Raskaaksi 2020

Hmm :bored: saattais hyvin ollaki.. jotenkin olin ihan varma et kroppa ei ns. Sekoa lopetuksesta nii pahasti (nana koko ajan menkkoja jne) ja muutenkin ollu nii rauhallinen kk ennen ku alko se mun oletettu ovis ja sit oli hetken rauhallista ja nyt alko tää.. en tiiä. Harmittaa ku ei osaa enää lukea kehoa ja tajuaa sen vasta nyt. :sorry: mut jotenkin aina tienny et jos joskus lopettaa pillerit ni se ei veis kauaa pamahtaa odottavaks. Mut se ajatus tosiaa on murtunut ku on miettinyt ja ihmetellyt. Toivottavasti ne menkat sit alkaa joskus.. jos ei pitkään aikaan näy ni harmittaa vaa.

Mut onhan se hiton hölmöä olla liian positiivinen ja optimisti ku oon yritän aina unohtaa sellaset vastoinkäymiset.. :banghead: ei aina pitäis o_O mut ihanaa ku tääl on niiin paljon ihmisiä jotka pudottaa ja kantaa tarvittaessa. Kiitos ♥️ arvostan! Nyt vaa sit jään kattoo ja ihmettelee ku aika matelee.. tuntuu vaa hölmöltä ku mietin et höh, miten muka ei viel näy mitään - mut ei varmaa näykkää jos ovis tuleeki vasta nyt :oops:

Joo, malttia vaan. Ite lopetin pillerit vuosi sitten (eli onko tässä nyt jo hyvänen aika vuosi tulossa yritystäkin täyteen jo) ja ensimmäinen kierto kesti 75 päivää. Siinä meni yks jos toinenkin ovistesti.....
Ovis osui joululle ja voi luoja sitä halujen määrää! Aivan kuin olisi uudelleen syntynyt, olin jatkuvasti miehessä kiinni että meni jo kuulemma ihan överiksi. Ja tottakai, olin ihan varma että nyt heti kertalaakista tärppää, kun ovisoireet oli niin valtavat.
On tää vuosi ollut aikamoinen toiveiden ja pettymysten vuoristorata, tunteet heittelee joka kierrossa laidasta laitaan. Kuitenki usko siitä, että meille vielä lapsi suodaan on kova. Nyt meneillään oleva kierto on ensimmäinen kierto, jossa en ole yhtäkään ovistikkua uittanut. Vihdoin olen alkanut tuntemaan kroppaani edes jonkun verran.
Olen optimistisen toivelias tämän kierron suhteen, mutta en lataa liikaa niitä toiveita tähänkään kiertoon, jotta pudotus ei tuntuisi niin musertavalta.
Meinasin aluksi, että testaan huomenna, mutta laskujeni ja arvailujeni mukaan olisi vasta dpo 7-8, joten taidan jättää suosiolla ensi viikkoon. Outoa, eka kierto kun en oikeasti jaksa alkaa hyvissä ajoin tihrustamaan. Toki, mieli voi vielä muuttua. Kaapissa tosin vain pari digiä ja yksi puikko, enkä lisää ajatellut ostaa.

Tulipas ajatuksenjuoksua!

Tsemppiä kaikille tähän harmahtavaan päivään. Positiivisia tuulia :Heartred

Kyllä nää pregcheckin ovistestit on nii toista luokkaa onesteppien ja nykyään sofinkin kanssa. Herkkyys vissii pitäs olla sama, mut kyllähän nää 10 kerta selkeemmin näyttää testiviivaa. Näillä on hyvä tehä sit ovis plussa n. 6 päivän päästä :grin

Liitteet

• IMG_20201022_120753.jpg
    IMG_20201022_120753.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 103
Hmm :bored: saattais hyvin ollaki.. jotenkin olin ihan varma et kroppa ei ns. Sekoa lopetuksesta nii pahasti (nana koko ajan menkkoja jne) ja muutenkin ollu nii rauhallinen kk ennen ku alko se mun oletettu ovis ja sit oli hetken rauhallista ja nyt alko tää.. en tiiä. Harmittaa ku ei osaa enää lukea kehoa ja tajuaa sen vasta nyt. :sorry: mut jotenkin aina tienny et jos joskus lopettaa pillerit ni se ei veis kauaa pamahtaa odottavaks. Mut se ajatus tosiaa on murtunut ku on miettinyt ja ihmetellyt. Toivottavasti ne menkat sit alkaa joskus.. jos ei pitkään aikaan näy ni harmittaa vaa.

Mut onhan se hiton hölmöä olla liian positiivinen ja optimisti ku oon yritän aina unohtaa sellaset vastoinkäymiset.. :banghead: ei aina pitäis o_O mut ihanaa ku tääl on niiin paljon ihmisiä jotka pudottaa ja kantaa tarvittaessa. Kiitos ♥️ arvostan! Nyt vaa sit jään kattoo ja ihmettelee ku aika matelee.. tuntuu vaa hölmöltä ku mietin et höh, miten muka ei viel näy mitään - mut ei varmaa näykkää jos ovis tuleeki vasta nyt :oops:
Kannattaa nyt vähän rauhoittua ja yrittää keksiä muutakin ajateltavaa. :) Sitä ei voi koskaan tietää, kuinka nopeasti "pamahtaa odottavaksi". Siinä voi mennä aikaa, vaikka kuinka nuori olisikin. Mitä enemmän asiaa koko ajan miettii ja kuulostelee omia oireita, sitä enemmän kroppa voi kehittää psykosomaattisia oireita. Myös pillereiden lopetuksen jälkeen kroppa voi olla pitkäänkin sekaisin, sitäkään ei voi ennustaa millään tavoin.

Hienoja haamulaisia täällä! :happy: Vahvistumisia!

Tsemppiä kaikille :Heartpink palaan tarkemmin juttuihin illemmalla:joyful:

omanapa;
Paha olo. Röyhtäyttää ja Päätä särkee. :bored:
Ja ovulaatiotesti näyttää:
upload_2020-10-22_12-37-30.jpeg

onks tää nyt sit positiivinen? Talletella pakko kai on jos tää ennakoikin ovista mutta...

*voisko tää olla positiivinen siksikin jos on tärpännyt :nailbiting:? Eihän tää mitään kerro lopulta kai. Herkät testitkin postin matkassa vielä...

omanapa;
View attachment 94998
onks tää nyt sit positiivinen? Talletella pakko kai on jos tää ennakoikin ovista mutta...

*voisko tää olla positiivinen siksikin jos on tärpännyt :nailbiting:? Eihän tää mitään kerro lopulta kai. Herkät testitkin postin matkassa vielä...

Mä lukisin kyllä plussaksi tuon :wideyed: mutta tosiaan voihan se periaatteessa raskauteenkin reagoida, niitäkin tapauksiahan täällä on kyllä ollut. Eli fifty-sixty, hirveen hyödyllinen tää mun vastaus :grin ei taida selvitä kuin raskaustesti tekemällä, sen ei pitäis ainakaan plussaa näyttää vaan oviksen takia :rolleyes:

kannattaa varaurua siihen, ettei kuitenkaa nyt heti pärähdä raskaaksi vaikka tuntemukset onkin noin voimakkaat. yritä keksiä tekemistä ja muutakin ajateltavaa kuin raskaus. en halua masentaa tai mitään! itse lopetin pillerit reilu 2vuotta sitten ja muutama ensimmäinen kuukaus oli ihme oloja, tissit tosi kipeet ja turvonneet, vatsan nippailua, finnejä, hiukset rasvottu ymym. keho käy kovilla kun käyttää pitkään hormooni valmisteita ja sitten lopettaa. mulla meni melkein vuosi, että keho palautu/menkat normalisoitui. kyllä sitä sillon ajatteli et kyllä mullakin heti tärppää, olen nuori jne. nyt vuosi yrittämistä ja oon 'saanu' yhen keskenmenon ja nyt odotan lääkärille pääsyä..

mutta tsemppiä teille, meille ja kaikille muillekkin! toivotaan, että pian kaikilla olisi kaksi viivaa tikussa :Heartpink

Vitsit tuo macakaakao onkin hyvää. Ihan vaan kuumaan veteen tehtynä macaa ja kaakaota ja maidolla jatkettu sopivan lämpöiseksi. Tässä oon nyt muutaman päivän sitä kupillisen nautinut, vaikka tarkoitus oli vaan kokeilla parina päivänä :grin
Täs "tjt" kierrossa onki nyt mukana, greippi, maca, inositoli, ubikinoni ja raskausvitamiinit :grin äsken posti toi perus sofin raskaustesti liuskoja 9 kpl ja pari onesteppiä :eek: ja digi on tulossa, ja ohan tuossa pari pregcheck liuskaa ja yks puikko. Ja apteekista jotain herkkiä liuskoja :grin että se siitä himmailusta testien kanssa. Toki eihä niitä tarvitse käyttää kaikkia :grin
Täs kierrossa mun ei saa testata dpo8! Se tuo huonoa karmaa. Sillo näkyny mulla vaan kemiallisissa jotain.

Vitsit tuo macakaakao onkin hyvää. Ihan vaan kuumaan veteen tehtynä macaa ja kaakaota ja maidolla jatkettu sopivan lämpöiseksi. Tässä oon nyt muutaman päivän sitä kupillisen nautinut, vaikka tarkoitus oli vaan kokeilla parina päivänä :grin
Täs "tjt" kierrossa onki nyt mukana, greippi, maca, inositoli, ubikinoni ja raskausvitamiinit :grin äsken posti toi perus sofin raskaustesti liuskoja 9 kpl ja pari onesteppiä :eek: ja digi on tulossa, ja ohan tuossa pari pregcheck liuskaa ja yks puikko. Ja apteekista jotain herkkiä liuskoja :grin että se siitä himmailusta testien kanssa. Toki eihä niitä tarvitse käyttää kaikkia :grin
Täs kierrossa mun ei saa testata dpo8! Se tuo huonoa karmaa. Sillo näkyny mulla vaan kemiallisissa jotain.

Haha mäkin aiemmin aattelin, että oon ihan maltillinen ihminen näiden testien suhteen.... Niin mitä hittoa, nyt on kaapissa 28 ovistestiliuskaa, CB:n tuplahormonitesti, 3 raskaustestiliuskaa, 5 herkkää r-testipuikkoa, apteekin yks raskaustesti ja cb:n viikkodigejä tuplapaketti :laughing021 etteikö mennyt vähän överiksi nyt tämä juttu.... :facepalm::facepalm::facepalm: pitäs ainakin riittää useampaan kiertoon, ihan heti en uusille testikaupoille kyllä lähe!!

omanapa;
View attachment 94998

Mikä kp sulla nyt oli? eiks me oltu aika samoissa vai muistanko väärin. Tuo on o-plussa, hyvin selvä :grin en usko, että näyttäisi vielä raskautta noin vahvana viivana jos miettii päivien määrää ja sitä, ettei noin selkeetä aiemmin tuölu tikkuun vielä , mutta periaatteessa kaikkihan on mahdollista :happy:

paska, saatiin uusittua se riita eilen ja ei saatu sitä illalla sovittua :BangHead miks tää on nyt näin vaikeeta... ainoo hyvä puoli nyt on, et ovis on vasta joskus ens viikolla :rolleyes:

menkat sentään loppu, tällä kertaa oli vaan 2 päivää tiputtelua ja 5 päivää menkat. kp6 ja ovista kohti... :confused:

Kyllä mä näkisin testiosion tummempana. Meillä tää on kaapissa, ei oo vielä koitettu ja jos miettii niin voihan se sävy olla inan erilainen, jos kontrolli-ikkuna pastelli ja testi-ikkuna tummempi niin voihan se näyttää kirkkaammalta se sävy. :smug: Ja niinhän sen pitikin olla? :happy:

Tulkinnanvarainen se paketin ohjeistus, ja lisäksi musta-valkoinen ja englanniksi kirjoitettu :hilarious:. Googlettelin niin sain vahvistusta että kaikki on ihan ok, mutta löysin myös sellasia kuvia missä oli iha eri värit :hilarious:

Ainoinkeri, minusta tuossa ylemmässä kuvassa näkyy kyllä selvästi jotain! Alemmasta en ihan erota, mutta voi olla että valaistus yms vaikuttaa ja näitä hailuja on oikeasti näköjään yllättävän vaikea saada kuvaan. Toivottavasti lähtisi vahvistumaan:Heartred

Minulla menossa kp 29/32-33, dposta ei hajua kun testailu ei tehnyt mua viisaammaksi sen suhteen. Hailu näkyi silmiin jo ilman kääntelyä testiajan puitteissa. Kuvaan en meinannut saada vieläkään näkymään. Mitäs ihmettä täällä tapahtuu:nailbiting:

View attachment 94991

Näkyy tännekkin! Vahvistumisia. :thumright:Heartred

Hei viivabongarit! Vinkkivitonen viivojen bongaamiseen. Ottakaa kuva hieman kauempaa ja toinen läheltä. Tummasta kuvasta mitää ei erota, joten säätäkää näyttönne kirkkauksia kun katsotte kuvia. Läheltä katsottuna myös viivat blurraantuu herkästi, joten kaukaa kuvattuna viivat erottaa helpommin. :)

Kiitos vinkistä! Pistän korvan taakse, kun seuraavan kerran haamuilee. :happy:

Joo, malttia vaan. Ite lopetin pillerit vuosi sitten (eli onko tässä nyt jo hyvänen aika vuosi tulossa yritystäkin täyteen jo) ja ensimmäinen kierto kesti 75 päivää. Siinä meni yks jos toinenkin ovistesti.....
Ovis osui joululle ja voi luoja sitä halujen määrää! Aivan kuin olisi uudelleen syntynyt, olin jatkuvasti miehessä kiinni että meni jo kuulemma ihan överiksi. Ja tottakai, olin ihan varma että nyt heti kertalaakista tärppää, kun ovisoireet oli niin valtavat.
On tää vuosi ollut aikamoinen toiveiden ja pettymysten vuoristorata, tunteet heittelee joka kierrossa laidasta laitaan. Kuitenki usko siitä, että meille vielä lapsi suodaan on kova. Nyt meneillään oleva kierto on ensimmäinen kierto, jossa en ole yhtäkään ovistikkua uittanut. Vihdoin olen alkanut tuntemaan kroppaani edes jonkun verran.
Olen optimistisen toivelias tämän kierron suhteen, mutta en lataa liikaa niitä toiveita tähänkään kiertoon, jotta pudotus ei tuntuisi niin musertavalta.
Meinasin aluksi, että testaan huomenna, mutta laskujeni ja arvailujeni mukaan olisi vasta dpo 7-8, joten taidan jättää suosiolla ensi viikkoon. Outoa, eka kierto kun en oikeasti jaksa alkaa hyvissä ajoin tihrustamaan. Toki, mieli voi vielä muuttua. Kaapissa tosin vain pari digiä ja yksi puikko, enkä lisää ajatellut ostaa.

Tulipas ajatuksenjuoksua!

Tsemppiä kaikille tähän harmahtavaan päivään. Positiivisia tuulia :Heartred
Meillä tuli jo toka vuosi täyteen! Tähän on mahtunut iloa ja paljon surua, eli ei olla onnistuttu vieläkään.Ollaan suht samassa vaiheessa, mulla dpo 7 tänään vissiin, eli viikko vielä testailuihin. En tiedä miksi, mutta minusta tuntui tänään aamulla selkeä jomotus vasemmalla, olin aivan satavarma että siellä keltarauhanen alkaa jomottaa. Sitten päivällä se tunne taas muuttui, ja nyt olen taas optimistinen! Normaali grafiikan mukaan dpo 6 voisi olla jo kiinnittyminen, joten periaatteessa oireita voisikin olla, mutta minä en ole niin onnekas.

Ajattelin tässä päivällä, mitä kaikkea olen toivonut elämässäni. Jokainen toive on tavalla tai toisella toteutunut. Ainoa ero, on se, että minä en oikeastaan voi itse vaikuttaa tähän raskaustoiveeseen. Työpaikan vaihto, rakkauteen, opiskeluun; mitä nyt kaikkea olenkaan toivonut, niihin voi jotenkin vaikuttaa. Tämä on nyt ihan kiinni siitä, sattuuko olemaan hyvä siittiö, jaksaako se porautua, onko munasolu edes siellä tulossa ja kiinnittyykö se mun vanhaan kohtuun! EN tiedä miten voisin vaikuttaa mahdollisuuksiini enemmän; elän terveellisesti, koitan pudottaa painoa, vältän alkoholia jne. luulenpa, että kohtaloni on jo päätetty, ja nykyisillä päätöksilläni olen vaikuttanut siihen, mutta en tiedä vielä mikä se on. Kuulostaa hassulta, koska en ole uskonnollinen, mutta oletko joskus rukoillut tai kiroilut yläilmaa kohti, että "miksi tämä aina tapahtuu minulle? Miksi et auta?"-tyylillä? Joka ikinen toive on toteutunut, paitsi tämä; raskaus. Miksi? Koska itse en voi vaikuttaa siihen, kohtalo sen päättää...

Ihmeellisiä ajatuksia taas :hilarious:

Täällä tilattu babyplanilta ovisliuskoja 14kpl, raskaustesti puikkoja 12kpl ja liuskoja 5kpl.
On kyllä parhaat R-testit ikinä, kun en saa viivoja kuin joskus kuviteltua ja nekin harmaita. Siksi rohkaistuin o-testejäkin tilaan. :)
Joo, niihin ei kyllä viivanpaikkkoja saa!

Haha mäkin aiemmin aattelin, että oon ihan maltillinen ihminen näiden testien suhteen.... Niin mitä hittoa, nyt on kaapissa 28 ovistestiliuskaa, CB:n tuplahormonitesti, 3 raskaustestiliuskaa, 5 herkkää r-testipuikkoa, apteekin yks raskaustesti ja cb:n viikkodigejä tuplapaketti :laughing021 etteikö mennyt vähän överiksi nyt tämä juttu.... :facepalm::facepalm::facepalm: pitäs ainakin riittää useampaan kiertoon, ihan heti en uusille testikaupoille kyllä lähe!!

Kiva kuulla etten oo ainut :grin ovistestejä tilasin tällä kertaa vaan yhden pregcheckin 10kpl paketin :grin ku sofin omat oli loppu kotitestiltä ja nuo maksoi vaan 6€ :grin
Raskaustestit laskin nii yhteensä 18kpl,viime kierrossa oli varmaan lähemmäs 30 kpl halppis liuskoja ja käytin kaikki :grin toki ne haamuilut, mut siihen tuhlailuun ajoi, mut pitäshän se 1-2testiä/pv riittää :grin ja vasta dpo 11 tekis ekan herkän. Mut tiedän, että dpo 9 oon jo tiiraamassa herkkää testiä :oops: pitää yrittää keksiä jotain tekemistä nii ei tulis liian aikaisin testattua.

jee, ovis bongattu testeihin!!:gen014 cb digi näytti hymynaamaa ja raskauskeijun liuskakin suht vahvaa viivaa, tai no enemmän luotan tohon digii tässä kohtaan! eilen on peittoa heilutettu ja meinasin kyllä, että tänäänkin heiluu :laughing002:love022

edit. apua menipä kuva huonolaatuseks?? täytyy kattoo miten saan lisättyy sen tota toista kautta

Liitteet

• IMG_20201022_171159__01.jpg
    IMG_20201022_171159__01.jpg
    29.9 KB · Katsottu: 116
Hei,

tänään alkoi menkat... kierto oli siis nyt 30 pv. Onneks enää 2 ei herkköä testiä kaapissa ku joka kierrossa oon 2 kertaa kerinny testata. Sitte ku nuo menee ens kierrossa en osta eä uusia vaan odotan oikeesti et kunnolla menkat myöhäs. Yritetään ainakin noh ei muutako yk4 kohti. Mieskin alkaa jo olla malttamaton etteikö se lapsia jo pian voisi saada alkunsa..

Plussatuulia kaikille!!

Takaisin