Tammenterho91
Puuhakas puhuja
Siis WOW mikä plussa-aalto on nyt meneillään! Ihan huippua ONNEA!!!
@Tammenterho91 kiva että pääset verikokeeseen ja saat vahvituksen! Ootko tehny CB:n viikkonäytöllistä? Sehän on tosi varma!
@Daiya No voi piru! Toivotaan että nyt lakkaisi ja pääsisitte yrittämään uudestaan!
ON: Dpo 5-6. Nippailua munasarjoissa, ei todellakaan ole kuivaa ja välillä tulee ns. ”Shooting pain” oikeaan tissiin joka sitten kuitenkin häviää. Kohdun kohtaa vähän pakottaa ja vihloo. Mulla on vahva tunne että jotain yrittää tapahtua! Nyt toivon vaan että tarraisi kiinni ja kunnolla!
Panikointi johtuneekin todennäköisesti liian aikaisin tehdystä CB viikkonäytöllisestä, jonka ulkomailta heinäkuussa tilasin halpiksien ohella ja se näytti ma aamuna negatiivista samalla kun halpis-liuska positiivinen. En oo jostain syystä uskaltanut nyt testata CB:llä uudestaan, pelännyt sitä että olen entistä enemmän sekaisin jos halpis ollut 7pv positiivinen ja sitten cB oliskin taas negatiivinen. Onneksi pääsen verikokeisiin - ja sit voin panikoida muuta kuin sitä et miks eri testit näyttää eriä.
Puhuttiin työkaverin kanssa myös siitä, että tosiaan eri valmistajien testeissä se viivankohdan "mikälie"aine reagois tietenkin lähes samoin kaikissa testeissä mutta toki on niissä voi olla eroja - joka selittäis plussat toisella ja negan toisella. Varmuuttahan siitä ei ole, enkä varmaksi tosiaan sano koska en ole mikään kemisti - vaikka oon viikon aikana kerennyt lukemaan mooooonia kokemuksia ympäri maailman siitä että toinen on + ja toisen merkin testi -. Ei niin tieteellinen tutkimus, mutta en onneksi ole ainoa... Siksikin koen että verikoe tulee nyt todella tarpeeseen. Sit voinkin pelätä vaan jatkumisen puolesta - en pähkäillä testejä