Mä oon ihan rikki
Tän päivän testissä ei mitään. Testasin parillakin eri merkin testillä ja taas lasken negaksi.
Miks mulla taas tuli joku viiva sillon pari päivää sitten, jos ei kuitenkaan oo ketään tarttunut
Siivosin testiä tehdessä vanhat testit roskiin. Monessa testissä oli näköjään tullut joku hailu viiva tai viivan paikka kuivuessaan. Nyt uusimpana tosiaan se early detection, johon tuli testiajalla se hailu viiva. Se näkyi siinä edelleen.. Näyttäis siltä että menee kaikki merkkien testit boikottiin, kun jokaiseen onnistun sillon tällöin jonkun viivan saamaan..
Edelleen juilintaa alavatsalla ja märkää. Ajoittain kylmä, väsyttää ja äsken kävi kylmät väreet toisessa rinnassa. Välillä pulputtelua elohiirimäisesti vatsassa.
Menkat alkaa ehkä torstain ja lauantain välillä.. Riippuen kuinka pitkä kierto tulee. Tiedän että toivoa on niin kauan kunnes menkat alkaa, mutta luulisi jo näkyvän, jos olisi raskaana. Raskasta pettyä kuukaudesta toiseen.
Ehkä tää masis myös kertoo tulevista menkoista. Itkettää ja on mieli maassa.
No ehkä kesäkuinen sit?
Hetkeen ei oo nega tuntunut näin pahalta kun nyt..
Taas on ollut erilainen kierto kun ennen ja kaikki yhtäkkiset "kiinnittymisvuodot" herätti toiveita. Mistään oireesta tai oireettomuudesta ei voi oikeesti päätellä mitään.
Anteeksi vuodatus, mutta te ymmärrätte