talvikkinen
Oman äänensä löytänyt
Hmm saattais hyvin ollaki.. jotenkin olin ihan varma et kroppa ei ns. Sekoa lopetuksesta nii pahasti (nana koko ajan menkkoja jne) ja muutenkin ollu nii rauhallinen kk ennen ku alko se mun oletettu ovis ja sit oli hetken rauhallista ja nyt alko tää.. en tiiä. Harmittaa ku ei osaa enää lukea kehoa ja tajuaa sen vasta nyt. mut jotenkin aina tienny et jos joskus lopettaa pillerit ni se ei veis kauaa pamahtaa odottavaks. Mut se ajatus tosiaa on murtunut ku on miettinyt ja ihmetellyt. Toivottavasti ne menkat sit alkaa joskus.. jos ei pitkään aikaan näy ni harmittaa vaa.
Mut onhan se hiton hölmöä olla liian positiivinen ja optimisti ku oon yritän aina unohtaa sellaset vastoinkäymiset.. :banghead: ei aina pitäis mut ihanaa ku tääl on niiin paljon ihmisiä jotka pudottaa ja kantaa tarvittaessa. Kiitos arvostan! Nyt vaa sit jään kattoo ja ihmettelee ku aika matelee.. tuntuu vaa hölmöltä ku mietin et höh, miten muka ei viel näy mitään - mut ei varmaa näykkää jos ovis tuleeki vasta nyt
Joo, malttia vaan. Ite lopetin pillerit vuosi sitten (eli onko tässä nyt jo hyvänen aika vuosi tulossa yritystäkin täyteen jo) ja ensimmäinen kierto kesti 75 päivää. Siinä meni yks jos toinenkin ovistesti.....
Ovis osui joululle ja voi luoja sitä halujen määrää! Aivan kuin olisi uudelleen syntynyt, olin jatkuvasti miehessä kiinni että meni jo kuulemma ihan överiksi. Ja tottakai, olin ihan varma että nyt heti kertalaakista tärppää, kun ovisoireet oli niin valtavat.
On tää vuosi ollut aikamoinen toiveiden ja pettymysten vuoristorata, tunteet heittelee joka kierrossa laidasta laitaan. Kuitenki usko siitä, että meille vielä lapsi suodaan on kova. Nyt meneillään oleva kierto on ensimmäinen kierto, jossa en ole yhtäkään ovistikkua uittanut. Vihdoin olen alkanut tuntemaan kroppaani edes jonkun verran.
Olen optimistisen toivelias tämän kierron suhteen, mutta en lataa liikaa niitä toiveita tähänkään kiertoon, jotta pudotus ei tuntuisi niin musertavalta.
Meinasin aluksi, että testaan huomenna, mutta laskujeni ja arvailujeni mukaan olisi vasta dpo 7-8, joten taidan jättää suosiolla ensi viikkoon. Outoa, eka kierto kun en oikeasti jaksa alkaa hyvissä ajoin tihrustamaan. Toki, mieli voi vielä muuttua. Kaapissa tosin vain pari digiä ja yksi puikko, enkä lisää ajatellut ostaa.
Tulipas ajatuksenjuoksua!
Tsemppiä kaikille tähän harmahtavaan päivään. Positiivisia tuulia