt vessassa?

Vahva tunne itellä, että nyt olisi tärpännyt, mutta se testi sano muuta...

Paras mahdollisuus saada plussa raskauden alussa on aamulla, kun virtsa ei ole liian laimeaa. Jos maltat, niin kannattaa odottaa pari päivää. Helpommin sanottu, kuin tehty, tiedän. :happy:

Hei!! Nyt jelppiä. Eli ovistikussa su kp10 kun aloin tikuttaan oli vaa haalee viiva ja eilen tiketin kaksi kertaa ja tuli tasavahvat mutta tänään vielä tikutin kuitenkin ja tuli tummempi viiva kuin kontrolli eli onko tänään nyt ollut sit LH huippu vasta kuitenkin?

Hei!! Nyt jelppiä. Eli ovistikussa su kp10 kun aloin tikuttaan oli vaa haalee viiva ja eilen tiketin kaksi kertaa ja tuli tasavahvat mutta tänään vielä tikutin kuitenkin ja tuli tummempi viiva kuin kontrolli eli onko tänään nyt ollut sit LH huippu vasta kuitenkin?

On hyvin voinut olla vasta nyt. Sen jälkeen kun rupesin ovista testaamaan 4kk sitten, olen huomannut että mun vasen puoli lämpenee hitaasti ja ovis testi näyttää plussaa kolme päivää. Oikealta tulee nopea huippu mikä ilmestyy ja häviää 24h sisään. Sen verran olen asiaa tutkinut netin avulla, että molemmat on normaaleja ilmiöitä LH:lle.

Toivottavasti siellä siis tärppi käy tällä kertaa!

Kiitos tsempeistä :Heartred tokihan se on varmasti mahdollista. Varmaan sisäinen ääni vaan sanoo että älä toivo enää, ettet pety taas uudestaan... :sorry: vaan eivät ole menkat vielä(kään) alkaneet, eli joku toivo vielä on.

Tää on niin totta!! Senpä takia on kiva että me täällä sit toisillemme toivotaan parasta ja jaksetaan uskoa, kun se oma usko ja toivo on niin koetuksella... :smiley-angelic001 :dummy1: :dummy:

Täälläkin taidetaan jäädä odottelemaan uuden kierron alkua, tänään kp28/28 ja testi ihan puhdas nega :sad001

Mä näin taas unta, että meillä oli vauva:happy3
Oli niin kauhean realistinen, että vähä on nyt paha mieli kun heräsi... En tiedä johtuuko paha mieli sitten siitä, kun se kaipuu omaa lasta kohden on niin kova ja se olikin vain unta.
Unessa oli selkeät erilaiset itkut tunnistettavissa, vauva selkeästi liikkui ja painoi niinkuin oikea vauva (joskus kun nään unia niin kaikki tavarat ja ihmiset on super kevyitä ja ilmavia xD), ja se tuoksu oli ehkä se kaikkein voimakkain tuntemus mikä jäi. Ikinä unissani haista mitään, mutta nyt oli niin selkeä vauvantuoksu että ihan meni kylmiä väreitä unessa ja nyt hereillä ollessa.

Instat ja facekin mainostaa nyt uusia vauvanvaatemallistoja ja niistäkin tuli paha mieli kun katsoi mitä kaikkea ihanaa jotkut pääsevät ostamaan omille nyyteilleen:banghead:

Väsy ja harmitus on armotonta, tää combo on yks mun endon oireiluista ja alkaa muutama päivä ennen menkkoja :sad010

Mä näin taas unta, että meillä oli vauva:happy3
Oli niin kauhean realistinen, että vähä on nyt paha mieli kun heräsi... En tiedä johtuuko paha mieli sitten siitä, kun se kaipuu omaa lasta kohden on niin kova ja se olikin vain unta.
Unessa oli selkeät erilaiset itkut tunnistettavissa, vauva selkeästi liikkui ja painoi niinkuin oikea vauva (joskus kun nään unia niin kaikki tavarat ja ihmiset on super kevyitä ja ilmavia xD), ja se tuoksu oli ehkä se kaikkein voimakkain tuntemus mikä jäi. Ikinä unissani haista mitään, mutta nyt oli niin selkeä vauvantuoksu että ihan meni kylmiä väreitä unessa ja nyt hereillä ollessa.

Instat ja facekin mainostaa nyt uusia vauvanvaatemallistoja ja niistäkin tuli paha mieli kun katsoi mitä kaikkea ihanaa jotkut pääsevät ostamaan omille nyyteilleen:banghead:

Väsy ja harmitus on armotonta, tää combo on yks mun endon oireiluista ja alkaa muutama päivä ennen menkkoja :sad010

Toi on tosi raskasta, varsinkin unet. Mä muista, kun ennen esikoista näin unta synnytyksestä ja nyytistä. Oli kauheeta herätä todellisuuteen. Kaipuu ja unet loppui vasta, kun olin synnyttänyt. :Heartred

Kiitos Aloy.

Eli jos tuo eilinen oli vasta LH huippu niin ovis siis on vasta tapahtumassa tänään tai huomenna? Mä oon aina Jotenkin luullut et kun tikkuun tulee ovis plussa niin ovulaatio on silloin:rolleyes:

Käsittääkseni ovis on yleensä 24-36 tunnin sisällä huipusta, tai vähän lähteestä vaihdellen kuitenkin 12-48 tunnin sisällä. Ainakin mun käyttämät sovellukset laittaa ovulaation ovistestin plussaa seuraavalle päivälle :)

Dpo 4-5 riippuen ovistuntemuksista ja o+:sta.
Suojaan jäänyt tippoja verta. Aika aikaista, jos kiinnittymisestä johtuu. Joku haava toki saattoi olla sheivauksen jäljiltä, muttei kyllä mikään vuotanut, kun pyyhkäisin. :dontknow

Onko kellään kokemusta aikaisesta kiinnittymisestä?

Sorruin testailemaan aamun ekasta näin dpo 11.( Teen yleensä vasta tokasta, ku antaa mulla paremman tuloksen.)

Ekku tuo onestep kasetti. Siihen tuli testi ajalla hyvin ohut punertava viiva, mut on muuten vaikeasti tulkittava ja kuvattava testi! Siinä on koko matkalta sellasia pysty juovia ku valo osuu, näkyy tuos kuvassakin vaaleena. Tai ehkä näkyy, riippuu kuinka sutuksi menee :grin

Mut harmitti vähän ku ei tullu mitään selkeetä, sit tajusin et tänää on vasta dpo 11 ja tuo testi on 25 herkkyinen, ja oon yleensä dpo 11 saanu 10 herkkään selkeen haamun.

Sit otin vielä samaan pissan sofin joka oli leikattu vähä halki :hilarious: muistin sit että joskus ennemminkin on ihan katki poikki keskeltä ollu joku testi ja sillo käytin ne yhdessä samassa plussassa, mut periaatteessa oli kaks testiä :grin ny ei ihan katki poikki ollu.

Mut sofikin antoi hentoa punertavaa haamua ilman valkoista viivan paikkaa :rolleyes: apua. Jänskättää vähä. Ei kuitenkaan tiedä lähteekö vahvistuun vai ei. Ei uskalla iloita liikaa, mut mä niiiiin toivon.

Liitteet

• IMG_20201111_081748.jpg
    IMG_20201111_081748.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 233
  • IMG_20201111_081609.jpg
    IMG_20201111_081609.jpg
    22.4 KB · Katsottu: 241
  • IMG_20201111_081524.jpg
    IMG_20201111_081524.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 234
  • IMG_20201111_083635.jpg
    IMG_20201111_083635.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 235
Muokattu viimeksi:
Hei kaikille, sori mä oon ollut muutaman päivän vähän hiljaiselossa täällä, on ollut kovasti menoja ja kiireitä sun muuta. :) Nytkin hieman kiirusta enkä ehdi lukemaan noita aiempia viestejä, toivottavasti en oo paljoa missannut. Mä vaan odottelen että milloin täti kurvaa kylään jotta päästään uuteen kiertoon, odottavan aika on pitkä.

Miten teillä muilla menee? Olette kyllä kaikki olleet kovasti mielessäni! :Heartred

Kp5 ja menkat lopuillaan. Täällä taisi joku muukin suunnilleen näissä main kiertoa olla? Flo laskee edelleen kierron 47 päivän perusteella, eli ovis olisi kp33. nyt kun viime kierto oli jo lyhyempi niin eiköhän ne tallettelut voi aloitella jo ensi viikolla :hilarious:

nyt kun tuota donafertyä on syönyt niin näen joka yö todella paljon unia. Yhdistän sen siihen, kun unet todella alkoi heti kun aloin ottamaan ja mitään muuta en aloittanut samaan aikaan. Tai sitten on vaan joku sellainen vaihe? Viime yönä näin unta että tein plussatestin :angelic:

Suojaan jäänyt tippoja verta. Aika aikaista, jos kiinnittymisestä johtuu. Joku haava toki saattoi olla sheivauksen jäljiltä, muttei kyllä mikään vuotanut, kun pyyhkäisin. :dontknow

Viimeksi kun plussasin niin mulla oli niin aikaisin oireita, että luulen kiinnittymisen tapahtuneen jo n. 6 dpo. Varmaan kovin paljon sitä aikaisemmin ei oikein voi kiinnittyä, kun blastoksi kehittymisessä menee 5-6 päivää. Toivottavasti olisi kuitenkin siitä kyse!

Huomenta! Maltoin odottaa seuraavaa testiä tähän aamuun, että teen rfsu:n herkän testin aamupissasta. Nyt pitäisi olla dpo 11 ja testi on ihan tyhjä.. Ei kyllä ole mitään oireitakaan, joten eiköhän tässä kannata vähän ajatuksia siirtää jo ensi kuuhun. Miten tämä vauvan toivominen onkaan raastavaa!!

Mulla tuli plussakierrossa dpo4-dpo6 vaaleanpunaista ja punaruskeaa tuhrua, mitä ei ole tullut ikinä noilla dpoilla, vaan aina myöhemmin jos oli tullakseen. En tiedä oliko kiinnittymistä vai mitä mutta mulla se oli positiivinen merkki. Peukut siis pystyyn! :thumleft

Takaisin