Raskaaksi 2020

Hep! Täällä myös enemmän taustalla, vaikken koskaan mikään yltiö innokas päivittelijä olekkaan ollut. Meinasi yrittäminen tässä puolen vuoden kohdalla käydä liian vakavaksi ja siksi kaikki testit sai jäädä ja muut hömpät. Tällähetkellä vain foolihappo, mammavitskut ja loput vehnänalkioöljystä käytössä (jonka olen muuten kokenut muutoinkin hyväksi kuin vain tämän raskaustoiveen myötä).

En liiemmin seuraile tai merkkaile esim kalenteriin enää mitään oloja tai seksikertoja. Säännöllisiä yhdyntöjä kuitenkin.
Ovulaation olen tunnistavani oireista. Nyt menossa kp17, ovis oli ehkä tällä viikolla oireiden perusteella, tosin nännit ei ole yhtään kipeät ei siis lainkaan kuten yleensä ovulaation jälkeen joten epäilen vähän tapahtuiko ollenkaan.

Elämä on täällä ainakin näin paljon vähemmän stressaavaa. Sokerin vähennys kuukausi käynnissä ja tiukkaa tekee toisinaan :hilarious:

Jossain vaiheessa jossakin kierrossa, jos lompakko antaa myöden, ajattelin, että menisin käymään gynekologilla ihan vain ”perusvuositarkastuksessa”. Olen myös pohtinut jo useamman vuoden munasolujen lahjoittamista, mikä voisi tällähetkellä tässä ajankohdassa olla ihan kiva toteuttaa :) :Heartpink
Kun ei kerran sitä omaa kolmatta vielä kuulu.

Aurinkoa syksyn päiviin kaikille! :dance008

Täällä on kp15 ja tikuttelin vielä sen kp12 vahvan ovisplussan jälkeen ja oli jo sitten kp13 ja 14 kyllä haalistunut se ovisviiva. En sit tiedä kun en tikuttanut kp10 enkä kp11, et onko ollut jo silloin tikussa kirkuva ovisplussa viiva?:dontknow No silloin molempina sekä kp10 ja kp11 kyllä talletettiin et oli tai ei, niin sama se.
En tiedä, mut eilen illalla tuntu et alamaha olis ollut joteskin kipee ja vähän kuin menkkajomoo tai jotain. Ja nyt tänään oli huonoo oloo kun en ollut syönyt hetkeen. Et olisko ovis ollut sit vasta eilen?:wideyed: Saas nähä mitä tullee. Aika jännä, et kauheen nopeesti tulee se aika taas kun hulluna kyttää viivaa raakaustestissä:nailbiting: Onneks on herkkiä testejä muutama kaapissa vaikka moni sanonut, et ne voi näyttää huonommin haamua kun epäherkemmät:eek:

Muokattu viimeksi:
HEI vau! Ihanaa ja upeeta! On varmasti helpottunut olo, että nyt kuunneltiin ja sait apua. Hei mikäs yk teillä olikaan ja kävitkös Helsingissä ja mikä gynen nimi? Sain ite kaverilta suosituksen yhdestä gynestä, niin olis mielenkiinnost kiva tietää onko sama kyseessä.
On kyllä tosi helpottunut olo! Meidän ykt on vähän hankala laskea kun meillä jäi ehkäisy pois jo 3,5v sitten. Alkuun oltiin keskeytetyllä, mutta aika nopeesti sekin sitten jäi. Mies oli johonkin viime jouluun asti sillä kannalla, että tulee kun on tullakseen, siitä pikkuhiljaa senkin vauvakuume on kasvanut ja kesäkuisen keskenmenon jälkeen se on ollut täysillä mukana. Eli ehkä virallisesti joku yk10-11:pompus:

Kiitos kaikille myötäelämisestä, tuntuu tosi hyvälle :Heartred me yritetään tämä kierto olla ihan rennosti ja nyt vinkkejä otetaan vastaan, miten se semmonen onnistuu :laughing002 haluaisin olla tikuttamatta ovista ja miettimättä sen suuremmin mikä kp on menossa, mutta voi olla aika hankalaa:smiley-ashamed008

Nyt ollu hetki hiljaiseloa, täälä uutta yritystä tässä kierrossa ja oviksen bongailua, nyt kp 11 menossa. Ainakin nyt helpottavaa tietää et vissiin ovuloin ainakin, talleteltu on keskiviikkona, eilen ja tänään. :happy093.Eilen tuntu ihmeellistä kipuilua tuola munasarjojen tietämillä, enemmänkin ehkä vähä alempana mutta en tiedä tapahtuko ovis sit jo eilen vai onko nyt tulossa. :bored:

Miltä näyttää teidän mielestä, onko ovis tuloillaan vai mennyt jo kun en ennen oo näitä tulkinnut?:facepalm: Kaksi alinta testiä tehty tänään kp 11 ja ensimmäinen tehty kp 8.

Liitteet

• IMG_20201017_234549.jpg
    IMG_20201017_234549.jpg
    25.4 KB · Katsottu: 134
Kertokaa mulle miksi, miten, lapsi jonka vanhemmat on raskaamman musiikin ystäviä henkeen ja vereen niin lapset kuuntelee silti tiktok-musaa eli kaikkea nykypäivän nrj poppia alan walkereineen ja coffin danceineen :hilarious: mä en käsitä. Olen hyvin ahkerasti soitattanu omaa musiikkia, niin ei oo muka tarttunu :shifty: kiva kuunnella autossa jotain omaa niin takapenkiltä kuuluu tyyliin "laita justin bieber" (luojan kiitos ei nyt ihan sitä kuitenkaan mut esimerkkinä). :grin

mitä olen tehnyt väärin? :hilarious:

Heh, mä en osaa nähdä tässä mitään outoa :) Täällä myös yksi hevaripariskunta :)

Hei!

Ällövaroitus...

täällä jatkuu rusehtava vuoto toki jo vähän runsaampana mut ei vielä kunnon veristä vuotoa. Alavatsa ollut eilen illasta asti vähän kipeä. Yleensä on vaan se ensimmäisenä menkkojen päivänä kipeä maha ennenku kunnon vuoto alkaa ja hetki sen jälkeen, muuten ei mitään kipuja menkkojen aikaan. Toki herättää toiveita oisko tää jotaki raskauskipua mutta en halua herättää turhia toiveita, varmaan se on vaan erilaista menkkakipua mutta lievempää, kipu paikantuu keskelle alavatsaan. No tiistaina pitäis flon mukaan alkaa menkat (suunnilleen sillon kierto vähän vaihtelee 27-32 yleensä, nyt kp 27) voi olla et alkaakin jo tänään menkat tai huomenna... katsotaan ja odotellaan. En oo tehnyt mitään r-testejä koska oon kyllästynyt pettymään, odotan menkkoja mielummin nyt. Tai ainakin yritän, ellen ratkea huomenna tai joku päivä kuitenkin testaamaan, mulla on vaan ei herkkiä testejä niin turha kai liian ajoissa testata niillä kun kuitenkaan ei hcg oo korkee vielä alussa.

Nyt ollu hetki hiljaiseloa, täälä uutta yritystä tässä kierrossa ja oviksen bongailua, nyt kp 11 menossa. Ainakin nyt helpottavaa tietää et vissiin ovuloin ainakin, talleteltu on keskiviikkona, eilen ja tänään. :happy093.Eilen tuntu ihmeellistä kipuilua tuola munasarjojen tietämillä, enemmänkin ehkä vähä alempana mutta en tiedä tapahtuko ovis sit jo eilen vai onko nyt tulossa. :bored:

Miltä näyttää teidän mielestä, onko ovis tuloillaan vai mennyt jo kun en ennen oo näitä tulkinnut?:facepalm: Kaksi alinta testiä tehty tänään kp 11 ja ensimmäinen tehty kp 8.

Vahvistunut tuo ainakin on, mutta kun ei ole vielä tasavahva niin sen perusteella veikkaisin ettei oo vielä ollut - paitsi jos nää on just niitä tikkuja jotka vahvistuu tosi huonosti. :bored:

Oon nyt yrittänyt parhaani laskeskella ja tänään pitäisi olla Dpo 8, 9 tai 10. R-testi nega ja vähän ketuttaa kun en tikuttanut ovista kunnolla niin jää mysteeriksi tää kierto, enkä voi tietää luteaalivaiheenkaan pituutta. :shifty:

Testejä mennyt sisksi vino pino. :nailbiting:

Vv muuttunut aavistuksen kellertäväksi, mikä tarkoittaa että sen joukossa on hitunen verta. Joko kiinnittyminen tai menkat alkaa parin päivän päästä. Tiesittekö muuten että se on yksi syy sille kellertävälle värille. :bookworm:

Noh katotaan...

Se siitä malttamisesta aamun tokasta pissasta nega ei herkällä testillä... no ei tarvi enää ainakaa kuvitella kaikkia ”oireita” raskausoireiksi

Oon nyt yrittänyt parhaani laskeskella ja tänään pitäisi olla Dpo 8, 9 tai 10. R-testi nega ja vähän ketuttaa kun en tikuttanut ovista kunnolla niin jää mysteeriksi tää kierto, enkä voi tietää luteaalivaiheenkaan pituutta. :shifty:

Testejä mennyt sisksi vino pino. :nailbiting:

Vv muuttunut aavistuksen kellertäväksi, mikä tarkoittaa että sen joukossa on hitunen verta. Joko kiinnittyminen tai menkat alkaa parin päivän päästä. Tiesittekö muuten että se on yksi syy sille kellertävälle värille. :bookworm:

Noh katotaan...

Toi on kyllä ihan persauksesta että ei oo aina niin selkeetä kierrot :hungover:
Kellertävän värin syynä voi olla muuten myös keltarauhashormoni, loppukierrossa ei yhtään tavaton :happy: voi kun nyt tuliskin plussa sinne eikä menkat :Heartpink

Täällä koko päivän kestäneet menkkakivut meni ohi ja mitään ei (onneksi) tapahtunut! Voin siis hengittää :) taas on ku mitään ei oliskaa tapahtunut. Eli voi olla et pieni pääs mukaan :woot: mä en kestä jos näin on käynyt! Ja tottakai googletin ja totesin et kai se sitä kiinnittymistä oli. Huhhuh ku oli jännä päivä :grin
Mitäs tänään sitte ? :rolleyes:

Toi on kyllä ihan persauksesta että ei oo aina niin selkeetä kierrot :hungover:
Kellertävän värin syynä voi olla muuten myös keltarauhashormoni, loppukierrossa ei yhtään tavaton :happy: voi kun nyt tuliskin plussa sinne eikä menkat :Heartpink

Toivotaan että keltarauhanen. Sinne kanssa semmonen plussatuulahdus tähän kiertoon, että oksat pois! :Heartbigred

Eilen illalla taas järkyttävät jomot alavatsalla jotka repi nivusiin asti:wtf: en tajua mitä tommonen on. Et onko oviskipuja vai voisko olla jotain kiinnittymiseen liittyvää. Vielä ainakin 5 päivää pitäs oottaa et voi testata :confused2

Pimpula95: Minusta sun ovis on testien mukaan vasta tulossa:wink

Mä en tajua kun mulla ei ole ollut finnejä moneen vuoteen ja nyt jukolauta pukkaa kipeenä pattia:wtf

HEI vau! Ihanaa ja upeeta! On varmasti helpottunut olo, että nyt kuunneltiin ja sait apua. Hei mikäs yk teillä olikaan ja kävitkös Helsingissä ja mikä gynen nimi? Sain ite kaverilta suosituksen yhdestä gynestä, niin olis mielenkiinnost kiva tietää onko sama kyseessä.
Näköjään en edes muistanut vastata noihin sun muihin kysymyksiin! Eli Joo Helsingissä kävin, Dextrassa. Olisin halunnut yhdelle mieslääkärille sinne, josta olen kuullut todella paljon hyvää, mutta hänelle ei ollut aikoja. Päädyin naislääkärille, josta tykkäsin kyllä todella paljon ja voisin kuvitella että kaikki dextran lääkärit ovat yhtä halukkaita auttamaan ja tekemään kaikkensa, että jokaiselle lapsi suotaisiin.

Ääh. Eihän mulla ollu enää noita one stepin 10miu liuskoja ja PC 25miu on tietenkin nega. Haen huomenna apteekista jonku herkän ja jos ei näytä mitää ni sit odottelen sinne menkkojen alkupäivään asti :bored: tänään ollu tommonen pienoinen paineen tunne alavattalla ja turvotus on järjetön...

Näköjään en edes muistanut vastata noihin sun muihin kysymyksiin! Eli Joo Helsingissä kävin, Dextrassa. Olisin halunnut yhdelle mieslääkärille sinne, josta olen kuullut todella paljon hyvää, mutta hänelle ei ollut aikoja. Päädyin naislääkärille, josta tykkäsin kyllä todella paljon ja voisin kuvitella että kaikki dextran lääkärit ovat yhtä halukkaita auttamaan ja tekemään kaikkensa, että jokaiselle lapsi suotaisiin.
Kiitos vastauksesta! No mutta hyvä, että tämä nainenkin ymmärsi ja sait häneltä apua! Oliko ihan mahdottoman tyyristä? Täällä omassa asuinpaikkakunnalla olisi yksi oikein asiantuntevan oloinen miesgyne, mutta vähän itse arka menemään miesgynelle. En ole nyt suunnitellut Helsinki reissua, vaikka sieltä alunperin olen kotoisin... täytyy pistää mietintään.

Kp 5 ja aika vaan matelee. Oon kärsinyt päänsärystä koko aamun. Kiitos niskajumin. Vetää silmien takaa takaraivoon asti. Pakko ottaa särkylääkettä että jaksaa jotain te
Vasen munasarja selkeesti herättelee itseään, tuikkii vähän väliä, hämärän tuntuista kun jo nyt kipuilua. Mut vasemalta tapahtuvasta ovulaatiosta oon 3sti raskautunut enempi, kuin pelkkä kemiallinen. Joten ehkä nytkin onni suosiis :rolleyes:
Huomenna aloitan greippimehut.

Tilasin yhden digin valmiiksi laatikkoon. Vielä haluttais tilata muutama herkkä testi jostain valmiiksi laatikkoon. Vaikka jo vannoin, että rauhoitun testien kanssa :grin

Kiitos vastauksesta! No mutta hyvä, että tämä nainenkin ymmärsi ja sait häneltä apua! Oliko ihan mahdottoman tyyristä? Täällä omassa asuinpaikkakunnalla olisi yksi oikein asiantuntevan oloinen miesgyne, mutta vähän itse arka menemään miesgynelle. En ole nyt suunnitellut Helsinki reissua, vaikka sieltä alunperin olen kotoisin... täytyy pistää mietintään.
Missä päin tällä hetkellä asuitkaan?

Takaisin