Raskaaksi 2020

No onpas hurja ero testeissä. Alhaalla dpo 14 aamupissasta raskauskeijun one steppi ja ylhäällä dpo 14 päiväpissasta pregcheck :woot:

Olen koko ajan testannut noilla one stepeillä ja ollut huolestunut kun viiva ei lähde oikein tummenemaan. Olisi pitänyt kokeilla heti toisella testillä.. Nyt alkaa olla aika optimistinen olo, että tässä hei ihan oikeasti ollaan raskaana. Eilen tosiaan alkoi tulla vähän ruskeaa tuhruvuotoa mutta se on oikeastaan loppunut ja menkkojakaan ei ole kuulunut. Luin myös, että niukka vuoto alkuraskaudessa, silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa on melko tavallista. Toivottavasti tämä on sitä.

On tämä ollut melkoinen tunteiden vuoristorata. Yk 11 menossa, joten monen monta pettymystä ollut matkalla ja tästä kierrosta hailut haamut toi toivon ja ruskea tuhruvuoto tiputti pilvistä ja viimeisenä pergchekin kunnon plussa nosti taas fiilikset korkealle :smiley-bounce013

Tässä kierrossa mulla oli muuten ekaa kertaa käytössä geleet, maca ja greippimehu. Liekö näillä jollain ollut vaikutusta plussan saamiseen.

hyvältä vaikuttaa, nyt tarrasukkia kovasti :Heartredeikö noilla one stepeillä vois heittää jo vesilintua kun niistä tuntuu olevan paljon negaa :grin itelläkin oli geleet tässä kierrossa, oli edellisessäkin mutta liekö oli kemiallinen sillon. Nyt vahvistuu itelläkin. Ostin kans pregcheckejä rfsun rinnalle ku seurailen. Pregcheck anto vahvemman kun rfsu, sama pissa.

@violavee onnittelut plussasta! Ja @Heydi hienosti enduroprinsessa vahvistuu! Toivottavasti keulii ja lujaa kohtuun kiinni 9kk ajaksi!

Täällä kyllä lämmöt koholla, joten kai sitä uskaltais ajatell et ovis olis jo ollu. Väsy painaa. Mitään erityisiä oloja ei kyllä ole. Eilen kyllä iski ihme mahakramppi kun nauratti, mut en usko et liittyy raskauteen mitenköäään:hilarious:

Moi! Liitynpäs nyt minäkin rohkeasti mukaan!
Taustalla olen hetken aikaa lueskellut silloin tällöin.
Täällä siis 29v nainen. Perheeseen kuuluu miehen lisäksi 14 ja 16 syntyneet tytöt.
Ehkäisyn lopetin 4/20 ja varsinainen yritys alkoi 6/20. Nyt menossa yk5. Matkaan on mahtunut kaksi kemiallista ja nyt menossa terot ehkäisemään loppukierron tiputtelua. (Tiputtelu alkaa yleensä dpo9 ja dpo14 on kp1.)
Nyt 12/29.
Eli moi vaan kaikille! :)

Kuumeilevat:
Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy / 36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Alinah / 28 / kolmas / ya 1/20 / yk6.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 27 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / Ya 5/20 KP2

Junibea / 35 / seitsemäs / kkm 09/20 / ya 03/20

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / kemiallinen 9/20 / yk2

Sweet Dreams / 36 / ensimmäinen / tjot 3/20

Nuorena äidiksi / 24 / ensimmäinen / ya 10/20 / kp 12 / yk1

Noaidi / 29 / ensimmäinen / kemiallinen 10/20

Plussanneet:

Merelda / 35 /toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8.

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8. / LA 5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Zarar_ / 24 / ensimmäinen / ya 7/19 / km 1/20 / La 5/21

Mamiliksi / 31 / toinen / Ya 5/2020/ yk1 / La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1 --> ovuloim. kierto
Uusi ya 9/2020 / plussa 20.9 / yk1 / eka ovis / La 5/21

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20, plussa 27.9 /La 6/21

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, Uusi ya 8/20, plussa 9/20, / LA 5/21

MariaSha / 35 / neljäs /kemiallinen 7/20 ja 8/20 /yk 3/plussa 10/20/LA 6/21

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20 / plussa 10/20 / LA 6/21

Nöpön / 22 / ensimmäinen / ya 9/20 (yk2) / plussa 10/20 / LA 6/21

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20 / Plussa 10/20 / LA 6/21

Heydi / 34v / kolmas / ya 8/20 / plussa 10/20 / LA 7/21

Olin jokseenkin eri mieltä alkuperäiseen kommenttiisi, mutta se siitä. Ymmärrän kantasi :angelic: Kyllähän tuo huoli on minusta läsnä aina, ihan raskausajasta lähtien, ei meillä ainakaan huoleton raskausaika ole varmasti ikinä mahdollinen. Mutta jätän tämän nyt tähän :grin

Sitten päivän uutisiin.
En kestä. Itkettää niin paljon! Siellä se pieni heilui :Heartred
Viikot oletettua pienemmät, 9+5 crl vajaa 3cm eli pieni on hän vielä. Uusi ultra sovittiin seulontoja varten 10.11 klo. 7.30 kun viikkoja on riittävästi. Sydän tykytteli kuulemma hyvää tahtia siellä ja kovasti pieni pyöritteli käsiä ja jalkoja, ei apua mikä kaveri :love7
Täysin ei voitu sulkea sitä onko terve yksilö, mut kuulemma hyvältä näytti, aivolohkotkin alkaneet kehittymään ja ne näytti päällepäin olevan ok. Tietty tarvii odottaa sitä seulontaa, että saa tietää paremmin onko kaikki kunnossa, oltiin niin varhaisessa vaiheessa vielä.
Mut hurjaa, elämää siellä oli, kumpa kaikki sujuisi nyt hyvin :smiley-angelic001:smiley-angelic002

Ehkä mä uskon nyt, että minityyppi mun sisällä on :rolleyes: Kasvaispa hyvin loppuun saakka ja olisi terve, mun lääkityksistä huolimatta. Hän näytti jo lähes ihan pieneltä ihmiseltä, voi että :angel7
Oli kyllä maaginen hetki katsoa sitä pienen myllerrystä monitorilta, että sydän siellä tykyttää ja pieni tyytyväisenä kelluskelee menemään. Eihän tuota kaveria voi olla rakastamatta, kävi mitä vaan :love017
Ehkä se kaikki vaisto olikin omaa pelkoa siitä, etten uskalla kiintyä, kun pelkään menettäväni sen mitä mulla on.
Hetki kerrallaan, toivon parasta :smiley-angelic001

Niin ihanaa kuulla :love7
Nyt vaan nautit raskaudesta ja kasvavasta rakkaudesta!

No onpas hurja ero testeissä. Alhaalla dpo 14 aamupissasta raskauskeijun one steppi ja ylhäällä dpo 14 päiväpissasta pregcheck :woot:

Olen koko ajan testannut noilla one stepeillä ja ollut huolestunut kun viiva ei lähde oikein tummenemaan. Olisi pitänyt kokeilla heti toisella testillä.. Nyt alkaa olla aika optimistinen olo, että tässä hei ihan oikeasti ollaan raskaana. Eilen tosiaan alkoi tulla vähän ruskeaa tuhruvuotoa mutta se on oikeastaan loppunut ja menkkojakaan ei ole kuulunut. Luin myös, että niukka vuoto alkuraskaudessa, silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa on melko tavallista. Toivottavasti tämä on sitä.

On tämä ollut melkoinen tunteiden vuoristorata. Yk 11 menossa, joten monen monta pettymystä ollut matkalla ja tästä kierrosta hailut haamut toi toivon ja ruskea tuhruvuoto tiputti pilvistä ja viimeisenä pergchekin kunnon plussa nosti taas fiilikset korkealle :smiley-bounce013

Tässä kierrossa mulla oli muuten ekaa kertaa käytössä geleet, maca ja greippimehu. Liekö näillä jollain ollut vaikutusta plussan saamiseen.
Isosti Onnea :smiley-bounce016

Moi! Liitynpäs nyt minäkin rohkeasti mukaan!
Taustalla olen hetken aikaa lueskellut silloin tällöin.
Täällä siis 29v nainen. Perheeseen kuuluu miehen lisäksi 14 ja 16 syntyneet tytöt.
Ehkäisyn lopetin 4/20 ja varsinainen yritys alkoi 6/20. Nyt menossa yk5. Matkaan on mahtunut kaksi kemiallista ja nyt menossa terot ehkäisemään loppukierron tiputtelua. (Tiputtelu alkaa yleensä dpo9 ja dpo14 on kp1.)
Nyt 12/29.
Eli moi vaan kaikille! :)

Tervetuloa! :welcome

Sullakin on näemmä terolut luteaalin tukena. Saanko kysyä mitkä Kp:t sitä syöt?

Tossa jo juttelin, että mulla primolut ja ajattelin kokeilla sitä luteaalin tueksi. :happy:

Plussatuulia. :blob7

mulla on tänää ollu taas tosi alakulonen fiilis :sad001 jotenki raskautuminen nyt vaa pyörii mielessä ja nyt tuntuu et stressaan asiaa taas ihan kamalasti ja tutkin mitä oireita löytyy jne.. tänää on nänni kipu hieman hävinny, alamahaa nippailee välillä voimakkaasti ja välillä kipu katoaa. itkettää ja on tosi väsyny ja vetämätön olo. aika vois mennä nopeemmin ja menkat alkaa, mut nyt vasta kp 18/28-29

mulla on tänää ollu taas tosi alakulonen fiilis :sad001 jotenki raskautuminen nyt vaa pyörii mielessä ja nyt tuntuu et stressaan asiaa taas ihan kamalasti ja tutkin mitä oireita löytyy jne.. tänää on nänni kipu hieman hävinny, alamahaa nippailee välillä voimakkaasti ja välillä kipu katoaa. itkettää ja on tosi väsyny ja vetämätön olo. aika vois mennä nopeemmin ja menkat alkaa, mut nyt vasta kp 18/28-29
Suht samoissa mennään. Täällä kp19/28-30. Vaihtelee kovasti mielialat itelläki, mut toistaseks ihan neutraalilla fiiliksellä. Jos ei nyt tärppi tule tästä kierrost niin varaan sen yksityisen gynen ja ruinaannssn keltarauhastuen. Monesko yk siellä olikaan? Täällä yk7.

Suht samoissa mennään. Täällä kp19/28-30. Vaihtelee kovasti mielialat itelläki, mut toistaseks ihan neutraalilla fiiliksellä. Jos ei nyt tärppi tule tästä kierrost niin varaan sen yksityisen gynen ja ruinaannssn keltarauhastuen. Monesko yk siellä olikaan? Täällä yk7.

'kiva' kuulla et muillakin suht samoja fiiliksiä. itellä on aika ens viikolla lääkärille täst lapsettomuudesta. jännittää ja pelottaa et mitä siel sanotaan :pale jos nyt ei tärppää ni yk 14 alkakoon :salut:sad010

Muokattu viimeksi:
unohdin äsken mainita myös sen et tänään ilmennyt etovaa oloa aina kun oon syönyt. se kyllä häviää sit jonkun ajan päästä mut tulee sellain olo et lähtäkkö vessaan vaiko ei :think005

Tervetuloa! :welcome

Sullakin on näemmä terolut luteaalin tukena. Saanko kysyä mitkä Kp:t sitä syöt?

Tossa jo juttelin, että mulla primolut ja ajattelin kokeilla sitä luteaalin tueksi. :happy:

Plussatuulia. :blob7

Viimekierrossa söin kp15-24, mutta nyt asiaan enempi tutustuneena luin, että sitä pitäisi popsia vasta oviksen jälkeen ja ovis mulla oli viime kierrossa vasta kp17. Ja tosiaan, kun söin tuollain 15-24, niin eihän se sitä tiputtelua estänyt.
Joten tässä kierrossa taas tikutan oviksen ja aloitan vasta oviksen jälkeen. Josko sitten tiputtelu vähenisi :)
Plussatuulia myös sinne ja kaikille muillekkin! :love7

Kp 3 menossa! Edellinen kierto oli 31pv, on se parempi kuin 37-40 :rolleyes: ehkä kierto nyt palaisi suht normaaliksi. Toki menkkapettymys oli kova :/

Ihanaa kun tänne tulee paljon plussailijoita! :love7

Täällä on ihana sellanen olo kun olis menkat alkamassa... dpo 5. Joko siis kierto hakee paikkaansa ja onkin tulossa tai mitä lie tämä jomotus. Tietty plussaa toivoisin minäkin, mutta ei säännöllinen kierroksen haitaksi ole joten sen puoleen ne menkatkin on ok vaihtoehto :biggrin kp25 nimittäin nyt.

Onnee ja tsemppii!

Tääl just havahduin siihen et mua sattuu iha törkeästi oikeelle puolelle alavatsaa, suurinpiirtei munisten kohdalle. Nauraminen sattuu, noh, sängys sattu ja vaadin miehen hellemmille otteil koska sattuu ja äsken jos otin voimakkaamma askeleen, seki sattu!! Kuin jollai vasaral löis. Mitähän ihmettä? Ja menkkakivut oli aamusta mut ei enää. Mut suorastaa säikäytti tuo vatsakipu. Muilla ollu samaa? :nailbiting::wideyed::anyone ja mitähä toi on.. :bored:

Onnee ja tsemppii!

Tääl just havahduin siihen et mua sattuu iha törkeästi oikeelle puolelle alavatsaa, suurinpiirtei munisten kohdalle. Nauraminen sattuu, noh, sängys sattu ja vaadin miehen hellemmille otteil koska sattuu ja äsken jos otin voimakkaamma askeleen, seki sattu!! Kuin jollai vasaral löis. Mitähän ihmettä? Ja menkkakivut oli aamusta mut ei enää. Mut suorastaa säikäytti tuo vatsakipu. Muilla ollu samaa? :nailbiting::wideyed::anyone ja mitähä toi on.. :bored:

Kysta?

kokemusta on ja on kipeä! Toisella kerralla tuntui ihan synnytyksen alkusupistuksilta ne kivut !:eek::hungover:

Ei mun ovulaation varmaa tänää vielä tullutkaan. Ei ollu kunnon tärinäkipua vaan ihan hetken tuntui vähän ja edelleen limailu jatkuu ja polte alamahalla, muttei vielä nii pahasti että ovulaatio ois. Jännä. Aamusta oli kipeä maha, mut ei nii kipeä ku yleensä ja se kunnon tärinä kipu puuttui, koska pystyin mm. Ajaa pyörällä. Noo ehkä huomenna vielä talletuksia jos ei kivut iltaa kohen pahene :hilarious:
Nyt juilii hentoisesti ihan kuin kasvukipuja edelleen.

Kysta?

kokemusta on ja on kipeä! Toisella kerralla tuntui ihan synnytyksen alkusupistuksilta ne kivut !:eek::hungover:

Hyi ku kuulostaa hirveeltä! :nailbiting: onks mahdollist et ne vaaan.. tulee varottamatta? Ku ei mul ennen oo ollu sellast? No mut täytyy kattoo. Jos jatkuu tänää ni mietin tarkasti seuraavaa siirtoa :eek:

Takaisin