Raskaaksi 2020

Huomasin muuten käyttämieni ovistestien ohjeissa kohdan, että testin ja virtsan pitäisi olla huoneenlämpöisiä!
Itse olen kyllä samantien upottanut liuskan pissapurkkiin enkä alkanut sen kummemmin jäähdyttelemään..

Näin lukee monissa raskaustesteissäkin ja oon joskus testannut, että sama testi ja sama pissa huoneenlämpöisestä ja suoraan kehon lämpöisestä tehtynä, nii ei oo eroa tuloksessa :grin

Mulla nyt geleet, maca, greippimehu ja inocaps käytössä - kuvittelin et ei tuu viivan viivaa ja ovis jää mutta jospa se sieltä pärähtäis tänne ja sinnekin :grin ootan plussan että voin hakee viinipullon :hilarious:
Ahkeraa tallettelua siis! :angelic:

niijoo on mullakin macaa, jauheena, ja hyi hele se on pahaa :laughing001 siks varmaan unohtunu ottaakin. Voishan sitä mixata johonkin, mutta.. unohtunu seki. Vesi ei ollu oikee hyvä :laughing021:taunt010

niijoo on mullakin macaa, jauheena, ja hyi hele se on pahaa :laughing001 siks varmaan unohtunu ottaakin. Voishan sitä mixata johonkin, mutta.. unohtunu seki. Vesi ei ollu oikee hyvä :laughing021:taunt010

Se jauhe on ihan älyttömän kamalan makusta :laughing021
Mulla oli jauheena kokeilussa 2011 mut ei siitä mitään tullut :laughing001 Nyt ostin suoraan luontaistukusta Maca-kapselit, että saa ne oikeesti alaskin asti :hilarious:

Millä viikoilla km tuli? Km voi vaikuttaa siten, että se vuoden yritys lähtee alusta. Meillä tosiaan kävi huono tuuri ja meille ei mitään hoitoja tarjottu, vaikka taustalla on toistuvat varhaiset keskenmenot. Tsemppiä ja toivottavasti saatte avun:Heartred

km tais olla siin rv 5+7 - 6. ikävä kuulla, että teille ei apua tarjottu, todella epäreilua!!:sad001 tsemppiä teillekin:Heartpink

Se jauhe on ihan älyttömän kamalan makusta :laughing021
Mulla oli jauheena kokeilussa 2011 mut ei siitä mitään tullut :laughing001 Nyt ostin suoraan luontaistukusta Maca-kapselit, että saa ne oikeesti alaskin asti :hilarious:

siis mä mietin niitä kapseleita, mutta en ottanu, ku en aatellu, et jauhe noin pahaa on... hellu kulautti menemään ja tuumas että ei tää pahaa oo.. kysyin että onko se kipeä :hilarious: se nielee kaikki lääkkeetkin ilman nestettä, ihme ettei jauhetta semmosenaan :angelic:

uskalsin soittaa nyt itelleni aikaa lääkärille. sain ajan jo ens kuun alkuu ja nyt itkettää, et kuinka 'nopeesti' sain sen ajan!

Millä viikoilla km tuli? Km voi vaikuttaa siten, että se vuoden yritys lähtee alusta. Meillä tosiaan kävi huono tuuri ja meille ei mitään hoitoja tarjottu, vaikka taustalla on toistuvat varhaiset keskenmenot. Tsemppiä ja toivottavasti saatte avun:Heartred

Miten teille perusteltiin se, ettei hoitoja kannata tilanteeseenne tarjota? Tosi harmillinen juttu, sillä joku tukilääke olis voinut kyllä auttaa teitä ja paljon :sorry: Ellei kyse ole sitten kromosomeista..

Mä en kestä tätä loppukierron nälkää! :grumpy: Söisin vaan, kun taas alkukierrossa pystyn hienosti olemaan syömättä liikoja.

Yritän vetää kasviksia ja Vhh-ruokia, mutta tää nälkä on inhottava.

Haluisin jo niin että tärppäis.
On semmosta oireiden vuoristorataa tää! :sick009

Nyt plussa puhuri koko poppoolle! :wav

uskalsin soittaa nyt itelleni aikaa lääkärille. sain ajan jo ens kuun alkuu ja nyt itkettää, et kuinka 'nopeesti' sain sen ajan!

Mahtia että saitte jo noin pian ajan! Toivotaan että saatte kaiken mahdollisen avun :smiley-angelic001

@Pingviiniemo mullakin on kauhea nälkä muka koko ajan! :laughing001Jatkuvasti saa napostella ja tuntuu että tavallista kotiruokaakin menee kaks isoa miehen annosta kevyesti... Ja alku kierrosta ei taas vastaavasti maistu mikään muu kuin kaikki ällöttävän suolainen tai makea

Miten teille perusteltiin se, ettei hoitoja kannata tilanteeseenne tarjota? Tosi harmillinen juttu, sillä joku tukilääke olis voinut kyllä auttaa teitä ja paljon :sorry: Ellei kyse ole sitten kromosomeista..
Lääkäri vain sanoi, että koska raskaudet alkaa luonnollisesti, niin he eivät voi mitenkään meitä auttaa. "kyllä se joskus onnistuu." olin niin shokissa koko sen käynnin, että vain itkin enkä osannut edes hirveästi sitten kysellä. Kysyin kyllä tukilääkitystä, mutta ei ole kuulemma riittävästi tieteellistä näyttöä, että siitä olisi hyötyä. En ymmärrä miksei sitä voi edes kokeilla.

Lääkäri vain sanoi, että koska raskaudet alkaa luonnollisesti, niin he eivät voi mitenkään meitä auttaa. "kyllä se joskus onnistuu." olin niin shokissa koko sen käynnin, että vain itkin enkä osannut edes hirveästi sitten kysellä. Kysyin kyllä tukilääkitystä, mutta ei ole kuulemma riittävästi tieteellistä näyttöä, että siitä olisi hyötyä. En ymmärrä miksei sitä voi edes kokeilla.
Meillekin synnytysten&naistentautien lääkärit sanoi kohtukuoleman rv41 jälkeen, että yrittäkää uudestaan, ehkä parempi onni ensi kerralla ja ei auta muu kuin yrittää uudestaan :dontknow sitten kuulemma mistään lisäultrista ei ole mitään hyötyä, koska keskenmenoja ja kohtukuolemaa he eivät voi estää. Ja siis kyllähän sen ymmärtää, että kovin vähän näiden asioiden eteen voi tehdä. Et pakko vaa jaksaa yrittää vaikkei lopputuloksesta tietoa ja saadaanko ikinä elävää lasta :sad001

Meillekin synnytysten&naistentautien lääkärit sanoi kohtukuoleman rv41 jälkeen, että yrittäkää uudestaan, ehkä parempi onni ensi kerralla ja ei auta muu kuin yrittää uudestaan :dontknow sitten kuulemma mistään lisäultrista ei ole mitään hyötyä, koska keskenmenoja ja kohtukuolemaa he eivät voi estää. Ja siis kyllähän sen ymmärtää, että kovin vähän näiden asioiden eteen voi tehdä. Et pakko vaa jaksaa yrittää vaikkei lopputuloksesta tietoa ja saadaanko ikinä elävää lasta :sad001

Pahoittelut ja toivonlähetys sinne!

Täällä ollaa fiiliksillä et tais se THE hetki olla eilen. Tänää ku peittoa heiluteltiin niin petyin ku mies sano et vituttaa minä koska aiheutin pahan olon. :sorry: :sad001
Asia sovittiin toki heti mut meni silti itkuksi. Nyt sitten vaa pohdin et kuun lopussa jumalauta saan luvan olla raskaana tai tää kuu on menny täysin penkin alle. :shifty:
Ja samanlaist himoa ei oo enää ollu ku viimeviikolla, jolloin tuntu et mikään ei riitä. o_O eli kaipa sit toiveajattelulla et jotai on tapahtunut. mut en testaa ennen 27 päivää.. jos maltan olla testaamatta. Tai sit vaan mieli sekoaa täysin.. :confused:

Pahoittelut ja toivonlähetys sinne!

Täällä ollaa fiiliksillä et tais se THE hetki olla eilen. Tänää ku peittoa heiluteltiin niin petyin ku mies sano et vituttaa minä koska aiheutin pahan olon. :sorry: :sad001
Asia sovittiin toki heti mut meni silti itkuksi. Nyt sitten vaa pohdin et kuun lopussa jumalauta saan luvan olla raskaana tai tää kuu on menny täysin penkin alle. :shifty:
Ja samanlaist himoa ei oo enää ollu ku viimeviikolla, jolloin tuntu et mikään ei riitä. o_O eli kaipa sit toiveajattelulla et jotai on tapahtunut. mut en testaa ennen 27 päivää.. jos maltan olla testaamatta. Tai sit vaan mieli sekoaa täysin.. :confused:

ai millä aiheutit pahan olon? :wideyed:

Tää on kyllä ihan käsittämätöntä. En ymmärrä, miten ette voisi hoidoista hyötyä, sillä jos vikaa löytyy esim. Alkioista, voidaan hoidoilla parantaa siltikin raskaaksi tulemisen mahdollisuuksia, siirtämällä niitä onnistuneita kavereita kyytiin. Toinen mikä ihmetyttää on lääkäreiden suhtautuminen. Kyllä meillä ainakin lääkäri sanoi, että jos ei tule raskaaksi vuoden sisällä tai 3 peräkkäistä todennettua keskenmenoa, pääsee tutkimuksiin. Useinhan keskenmenojen syytä ei saada selville ja siksi niiden ehkäisykin on vaikeaa, mutta kyllä meillä naistentautien pkl. lääkäri otti huomioon myös harvinaisemmat syyt keskenmenoihin, kun niistä keskusteltiin ja silloin esiin nousi juurikin keltarauhashormonin vaje ja matala estrogeenitaso, niille lääkäri sanoi et on paljonkin tehtävissä, vaikka harvinaisempia syitä ovatkin. Myös tihennetty seuranta ultrien kautta raskauksissa olisi mahdollista, jos taustalla useampi keskenmeno. Mut näin meilläpäin, aika huimia on kyllä erot :dontknow
Teiltä on kuitenkin tutkittu varmaan labrojen avulla hyytymistekijöistä lähtien kaikki? Ja jos ne on olleet ok, hyvä niin, mut tosi kumma juttu, ettei mitään apua ole tullut. Mä oon niin pahoillani teidän puolesta :sad001:Heartred

ai millä aiheutit pahan olon? :wideyed:

Päästin sen kolmesti melkein maaliin mut sit lopetin ja aivan täysin tietämättäni.. :( pyysin varmaa kymmenen kertaa anteeks ja oli niin huono olo sen puolesta. Mut sanoin et hei, olin samas jamas.. sanoo et kaikki kuitenkin hyvin mut.. niih. Oma epävarmuus kolkuttaa ku 5 v on edellises suhtees kokenu tekevänsä vaa väärin

Nuorena äidiksi kuulostaa ihan älyttömän monimutkaisilta jutuilta kun lukee sun postauksia :wideyed:
Paljon tsemppiä omien tuntemusten ja tunteiden sekä miehen ymmärtämisen keskelle :Heartpink

Multa on mennyt sun esittely ihan ohi, minkä ikäisiä te olittekaan ja toivoitteko esikoista? Nää vauva asiat on niiiiiin monimutkaisia ja varskin esikoisen kohdalla tuntui itsestä, että on ollut ihan pihalla kun lumiukko.

@nuorena äidiksi
Jos oikein muistan niin eikö teitä ollut aika tuore suhde? Kuulostaa kieltämättä hämmentävältä tuollainen "vituttaa kun päästit lähelle" -juttu.
:bored:

Takaisin