Raskaaksi 2020

Dpo7 ja juoksulenkillä käyty. Nyt oon täysin voimat poissa ja jalkoja särkee. Ja edelleen tulee noita häpyalueen liitoskipuja, juoksu ei tosin niitä pahentanut. Niin ja märkää on o_O oon vuorokauden sisään käyny myös neljä kertaa isolla hädällä, vaikkei siis mitenkään löysällä maha olekaan. Jotain vaan sekoilee.

sorry jos tää menee vähän kategoriaan too much information :laughing001
 
Muokattu viimeksi:
Dpo7 ja juoksulenkillä käyty. Nyt oon täysin voimat poissa. Ja edelleen tulee noita häpyalueen liitoskipuja, juoksu ei tosin niitä pahentanut. Niin ja märkää on o_O oon vuorokauden sisään käyny myös neljä kertaa isolla hädällä, vaikkei siis mitenkään löysällä maha olekaan. Jotain vaan sekoilee.

sorry jos tää menee vähän kategoriaan too much information :laughing001


Täällä dpo6 ja mulla maha toiminu tänään kans yhtä vilkkaasti :laughing001
Mä oon ollu valmis nukkumaan jo kuudesta asti, mutta yritän sinnitellä vielä hereillä edes puolisen tuntia ettei herää ihan sata aikaseen aamulla:sleep002
 
Mä oon ihan rikki:sad010Tän päivän testissä ei mitään. Testasin parillakin eri merkin testillä ja taas lasken negaksi.
Miks mulla taas tuli joku viiva sillon pari päivää sitten, jos ei kuitenkaan oo ketään tarttunut :sad001 Siivosin testiä tehdessä vanhat testit roskiin. Monessa testissä oli näköjään tullut joku hailu viiva tai viivan paikka kuivuessaan. Nyt uusimpana tosiaan se early detection, johon tuli testiajalla se hailu viiva. Se näkyi siinä edelleen.. Näyttäis siltä että menee kaikki merkkien testit boikottiin, kun jokaiseen onnistun sillon tällöin jonkun viivan saamaan..:think005:grin

Edelleen juilintaa alavatsalla ja märkää. Ajoittain kylmä, väsyttää ja äsken kävi kylmät väreet toisessa rinnassa. Välillä pulputtelua elohiirimäisesti vatsassa.
Menkat alkaa ehkä torstain ja lauantain välillä.. Riippuen kuinka pitkä kierto tulee. Tiedän että toivoa on niin kauan kunnes menkat alkaa, mutta luulisi jo näkyvän, jos olisi raskaana. Raskasta pettyä kuukaudesta toiseen. :violent001 Ehkä tää masis myös kertoo tulevista menkoista. Itkettää ja on mieli maassa.
No ehkä kesäkuinen sit?

Hetkeen ei oo nega tuntunut näin pahalta kun nyt..
Taas on ollut erilainen kierto kun ennen ja kaikki yhtäkkiset "kiinnittymisvuodot" herätti toiveita. Mistään oireesta tai oireettomuudesta ei voi oikeesti päätellä mitään. :laughing002
Anteeksi vuodatus, mutta te ymmärrätte:Heartred
 
Täälläkin maha toiminut vilkkaasti ja aamuyöstä tulee välillä semmoinen kouristava kipu ja yhtäkkiä on kiire vessaan. Mulla ei yleensä tämmöstä ole.

Olen syönyt suht terveellisesti, eli ruokavaliosta ei johdu. :wideyed:

Maha on pelkästään löysällä, eli jännäillään. :rolleyes:
 
Kattinen, onpa kurjaa kuulla! Olisiko vielä vähän toivoa?

Täällä kovat testaushimot. Dpo 8, en ole oireeton kuten viime kierrossa tähän aikaan, mutten ihan oireinenkaan kuten tärppikierrossa jo näinä päivinä. Ministi rintaoireita ja alavatsan repäisykipuja.:bored: Lämmöt vihdoin kääntyneet ihan vähän nousuun.

Uskaltaisiko jo huomenna testata? Ostin niitä parjattuja rfsu:n herkkiä testejä kun ei kaupassa ollut muita herkkiä. :shifty:

Milloin muut samoissa dpo:issa olevat aiotte testailla?:smiley-bounce012
 
Pakko kommentoida, että täälläkin mahan toiminta ollu vilkasta tänää :grin. Mutta noin muuten on kyl taas niin plaaah ja kirves jo puolimatkassa kaivoon
 
Onnittelut täältäkin Naala! :angelic::smiley-angelic003

Polilta oli tullut viesti eli voin huoletta syödä nelinkertaista annosta lääkkeitä. Tosin nyt oon mennyt kaksinkertaisella + kolmas tarvittaessa. Pitkälle aikavälille olisi hyvä saada pienin toimiva annos. :shy: Mut niiden suhteen kuitenkin kaikki ok :happy:

Ja siis mua tänään särkenyt vähän päätä ja jotenkin tosi herkkä olo ollut. Esim. kun ei koulujutut menneetkään toivotulla tavalla niin hyvä etten alkanut töissä itkemään, siis wtf :hilarious:Aamulla ja iltapäivästä autossa etoi jonkin verran :blackeye: Kahvi on jäänyt nyt oikeestaan 2 kuppiin, vaikka maistuukin tosi hyvälle, mut sit kuitenkaan ei tee mieli niin oon teelinjalle siirtynyt. Samoin ei tee oikein mieli mitään syömistäkään, hetkittäisiä nälkäkohtauksia lukuunottamatta.
Vaikea ollut keskittyä mihinkään ja digitkään ei ole vielä tulleet :bag:
Välillä vähän ahdistaa, kun päädyn miettimään, et jos tääkin menee kesken..

Mihinkään en uskalla täältä siirtyä ennen kun saan leffaviivat :hilarious::nailbiting:
 
Onnea Naala!! Ihan mahtavaa! :love017

Täällä viimesiä pillereitä viedään. Jo malttamattomana odotan josko saisin menkat alkaa ni pääsis jo messii teidän kaa!! Mutta tällä viikol pitäis jo vuotaa (tai kipuilla, mutta ei vuotaa :BangHead)

Oon siihen asti hengessä mukana sivusta seuraajana ! Tsemppiä kaikille :Heartred
 
Lupaavia oirehia piinailevilla :happy: plussapuhuria!!

Eilisen ja aamupäivän paniikki alkaa olla (ehkä) taltutettu. Plussaa se on vaikkei leffaviivaa ja vahvistumaan päin kuitenkin, joten ehkä (tuskin) nyt mikään kemiallinen ainakaan :shy: jatkanpa samoilla testeillä nyt kun niitä kerta kasa on, jos se helpottaa :wacky:
Meinasin jättää digiajatuksen vielä hetkeksi, ellei kokonaankin - jos plussa on tullut niin plussa se on :smiley-angelic001

Väsymystä, etovaa oloa. Kummallista juilintaa alavatsalla, ja töissä kaverin kysyessä missä olin viime viikon tulikin itku :rolleyes: siinä sit sopersin et kai sitä nyt kaksi viivaa testissä oli ja kun pillitän pienistä niin kyllä se taitaa totta ollakin :oops: Kaverikin totesi, että hyvä kun kerroin, tietävät sit missä mennään meni raskaus sitten hyvin taikka ei :smiley-angelic002

Mies tossa jo zoomailee isompaa asuntoa o_O

Nyt kun jostain saa kerättyä voimaa uskoa ja luottaa, varhaisultra sen viimestään näyttää:angel1
 
Naalalle tarrasukkia ja onnea :Heartred peukkuja myös piinailijoille :happy093


Mä laskeskelin tossa, että jos tästä kierrosta tarttuis mukaan, niin mulla olis sitte toinen juhannuslapsi :grin laskettu aika tismalleen sama kun nuorimmalla synttärit, ja yliajalle ei kumpikaan raskaus ole mennyt. Olis kieltämättä melkosta sybttärirumbaa tiedossa :laughing021 mutta ei se haittaa, jos hän vain hyppäis kyytiin:smiley-angelic001

Ensvkonloppuna ihana ystävä ottaa lapset yökyläilee, kun mies suunnitteli jotain syntymäpäiväjuttua mulle :hug003 täytynee alkaa tikuttaa aiemmin, jos geleet aikaistaakin ovista :think005
 
Aah, ihanan paljon piinailijoita! Aloittakaahan jo testailut!!!!

Dpo6, jotain menkkajuilintaa on välillä, mut todella oireetonta tänään. Tosin eipä oo koko päivänä ennättänyt hirveesti oloja seurailemaan kun myytiin meidän koti ja ostettiin talo! Muutto 1,5 kk päästä. Nyt kun vielä plussais niin elämä olis yhtä juhlaa!!!
 
Onnea Zarar, Tammenterho ja Naala! Huikea määrä jo plussia:love017

Kattinen, ehkä se tuosta vielä muuttuu kun nyt mennään vasta tiistaita? Peukut pystyyn♥️

Täällä dpo7, viikon ja päivän päästä ollaan viisaampia. Eilen ja tänään on tullut hieman vaaleanpunaista pyyhkiessä. Ehdin jo innoissaan lukea kiinnittymisvuodosta, mutta mulla ollut yk2 samaa, niin en pistä nyt hirveästi toiveita tuon piikkiin. Muutoin aika oireetonta.

Tekisi hirveästi mieli testailla, mutta mulla ne negatestit laittaa mielen matalammaksi kuin menkat. Taidan siis ehkä odottaa sinne ensi viikon keskiviikkoon! Toisaalta tuntuu jotenkin siltä, että nyt olisi tärpännyt. Mutta niin on tuntunut osassa negakiertojakin:laughing014
 
Mahtavaa Naala! :hello2

Täällä viimeisiä päivä ovisikkunassa. Mies pahalla päällä ja vaikee kellistettävä. Ärsyttää. Nyt just ois paras hetki. Blaah ja nyyh! Kylläpäs on ailahteleva viikko, ehkä ne tallettelut riitti.
 
Mahtavaa Naala! :hello2

Täällä viimeisiä päivä ovisikkunassa. Mies pahalla päällä ja vaikee kellistettävä. Ärsyttää. Nyt just ois paras hetki. Blaah ja nyyh! Kylläpäs on ailahteleva viikko, ehkä ne tallettelut riitti.

toi on niin ärsyttävää kun mies kiukuttelee eikä suostu vaakamamboilemaan. Sit saan aina ihan vuosisataset kilarit aiheesta ja sit onkin soppa valmis :smiley-angry019

tässä kierrossa meni tosin tosi nappiin tallettelut ilman minkäänlaista painostusta tai kiukuttelua ni otan tän positiivisena merkkinä et nyt tärppää! :p
 
Se siitä haaveest sitte.. mies totes et jos vasta kesäl yritettäs kuitenki.. se haluaa rahaa enemmän.
M oon nyt vaa pyöriny sängyssä enkä saanut unta.. harmittaa :smiley-angry017

Ehkä mä sit luovutan ja vetäydyn ku ei täst mtn tule tänä vuonna enää..:sad010


Kaikkee hyvää kaikil ja toivoa ja onnea teille!! ❤️❤️
 
Kyllä se sieltä pikkuhiljaa vahvistunee :nailbiting:

Nyt kp 40 :hilarious: Että ihme kierto oli kyllä :grin
Odottelen tasavahvoja, vaikka ei kaikki niitä edes saa ja hetki voi vielä mennä :playful: pc antoi viivan nyt heti kun kastoin, ei tarvinnut paljoa odotella :shy:
 

Liitteet

  • IMG_20200916_051123.jpg
    IMG_20200916_051123.jpg
    6.5 KB · Katsottu: 126
Se siitä haaveest sitte.. mies totes et jos vasta kesäl yritettäs kuitenki.. se haluaa rahaa enemmän.
M oon nyt vaa pyöriny sängyssä enkä saanut unta.. harmittaa :smiley-angry017

Ehkä mä sit luovutan ja vetäydyn ku ei täst mtn tule tänä vuonna enää..:sad010


Kaikkee hyvää kaikil ja toivoa ja onnea teille!! ❤️❤️

Toisaalta, ei se raskaus välttämättä ala heti. Täälläkin mies oletti, että se on yks tökkäys vaa ja se on siinä. Yk7 menossa jo, yk8 häämöttää:smiley-angelic006Se on niin yksilöllistä!
Rahaan munkin mies ensin vetosi ja siihen, että saa vakkaripaikan ennen kuin edes yritetään. Pms huuruissani joskus totesin, että ei se raha ja sen paljous merkkaa sitä että se lapsi tulee yhtään sen nopeammin ja helpommin silloinkaan ja aina tulee jotain yllättäviä menoja mitkä syö säästöjä. Ei kaikkea voi tai pysty aina ennakoimaan
 
Nuorena äidiksi, voi ei! Älä heitä kirvestä kokonaan kaivoon, lapsen saaminen on iso muutos teille molemmille. Tuo miehen reaktio lienee nyt semmoinen, että vähän jännittää - enemmänkin. Ja se kertoo minusta siitä että mies välittää sinusta ja ajatuksesta tulevasta lapsesta todella paljon, ja haluaisi varmistaa mahdollisimman hyvät lähtökohdat raskaudelle. Sua saa harmittaa ja saat olla pettynyt - kyllä te vielä yrittämishommiin pääsette :Heartpink Tsemppiä! :Heartpink

Mrs S voi hitsiläinen! :oops: Tsemppiä! :Heartpink

zarar, hyvin vahvistuu!! :hello2

on; Yhä se testi on positiivinen ja nyt alkaa piirtyä jo heti kun tikun kastaa :happy7 Saattaapa silti olla että juoksen vessassa tarkistelemassa tänäänkin - vv melko runsaanpuoleista :happy8 Mutta jokin rauha on vissiin saavutettu asian kanssa, kun panikointi ei alkanutkaan heti aamusta :gen053 Töissäkin riittänee tänään tekemistä niin ettei mee koko aika murehtimiseen. :cool14
 
Takaisin
Top